Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @lucrin: dat heb ik altijd zelf gespoten. Mijn bijwerkingen: vooral de opvliegers vond ik erg vervelend. En een gebrek aan libido. Tegen opvliegers zijn homeopatische middelen te krijgen, bv Famosan van dr. Vogel, maar ook pilletjes uit de apotheek: livial. Dat laatste heb ik overigens zelf nooit gebruikt.

2. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Gebrek aan libido is bij mij niet het geval, heb juist heel veel zin!

Zojuist een liter moviprep naar binnen gewerkt, dat wordt vanavond daten met het toilet ;-p

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heel veel succes sterkte morgen Lelie!

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie en Steva succes morgen !!!!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O sorry, ja Steva jij ook veel succes he meid!

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ging het een beetje met de Moviprep Lelie? Of het je het aangelengd met een beetje verdunlimonade?

Heb je de wc al verkozen tot je beste vriend? Wat een shitspul is dat he!?! Ik heb daar al zoveel verhalen over gehoord.

Lieve meid, heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat het snel achter de rug is en dat je daarna vooruit kunt gaan kijken!
    We denken hier aan je!!!! Neem de tijd om te herstellen!

Steva, hoe was/is de voorlichting? Ook voor jou heel veel succes en sterkte morgen! Hopelijk is het voor de arts 'makkelijk' weg te halen en zijn al die nare cellen straks je lijf uit! Denk ook aan jou!

@ ego, hier gaat het nog gewoon goed hoor. Zaterdag krijg ik weer een echo, ben benieuwd wat er groeit. Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat ik nog steeds ongesteld ben. Dag 7 en ik vloei nog heel erg en heb daardoor ook nog steeds heel veel last van de endometriose. Ik had gehoopt dat de decapeptyl dat een beetje tegen zou gaan. Maar helaas.
    Hoe is het met jou Boboke?

7. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Meiden even kort morgen ben kapot! Lelie heel veel sterkte en zet hem op denk aan je! Knap van je die moviprep, ik krijg het niet maar dan ook echt niet meer weg als ik er al aan denk ga ik al kotsen hihi. Knuffel!

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Steva: over een week krijg je dus de uitslag?
    Die rode bultjes is gewoon een bijwerking van de lucrin. Ik heb overigens nog steeds het plekje zichtbaar waar het gespoten is..de huisarts heeft de 2e gelukkig op dezelfde plek gedaan anders had ik er 2 :cool:
    Die blaasspoeling hoef je toch niet te laten zitten? Het is erin en eruit teminste zo doen wij het ;)

@Pien: ik herken het hoor..plassen op commando..nee dat kan ik ook niet.

@lelie: succes!!

@ego: nog geen ongi in aantocht, wel meer afscheiding...Ben nog nooit zo blij geweest als het komt...

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Steva en Lelie: ik hoop dat alles goed gegaan is meiden. Denk aan jullie!

Mineraal: tsja apart he dat je gewoon graag ongesteld wilt worden ;).

Ik heb niet zoveel tekst hoor meiden, ben de hele dag weer bezig geweest in het nieuwe huis. Vandaag mooie behangetjes opgehangen samen met mijn moeder. Te zien op facebook :D.

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie, ik hoop dat de operatie goed is gegaan! Ik heb voor je geduimd!

Steva, heb jij het ook goed doorstaan?

Nou Mineraal, laat inderdaad maar komen die ongi bij jou. Je had vast niet verwacht dat je dat nog eens zou zeggen ;):)

Pien, die behangetjes zijn wel heeeeeeel erg leuk!!! Ik zag trouwens dat jullie al een behoorlijke tijd aan het knutselen zijn in jullie huis! Petje af hoor!

Cindii, hoe is het met jou?
    En Boboke en Sis?

@ ego, ik ben gewoon nog steeds aan het menstrueren, heel erg zelfs! Zit morgen al op dag 9 :$ Ben benieuwd hoe de echo er morgen uitziet. Ik heb nu dus een leuke verrassing voor de verpleegkundige tijdens de uitgangsecho, haha ;)

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Chickie: dankje! Ja we zijn al sinds augustus 2012 bezig. We hebben het hele huis gestript zowat en opnieuw opgebouwd ;). Wat balen dat je al zo lang ongesteld bent! Is het ook nog steeds vrij hevig of 'pruttelt' het nog wat na? Ik was regelmatig wel een dag of 8-10 ongesteld als je alle bruine druppels vooraf en achteraf ook meetelt... Maar als je nog steeds bloed verliest ist wel raar. Maar misschien door die deca?

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja wie weet is inderdaad de deca de boosdoener. Ik ga het morgen maar eens vragen.
    Het is echt al 8 dagen heel erg veel bloedverlies, dus geen bruin ofzo. En het wordt ook nog niet minder. Maar het zal vast wel een keer stoppen, haha!
    Ik mag morgen al om 9 uur naar het ziekenhuis :D Dus ik heb nog de hele dag voor me ;):D

Zo he! Al vanaf augustus, poe! Wij waren zelf 5 maanden bezig met klussen en toen waren wij het al goed zat!:D
    Het wordt vast erg mooi bij jullie Pien!

13. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steva en lelie: hopelijk is alles goed gegaan!! Heb zeker aan jullie gedacht hoor meiden.

Chick. Je hebt de echo al gehad....en ?????? Zolang menstrueren ....echt heel vreemd. Wat zei de gyn erover? Groeiende er wel eitjes ? En je baarmoederslijmvlies bouwt dat goed op. Ik had bij mijn korte schema op dag 13 de punctie.

Pien. Zo leuk!!!! Zie ik ineens op fb je huisje voorbij komen. Geweldig! Ik ben totaal geen klusser....toen ik op je foto's zo dwars door het plafond kon kijken greep ik al bijna naar de prozac.....zegt genoemd toch? Hahaha. Heel leuk om nu te kunnen zien waar je het over hebt. Toevallig gaan wij vandaag naar een open huis kijken. Jullie weten waar ik woon hihi en ik wil wat groener gaan wonen. Ben benieuwd, maar klussen...nee mij niet gezien.

Maui....meid hoe is met jou? Blijf lekker meelezen hoor.....kan je echt goed doen....waar ben je?

Oops ik moet gaan....huisje kijken ...leuk!!

Tot snel

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi Sis, prozac dus ;) Jij kan alles ook zo lekker omschrijven :D
    Hoe was het 'open huis', moet je al prozac gaan inslaan :p?
    Wij hebben voordat we dit huis kochten ook bij een aantal 'open huizen' gekeken, ideaal hoor.

Jij had de punctie dus op dag 13. Weet je toevallig nog hoe dik je baarmoederslijmvlies toen was en wat de ideale dikte is?
    Mijn baarmoederslijmvlies zat nu op 5 mm, nog erg dun. Maar dat komt dus omdat ik nog menstrueer. Ik heb wel het idee dat het vandaag aan het afnemen is en dat ik er hopelijk morgen klaar mee ben (ben er zelf ook wel klaar mee en dan vooral met de pijn die het met zich mee brengt).
    Er lagen gelukkig al wel wat follikels klaar, want daar was ik een beetje bang voor. Dus we hoefden ons geen zorgen te maken van de fert.verpleegkundige. Het kan hoogstens zijn dat ik iets meer moet gaan spuiten als er volgende week nog niet genoeg gebeurt in mijn lijf.
    Links had ik 2 follikels van 10 en 1 van 11 mm en rechts lagen 4 a 5 kleine follikels onder de 10 mm. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
    De verpleegkundige vond het wel vreemd dat ik zo lang menstrueerde, ze hoorde het niet vaak. Maar het was wel vaker voorgekomen bij iemand die deca spoot (je lijf is dan gewoon een beetje in de war). Nou dat laatste snap ik wel! Al die polonaise aan je lijf :D

Lelie, ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen meid!
    Steva, ik ben zo benieuwd hoe het met jou is gegaan, ik hoop dat ook jij je goed voelt!

15. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Hallo meiden!

Operatie is goed gegaan, ze hebben alles weg kunnen halen. Heb helas wel een tijdelijk stoma. Nu ga ik verder met herstellen.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Meiden, ik ben ff een paar dagen afwezig denk ik. Ben nu bij mijn ouders, dus kan ff internetten, maar i.v.m de verhuizing zitten we nu even zonder dus...
    Tot later!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie super zeg dat ze alles weg hebben kunnen halen!!! Dat moet wel een hele opluchting voor je zijn. Wel vervelend dat je toch een tijdelijk stoma hebt gekregen. Weet je hoelang je dat blijft houden? Hoe voel je je verder? Hoe is t met de pijn? Beterschap!

Chickie vreemd hoor dat je zo lang blijft menstrueren, maar gelukkig is t aan t afnemen. Bij mij leek t eerder nog korter te worden dan anders na t starten met de deca. Er is in ieder geval iets aan t groeien daarbinnen. Wanneer moet je weer terug voor fm?

Mineraal echt balen dat je ongi maar niet komt. Hopelijk komt t snel!

Pien succes met verhuizen!

Sissie en een mooi huisje gevonden?

Steva hoe is t gegaan?

Afgelopen dagen nog steeds wisselend last van benauwdheid. Morgen heb ik de eerste fm en ik ben nu toch wel heeeel erg benieuwd of er iets groeit en of het voldoende is. Wel heb ik nu een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik en af en toe steken. Weten jullie of je wel een eisprong kunt hebben terwijl je deca gebruikt? Ik heb nl sinds vandaag afscheiding die ik normaal heb 1 a 2 dagen voor mijn eisprong :(.

Fijne avond allemaal

18. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Pien: leuk behang!!

@chickie: ik heb dat ook gehad, lang ongesteld..dat was ik ook niet gewend, waarschijnlijk door de hormonen.

@lelie: fijn dat de operatie goed is gegaan, een tijdelijk stoma, sterkte met dat ook weer een plekje geven!

@Sissie: hoe was het huis?

@ego: ik had vandaag een woede uitbarsting..:$ ik stond echt te springen...het is gewoon alles wat er ff uitmoet, druk op mijn werk, het altijd leuk blijven doen als mensen vragen of je kinderen wil, ook nog kraamvisite gehad....
    Gelukkig hebben we vandaag wel heerlijk van het zonnetje genoten.
    Ik ben nog niet ongi..maar heb al wel wat krampen gehad.
    Het moet toch dinsdag toch wel zijn, anders moet ik weer gaan bellen

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Mineraal, oei dat is rot he! Aan de andere kant is het niet zo gek met al die emoties de laatste tijd! Het moet er soms gewoon uit en je bent ook maar een mens!
    Wel fijn dat je nog even lekker van het zonnetje hebt kunnen genieten, hopelijk heb je een beetje kunnen opladen!
    Ik hoop ook voor je dat de menstruatie binnen de komende twee dagen op gang komt (wil je iets van mij lenen ;)).

@ boboke, ik had ook verwacht dat mijn menstruatie korter zou zijn onder invloed van de medicijnen, maar zo zie je maar weer dat iedereen er anders op reageert.
    Morgen dus je fm, ik ben net als jij heel erg benieuwd hoe het er bij jou voorstaat! Succes hoor! Ik mag dinsdag weer. Laat je weten hoe het was?!
    Als je deca gebruikt kun je trouwens geen eigen eisprong krijgen hoor volgens mij.

@ Lelie, een stoma was een risico waar je vooraf van wist toch?! Maar het blijft rot! Hopelijk kun je snel zonder en herstel je goed! Neem de tijd en laat je maar lekker vertroetelen! Dikke knuffel!

@ Pien, wat lief dat je dat even komt zeggen! Succes hoor met verhuizen! Ik zag op fb al even dat je heel goed bezig bent!

@Steva, ik maak me een beetje zorgen over je! Hoop dat alles goed is! Ook een stevige knuffel voor jou!

@ ego, mijn menstruatie is op z'n end! jeeh!!! Vind het ook wel genoeg na 10 dagen.
    Slaap lekker meiden!

Trusten meiden!

20. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chick: Mooi dat die ongi op zn eind loopt. een mooi aantal eitjes. Zoiets had ik ook. De laatste dagen groeien ze het snelst en moest ik ook iedere dag terugkomen voor een echo. Ik had door de deca bij t lange schema pas laat mijn ongi, maar duurde niet langer. Ook bij het korte schema geen langere ongi. Ik had op dag 13 de punctie en mijn baarmoederslijmvlies was schitterend dik volgend de gyn. Rond de 10 geloof ik.
    Bij mijn vorige tp's elke keer rond de 7. Dat is net genoeg volgens de gyn. Wordt het baarmoederslijmvlies niet dikker van progesteron? Ik gebruikte vanaf de dag van de punctie. Ik wil het weer gebruiken, maar dat moet dan denk ik vanaf de eisprong bij een tp???
    Boboke: ik heb een leuk huisje gezien hoor! Maar wel ietwat afgelegen. Maar wauw wat een ruimte...ik zie alweer en mooie pup in de tuin lopen. Heb nu alleen maar een balkonnetje. Tja ik ben een echte stadsmeid. En eerst nog ons huis nu verkopen. Deca houdt de eisprong tegen, dus je kan geen eisprong hebben. ik had overigens ook de benodigde doorzichtige afscheiding hoor tijdens de deca. Ben benieuwd hoevel eitjes je hebt.
    Mineraal: 'Fijn' te horen dat ik niet de enige ben!! Mijn schoonzus zwanger, mijn zus op het punt van bevallen....en of ik wat aardiger tegen haar kan doen...aaaaaaaaaaaaaaa. Gek in mijn hoofd word ik ervan. Altijd maar aardig moeten doen en t een ander moeten gunnen. WIJ zijn aan de beurt. Dus laat maar komen die ongi!!! grrrrrrr
    Pien: En hoeveel paardetrailers vol heb je verhuisd?? hihi :)
    Lelie: oef...een stoma....dat is toch wel even balen!! enig idee hoe lang die moet blijven zitten. Wel geweldig dat alles schoon is nu. Volgende stap zelf proberen???
    Steva: Hoe is t gegaan? Hopelijk ben je herstellende van een geslaagde 'behandeling'!!! Of ben je alweer aant werk!? iig sterkte meid!

Deel Deze Pagina