Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sissie dat zal dan wennen zijn zo afgelegen als stadsmeisje ;). Ik heb ook een huis gehad wat vrij afgelegen lag, maar ik moet zeggen dat ik blij ben nu weer in de bewoonde wereld te zijn en niet voor alles mijn auto te moeten pakken, maar gewoon op de fiets of lopend naar het centrum te kunnen. Lekker rustig is t wel en meestal ook veel meer ruimte voor je geld.

Even ego. Ben net naar de fm geweest. Het gesprek begon al goed.."je spuit toch 200?" eh nee ik moest 150 spuiten:(??!!!
    De echo zelf was eigenlijk zoals ik verwacht had. Links zit 1 grote van 16 mm en 1 hele kleine (niet eens opgemeten) en rechts zitten 2 grote van 16/17 mm en nog 6 kleintjes van ca. 11mm. Ik moet dus woensdagochtend terug om te kijken of we die 3 grote laten gaan en dan voor die 6 a 7 kleintjes, of dat die kleintjes toch nog een groeispurt maken en meekunnen voor de punctie. Ik baal dus behoorlijk, dat ze gewoon niet geluisterd hebben naar wat ik gezegd heb. En ook nu heb ik aangegeven dat ik dat toch al gezegd had dat de dosering te laag is aangezien mijn linker eierstok niet zo veel doet, maar daar wordt gewoon niet op gereageert.
    Weer verder met onduidelijkheden dus :(.

2. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lelie, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Hoe voel je je nu? Heb aan je gedacht de afgelopen dagen.. Wel balen van de stoma :( Sterke meis. Hoop dat je er snel vanaf bent, enig idee hoelang dat gaat duren? Hoe ben je er zelf onder? Heel veel zin door de lucrin! Dat klinkt als muziek in de oren :):)

Boboke Hoe was de fm meting?? Lees het nu! Wat balen zeg zo een gesprek beginnen! Wat vervelend ook dat ze niet naar je luisteren! Misschien moet je het allemaal wat dwingender brengen ;) Hoop dat het woensdag toch allemaal beter is en je met een gerust hart weg gaat. Als je doorgaat voor die zeven is dat best een goede vondst toch?

Pien behang ziet er leuk uit! Wordt zo te zien een prachtig huis! Gaan jullie nu over?

Chick Geen zorgen ben er weer :) Lief van je! wat balen dat je zolang ongi bent geweest :( en nog een klein beetje bent? inclusief die ellendige pijn… Spannend allemaal. Zou fijn zijn als je straks 7 mooie follikels hebt met hele mooie eitjes!

Sis bedankt voor het je gedachten naar mij :) Hoe was het huis?? Willen jullie kopen of huren? Ik lees nu dat jet leuk was! Ga je de stad niet missen? Wat moeilijk zeg met je zus pfff Als je ooit misschien nog gaat vertellen wat je allemaal hebt doorstaan.. wat zullen ze dan schrikken en spijt hebben zeg. Daar moet je denk ik maar aan denken. Ze weten niet beter..

Mineraal logisch die woede uitbarsting! Ik had hem ook maar dan in tranen. Het moet er toch uit ;) Misschien ook allemaal wat extra geprikkeld omdat je ongi moet worden…

Stiertje bedankt voor je lucrin ervaring. Goede top die homeopathische middelen. Heeft dat geholpen? Hoe gaat het met jou en de baby? Wat gaat het hard he al 16 weken!

Sorry voor mijn afwezigheid ;) Zat er een beetje doorheen afgelopen dagen. Vrijdag had ik de lisexisie niet goed gegaan. De gyn was zoals gewoonlijk weer onwijs aardig en kwam in de wachtkamer naar me toe met de vraag of ik er erg tegenop zag. Op dat moment viel het mee. Eenmaal in de kamer even het verhaal gedaan van de lucrin, ivf etc. Toen kon het feest beginnen, toen ik me aan het uitkleden was, hoorde ik de gyn tegen mijn vriend zeggen ‘je kan beter aan het hoofd gaan zitten want het kan nogal naar verbrand vlees gaan ruiken’… Ik in de stoel, de gyn legde nog even uit wat hij van plan was. Toen een enorme eendebek in me en ik barstte in tranen uit! Het werd me gewoon even teveel allemaal. De gyn stelde voor om te stoppen maar ik zei dat het wel weer ging en toen ging hij verder.. Barstte ik weer in tranen uit! De gyn zei dat hij het beter vond om het tijdens algehele narcose te doen. Hij was heel lief en zei dat hij het logisch vond dat het allemaal teveel werd. ‘je bent altijd zo een stoere, vrolijke meid. Ik zou het gekker vinden als je dit weer gewoon liet gebeuren’. Dat deed me wel weer goed. Hele dag af en toe in tranen.. Gyn heeft de operatie meteen geregeld.. Donderdag aanstaande worden de cellen weggehaald. Ik weet niet wat het is, normaal kan ik al die onderzoeken en dingen wel aan maar dit werd me gewoon echt teveel... Nu gaat het wel weer, we zien donderdag wel hoe het gaat. Op dit moment is het denk beter zo..

De IVF info bijeenkomst was erg interessant, al moet ik zeggen dat ik een hoop dingen al wist. Mede door dit forum en mijn eigen onderzoek. Ik ben wel blij dat we zijn gegaan, vooral voor mijn vriend. Die leest zich niet zo in en de bijeenkomst heeft voor hem een hoop duidelijk gemaakt. Aan het eind was er nog ruimte voor vragen (Ik had er zeven hihi) Vroeger in de klas stak ik nooit mijn vinger op en nu schaamde ik me ervoor. Eerst durfde ik niet (zaten ongeveer 150 mensen) hahah Maar ik heb het gedaan ;) Ik zei tegen mijn vriend dat hij ook wel even een vraag moest stellen omdat ik dan niet de hele tijd mijn vinger in de lucht stak. Hij durfde niet hihi. Kom maar op met de IVF ik kan niet wachten. Vandaag sperma ingeleverd voor analyse. Woensdag weer terug naar het VU voor de uitslagen van het zaad en bloed van ons beide…

Sorry voor de mensen die ik ben vergeten! Lekker slapen allemaal liefs!

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    MMmm Boboke, ik hoop dat het woensdag beter verloopt voor je! Rot als het dan weer op deze manier bevestigt wordt hoor! Op zich groeit er dus wel van alles bij je, maar het is inderdaad wel spannend wat de grote en/of de kleintjes gaan doen. Moeilijke keuze dan ook hoor! Ik hoop dat ze je hier wel goed bij gaan adviseren!

Steva, wat fijn om weer wat van je te horen! Maar wat je weer veel doorstaan! Echt niet gek, dat de tranen vloeiden hoor vrijdag!
    Ik denk dat het nog zo gek niet is om het onder narcose te doen donderdag, maar ook dat is natuurlijk niet zomaar iets. Laten we hopen dat je het dan achter je kan laten! Je hebt deze weken wel een dubbeldik abonnement lopen hoor met al die ziekenhuisbezoeken en onderzoeken!
    Die gyn. is trouwens wel top hoor! Die schatte de situatie volgens mij heel goed in! Fijn!
    Succes ook weer woensdag he! We gaan voor goede uitslagen! (iets positiefs mag ook wel weer een keer!)
    Ik had trouwens ook niet veel nieuws gehoord tijdens de IVF voorlichting hoor, maar bij ons was het 1 op 1. Dan stel je je vragen toch wat makkelijker! Maar zo te horen ging het jou ook goed af ;):p

Mineraal, hoe is het nu met jou? Voel je je al wat beter? Is er bloed te zien? (tis immers morgen dinsdag, nou ja over 5 minuten al)

Sis, bedankt voor je goede uitleg over jouw ivf ervaringen! Dan weet ik nu ook een beetje naar welke dikte van het BM ik toe moet werken, haha!
    Ben trouwens niet meer ongesteld, dus het zal zich nu wel weer gaan opbouwen.
    Ik denk inderdaad dat je de utrogestan het beste kunt gaan gebruiken na de terugplaatsing. Jij hebt deze voorraad zelf gekocht toch??
    Klinkt wel heel goed dat huisje hoor Sis! Staat je eigen huis al te koop of moeten jullie dat nog gaan doen? Dat is natuurlijk ook wel weer spannend!
    Wonen jullie hier al lang?

Ik ga nu lekker slapen meiden! Morgen weer vroeg melden in het ziekenhuis!

4. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boboke: Ondanks je mindere hoeveelheid medicijnen vind ik toch dat je een goede oogst hebt hoor. Ze kunnen altijd nog een andere hoeveelheid voorschrijven tijdens de behandeling hoor. Hebben ze bij mij ook eens gedaan. Hebben ze dat bij jou niet alsnog gedaan? Ben benieuwd morgen. Ik zal als ze de grote eitjes laten springen ook ff gaan klussen als ik jou was. Je weet het nooit!! Ja een echte stadsmeis. Woon bijna in de winkels. Ik rijd nooit auto. Alles op de fiets en lopend. Heel verwend en makkelijk, maar tegelijkertijd heel druk. Vooral in de zomer. nooit het gevoel eens echt rust te hebben. Gen tuin, geen ruimte geen groen. Toch nu ik erover nadenk vind ik het heel eng om de stap te zetten hoor! Hoe zal het zijn om voor een pak melk de auto te moeten pakken? Of niet even snel te kunnen shoppen in een 'leeg' uurtje. Pff heel moeilijk. aan de andere kant snak ik naar rust om mij heen, zonder continu zwangere vrouwen voorbij te zien lopen met kinderen. Mij terug te kunnen trekken in mijn eiegen stekkie.
    Steva: Wat een ellende weer bij jou zeg!! En wat een aardige gyn. Waar vind je die nog!! Heel fijn. Ik begrijp dat je in huilen uitbarstte hoor!! Ik durf dat niet en daardoor raak ik een soort van overstresst in mijn hoofd. Dus gooi t er gewoon maar uit. Het is ook niet niks zeg!! Is de operatie niet schadelijk voor je iui behandeling?? Ik zeg op naar donderdag en alle ellende achter je laten. Ik had ook een ivf gesprek 1 op 1. En daar kon ik alleen maar schaapachtig kijken, laat staan vragen stellen hahaha. Ik heb al mijn info uit ervaring en internet (-;
    Chickie; Ja op naar de 10 mm hoor. Bij 7mm nooit zwanger geraakt, dus wie weet was mijn 10mm wel DE oplossing.....ach ja we blijven hopen hihi. Was ook voor t eerst dat t slijm zo dik was. Ook met tp's in mijn natuurlijke cyclus ieder keer net 7 mm.
    Ja ik heb mijn utro zelf gekocht. ik heb ook nog een oud receptje liggen van tijdens mijn miskraam. Ik moest het doorgebruiken tijdens mijn weekendje weg zodat ik geen miskraam zou krijgen tijdens het weeekend. Het is een oud recept....echt een gekopieerd exemplaar, maar wel met mijn stickergegevens erop. Ik ga die gewoon proberen in te leveren. Ik geloof er echt in. Google maar eens. Er is zelfs een utrubollenfanclub (tis geen grap (-: )
    Tja dat huis wat we gezien hebben is geweldig (En wat een ruimte voor je geld!). Het is er rustig, 2 kinderkamers hahahahaha en een enorme tuin! Geschikt voor Honden kippetjes etc. Maar zo afgelegen. Ver van mijn werk (alhoewel ver.....met de auto 25 minuten hihi, maar ik kan zo slecht rijden...ik zou een scootertje moeten kopen en dan wordt de reistijd al snel 35 minuten, jullie lachen hier waarschijnlijk om, maar ik fiets nu in 10 minuten naar mijn werk en ik loop t in 30 minuten) en van winkels. Kan ik dat wel? Ik woon mijn hele leven al waar ik nu woon. Ik woon boven een winkelcentrum, en 3 minuten lopen van de appie Hein. Ons huis staat al heel lang te koop....tja slechte tijden he. Maar er zijn wat kijkers geweest dus we kijken langzaam rond. We kopen overigens, maar misschien geen gek idee om eens te kijken wat er te huur is.
    Maar goed ik dwaal af hihi...

Tijd om te lunchen....

5. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Heb net bijgelezen maar het blijft niet hangen... Nog maar even wachten voor ik op jullie reageer.

Ben vandaag thuisgekomen, gelukkig gisteren een goede dag gehad. Stoma bevalt goed, is niet schrikken voor mij. Morgen komt een verpleegkundige het stomamateriaal leveren en nog extra uitleg geven. Volgens de arts kan het stoma over 4 tot 8 weken teruggeplaatst worden, afhankelijk van het herstel van de naad. Dat controleren dmv een röntgenonderzoek.

Verder ben ik erg moe, vooral door het stoma en het weinige eten. Nu veel drinken, 2x daags bouillon en het lichtverteerbare voedsel uitbreiden naar gewoon. En vooral... veel rust nemen (lees: slapen)

Fijne avond allemaal!

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Steva geen wonder dat het je te veel werd, je hebt in de afgelopen tijd zoveel meegemaakt! Bijna continue in t ziekenhuis of voor metingen of weer onderzoeken... Gelukkig heb je n hele lieve gyn, zo te horen. Laat die tranen maar vloeien, lucht ook wel eens op, want volgens mij ben je iemand die daar de tijd niet voor neemt ;). Sterkte meis!
    Super hoor dat je gewoon je vragen gesteld hebt bij de info! Zijn ze wel goed beantwoord?

Lelie fijn dat je weer lekker thuis bent, dan voel je je toch t beste. Sterkte met het herstel!!

Sissie dat kan ik me echt niet voorstellen hoor , wonen op een boven etage zonder tuin. Ik heb altijd in wat grotere dorpen gewoond (op die ene keer na dan) waar ik alles op de fiets kon doen en zelfs met een half uur fietsen in de nabij gelegen stad was. Begrijpelijk dat je nu graag meer ruimte hebt met een lekker grote tuin. Is een huis aan de rand van een dorp geen mogelijkheid, dan heb je beiden ;).
    Hoe kunnen ze trouwens alleen die 3 laten springen dan? Ik dacht dat je vanzelf geen eisprong krijgt met deca?

Chickie hoe was jouw fm vandaag? Bms al dikker geworden nu je niet meer vloeit?
    Mijn bms was maandag al 11mm. We zijn in ons hoofd ook alle scenario's aan t afgaan met wat als...maar we moeten nog even wachten voor er knopen doorgehakt kunnen worden.
    Vwb het aantal van 6 a 7 een mooie score, tsja ik vind t eerlijk gezegd niet veel aan gezien er bij de uitgangsecho 18 follikels klaar lagen. Het hoeft er natuurlijk maar 1 te zijn, maar ik vind t gewoon frustrerend dat er waarschijnlijk een veel beter resultaat mogelijk was met een hogere dosering.

Nu moet ik snel aan tafel, mijn vriend heeft t eten al op tafel staan ;).

7. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boboke. Goede vraag over dat springen van die 3 grote. Mijn gyn zei dat ik geen gemeenschap mocht hebben dagen voor punctie om zwangerschap te voorkomen en dus een dubbele bevruchting....( nou doe mij maar zo'n dubbele bevructing (-; Maar idd wat jij zegt, hoe had ik ik nou zwanger kunnen worden met deca. Bij een bepaalde grootte worden ze ook overrijp en bevruchten ze niet meer. Op naar die ander 7 dan maar! Vergeet maar wat ik heb gezegd, geen idee hoe die gyn daar bij kwam.
    Wauw je baarmoederslijmvlies al 11!!!! Waanzinnig. Dat wordt een warm nestje voor je Emmy .
    Jeetje een half uur fietsen naar de stad!!!!!!! Ik hoop dat je DE stad bedoelt en niet het dichtstbijzijnde winkelcentrum??? Tjee wat zal ik slank worden.......hmmm misschien niet zo gek hahaha

Eet smakelijk

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sissie je hebt dan natuurlijk ook pregnyl gekregen en voor t geval dat er een paar te vroeg zouden springen...
    En dat halve uur fietsen is echt naar DE STAD :D. T winkelcentrum van t dorp is op nog geen 5 minuten, dus dat valt dan weer mee he ;)!

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    vanochtend had ik al wat getypt, maar helaas...alles weg.
    Poging 2

Goed nieuws, de ongi is door! olee..enne nog weinig pijn moet ik zeggen. Doe het nog zonder pijnstillers, zoladex heeft dan goed zijn werk gedaan! Donderdag weer een uitgangsecho om te kijken of de cyste weg is..vond het vrij snel maar het zal wel.

@Chickie: fijn dat de ongi op het einde loopt.

@Boboke: vervelend dat ze niet luisteren, je houdt zo'n onbevredigend gevoel...wie weet wat de eitjes nog aan doen. Kan snel gaan.

@steva: na de woede kwamen de tranen. ;) Ik heb gisteren alles van mij af geschreven, in een korte notendop wat er allemaal is gebeurd sinds 2010.
    LIjkt mij geen pretje wat je moest ondergaan. Gelukkig kan het nu onder narcose. Hoe vind je het vriend het allemaal?

@sissie: misschien moet je ergens gaan wonen waar een klein winkelcentrum vlakbij is;)
    Wil je weer een hond?Wat voor ras was die knuffelbeer?

@lelie: doe maar rustig aan, op naar een goed herstel. Sterkte!

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    ff "kort" hoor meiden, tis al laat ;):);)

@ Lelie, goed om te horen dat je weer thuis bent! En slaap inderdaad maar lekker veel, daar knap je het snelste van op! Hopelijk geneest alles goed en ben je snel van de stoma af en kun je weer vast voedsel binnenkrijgen!
    Ik vind dat je je kranig houdt!

@ Sis, wow klinkt goed dat huis! Ach lekker belangrijk hoe lang je er over doet om een pak melk te halen ;) Je hebt gewoon 2 kinderkamers :$:D:D:D Wat wil een mens nog meer! Kun je die kindjes er ook bij kopen? ;):p
    Pfft dat je huis al zolang te koop staat! Lijkt me heel frustrerend!

@ Mineraal, ja hoor de rode vloed is er dan eindelijk bij jou! Goed om te horen dat je er niet zoveel last van hebt! Ik hoop voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt!

@ boboke, mooie dikte van je bmslijmvlies hoor! Ik ben de precieze dikte vandaag vergeten te vragen (oepsie!) Maar het was wel mooi dik zei ze. (vraag het donderdag wel even precies).
    Ik snap dat je liever meer follikels had willen hebben, maar ik heb er hier in het ziekenhuis nog even naar gevraagd en bij ons hebben ze het beleid dat ze liever voor wat minder follikels gaan omdat die meestal kwalitatief de beste resultaten boeken. (en ook lichamelijk gezien is dit voor de vrouw het beste).
    Ik begrijp trouwens wel heel goed dat het je frustreert hoor! Je weet nooit wat je anders voor resultaat had gehad. Laten we hopen dat hier HET ei bij zit!

@ ego, Het gaat hier goed hoor! Er zitten 8 follikels, waarvan ook nog een paar kleintjes (die bij moeten trekken) en wat kleine die niet meegeteld zijn. Donderdag weer terug. Begin het nu wel heel spannend te vinden. Heb er een soort van 'zin in', hoe gek dat ook klinkt.

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve meiden, jeetje, er is zoveel geschreven en ik zit weinig nog op zp, maar vergeten doe ik jullie niet. Heb een stukje bijgelezen, maar zeker niet alles.

@lelie, meis, heel veel sterkte meis. Ben je geopereerd in het Vu? En zo ja, mag ik vragen door wie? Is er een stuk darm verwijderd ivm stoma? Hopelijk voel je je snel een beetje beter.

@boboke en chickie, spannend allemaal meiden. Ik duim voor mooie eitjes en dat er veel bevrucht mogen worden. Jullie verdienen het zo.

@steva, meis, kippenvel krijg ik gewoon van je berichtje. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen. Ik denk aan je.

@sissie, meis, ik heb zo vaak aan je gedacht na je miskraam. Het is allemaal heel heftig voor je geweest. Hopelijk straks een mooi nieuw huisje met evt hond. En hopelijk een klein mini mensje die daar tzt lekker mag rennen op het gras e.d. Meis, ik blijf voor je duimen en hopen.

@mineraal, toch ongi, hopelijk blijft die pijn dan ook minder. En suc6 morgen.

@sprits en stiertje, hoe is het met jullie?

Ego, hier ontzettend veel last van de endo. MRI gehad en er zit endo in de darmen. iets wat we al vermoedden maar nu bevestigt is dat niet zo fijn. Mijn gyn (uit streekzh) had het over een stuk darmverwijdering. Dus nu terug naar VU verwezen. Maar ondanks dat ik daar al patient ben geweest, kan ik pas ergens in Juli terecht. Belachelijk gewoon. Ik ga wel naar een andere arts, maar ook al zou ik naar toenmalige arts gaan dan kon ik ook pas eind Juni terecht.
    Dus zeer w.s ook opnieuw een operatie. Ik ben er zo klaar mee met dat endo gedoe. Altijd maar die pijn, die extreme moeheid en daardoor alles verloren (maar gelukkig het allermooiste wonder mogen krijgen). Nou ja, ik hoop hier weer vaker mee te lezen, maar op een of andere manier lukt het allemaal niet zo.
    Maar meiden, ik denk aan jullie. Knuf voor all!

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Mf, wij hebben al even via de pb contact gehad. Maar dat je pas in juli terecht kan joh! Dat is nog wel heel lang wachten!
    En dan vooral omdat er dan waarschijnlijk ook niet gelijk actie komt! Misschien heb je inderdaad wat aan het verhaal van Lelie!

@ Boboke, hoe was de follikelmeting bij jou vandaag?

@ Steva, hoe is het bij jou?

@ Stier, ik ben gisteren helemaal vergeten om op jou te reageren. Het blijft bijzonder zo'n zwangerschap! Gaan jullie nog een keer een pretecho doen? En heb je al veel dingen gekocht voor de kleine?
    @ Sprits, verloopt bij jou ook alles nog goed?

@ ego, Hier gaat het nog steeds prima hoor! Voel me net moeder gans, hihi! Ik voel dat er behoorlijk wat follikels zitten, zit een beetje vol en krijg pijnlijke borsten. De endo speelt nog wel steeds behoorlijk op, maar het is te doen.
    Morgen ga ik weer voor een follikelmeting. Ben benieuwd of de punctie al gepland kan worden of dat de follikels nog wat meer moeten groeien.
    Gelukkig heb ik echt nauwelijks last van de hormonen (valt me reuze mee, want bij de IUI was ik nogal eens wat emo ;):D).

Hebben jullie nog wat meegekregen van de zon vandaag meiden? Ik heb aan het einde van de middag nog een half uurtje in de zon gezeten, echt super lekker om even bij te tanken.

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Musicalfan leuk om weer een keer van je te horen :). Jeetje wat een ellende weer bij jou met die k..endo! En wat vreemd dat je pas zo laat terecht kunt! Hopelijk kun je ergens anders wel snel terecht.
    Gaat wel alles goed met je kleine meid?

Mineraal eindelijk is ie er dan :). Nu hopen dat de echo morgen ook nog goed nieuws brengt.

Chickie ben wel benieuwd voor je fm morgen aangezien je je vol voelt, heb ik helemaal geen last van.
    Mijn fm ging beter dan verwacht. Ging er echt naar toe met t idee dat t een escape-iui zou worden of we maar 5 follikels zouden hebben of zo. Er zaten nu 2 grote van 18 mm en nog ca 8 van ongeveer 15 mm, en dit alleen aan de rechterkant! Waarschijnlijk gaan de grote wel verloren maar dan houden we er nog voldoende over. Links doet eigenlijk voor spek en bonen mee, zitten er hoogstens 2 (stuk verwijdert door endocyste vorig jaar). Moet vrijdag weer terug en dan waarschijnlijk maandag punctie.

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt toch heel goed hoor Boboke! Het kan ook nog zijn dat die van 18 toch gelijk op blijven lopen, dan kunnen die ook nog meegepakt worden. Maar anders is het ook een mooie opbrengst. Zoveel red ik er niet hoor! Denk dat het volle gevoel bij mij puur psychisch is hoor ;)
    Leuk dat we een beetje gelijk lopen! Ik houd jullie op de hoogte!

Mineraal, succes morgen! Blijven je endo klachten nog steeds weg?

15. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff alles getikt.....ploep...weg...

Musicalfan: Lief dat je aan mij gedacht hebt!. De miskraam heeft inderdaad meer impact op mij gehad dan ik wilde beseffen. Er hangt toch nog steeds een soort van sluier over mij heen. Gister was ik bij mijn zus op bezoek in het ziekenhuis (krijgt een keizersnede voor de derde). Dat is hetzelfde ziekenhuis waar ik terecht kwam voor mijn mislopende miskraam (wat een woordspeling hihi). Ze ligt op de zelfde gang en ik liep langs de ruimte waar de vrucht verwijderd is. Dat deed toch wel wat met me hoor. Maar ik ga bijna weer , hoe eng ik het ook vind, voor een tp. Daarna op vakantie. Ik ben aan de ene kant bag dat het mislukt en aan de andere kant bang dat het lukt (dus innestelt) en dan alsnog misgaat. Dan ben ik dus in het buitenland. Maar ik ga er toch weer voor! Weg met die sluier........:)
    Chickie: Ik voelde mij ook zo vol! En ik voelde me dan echt trots...hahaha gaat nergens over natuurlijk, maar toch voelde het zo. Vandaag weer een follikelmeting voor jou , spannend hoor. Welke cyclusdag zit je nu? Ik denk dat de punctie in zicht is hoor, en dan natuurlijk snel de tp. Kom maar op toch! Krijg je ook utrobollen?
    Boboke: 10 grote mooie eitjes!! en wie weet hoeveel kleinere ze nog mee kunnen prikken! Zoveel had ik er niet hoor! Echt niet verkeerd. Ik voelde me wel heel vol en had hele gevoelige eiserstokken. Misschien was ik wat gevoeliger voor de hormonen. Ben benieuwd naar je volgende follikelmeting!
    Mineraal: Die knuffelbeer was een zgn Leonbergsehond. GEWELDIG beest. Je kan nu door voor een tp! We gaan echt met z'n allen redelijk gelijk op! Boboke, Chick, jij en ik. Hoe meten ze bij jullie ziekenhuis de lh piek. moet je dat thuis zelf doen, of via bloed en urineonderzoeken in het ziekenhuis?

Nou meiden....moet weer aan het werk! hihi

btw. Het zou een mooie dag worden vandaag....ik zie alleen maar wolken......

16. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik ben in het Catharinaziekenhuis geopereerd door dr Schoot en dr Daams. Er is inderdaad een stuk darm verwijderd, vandaar het stoma.

Gisteren lekker in de zon gezeten en verbrand... En toch zit ik nu weer in de zon :)

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ik hou het even kort, ik ga de zon nog even in!

Vanochtend echo..de cyste is weg olee!
    Volgende week donderdag weer echo, om te kijken hoe het dan weer is. Hoop dat ik iets doe in een eigen cyclus..zoniet dan toch aan de medicijnen. Vandaag hoorde ik ook dat ze zomerstop hebben..:( dat is dus weer wachten mocht je in de zomer ivf krijgen. Ik wist het wel..maar vind het niet fijn om te horen.

@Chickie: snap dat je er zin in hebt, het is elke keer een stap! zo zag ik het.
    Ik noemde mezelf broedkip :D

@musicalfan: jeetje zo lange wachttijd, niet normaal eigenlijk. Kun je je verzekering niet vragen om wachtlijstbemiddeling?

@boboke: spannend hoor! Hoop op een goede oogst!

@Sissie: mooie hond hoor!moest je hem veel kammen?of viel dat mee?
    We gaan idd gelijk op..en nu allemaal voor een plakker!

@lelie: goed insmeren ;)

18. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mineraal: Zomerstop?? Welke zomer??? Je hebt voor de zomer natuurlijk al een tp (-: Net als wij allemaal. Lekker warm buikje vinden de emmy's lekker (-:
    Wat betreft de hond.....heeeeeel veeeeel kammen. Als ze opstond bleef er bij wijze van spreken nog een hond liggen, zoveel verharen ze. Ik moest 3x per dag stofzuigen. Maar deed het met alle liefde!!

Jullie lekker in de zon....ik nog op t werk )-: Zon komt nu pas redelijk door. Morgen weer regen!!! Dus Mineraal...welke zomerstop??

19. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
  20. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Meiden! Sorry hoor dat ik zo weinig op jullie reageer! Vanaf vandaag ben ik er weer..

Gister in het VU geweest voor de uitslagen van het bloed en zaad. Alles was helemaal goed. Goed nieuws dus! We zijn nu officieel aangemeld voor het IVF traject en kan binnen een paar weken een afspraak verwachten voor de intake met de IVF arts. Dan gaan we bespreken hoe en wat.. Hoop dat ik al een datum te horen krijg wanneer ik met de hormonen mag beginnen hihi. Kan niet snel genoeg zijn.

Vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Nu nog een beetje last van m’n onderste en rug (door de ruggenprik denk ik) alles is goed gegaan. De komende twee weken zal ik nog wel vloeien, voornamelijk wondvocht. De gyn heeft toch een flinke wond gemaakt om alles weg te halen… Ruggenprik viel op zich wel mee, zag er wel tegen op. Zie de laatste tijd tegen alles op hihi ben er gewoon klaar mee. Heb er flarden van meegekregen, had ook een roesje gehad.. Ben blij dat het nu achter de rug is. 6 Mei heb ik een belafspraak staan en dan hoor ik de uitslag. Hoop dat alles goed is, dan moet ik over 6 maanden weer een uitstrijkje doen.

Chick acht follikels is een goede vangst! Moet nog even verder lezen als het goed is heb je vandaag weer een fm gehad :). Snap heel goed dat je er zin in hebt hoor.. Het echte werk is bezig en het wordt steeds spannender.. Duim voor je meis. Moeder gans hahaha. Goed nieuws weinig bijwerkingen van de hormonen :):)

Sis voor jou dus ook gooi die tranen er een keer uit! Lucht op! Moeilijk hoor verhuizen naar een stillere plek… Ik woon in Noordwijk 10 minuten lopen naar de winkels en de Appie en de dig zitten op vijf minuten afstand.. Strand is 20 minuten lopen.. Kom anders gezellig in nwijk wonen hihi Heb je toch de winkels maar ook het strand en de duinen! En kan je lekker bij mij komen kletsen aangezien niemand om je heen van iets af weet hihi Je bent welkom! Wel leuk om te verhuizen. Klinkt trouwens heerlijk dat huis waar jullie zijn gaan kijken. Maar niet teveel afzonderen he anders wordt je echt een oude huismus ;);) Wij hebben een nieuwbouw appartement gehuurd omdat wij in die tijd geen vast contract hadden en dus geen huis konden kopen. Alleen betalen we 1000 euro huur en voor dat geld kan je ook een leuke hypotheek krijgen denk ik… Het heeft z’n nadelen en voordelen. Toen het af was hebben wij alles moeten doen. Muren, het plafond, de vloer. Alles was beton alleen de keuken stond er al in. Het is een ruim appartement en helemaal ingericht naar onze smaak. De buitenkant is alleen niet mijn smaak. Ik hou helemaal niet van nieuwbouw en zou heel graag een huis willen hebben met een lekkere zonnige tuin (ben gek op bloemen en planten :):)) Alleen omdat we hier pas anderhalf jaar in zitten is het zonde om nu weg te gaan aangezien we er een hoop geld in hebben gestoken en je geluk moet hebben als de volgende bewoner bijvoorbeeld de vloer wilt overnemen. Ik zeg wel is, als de volgende bewoner niks wilt overnemen sloop ik alles eruit. Zelfs de muren schuur ik weer kaal hahahah. Maargoed ook ik dwaal af ;). Ik doe nu geen IUI he.. Ben aan de Lucrin. IUI’s zijn verleden tijd nu het echte werk ;). Zo gek he dat je bij 10mm wel zwanger bent geraakt en bij 7 nooit.. Was dit de eerste keer dat je 10mm dik slijm had? Lekker positief meis weg met die sluier en op naar een prachtig verhaal.

Over de utro, Ik hoorde van mijn gyn dat ik drie dagen voor de punctie moet starten en dan tot drie dagen na de tp moet blijven gebruiken. Zo te lezen ga ik tzt ook wat bij bestellen!

Lelie Heel veel rusten jij lekker slapen is niet niks allemaal.. Snel weer opknappen en dan gezond en wel door naar de volgende ronde :) Hee lees nu dat je al van het zonnetje hebt genoten.. Dat is goed nieuws!

Boboke Vragen zijn goed beantwoordt! lief van je! 11mm is heel goed toch?? Wauw wat goed lees nu dat het ongeveer 8 zijn en misschien maandag al de puctie! Komt nu wel heel dichtbij he! Duim voor je!

Mineraal Fijn eindelijk! En weinig pijn dat is heel goed nieuws.. Goed dat je alles lekker van je af hebt geschreven… Mijn vriend vind het allemaal vervelend voor mij maar is ontzettend lief en gaat altijd mee met alles.. Het is een lieverd! en jou vriend? Een zomerstop daar heb ik nog nooit van gehoord… Doen ze dan in de zomer geen IVF?? Wat voor medi bedoel je dan?

Musicalfan Lief van je dank je wel! Wat vervelend dat je weer zoveel last hebt. Bij welke arts zit je in het VU? Ik bij dekkers.. Achterlijk dat je zo lang moet wachten zeg, ik weet wel dat ze een lange wachttijd hebben. Ik mocht eerder omdat de ha gebeld had dat er een afspraak met spoed gemaakt moest worden. Misschien kan je dan aankaarten bij de gyn of ha… Het is ook allemaal ellendig die klote endo. Heb je na de zwangerschap geen speciale pil gehad?

Sterrenmama Leuk!

Holland doc: From russia with love, een interessante documentaire over IVF, eiceldonatie, endo etc.. Voor wie dat leuk vind :)

liefs!

Deel Deze Pagina