Meiden ik hou het ff kort: Bedankt voor jullie meeleven, doet me goed . De curretage is goed gegaan. Ik heb de arts die me gecurreteerd heeft niet meer kunnen spreken, maar mij is verteld dat het goed is gegaan. Ik vloei nog wel, maar het is te doen. Toen mijn man me naar huis bracht, brak wel ff het zweet me uit en voelde ik me misselijk en wat buikpijn. Nu gaat het wel weer een beetje, heb wat gegeten. Spinazie, leek me wel goed na al dat bloedverlies . Nu heel rustig aan doen. Die narcose hakt er wel in merk ik. Steva: o wat spannend meid! Cindii begon toen ook met positieve testen, dus het lijkt de goede kant op te gaan! Maar kan me voorstellen dat die kontpijn je geen goed gevoel geeft... Maar misschien is dat voor nu eerst wel juist een goed teken. Je weet het gewoon niet, maar zo'n streepje verschijnt ook weer niet zomaar he, ik duim voor je!! Witroosje: ja meid, dat is heel moeilijk dat soort berichten. Ik weet heel goed hoe dat voelt. Knuffel!
@Sissie: ik heb maanden mijn temp bijgehouden, toen kon je het duidelijk zien. Maar volgens de arts is dat dus niet zo...het is geen 100% bewijs natuurlijk. @cindi: het kan zijn dat je cyste krimpt nu je zwanger bent. De beste remedie volgens mijn arts. @steva: hou moed meis, een streepje is een streepje. Ongi pijn kan gewoon komen ook al zou het gelukt zijn. Hoe is het nu? @xxx: geen leuke situatie zeg dat mt je schoonmoeder. Ik kan dat soms heerlijk vinden, gewoon even alleen thuis, vrouwenfilm aan of een goed boek. Kopje thee erbij Fijn zo duidelijke assistente! vaak mogen zij ook geen uitslag geven. Moet je echt zo lang wachten?MIsschien kan je het via je huisarts doen? @pien: niet fijn he...een bloedbad. Wel fijn dat je het met 2 pcm aankon! Ik lees nu dat je toch gecurreteerd moet worden, sterkte meis!!!Ah nu lees ik dat het goed is gegaan. Een narcose hakt er zeker in. Nu weer goed aansterken. @witroosje: k*t he...hou moed meis! knuffel! Ego: gisteren teruggeeest naar de gyn. Cyste weghalen wil hij nu nog niet, hij staat geen tp in de weg. Wel een nieuwe punctie. Dan moet hij eruit zijn. Er zitten weer voor en nadelen aan een operatie en die moeten we dan als de pijn gaat toenemen toch doornemen. Er is weer bloed geprikt, progestron om te kijken of mijn eisprong is geweest of nog moet komen. Over 3 weken moet ik weer terug voor een gesprek hoe nu verder. Prompt krijg ik vandaag wat afscheiding...het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Zou mooi zijn want dan is het weer op tijd...27 dagen. Ik wacht het nu even af want het is een beetje raar. Het is lichtroze/zalmkleurig Terwijl mijn temp dus nu pas stijgt...als je ongesteld wordt daalt hij juist.
Mineraal dus weer afwachten voor jou . Hopelijk zet je ongi nu inderdaad door. Gaan jullie dan deze ronde voor een cryo of wachten jullie nog? Pien "gelukkig" is de curretage goed gegaan, je begrijpt wel wat ik bedoel. Het is ook wel normaal dat je nu nog wat slapjes bent na al dat bloedverlies en dan ook nog de curretage (plus een hele dag niks gegeten). Lekker rustig aan doen en je laten vertroetelen door je man . Sterkte meis!
Pien: heel veel beterschap hopelijk knap je snel op. chickie: lekker hoor boottocht heb je genoten? boboke: vrijdag is al bijna in aantocht ben nog bezig met m'n lijstje hihi maar die maak ik morgen af steva: heb je nog pijn? hoop echt dat je testen met de dag donkerder worden keep us posted welteruste!
Lieve meiden Pien fijn dat het eindelijk allemaal achter de rug is, en dat het meeviel! Heb je goed kunnen slapen vannacht? Mineraal waarom drie weken wachten? Moet je nog een cyclus wachten voor de tp? Hoop dat een eventuele operatie pas over 9 maanden nodig is All nog steeds kontpijn en een ongi gevoel vanmorgen vroeg nog een test gedaan en deze was niet donkerder.. Nu heb ik gelezen dat het langer kan duren maar ik vind het samen met de pijn, erg zorgwekkend! Liefs
@ Steva, wat rot van die pijn! Logisch dat het je onzeker maakt! Er is wel van alles gaande in je lijf, hopelijk alleen positieve dingen! @ Pien, vervelend van de curretage en dan ook nog eens zo lang moeten wachten! Doe echt rustig aan hoor! Je lichaam moet toch herstellen en je geest misschien nog wel meer! krijg je helemaal geen arts meer te spreken? @ mineraal, wat vreemd van je temperatuur! het zou wel mooi zijn als je nu op tijd zou menstrueren! Maar het weghalen van de cyste is ook niet niks! Hoe sta je daar tegenover? @ sandy, welkom terug! Hopelijk blijft het zo gaan met de lucrin! @ witroosje, wat voelt zulk nieuws altijd naar aan hè! Je gunt het mensen van harte maar jezelf des te meer! Zelfs ik word nog jaloers als mensen melding maken van hunzzwangerschap die zonder moeite ontstaan is, schaam schaam... kan er niets asan doen! @ fozzy, Succes morgen!!! Zet hem op en vraag hem de hemd vh lijf @ xx, je moet dus nog meer geduld hebben! goed dat je ja hebt gezegd tegen een telefonische afspraak! @ boboke, bijna vakantie meis!!! Hoe voel je je verder? @ sis, wanneer ga jij nou naar de ardennen? @ cindy, die omslagdoek van mvm is mooi hè! Voor jou is de bekendmaking bijna, spannend!
wat is er weer veel gekletst, gezellig sissie 10 jaar bezig alweer. wat een ellende. ik ben 1 1/2 jaar bezig en het wordt me soms al teveel. respect voor jou meid, dat je het allemaal vol houd. ik zelf ben ook wat "ouder". ik ben 33. pien "gelukkig" dat alles goed gegaan is bij de curretage. neem goed de tijd om uit te rusten en je verdriet te verweken. lijkt me een super heftige ervaring. witroosje je mag best verdrietig zijn. het doet ook pijn als het bij anderen meteen lukt en bij jou niet. ik heb dat deze week ook meegemaakt. we kregen een sms (niet eens persoonlijk) van iemand dat ze ONVERWACHT zwanger waren geworden en dat ze na het zien van de 9 weken echt TOCH WEL BLIJ waren. toen kwam er bij mij ff een boos gevoel opzetten wat daarna verdrietig gevoel werd effe uithuilen en weer verder steva gefelictiteerd meid. wat een geweldig nieuws. probeer je niet te druk te maken over de verschijnselen. geniet ervan. het is je gelukt mineraal hopelijk zet je ongesteldheid door... succes met de afspraak over 3 weken. boboke jij hebt bijna vakantie toch ? geniet ervan meid. jij en je man hebben het verdient knuffel voor chickie lelie fozzie sandy en xxx de meiden die ik niet genoemd heb , sorry, het waren er weer zoveel verhalen om te lezen * vandaag laatste dagje werken en dan 3 1/2 week vrij. heerlijk genieten dit weekend met 14 man in een herenhuys in zeeland. en het wordt nog mooi weer ook nog, wat een geluk. fijn weekend allemaal
Mineraal: hopelijk komt je ongi nu toch door! Ik kon trouwens aan mijn temp ook altijd goed zien hoe ver het was... Maar als je cyclus in de war is, kan het misschien best dat je nu toch ongi wordt, ook al is je temp wat gestegen. Wat ook zou kunnen is dat je nu juist een eisprong hebt, dat je daardoor wat bloedverlies hebt. Heb ik namelijk wel regelmatig (lees altijd in eigen cyclus ). Maar dat zou ook een goed teken zijn, dan weet je in elk geval dat je daarna weer ongi gaat worden (of liever niet natuurlijk, maar dan alleen in geval dat je zwanger bent!). Ster: oh lekker vakantie meid, geniet ervan, er komt zeker nog een hele week mooi weer aan! Andere meiden: bedankt, jullie zijn lief . Ik doe het lekker rustig aan. Moet ook wel met dit weer .
@ Ster, sorry helemaal vergeten op jou te reageren! Het is wat hè van zo'n sms! Maar ja, het is wat je zegt: even huilen, slikken en weer doorgaan! Geniet van je weekend en je vrije dagen!!!
@pien: jij had altijd wat bloedverlies bij je eisprong?Heb ik nooit gehoord. Ik heb wel wat buikkrampen af en toe, niet heel erg. Het lijkt ook alleen in de ochtend eruit te komen heb rond 11en een maandverbandje gedaan ivm werk enne er komt niets.... Hoe voel je je nu? @ster: leuk vooruitzicht dit weekend, en mooi weer!! @chickie: tja hoe sta ik ertegenover..er zit iets in mijn lijf wat wegmoet denk ik dan. Liever geen operatie maar wat moet dat moet. Elke keer stapje verder over je grens heen..vast herkenbaar voor iedereen. @steva: geen idee waarom 3 weken, hij gaat er ws vanuit dat mijn cyclus weer zo lang duurt. Ik bel nog wel even voor de uitslag van mijn bloed. Hoe is het met je pijn? @ego: ik wilde vandaag afwachten wat het deed, of het doorzet of niet. Maar het lijkt erop dat het hetzelfde is (zie hierboven)...ga ik bellen of wacht ik toch nog even af. Hoewel ik morgen pas kan bellen..
Mineraal: ja wel meer vrouwen hebben dat rond de eisprong hoor. Dat noemen ze een ovulatiebloeding. Dus het zou kunnen, ook al heb je het misschien nooit eerder gehad. Kan komen door de schommeling van de hormonen. Dus misschien heb je je eisprong nu net gehad. Waarvoor moet je precies bellen? Als je ongesteld bent geworden kun je dan beginnen voor de terugplaatsing? Of kun je bellen voor de uitslag van je bloedtest?
Even vlug een berichtje van mij.. Ik heb al vanaf eergister lichte krampjes.. Sinds gister avond bruin verlies en slijm.. En nu net rood bloed verlies zit nu op de EHBO.. Gaan ze bloed prikken.. En krijg ook nog een echo.. Pffff hoop dat het goed zit maak me echt zorgen.. Gister ook een echo gehad was alles op te zien wat moet maar nog geen kloppend hartje.. Dus ben nu wel extra bang.. Al heb ik in me achterhoofd dat het nog te vroeg is voor een kloppend hartje.. Maakte me daar gister ook niet zown zorgen over maar nu wel..
Ohnee cindii! Hoop dat het meevalt en de kleine lekker warm blijft zitten... Hoop op een goede uitslag! Liefs
Cindii: ach jakkes, niets aan die onzekerheid . Weet je al wat meer? Of kunnen ze er weinig van zeggen? Je bent nu bijna 6 weken zwanger toch? Dan is het inderdaad nog erg vroeg om een hartje te zien, dus dat hoeft nog niets te zeggen. Meid ik duim voor je dat het goed komt! Je hoort wel vaker van wat bloedverlies, hoeft lang niet altijd slecht te zijn! Knuffel!
Cindii ik hoop dat alles goed is. Sluit me helemaal bij Pien aan, je hoort het inderdaad vaker. Duim hard voor je. Knuffel Pien hoe voel je je vandaag? Zowel lichamelijk en geestelijk? Heb je nog een gesprek met je arts binnenkort? Inderdaad met dit weer kun je niet anders dan rustig aan doen . Steva ik blijf duimen... Ster veel plezier dit weekend en dan nog 3 weken vakantie!! Gaan jullie ook nog op vakantie? Chickie ja gelukkig alleen morgen nog een kort dagje (is niet veel te doen dus ga lekker vroeg naar huis). Ik kijk echt uit naar de 2 weken Frankrijk. Even weer wat positiviteit na alle ellende. Daarna op naar onze cryo . Mineraal waarvoor wil je dan bellen morgen? Heb ik misschien even gemist . Ik dacht dat je nu moet wachten tot je ongi op gang komt.
Hoi allemaal, De echo zag er voor mijn termijn goed uit baarmoeder mond was nog gesloten bloedwaardes waren ook normaal.. Maar ze kon me geen zekerheid geven.. Eenmaal thuis ik weer baar de wc.. En het bloeden is erger geworden.. De stolsels lagen in de wc (sorry) ik weer gebelt en ze zei ook dat het inderdaad niet goed klonk.. Maar dat het ook nog wel goed kan aflopen.. Heb echt het idee dat me menstruatie zeg maar begint.. En ook echt geen positief gevoel hier over..
@Pien: nooit gehad, een ovulatiebloeding, is dat dan zachtroze/zalm kleurig?? Horen buikkrampjes daar ook bij? Ik dacht te kunnen bellen als dit een menstruatie zou worden, maar het ziet er nog niet naar uit dat het dat is... (als ik ongesteld ben dan gaan ze mij monitoren en waarschijnlijk een kunstmatige cyclus geven voor de tp) Ik kan bellen voor de uitslag idd, dan weet ik of ik een eisprong heb of nog ga krijgen. Dan weet ik in ieder geval weer iets meer. Ik weet niet..misschien wil ik gewoon bevestiging dat het allemaal goed is. Het is weer zo vaag nu, elke keer weer iets anders. Hoe gaat het met je? @Cindi: ik blijf duimen voor je! sterkte in het zhuis. @Boboke: zie antwoord bij @pien wanneer vertrek je met vakantie?
Mineraal wat een onzekerheid elke keer! Knap hoe je het allemaal doet meis. Nu gewoon snel een kunstmatige cyclus en een tp! Genoeg nu! Cindii die echo klinkt wel heel erg hoopvol en daarbij je bloedwaardes ook! Dat zegt wel wat toch!? Hoop dat het bloeden heel Snel stopt! Toch hoor je wel is dat je gewoon ongesteld wordt tijdens een zwangerschap. Soms zelfs meerdere keren.. Ik duim heel hard! All vanmorgen pijn, vanmiddag niet, en vanavond weer heel erg.. Afwachten Liefs
@cindii, sterkte meis! hopelijk komt het nog allemaal goed! hoe is het verder? bloeden al gestopt? buikkrampen?