Hee chickie! Ja de eerste keer na de operatie stond mijn vriend naast bed te kijken hoe ik het naar binnen spoot hij hield het plastic bekertje vast waar het in zat hahah. Was echt zo raar! Zo vies ook om dat op te zuigen met zo n spuit en dat zelf naar binnen te spuiten wij hadden hele kleine spuitjes gekregen 2cc dus hebben zovaak moeten doen nu hebben we een 10 cc dat is 1 x en klaar. Ach we hebben wat over voor een kindje he Wie weet word het dan wel een meisje! Ik ben wel zo bijgelovig dat ik dat dan denk hoor! Ja vandaag heb ik het afgezegd ze vroegen om de reden en ik heb het uitgelegd en ze begrepen het. Ik kon het tot maandag vrijblijvend afzeggen nog dus dat was fijn. Nu gaan we denk ik pas eind september reis boeken naar curaqao of er moet voor die tijd mooi prijsje voorbij komen. Zag vandaag dat als je begi september gaat al voor 599 pp kan. Niet duur voor curaqao dus ik wacht rustig af! Mexico had ik ook goedkoop gevonden 760 pp ik zit/ werk toch thuis dus alle tijd om te zoeken haha. Hoe gaat het met jou meid en hoe gaat het met de andere meiden? Hoe is het weekend tot nu toe?! Nog plannen en hoe loopt verder alles!
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties. Voel me gelijk al welkom. Veel herkenbare en vergelijkbare verhalen. En wat fijn om te lezen dat er inderdaad hoop is en dat het bij sommigen al gelukt is om zwanger te worden. Gefeliciteerd! Ik moet inderdaad nog zo'n anderhalve maand en dan hoop ik met IVF te kunnen starten. Dit moet ik allemaal nog wel bespreken met mijn arts. Nog een vraagje, hoe maak je dat 'onderschrift' wat bij elk berichtje onderaan staat? Dat stukje bij jullie onderaan met je status zeg maar. Wanneer operatie, wanneer vb iui enz? Ben nog een beetje een leek
Ongesteld is nog niet doorgezet. Wss morgen. Lakedance was super! !! Flink gedanst gedronken was gezellig
welkom Emma, je gaat hier veel steun vinden. Het zijn stuk voor stuk topmeiden! Ik mocht ook meteen starten met IVF na de lucrin(zoladex) punctie viel voor mij ook mee, maar de een ervaart het anders dan de andere. Ik kreeg medicatie vooraf aan punctie en de avond ervoor (oxazepam en zetpil naproxen) xxx: fijn dat je het kon annuleren. Curacao is niet vervelend hoor! sissie: snap dat je weer van je positieve wolk afvalt..je zit vaak zo weer in de cirkel. Heb je inmiddels telefoon gehad? Mooi gebaar voor zo;n hondje!! chick: zomerstop is ten einde gelukkig. Wanneer start je weer met werken? Leuk die geslachtstaart, dat is overgewaait uit Amerika/engeland. ego: het is zover...ik ben ongi geworden. pijnlijk weer. Ik doe niet veel. Wel fijn dat het na 37 dagen is gekomen...ik ga morgen naar de arts, ik laat de afspraak gewoon staan omdat ik wil weten waarom ik bloedverlies of wat het ook was had. Daarnaast moet misschien mijn andere afspraak vervroegd worden ivm cyclus en tp.
Ster, fijn dat lakedance geslaagd was! Even de rot diagnose vergeten en los gaan! Mineraal, fijn dat je eindelijk ongesteld ben, maar tegelijk weer rot die pijn ofniet? Ben benieuwd wat de arts morgen zegt! Laat je het weten? Nee curaqao is ook zeker niet vervelend haha! Moeten nog wel boeken. Ego. Dag 25 van mijn cyclus maar tot nu toe vanaf mijn ongesteldheid al continu pijn elke ochtend word ik wakker met buikkrampen en kotsmisselijk en dan kan ik niet meer slapen. Morgen belt de arts ga gelijk even vragen of dit klopt? Ik hoop dat hij morgen telefonisch de opzwemtestuitslag wil vertellen en dat we niet een afspraak moeten maken want dan heeft hij volgens de ass. Pas plek in september en ik wil de uitslag zo graag weten en ook even het verloop nu vanwege de uitstel en alles. Ik ben echt benieuwd hoop morgen op wat meer duidelijkheid. Sissie: heb je het hondje al? Of gaat dat niet zo snel? Hoe gaat het met de andere meiden? Xx
Ster, fijn dat Lakedance super was! Ik wilde dit jaar ook naar een festival, maar ben nergens naar toe kunnen gaan... Met stoma durfde ik niet, vlak na de operatie durfde ik ook niet en nu moest ik werken... Ben nog nooit op een festival geweest en het lijkt erop dat het me niet gegunt is. Sissie, heb je het hondje al? Of in ieder geval de goedkeuring? Wij zijn voor een pup gaan kijken, helaas waren er 25 aanmeldingen voor 6 pups en zijn we het niet geworden. Volgende keer beter. Chickie, leuk weer van je te lezen! Eigenlijk wel jammer dat je na een vakantie zo snel weer met beide benen op de grond staat he... Wel een leuk idee van die geslachtstaart! xxx, ik hoop dat je vandaag de uitslag telefonisch krijgt. Als het niet goed is kun je altijd nog een afspraak plannen, is et wel goed kun je gewoon door. Balen dat je buikkrampen hebt en misselijk bent, heb je dat vaker? (buiten deze cyclus dus). Lijkt me echt heel vervelend!! All, ik heb alweer een doorbraakbloeding... Meer bloed dan de vorige keer, niet genoeg om voor menstruatie door te gaan maar maandverband heb ik echt wel nodig. Het is nu in de derde week van deze strip, de vorige bloeding had ik in de 4e week van de Cerazette. Best vervelend dit! Op zich zou ik wel willen stoppen met de pil... of ja in september... Maar eigenlijk wil ik ook trouwen en liever niet met een dikke buik in een jurk! We zijn nu informatie aan het verzamelen om dit jaar nog te kunnen trouwen (we willen geen groot feest en veel poespas, dat scheelt een hoop), en dan zou ik eind september of oktober toch kunnen stoppen met de pil. Mocht het dan binnen de 3 beloofde maanden raak zijn hebben we ook nog een leuke announcement op onze dag!
Hee lelie, Jaa ik hoop ook zo dat ik de uitslag krijg, ik werd net wakker en ik had gedroomd dat er niet gebeld werd en dat ik zelf het ziekenhuis belde en dat de dokter geen tijd had om mij te bellen en de afspraak verzet had met een week. Hoe bedoel je je bent er veel mee bezig, haha Nou het is heel gek ik begon met alleen pijn een aantal dagen voor mijn ongesteldheid en mijn ongesteldheid daarna werd dat ook tijdens mijn eiersprong toen werd het vanaf mijn ongesteldheid tot en met mijn eiersprong en nu heb ik zelfs op dag 25 van mijn cyclus nog steeds buikpijn en misselijk en gewoon helemaal niet lekker en net als vorige maand ben ik deze week voor mijn ongesteldheid weer super emotioneel, verdrietig en niet lekker in mijn vel. Ik ga het straks als de arts tijd heb even vragen of dit normaal is allemaal. Jeetje vervelend zeg die doorbraakbloedingen. Op die manier ga je ook niet meer prettig de deur uit maar super onzeker. Wel ontzettend leuk dat je dit jaar nog gaat trouwen zeg!!! Echt super! Vind je het spannend allemaal? Heb je al een jurk? en waarom wil je niet met dikke buik trouwen?? en je zegt dat het beloofd is dat je binnen 3 maanden zwanger raakt hoe kunnen ze dat weten de artsen? Zou wel top zijn als ze dan gelijk hebben!
Ben niet gegaan...had zoveel pijn dat t niet lukte. Wel gebeld. Moet nu beslissen of ik een kunstmatige of een natuurlijke cyclus tp wil....ja weet ik veel! Ik moet vandaag beslissen. Volgende week heb ik gesprek maar das te laat. Als ik kies voor kunstmatig moet ik vandaag nog aan de medicatie.
XXX: Ik raad je aan om echt wat glijmiddel te gebruiken. Ik weet precies welk velletje je bedoelt. Dat is bij mij ook tig keer stuk gegaan en dat had ik weer een schimmeltje te pakken. Er is een glijmiddel op de markt die zelfs goed zou zijn om zwanger te raken. Dat glijmiddel zou de zaadjes naar binnen begeleiden. Ik weet de naam niet meer maar ff googlen en je vindt het vast. Ja ik ontloop ook vaker al mijn vriendinnen met kinderen (eigenlijk allemaal dus ). Ik blijf ergens wel een beetje hoop houden hoor! Maar ik vind het na al die jaren erg vermoeiend worden. Ik raak een beetje opgebrand zeg maar. Toch zal ik alle kansen benutten hoor. Ik zou willen dat ze in Nederland net iets verder waren zoals in Duitsland of Belgie. Daar schijn je dhea te mogen slikken om je vruchtbaarheid te bevorderen. Het is via internet te bestellen. Na deze pogingen zal ik dat eens nader onderzoeken. Jij hebt wel een hele stoere hond! Doe mij een bulletje hihi lekker knorren en snurken heerlijkkk. Heerlijk dat je naar curacao gaat. Let wel even op. Daar kan denque heersen. Niet om je bang te maken, maar om op te letten! Pien: Nee ik denk idd dat de pil het niet is voor mij. Ik moet mijn baarmoederslijmvlies dikker maken. De pijn tijdens mijn menstruaties is de ene keer erger dan de andere keer, maar heb niet het idee dat het iedere keer steeds erger wordt. Krijg wel steeds vagere klachten, maar dat kan overal van komen natuurlijk. Heb nu al vanaf eisprong vage pijn in mijn buik, zeurend niet storend voor activiteiten zeg maar. Zit nu op dag 23. Bij mij duurde het 6 weken voor ik weer ongesteld werd. Chick: Jij hebt heerlijk genoten zeg!! Top. Leuke profielfoto ook ik richtte mij gelijk op je buik hihi. Ik krijg er dus een nichtje bij als suikertante hihihi. Ik kan het niet goed uitleggen maar ben een beetje ivf-uitgeput. Alsof mijn onderbewuste al vrede heeft met alles. Misschien is het een goed teken? Komt er ineens een baby als het je niet meer verwacht. Het komt vast wel weer terug hoor. Dan ga ik weer vol in de behandelingen in. Omdat ik met mijn neefje een weekje wegga kan ik ook komende periode geen tp doen. Ik maak mij daar nu even niet druk om. Op naar september met goede moed! Emma welkom!! Type 4 zegt (voorzover ik het van mijn arts begrepen heb) iets over de diepte van de infiltratie van de endometriose. Ik heb naar alle waarschijnlijkheid endo in mijn (endel)darm. Dat zit zo diep geinfiltreerd dat ze het niet/slecht kunnen vinden. Ze vermoedden (dus niet aan kunnen tonen ) bij mij diep geinfiltreerde endo type 4 in de darm. Ben geopereerd in 2010 eileiders, eierstokken en baarmoeder waren vrij van endo, daarom ben ik nooit behandeld met lucrin of iets. De endo in de darm konden ze niet uitsluiten maar ze zagen geen verklevingen tussen de darmen onderling. Ik heb tijdens mijn eisprong altijd pijn links onder in mijn buik (dikke darm?) en tijdens de ongi last van mijn darmen en vreselijk pijnlijke stoelgang en pijn aan mijn kont. Ik ben dmv IVF 1 keer zwanger geraakt (na 10 jaar dokteren en proberen) maar kreeg helaas een helse miskraam na 2 en halve maand. Ik heb in totaal 11 terugplaatsingen gehad. Nu nog 4 cryos over die ik vanaf september hoop te gaan benutten. Mijn puncties waren prima te doen. Het is zo voorbij!! Ik had geen cystes op de eierstokken dus kreeg ook geen antibiotica. Waar zit de endo bij jou precies?? Neemt jouw pijn iedere menstruatie toe?? Voorover ik weet ga je direct vanuit de lucrin de ivf-behandeling in. Of de kansen kleiner zijn bij endo en ivf is moeilijk te zeggen. Bij mij duidelijk wel, maar bij Steva en Chickie is de behandeling direct geslaagd. Mineraal: Het mocht tijd worden he!!!! Is de pijn te doen??? Begrijp ik goed dat je direct doorgaat met de tp? Spannend weer hoor! Lelie: prachtig juist met een dikke buik in een jurk .ik teken ervoor J. Je buik is ook niet direct dik natuurlijk alhoewel als je Steva heet hahaha. Wat leuk dat je voor een pup gaat. Wat voor een?? Het is zoo leuk!! Ook in Spanje zitten veel gedumpte puppies die een baasje zoeken. Echt zooo schattig. Steva: Buik al wat geslonken?? Hoe voel je je?? Ego:Het was weer lekker even in de Ardennen. Er weer uit zijn doet me weer god J Ik ben gebeld door de stichting die de hondjes naar Nederland haalt. Ik moest een enorme vragenlijst invullen. Dat heb ik gister gedaan. Ze eisen echter dat je drie weken vrij neemt om de hond aan de nieuwe situatie te laten wennen. Tsja dan kan echt niet met ons werk. Ik heb geen drie weken meer. Ik kan wat werktijden aanpassen de eerste periode, maar ik kan niet zomaar vakantie opnemen. Ik heb natuurlijk al een hondje dus ons adoptiehondje zal niet alleen zijn. Ze stelden nog meer hoge eisen. Ik heb de vragenlijst gewoon eerlijk beantwoord en wacht nu op reactie. Heel vreemd allemaal. Wil je een hond helpen maken ze het bijna onmogelijk. Nu zit hij alleen in een kooi in Spanje. Straks met mijn hondje in een warm huis. Wat is beter? Ik wilde dit oude hondje nog een paar jaar vertroetelen.. Nou ja. Het was een beetje een domper, maar ik wacht wel af. Anders zoek ik wel een ander hondje dat een baasje zoekt. Stichtingen en honden zat denk ik dan maar. Nou daar sta je dan met je goede gedrag. Zoals al gemeld ook deze maand geen tp. Dus op naar september. Wat meer last van buikpijn en maagpijn deze cyclus. Zit op dag 23. Mineraal: Lees je berichtje net. Het schijnt dat je in natuurlijke cyclus meer kans maakt. Ik zou het in de natuurlijke cyclus doen en wat bolletjes ter ondersteuning nemen.
ze weten dus ook niet wat ze willen op de poli gynaecologie.... de operatie gaat volgende week niet door.... ik moet dus nu aan de medicijnen, dan zou de eierstok behouden kunnen worden, risico was toch te groot dat die er ook uit moest. woensdag heb ik een gesprek erover bij de gyn. weet er iemand wat voor soort traject dit zou kunnen zijn? of ook zoiets meegemaakt?
Hee Sissie! Jaa pijnlijk is dat he! Ik zal eens kijken naar die glijmiddel ik heb twee soorten in mijn nachtkastje staan maar ik kan tegen beide niet dat brand. Net als condooms kan ik ook niet tegen die branden ook. Dus moet dan maar even uittesten of opzoek gaan naar een goede glijmiddel die niet brand. Want dit is ook niks een kapotte ... ! Mijn vriend klaagt dat hij de hele maand al geen sex heeft gehad en voelt zich zielig. Ik voel me ook zielig met die schimmel tussen me benen! En hij overdrijft Vandaag de dokter eindelijk eens gebeld (ik ben ook zo lekker op tijd) ik vergat het steeds en je kan de dokter alleen tussen half 1 en 1 ur bellen en steeds keek ik op de klok als het weer te laat was dus vandaag mijn wekker maar gezet om half 1 haha. Ik krijg een capsule en een cremetje. Dus ik ben benieuwd, ik hoordevan een vriendinnetje die hier was toen ik belde dat je dat voor het slapen gaan moet inbrengen en dan met je benen de lucht in moet, haha. Lig ik dit keer niet met mijn benen in de lucht om de zaadjes te helpen, maar om een schimmel Ik snap wel dat je er moe van wordt hoor! Lijkt mij meer dan logisch je bent al zoo lang bezig! Wat is dhea?? Kan je dat niet via internet bestellen ofzo? Ja ik vind het maar gek dat Nederland achterloopt op Belgie of Duitsland het ligt zo dicht bij elkaar kunnen ze daar niet eens op zakenreis gaan dan om te leren en te ontwikkelen. Hahaha jaa onze honden zijn zo leuk de grote heet Beer en de kleine bull het Noa. Beer is een grote goedzak voor Noa en zo lief likt er continu en zorgt echt voor haar en Noa is een kleine heks hahah hangt in Beer zijn poten omdat ze wilt spelen is een klein irritantje, maar ik ben zoo gek op haar! (op allebei hoor) maar het is heerlijk hoe bulletjes kunnen kijken en het karakter van hun gewoon. Ik vind het maar gek dat er zulke eissen zijn. Ze zouden gewoon op bezoek moeten gaan bij de mensen die graag een hondje willen adopteren en moeten kijken naar hoe het daar in huis gaat en of de andere hond indien ze die hebben er goed verzorgd uit ziet dat lijkt mij veel beter dan een vragenlijst die iedereen kan saboteren. Hij heeft bij jou toch een beter leven dan in een kooi alleen wat je zegt. Tegenwoordig kan je toch ook amper nog een kindje adopteren kan je onderhand op je 18e beginnen als je rond je 30ste graag een kindje wilt. (Van horen zeggen heb ik dat dan gehoord, ik heb zelf niet naar de adoptie procedure gekeken) Wat is denque?? Rot dat je nu zo n buikpijn en maagpijn heb deze cyclus, we lopen bijna gelijk op ik zit nu op dag 26 Ik heb ook maar een kut cyclus deze maand! Mineraal: Hoe zit dat met een kunstmatige cyclus? Nog nooit van gehoord hoe pakken ze dat aan dan? En waarom moet je vandaag gelijk beslissen zonder dat je precies alles ervan weet. Of weet je dat wel? Ego. Ik dacht dat de arts mij zou bellen, maar dat werd de ass. De opzwemtest is goed!!!!!!!!!! jeeeh! De ivf gaat door. 23 september afspraak met de gyn om alles door te bespreken voor de ivf en dan starten we in oktober. Ik heb gelijk even aan de ass. Gevraagd of het normaal is dat ik me zoo beroerd voel ik zit vandaag op dag 26 en nog steeds heb ik buikkrampen en wordt ik elke ochtend zo misselijk wakker en dat gaat de hele dag door. Volgens haar hoort dit bij de endometriose. Ik ben ook zoo moe de laatste tijd hebben jullie hier nou ook last van ??? Het lijkt elke maand wel erger te worden alle klachten... Cindii: meid hoe gaat het met jou???
Lees even snel alle berichten, kan nog niet overal op reageren want gaat niet zo handig op mijn telefoon... Witroosje Wat vervelend dat je operatie niet doorgaat! Vooral als je erop gerekend hebt. Maar als je dan meer kans hebt om je eierstok te behouden is dat alleen maar positief nieuws. Ik heb eerst 2 mnd lucrin injecties en aansluitend een operatie. Misschien willen ze dat bij jou ook doen? Lucrin spuit je op de 1e dag van je ongesteld heid en dan 4 weken later weer 1 spuit. (Teminste bij mij )
Xxx en Sissie, ik heb nog geen jurk maar weet wel wat ik zoek. De gyn zei dat ik na de operatie binnen 3 maanden zwanger zou worden, hii had er alle vertrouwen in! Mocht dat niet lukken moeten we de mmm in... ik wil liever niet met een dikke buik (als in 7 maanden zwanger) trouwen omdat ik nog íets van mijn meisjesdroom wil beleven... Heel egoistisch, maar ik wil toch graag 'de jurk' met de uitstraling van mijn dromen... Dat is geen reden om een zwangerschap uit te stellen, daarom ook dit jaar trouwen zodat ik, ook al zou ik dit jaar zwanger worden, die droom waar kan maken. Een groot feest houden we niet en mijn vrienden zijn op 1 hand te tellen en op een of andere manier hou ik me vast aan 'de jurk'. Heel raar, voor een buitenstaander al helemaal.... Sorry als ik hier iemand mee kwets! Dat is echt niet mijn bedoeling! Witroosje, wat vervelend dat je operatie uitgesteld is. Weet je wel precies waarom? Zo te lezen heb je niet veel informatie gekregen. .. Hoop dat je toch snel aan de beurt bent!
@ Witroosje, dat was niet helemaal wat je verwacht had, vooral omdat ze eerst iets anders zeiden. Maar ik denk dat het wel zou kunnen wat Ster zegt en dat ze er misschien alles aan willen doen om je eierstok te behouden! @ Sis, wat heb jij toch weer lieve tips! Af en toe ben je net de Moeke van de groep! Je bent zo begaan met iedereen! Dat dhea is zo gek nog niet denk ik trouwens, ik heb in een ander forum al een aantal positieve verhalen daarover gelezen. Er waren ook veel vrouwen die dat gebruikten omdat ze bijvoorbeeld vervroegt in de overgang zaten. Maar sommige hadden er echt profijt van! Wat een strenge eisen zeg als je zon hondje een goede oude dag wil geven! Goed dat je de lijst eerlijk hebt ingevuld. Het is je zo gegund! En IVF-moe, ik kan het me helemaal voorstellen! Misschien is het daarom ook niet zo gek om er even los van te zijn en dan in september weer met frisse moed te beginnen. Maar dan wel met resultaat natuurlijk! Leuk dat je trouwens nog een tripje hebt om naar uit te kijken! Leuk met je neefje! Gaan er nog meer mensen mee, of gaan jullie echt samen? @ Lelie, oehhhh trouwen!!!! Wat leuk!!! Ik ben gek op bruiloften! Ik snap heel goed dat je niet met een dikke buik in een trouwjurk wil hoor! En anders moet je het toch omdraaien en zorg je voor je eigen bruidsmeisje/jonker, maar dan moet je het trouwen dus nog wel uitstellen! (wel irritant zeg je doorbraakbloedingen!) Wie van de meiden hier zijn er eigenlijk getrouwd??? (ik ben niet nieuwsgierig hoor ) @ Steva, gaat alles nog goed? Wordt de pijn inmiddels iets minder? @ Pien en Cindii, hoe is het meiden??? @ Boboke, lekker aan het genieten van je vakantie? @ Mineraal, ach jee! Gelijk weer zoveel pijn blegh! Beetje jammer dat dat er dan ook gelijk weer bij moet komen! Wel heel fijn dat je menstruatie er nu eindelijk is! Maar je wordt wel gelijk voor een keuze gesteld zeg. Heb je de keuze al kunnen maken? @ XxxxX, huppatee beentjes omhoog meid! Fijn dat de zwemmers van je man geslaagd zijn! Dat is in ieder geval weer iets in jullie voordeel! Mijn pijn breidde zich trouwens ook iedere maand verder uit. Op het einde, vlak voor de laatste operatie had ik drie dagen voor mijn menstruatie geen pijn en dat was dat. Ik ging bijna wennen aan de pijn, wat natuurlijk nooit kan. Dus goed dat je aan de bel trekt hoor! Want het hoort echt niet (maar helaas past het wel bij de endometriose)! Ik ben vandaag lekker wat babyzaken gaan afstruinen en we hebben een optie genomen op een kamertje. Wel leuk hoor dat het nu voor echie wordt. Ik zie die kleine er al in liggen J Vandaag ook naar de verloskundige geweest. Het hartje klopte goed (was wel weer erg zoeken) en bij mij was ook alles prima!
Hi allemaal, ben even paar daagjes niet komen lezen weer een hoop gemist. even een update ben bij m'n huisarts geweest die gelukkig heel erg met ons mee leeft, mag een second opinie laten doen ivm endo. M'n zus stelde voor om deze second opinie bij de fameuze dr Schoot te laten doen aangezien zij al bekend is bij hem. maar kan pas 25 sept bij m terecht flink wachten dus. tot die tijd hoop ik nog steeds dat t natuurlijk raak gaat zijn even nog een 'schimmel' vraag via m'n osteopaat heb ik symbiovag gekregen middeltje om je zuurgraad te verbeteren en evt schimmels maar klopt t dat je daar een berg afscheiding v krijgt? om gek v te worden. en voor de rest ga ik weer even bij lezen en reageren! slaap lekker!
oh en @chickie ik ben donderdag as al weer 5 jaar getrouwd en die witte jurk zonder buik vond ik toen ook mooi maar is nu meer dan welkom die buik in iedere jurk hihi.
Sissie, wij gaan trouwens voor een duitse herder. Mijn vriend heeft altijd duitse herders gehad en ik heb er vroeger als klein kind heerlijk bij geslapen Chickie wat fijn dat alles goed is! En leuk om naar een kamertje te kijken, sowieso spulletjes te kijken en shoppen. Wat voor stijl hebben jullie uitgekozen? Mijn kinderwens is nog steeds niet zo sterk aanwezig als vóór de operatie maar wel sluimerend op de achtergrond. En soms komt het wat sterker naar voren! Waar ik nu erg van kan genieten is de berg energie die ik heb... Echt, het is jaaaren geleden dat ik zoveel kon doen zonder s' avonds uitgeput op de bank te hangen! Tuin voor én achter onkruidvrij gemaakt en wat gesnoeid, auto gewassen van binnen en buiten, meerdere wasjes gedraaid en opgehangen, gestofzuigd en afgewassen en dat allemaal in 1 middag :-D Fozzy, ik moest ook lang wachten voor ik bij dr. Schoot terecht kon. Op de eerste afspraak moest ik zelfs 8 weken wachten! Maar het is het waard, hij is echt heel goed. Ik zou zelfs als verpleegkundige in zijn onderzoeksteam willen zitten (geen idee of hij dat heeft, is maar een gedachte). Fijne dag allemaal!