Chick: Nou dat wordt dan straks elke dag een kliederboel dus. We hebben er wat voor over! Volgens mij voel je je dan tijdens de ivf ook totaal niet aantrekkelijk meer. Je buik wordt een speldenkussen en je beneden boel is een smeerboel Ik wist niet dat er zoveel bij kwam kijken zeg. Alles moet kunstmatig nagebootst worden eigenlijk? Ik zal 23sep alles wel horen, vind nog lang duren. Ik heb nooit zoveel geduld liefst had ik er morgen al gezeten! Hahaha. Die schimmelcreme kan niet goed zijn volgens mij, want ik ging die gebruiksaanwijzing lezen en daar stond dat het voor huidschimmels zoals op voeten is etc. en bij pijn en branderigheid moet je de dokter bellen. Nou ik ga niet bellen want dan zegt ze vast stop er maar mee en dat heb ik gelijk al gedaan. Ik vind het wel best hoor. Ik heb die bol ingebracht die er nog steeds uitloopt en die creme die ligt in het mandje en daar ligt hij wel goed Hahahah nee een piemel weg laseren wordt hem niet chickie maar haar wel! Hihi. Ik ga me daar toch strakjes gladjes naar Curaqao . Vandaag heb ik mijn Boho bikini binnen gekregen Im in love (A) Ik vond dat ik mezelf wel eventjes mocht verwennen. Ik ben er klaar voor, zal je zien gaat die vakantie straks niet door Wat gaaf dat je haar gevoeld heb!!!!!!!!!!!! Ik ben zo benieuwd wat het is! Ik denk een meisje Laat je het vrijdag gelijk weten meid? Steva: Leuk weer wat van je te horen meid!! Die balletjes moet je nog vaak in brengen dan ook zeg! Ja bij mij wordt het ook elke maand heftiger vooral deze maand ben ik gewoon elke dag echt ziek ervan. Ik word ook gek van die continue misselijkheid ben 1 kilo nu afgevallen in 1 week. Valt nog wel mee, maar ik heb gewoon helemaal geen trek ergens in. Jaa ik kan er wel met vriendinnen overpraten, maar niemand begrijpt het. Ik praat er liever met jullie over. Ik merk ook sinds ik hier op het forum zit eigenlijk vrij weinig er nog over wil praten met andere. Wat erg trouwens die ziekte wat je hebt gehad en dat kan je ook in Curaqao krijgen? Echt eng! Je hebt er ook nog een jaar over gedaan om weer beter te worden? Heftig zeg. Kan ik niet speciaal muggen spul smeren om dat tegen te gaan? Pas zag ik trouwens op fb een plaatje van een tijgermug dat die in Limburg nu gezien was. (weet niet wat daarvan waar is) Ik had er nog nooit van gehoord en heb er verder niet nagekeken. Echt rot dat je nog steeds een beetje last heb van die komkommer meid! Ik snap je wel met je schoonzus! Maar gelukkig ben je nu zwanger! En hoef je het niet te horen terwijl het jou nog steeds niet gelukt is. Dat zou nog zuurder zijn! Ik ben onwijs bang voor die ene vriendin die nu ook zwanger wilt worden omdat ze perse op de 26ste ineens moeder wilt zijn.. pff Gewoon bang om te horen ik ben zwanger en dat ik dan nog steeds niet zwanger ben. Doet al pijn als ik eraan denk! Ik weet ook niet hoe dat moet met foto's en tekst wat jullie doen etc. Ik ben een kneusje daarin haha. Weten jullie allemaal elkaars identiteit? (klinkt zo lekker mystrieus ) Nu al positiebroeken dat word wat zeg! Hahaha. Wel super leuk want dan heb je al een buikje Pien en Sissie: ik ga die glijmiddel wel eventjes van de week kopen! Kruidvat zei je toch Sis? Ik lees op internet dat sommige vrouwen gelijk zwanger werden ervan? Nou dan spuit ik mezelf helemaal vol met dat spul (grapje!) Witroosje: Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Zie je er tegen op om zolang te moeten wachten? Ego. Volgens mij ben ik de record houdster van de minst langste relatie met mijn 4,5 jaar Jeetje wat zijn jullie allemaal al lang samen! Goed hoor! Vandaag een rustig dagje, ik werd weer kostmisselijk wakker, maar dit keer waren de buikkrampen wat minder hevig. Gister wel onwijze rugpijn en toen heeft mijn vriend een kruik voor mij gemaakt, super lief! Nu barst mijn hoofd onderhand uit elkaar van de hoofdpijn maja. Vandaag een klantje gehad die wilde een veertje op haar nagel geschilderd hebben, Ik ga even proberen of ik een foto kan kopiƫren of bijvoegen let niet op haar nagelriemen zijn nogal droog, maar wat vinden jullie ervan? En jaa ik ben lekker suf hoor! Ik ben tuinkers aan het kweken! In mijn eigen kas bakje Helemaal leuk om te zien groeien. Hebben jullie nog plannen het weekend?!?!?
Meiden hebben we het over trouwen of samenzijn. Dat wint moessie 😀hoor hihihi 18 jaar samen en 7 jaar getrouwd ....chick een echte moessie dus 😏
@xxxxx dat half jaartje wachten gaat me wel lukken denk ik. Ben wel een beetje bang voor de bijwerkingen zoals opvliegers! :0 Wij gaan zondag met de hele groep naar het noorder dierenpark in emmen leuk met een man of 20 hihi en daarna lekker bbqen!
Ja die bijwerkingen zouden mij ook wel spannend lijken want je weet niet echt wat je kan verwachten. Bij iedereen is het anders. Je kan niet meer doen dan het over je heen laten komen.. Wel fijn dat je er in ieder geval positief tegenover staat met het half jaar. Leuk weekend voor de boeg heb je dus! Gezellig met zo'n grote groep en daarna lekker bbq-en! Heel veel plezier meis! Even lekker eruit ontspannen en met iets anders bezig zijn is fijn na dit alles.
@ Sis, we hebben een winnaar hoor! You!!!! Jeeehhhh En de prijs is..... heel snel een baby! Nu maar hopen dat mijn wens voor je uitkomt! (het zou toch makkelijk zijn als het op deze manier ging, of met de preseed waar xxxxx zich van binnen mee gaat opvullen)! @ Ster, viel het mee de lucrin injectie? @ Witroosje, dat is wel duidelijk en fijn dat je er zelf zo tegenaan kijkt. Ik wil je wel adviseren om het moment van zelf proberen (na je operatie) heel goed naar je eigen lichaam te luisteren en bij ieder evt. signaaltje van endometriose aan de bel te trekken. Ik was zelf ook heel blij dat ik het vorig jaar de kans kreeg om 'spontaan' zwanger te worden, maar op dat moment heeft de endometriose zich als een sluipmoordenaar op diverse plekken in mijn lichaam genesteld en het zou zonde zijn als de operatie voor niets is geweest. Ik wil je helemaal niet bang maken hoor, maar modder na die tijd niet al te lang aan! Wat gezellig met zo'n grote groep naar de dierentuin! Arme dieren, hihi @ Steva, heb je geen steken meer gehad? Maak je er niet al te druk over! (das natuurlijk wel heeeel lastig) Ik heb dat ook diverse keren gehad, het is best een naar gevoel. Maar in mijn geval betekende het niets! Tsja wat ik nu voelde... een soortje plopjes en een klein duwtje ofzo. Het is een beetje lastig te omschrijven, maar wel heel duidelijk anders dan andere dingetjes in je buik. Nu heb ik wel geluk denk ik dat ik het zo vroeg heb gevoeld hoor. En het is nu afwachten wanneer het weer zover is... Maar het is wel heel bijzonder! Ik ben vrijdag om 11.00uur aan de beurt en we zitten daar zeker een uurtje binnen. Daarna gaan we lekker babyshoppen, maar ik laat het zeker die avond nog aan jullie weten hoor! Maarre sstttttttt he, het moet echt nog even stilblijven!!! @ XxxxX, tsja als op die bijsluiter staat dat het niet moet branden dan zal het inderdaad wel niet helemaal goed zijn. Hopelijk is het schimmeltje ook gelijk in rook opgegaan! Mooi die nagels trouwens! (eerlijk gezegd zag ik niks aan de nagelriemen hoor, maar ik ben dan ook een leek). Leuk dat je jezelf met die bikini verwend hebt, moet kunnen hoor! Wat lief dat je vriend op zulke momenten zo goed voor je zorgt! Goud waard zulke mannen!!! En dat helpt je om je toch snel weer ietsjes beter te voelen! Hopelijk zakt je hoofdpijn snel! Ik ga lekker slapen nu! trusten meiden!
Sis: gefeliciteerd, je bent echt de kampioen, want ik vind ook dat we het hebben over trouwen . Xxxx: preseed kun je niet bij de kruidvat o.i.d. Kopen. Dat kan alleen via internet. Het wordt discreet geleverd trouwens . PRE~SEED - Het eerste vruchtbaarheidsvriendelijke vaginale glijmiddel Chick: ik ben heel benieuwd naar wat het wordt! Ik zal niets verder vertellen hoor . Witroosje: moet je een half jaar aan de lucrin? Pfff... Ik hoop voor je dat de bijwerkingen meevallen in elk geval. Probeer maar zoveel mogelijk leuke dingen te doen in die tussentijd. Dan gaat het misschien wat sneller... All: ik ben nogal druk de laatste tijd. Misschien wel iets te druk zo vlak na al die toestand van miskraam en curretage... Had mijn moeder gister aan de telefoon: je doet toch wel rustig aan he? Nou eh nee, niet echt... Maar ja, voordeel van druk zijn, is dat ik weinig tijd over hou om te piekeren . Het is hier super gezellig zie ik wel, maar ik heb niet altijd de puf en tijd om ook zulke lange verhalen te schrijven... Dus sorry. Misschien komt dat ook wel weer als ik het wat rustiger heb.
Hoi meiden Even n kort berichtje vanuit Frankrijk. Kan nu niet op iedereen persoonlijk reageren daar ik op mn telefoon zit. Kortste relatie ben ik toch recordhouder, wij kennen elkaar nu 3 jaar en 3 maanden... Hier n hele wisselende vakantie. Weer is super, maar helaas is maandag mn ongi doorgebroken op n heel ongunstig moment (waren anderhalf uur rijden van de camping) en niks kon t tegenhouden zo heftig. Dinsdag leek t alweer voorbij tot we gisteren weer op de terugweg waren van n dagje weg. Heb weer 3 uur op wc gezeten en het was alsof ik weer n miskraam kreeg met zoveel stolsels en buikpijn. Sorry voor details. Mn vriend is weer superlief en heeft alles weer uitgewassen en voor alles gezorgd. Vandaag gaat t weer beter, nu alleen nog normale ongi maar durf nu nergens meer naar toe... Snap ook niet hoe ze deze hoeveelheid tot 3x toe hebben kunnen missen op de echo!? Nu maar hopen dat dit t was en we kunnen genieten van de vakantie. Op deze manier het loslaten is wel heel lastig. Liefs voor iedereen.
Boboke wat shit zeg! Heb je wel goede pijnstilling meegenomen? Wat fijn dat je vriend zo lief is.. Hoop dat je nu echt alles hebt gehad en vol kan gaan genieten! Pien rustig aan! En voel je niet verplicht Liefs
Pien, tis juist toch heel erg leuk dat je nu even wat schrijft! Ik snap wel wat je bedoeld hoor! Als je het lekker druk hebt, is dat prima toch?! Niet jezelf voorbij lopen, maar je gedachten verzetten gaat nu misschien wel makkelijker! Boboke, nou jij hebt het wel echt allemaal tegelijk! En dan ook nog op zo'n ongunstig moment! Wat bizar dat je zoveel bloed verloren hebt! Hoe is het verder met je kies?
Ha meiden! Preseed heb ik ook geprobeerd en als we er straks voor gaan haal ik het ook alvast in huis. Vond het erg prettig glijmiddel, eigenlijk fijner dan ander spul... Boboke wat vervelend voor je! Snap ook niet dat ze dat niet gezien hebben. Gaat het nu beter met je? Ik hoop dat het nu over is en je nog fijn van jullie vakantie kunt genieten. Witroosje, ik snap niet zo goed waarom je een half jaar aan de Lucrin moet. Kunnen ze niet na het leeghalen nog 1 maand Lucrin doen ipv 3? Zou genoeg moeten zijn lijkt me... Ik zou tenminste geen half jaar aan dat spul zitten aangezien geadviseerd wordt het maximaal 6 maanden te gebruiken vanwege de bijwerkingen. Verhoogde kans op enge aandoeningen (lees de bijsluiter maar eens!) en langer dan een half jaar is meer kans dat je lichaam niet meer normaal gaat functioneren wat betreft je cyclus. Ik wil je niet bang maken maar met alle bijwerkingen en waarschuwingen moest ik toch ook even slikken! Pien, het is echt niet erg als je wat minder schrijft. Ik ben ook een tijdje minder aanwezig geweest, en nog ben ik niet iemand die dagelijks schrijft. All, ik heb nog steeds last van de doorbraakbloeding. Nu al 5 dagen. Denk je dat het bijna over is... komt er weer een lading. Het mag nu wel stoppen want dit weekend hebben we vanalles gepland en op een aantal plaatsen hebben ze alleen dixies Ben sowieso benieuwd hoe het met mijn darmen gaat... anders kon ik rustig een weekend niet en pas thuis voor de grote boodschap gaan, maar nu moet ik toch minimaal 1 keer per dag. Ga nu aan de koffie, alvast zoveel mogelijk leegmaken
@chickie, ik zal na de operatie zeker wel op de signalen gaan letten. zodra ik iets niet vertrouw trek ik aan de bel. @pien, ik hoop dat die bijwerkingen me zullen gaan meevallen ja, iig effe geen menstruaties meer dus ook geen buikpijn, geld dus ook voor de eisprong die is bij mij ook erg pijnlijk. als het goed is moet de lucrin de cyste kleiner maken iig een paar cm, ze zien ook alleen maar de cyste, na het leegzuigen zien ze wel meer en miss is dan 3 maanden dan niet meer nodig en is 1 maand miss al voldoende, zal het tegen die tijd wel effe vragen. ik ga eerst maar eens proberen om die eerste 3 maanden door te komen. @boboke, wat vervelend voor je wat er in de vakantie is gebeurd, maar goed dat je vriend zo lief voor je is. kan het zijn dat het nog naweeen zijn van de miskraam? @lelie, ik hoop voor je dat het bloeden is gestopt voor het weekend is, vervelend dat we niet op ons lichhaam kunnen vertrouwen he? heb je nog op de site gekeken die ik je heb doorgestuurd? ik zag dat ze puppies hebben, ik weet alleen niet wanneer ze zijn geboren. @ster, ik zie dat jij die lucrinspuit al hebt gehad, is die ook voor 3 maanden? en hoe voel je je nu? @ all ik wens jullie een heel fijn weekend!! geniet ervan en doe lekker rustig aan! xxx
Witroosje: Als het goed is ben je al gestart met de Lucrin. Viel de injectie mee? En merk je al iets van de bijwerkingen? Ik ben nu al twee maanden aan de Lucrin en moet volgende week de laatste spuit halen. Daarna kan/mag ik starten met IVF. (Heb nog wel een intakegesprek met arts). Heb wel last van opvliegers en slaap daardoor slecht. Verder is het even doorzetten, maar wel te doen. Heb niet echt last van stemmingswisselingen ofzo. Hoop dat de endo na je operatie het inderdaad zo ver geslonken is, dat je daarna niet nog drie maanden aan de Lucrin moet. Heb jij dan waarschijnlijk een lichte vorm van endometriose, omdat je het daarna gewoon op de natuurlijke manier mag proberen? Ster: hoe is het met jouw bijwerkingen van Lucrin? Zijn er andere meiden waarbij de keuze gegeven is: Natuurlijk manier, of IVF? Bij mij was het eigenlijk geen optie om op de natuurlijke manier verder te gaan. De arts gaf dat zeer weinig kans van slagen en is direct de weg van IFV in gegaan. Ook het IUI wilde hij overslaan, want ook dat zag hij niet zitten. Ondanks dat ƩƩn van mijn eileiders gewoon goed doorgankelijk is (mijn andere was iets verdikt). Hij was daar vrij resoluut in, terwijl ik dat dus niet echt snap. Maar ja, het zal wel goed zijn zo.
@ emma, als het goed is krijg ik volgende week de spuit. Moet even wachten tot mijn menstruatie is begonnen, dan moet ik effe bellen. Ik krijg dan die van 3 maanden daarna wordt de cyste leeggezogen en dan nog een keer een spuit van 3 maanden. Dan ben ik een half jaar verder en word ik geopereerd. De gyn kan tot nu toe alleen de cyste zien. Die is zo groot dat die alles blokkeerd. Hij ziet zo niet of er meer zit. Pas met de operatie ziet hij meer. Als het alleen de cyste is en die dan weg is en ik dan helemaal schoon is verwacht hij niet dat er heel snel een nieuwe komt. Vandaar dat we het dan zelf mogen proberen.
Witroosje De lucrin die ik krijg werkt 4 weken. 1e spuit op de 1e dag van de menstruatie en dan 4 weken later weer 1 spuit. Werkt die van jou 3 mnd? Of moet je 3x een spuit zetten? Ik voel me wel wat moe, de 1e dag was ik een beetje trillerig. Maar verder merk ik er eigenlijk niks van. Hopelijk blijft dat zo Emma De bij werkingen vallen reuze mee. Voel me wat moe. Maar ik heb de spuit ook pas 2 dagen geleden gekregen. Gelukkig valt het bij jou ook mee zo te lezen. Ook ik heb geen keuze gekregen van de arts. IVF is de enige kans. Er is niet eens gesproken over iui of natuurlijk... Ik heb het er wel moeilijk mee gehad maar heb me er nu wel bij neergelegd. Zie je op tegen de IVF ? Ik heb dinsdag info avond in het zkh over IVF. Ben benieuwd
Chick: ik ben nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!! Gister was de ego toch? Was alles goed??? Wat is jullie kleine wonder!??!!? een meisje of toch een jongen? Pien : Ik snap wel dat je lekker druk bezig wilt zijn dan ben je inderdaad niet zo bezig met piekeren en heb je lekker afleiding. Je moet nu vooral doen wat goed voelt voor jou! Boboke: Lekker kut zeg! Je had nu toch wel gedacht alles te hebben. Ik vind het bizar hoe nasleep het heeft een miskraam zolang heb je nog ellende ervan alsof het niet al erg genoeg is dat je het kwijt ben. Ik vind het wel echt super naar dat je nu dit op vakantie heb gehad want dit was even het moment om er tussen uit te gaan alles even achter je te laten zover mogelijk is en te kunnen genieten. Nu word je er weer mee geconfronteerd. Ik hoop dat het opgehouden is en dat je nu lekker kunt genieten! Hoelang blijf je nog weg?? Dikke knuffel voor jou arme schat! Lelie: Heel fijn weekend toegewenst meid, ik hoop dat het over is!! Ik zal dat glijmiddel wel bestellen dan, ik vond het wel duur wat ik zag op internet. Ach voor het goede doel! Witroosje: Wat chickie ook zei goed opletten hoor, want tegen mij zeiden ze ook na de operatie als je zwanger raakt, raak je echt deze maand zwanger. Want alles is door gespoten met hsg onderzoek en er zijn hier en daar dingen aangestipt, maar niks was minder waar. Verdrietig dat ik was toen ik die maand ongesteld werd! Daarna zeiden ze ook probeer het nog even op de natuurlijke manier we denken dat dat binnen een paar maanden moet lukken. Daarna ben ik overigens weg gegaan bij die arts, maar dat was in maart en het is nu eind augustus 6 maanden verder en ik ben nog steeds niet zwanger. In oktober beginnen we met Ivf als de hooikoortsmedicatie uit ons lichaam is. Ik wil je niet ontmoedigen, maar hou het goed in de gaten want in die tijd slaat de endometriose weer toe. Ik heb deze maand zoveel pijn gehad. Let goed op je lichaam meid en gewoon aan de bel trekken! Emma: Bij mij zeiden ze na de operatie wat ik net tegen witroosje zei probeer het nog even een paar maanden en daarna zouden ze met Ivf starten. Ik ben in maart overgestapt naar een andere gyn omdat wij ons bij die andere gyn niet fijn voelde en ook vonden dat er nog niet genoeg onderzoeken gedaan waren. Bij onze nieuwe gyn werden meer onderzoeken gedaan zoals mijn ovulatie en de zaadkwaliteit bepalen. Die waren beide goed. Ik maak meer dan gemiddeld eitjes aan en mijn vriend zijn zaadkwaliteit is wat laag bepaalde het lab, maar de gyn zei dat we er wel zwanger mee kunnen raken. Wij kregen het advies om het nog even te proberen en dat hebben we tot vorige maand ook gedaan. De pijn werd onderhand onhoudbaar zowel lichamelijk als mentaal en ik wilde gewoon starten met ivf en het niet verder laten uitbreiden dit was een half jr inmiddels na mijn operatie. Inmiddels hebben we de opzwemtest uitslag ook binnen en die was goed. Wij hebben helaas hooikoortsmedicatie gebruikt en dat duurt 3 maanden voor het uit je lichaam is dus we moeten nu wachten tot okt voor we gaan starten met de Ivf. IUI slaan ze ook bij ons over heeft volgens onze gyn geen nut bij ons. Ze wilde wel 3 maanden in de overgang brengen, maar dat wilde ik zelf niet. Mijn ene eileider is dicht en de andere is verkleefd. Nu ik dit schrijf denk ik eigenlijk gek dat ze dan wel dachten dat het natuurlijk zou kunnen lukken maar met IUI niet. Ach ja ik ben inmiddels allang blij dat we aan de ivf gaan beginnen en er eindelijk een doel een vooruitzicht is wanneer we misschien eindelijk zwanger kunnen raken. Ster: Ik lees dat je gestart bent met de lucrin. Hoe gaat het?? Trek je het allemaal een beetje? Moeke: Hoe gaat het met jouuu??? Al wat gehoord over het hondje? Anders kan je ook altijd nog kijken op platten snuiten groep op fb. Daar zijn ook allemaal hondjes die een baasje nodig hebben. Volgens mij allemaal bullen, maar die vond je ook leuk toch? Steva: hoe voel jij je meid?? Cindii: Al een tijd niks meer gehoord, hoe gaat het met je? Hoe voel je je... Ego: Ik ben gister weer ongesteld geworden Ook al weet je dat het toch weer niet gelukt zal zijn toch hoop je diep van binnen elke keer weer dat het toch misschien wel gelukt is, een wondertje maar helaas ik werd gister wakker zoals elke ochtend onwijs misselijk en buikkrampen maar dit keer waren de buikkrampen zo ontzettend hevig dat ik wist het komt eraan. Ik ging naar de wc maar nog niks. Daar heb ik vervolgens weer paar uur doorgebracht, leuk die verklevingen op de darmen....toen heb ik mijn medicatie maar ingenomen. Zodat het vast kon inwerken voor de ongesteldheid echt door kwam en het niet meer te houden is. Ik kreeg van mijn moeder het boek DE LAB BABY die wilde ik graag lezen en ik heb hem direct maar uitgelezen ook, ik had toch niks beters te doen. Hebben jullie die al gelezen? Vanochtend heb ik weer een paar uur op de wc doorgebracht, ik kon weer niet plassen...Ik werd wakker en dan moet elk normaal mens altijd plassen toch? Ik ging zitten en ik voelde de druk, maar het komt gewoon niet. Ik weet dat mijn blaas verkleefd is en dat ze gezegd hebben dat het daardoor komt, maar toch blijf ik het eng vinden! Wat zijn jullie plannen dit weekend??
hoi meiden, ik ga het vanavond of morgen verklappen hoor , hihi gemeen he! Maar dan kan ik wat uitgebreider reageren. Ik heb nu weinig tijd om op de laptop te gaan en zo is het gisteren ook gegaan. We zagen nl. het kamertje op marktplaats en hebben het voor een prikkie kunnen overnemen. Dus zijn gisterenavond gelijk gaan kijken en hebben het ledikantje meegenomen. Ik beloof dat ik het snel laat weten, maar wil het dan wat uitgebreider doen, want het was zo bijzonder!
Xxxx klinkt echt heel erg als mijn klachten. Ik had ook altijd dat ik niet kon plassen.. Moest wel maar ging gewoon niet! En andere kant was hel! Zoveel pijn hoop dat je er snel vanaf ben! Elke maand dat je ongi wordt is toch weer een teleurstelling.. Ook al weet je dat het toch niet raak is, je blijft hopen.. Met mij gaat het goed lief dat je ernaar vraagt. Ben wel ontzettend misselijk. Zo erg dat ik later begin. Vanaf het moment dat ik opsta tot een uur of 1 en dan einde van de dag weer.. Moet de hele dag blijven eten, dan geef ik niet over. En ik ruik van alles niet alleen lekkere dingen hihi. Nog een paar dagen tot de eerste echo. Ik tel nog steeds ieder uur af.. Ben zo onzeker! Hoop dat alles goed is! Liefs