Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boboke, ik denk dat ik toch ook voor de pil zou gaan. Dan is het hopelijk een beetje te sturen en dan weet je dus ook wanneer je verder kunt gaan. Hoe reageer je over het algemeen op de pil?

@ Pien, dat vooruitzicht van de tp doet dan goed he!

@ Lelie, wat heb jij het even spannend gehad zeg! En eigenlijk bedoelde je vriend het natuurlijk heel erg lief! Voor jouw lichaam is het wel heel goed dat je kinderwens vooropstaat en wat zou het mooi zijn als die wens uitkomt! Ennnn het ene sluit het andere niet uit hoor :D

@ ego, lieve meiden wat reageren jullie toch altijd lief. Het gaat eigenlijk heel goed hoor met mijn moeder. Ze is er in haar hoofd natuurlijk wel de hele tijd mee bezig, maar uit dat niet zo naar ons toe. Ze heeft het verder wel veel over de praktische dingen rondom het ziekenhuisbezoek. Dat geeft een beetje houvast denk ik. Maar ik ben niet negatief gestemd hoor. Er is meer kans dat het gewoon iets goedaardigs is, dan dat er iets naars zit. Dus daar gaan we voor :)

De 20 weken echo was helemaal prima! Ze is goedgekeurd, haha! Ik moet bekennen dat ik deze echo wel een beetje vond tegenvallen na die prachtige 3d echo die we hebben gehad, haha! Maar het is wel heerlijk om te horen dat de kleine het zo goed doet en ze loopt in haar groei ook steeds behoorlijk voor. Het mooie was wel dat ze niet echt netjes stil bleef liggen voor de echoscopiste, dus het was nog een hele kunst om alle organen goed in beeld te krijgen :):D
    Zoals het er nu naar uit zag heeft ze trouwens een gesloten lipje. Fijn! (mijn broertje heeft een schisis/hazenlip). Over de binnenkant kunnen ze niets zeggen, maar we gaan van het goede uit.

Zo, ik heb gisterenavond een bruiloft gehad en ging gelijk vanuit werk na wat opfriswerk door naar het feest compleet met hoge hakken en feestjurk (die nog maar net dichtging). Ik was om 3 uur weer thuis, maar was gesloopt en loop nu al de hele dag met dikke olifantenvoeten, haha! Ik word echt een ouwe meut hoor ;)

@ Sis, hoe was je weekje? en hoe gaat het met je nieuwe meissie?

@ Witroosje, die man van jouw was dus lekker aan het twijfelen steeds! Des te mooier dat hij er nu wel helemaal voor gaat! Hoop zo dat de wens voor iedereen werkelijkheid wordt!

@ Ster, wat heb jij je getuigen leuk gevraagd zeg!!! Dan zou ik ook gelijk JA zeggen hoor!

2. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    pffff, dames ik zit er even flink doorheen. vriendin nummer 2 heeft nu aangekondigd zwanger te zijn........... pffffff waarom!!!!
    natuurlijk leuk voor haar, maar ze vertelde me dat gisteravond op een groot feest!!!! ze wilde me het zelf vertellen en nam me ook nog apart. fijn dat ze me dat zelf wilde zeggen maar doe dat dan niet op zo`n groot feest!!! maja ze was bang dat ik het van andere te horen kreeg... het heeft wel mijn hele avond verpest!!!! gelukkig waren er genoeg die me effe een knuffel kwamen brengen!! (heb echt hele lieve vrienden hoor!) maar echt begrijpen doen ze het niet...

sorry voor mijn klaagzang moest het effe kwijt!!!

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat blijft een akelig dubbel nieuwtje witroosje! Niet leuk! En iedereen kan heel lief een arm om je heen slaan, maar ECHT begrijpen hoe jij je voelt... nee dat zal niet lukken. Ze zullen je echter wel steunen waar ze kunnen en dat is veel waard.
    Laat het verdriet wel toe hoor, het mag er best zijn! Maar het is zo vervelend als je het zelf zo graag wilt en (misschien) nog een lange weg hebt te gaan!
    Knuffel!

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lelie: trouwen met een dikke buik heeft ook wel iets. En misschien is je buik dan nog niet helemaal dik maar al een beetje aan het groeien ;)

@witroosje: geen leuk nieuws op een feest, voor haar natuurlijk wel maar voor jou niet. Het is zo dubbel allemaal! Fijn dat je goede vrienden hebt die je een knuffel komen geven.

@chickie: fijn dat ze goed gekeurd is!! Lekker genieten!

@boboke: bij jou duurt het ook lang. Hoop dat je nu vooruit kan kijken!

@ego: nog steeds doe ik het op pijnstillers, mijn bloedverlies (nu een week) wordt er niet minder op...:$ Toch beetje vreemd, dinsdag maar aankaarten. Ik weet niet, soms denk ik wel eens dat er meer met mijn lijf aan de hand is :(
    fijne zondag dames, ik mag straks gaan werken.

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Mineraal, dat duurt weer lekker lang zeg! En het is dan ook wel heel vervelend dat je daarbij dus ook de pijnstillers nodig hebt! Zeker even aankaarten bij de arts!
    Ik vind jouw lichaam ook erg instabiel de laatste tijd (en dat bedoel ik niet rot), maar je vervalt van het 1 in het ander. Dat kan toch niet goed zijn! Laat ze je maar goed volgen!

6. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hier ben ik weer…Even bijgelezen J
    Lelie: Fantastisch dat je nu voor een kindje gaat. Ik zou dat ook gedaan hebben! Wanneer ga je stoppen met de pil of ben je al gestopt? Trouwen brengt altijd gedoe vind ik. Dat familielid kan niet met die en jij vind dat zaaltje mooier dan je aanstaande etc….wij hadden ook zo’n gedoe. Dus gewoon simpel getrouwd zonder jurk en met getuigen.
    Chick: Oef dat is naar nieuws van je moeder! Zelf heb ik cystevorming in mijn borsten (nou ja borstjes) en dan blijft ook altijd een benauwend idee! Hopelijk zijn het bij je moeder ook cystes. Wel heerlijk die 20 weken echo.
    Boboke: wat een tegenvallers voor jou!! Dat wil je natuurlijk niet nog eens meemaken. Ik heb nog niet eens een tp gedaan en nu al bang dat ik ooit weer een miskraam krijg. Heb je al een keuze gemaakt ivm je tp planning. Ik zou ook plannen dmv de pil. Dat wachten is niet goed voor ons gestel.
    Witroosje: volgens mij hebben wij elkaar gevonden op fb? Toch? Ellendig he die aankondigingen van zwangerschappen. Die wennen nooit!! Bij mij is het twee keer tijdens een ‘gezellig’ etentje gemeld. Nou mijn bord bleef vol en thuis ben ik huilend aan de borrels gegaan. Toen ik terug kwam van mijn weekje met mijn neefje hing er bij mijn buurmeisje ‘ hoera een meisje’. Ik was gelijk down.
    Pien: er staat dus weer een tp voor de deur. Ik herken je vrolijke gevoel. Ook al is het bij mij meestal tijdelijk toch geniet ik iedere keer weer even van the happy feeling.
    Mineraal: Ga jij nu voor 6 maanden zoladex?? Weer zo lang? Zo lang op pijnstillers is ook niet goed. Ben heel benieuwd wat er morgen gezegd wordt door je gyn!!
    Ego: volgende ronde ga ik dus weer voor een tp. Maar besefte van de week dat ik geen pregnyl in huis heb. Dus ik moet eerst bellen hoe ik aan dat recept kom. Hopelijk willen ze het faxen.
    En natuurlijk bij de huisarts geweest. Vanwege vakanties op het werk kan ik donderdag pas bloed laten prikken. Ik ga ook heel brutaal de ca125 erbij zetten hoor. Ik heb namelijk ca125 artikeltjes op internet gelezen. En mijn conclusie is toch dat de ca 125 laag moet zijn voor een geslaagde ivf. Dus dat komt mooi uit. Ik heb de uitslag dan voor de tp J
    Verder is natuurlijk mijn hondje gearriveerd vanuit Spanje. Ze is nog heel angstig, maar het gaat al beter. Helaas blijkt ze twee jaar ouder te zijn dan gezegd en dat heb ik dan ook gemeld!! Niet netjes. Haar ondertandjes zijn volledig afgesleten, haar hechtingen zitten er nog in en ze niest heel veel. Ze is ook slechtziend. Heel zielig. We laten haar even twee weekjes bijkomen en laten haar dan goed onderzoeken. Er zit geen kwaad in haar!! Echt heel lief. Maar wel angstig en een ietwat zwakke blaas. Ze is nu alleen thuis in de bench en ik hoop dat ze dat trekt. Ze moet iedere ochtend 6 uur alleen zijn. Maar daarna direct een strandwandeling. We gaan goed voor haar zorgen haar laatste jaartjes. Het haalt wel even de spanning van het ivf-gebeuren af. En toch wil ik verder met de tp….

7. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Mineraal je hebt gelijk, misschien heb ik dan een nauwelijks zichtbaar buikje. Lastig zeg, dat vooruitlopen op zaken. Wat raar eigelijk dat je al zolang vloeit, kunnen ze je niet eens helemaal binnenstebuiten keren? Precies zoeken naar waarom. En 6 maanden Zoladex is lang! Is dat zoiets als Lucrin?

Witroosje, dat is inderdaad niet leuk. Waarom heeft ze het niet eerder vertelt of juist een dag later? Kan me voorstellen dat je dan niets aan het feest hebt gehad...

Sissie, ik ben al gestopt met de pil. Woensdag de laatste gehad, savonds telefonisch consult met de gyn waarop we besloten hebben te stoppen.
    Wat jammer dat blijkt dat ze jullie verkeerde informatie hebben gegeven over het hondje! Je wilt je toch graag goed voorbereiden en 2 jaar verschil is nogal wat voor een hond. Wel fijn dat jullie zo'n goed thuis voor haar zijn. Al ze eenmaal gewend is zal het vast een heerlijk knuffelbeestje zijn! En heerlijk wandelgezelschap natuurlijk.

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    chick: dat vind ik ook, het is het een na het ander.

Sis: ach, het beestje. Vind het een erg mooi gebaar wat je doet met de hond. Zal niet makkelijk zijn, ze moet weer helemaal opnieuw wennen enz. Gaat het goed met je andere hond samen?

Lelie: ja dat is eigenlijk hetzelfde, heet alleen anders. Hij wil ws 6 maanden zodat dan de endo zo rustig mogelijk is. Ik denk daar anders over ;)
    Ik wil nu ook gewoon weten waarom ik nog vloei, het wordt er niet minder op dus laat ze mij maar eens binnenste buiten keren!

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ster dank je wel voor je reactie :). We hebben inderdaad gekozen voor de pil en daarmee ook wat rust in de tent. Ik moet zeggen dat ik me ook al gelijk beter voel nu we eindelijk weer vooruit kunnen kijken naar onze tp. Hopelijk inderdaad deze keer 9 maanden ;).
    Hoe gaat t met jou? Je hebt deze week toch gesprek met de arts?

Lelie fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn :). Wanneer gaat de bruiloft nu dan plaatsvinden? Had je je vriendin nog gevraagd als getuige?

Pien Jij ook bedankt voor advies. Het klopt wel hoor dat je je gelijk weer gelukkiger en positiever voelt als er weer een tp dichterbij komt :D. Eerst nog even die kies eruit en dan gaan we er weer voor!
    Wanneer verwacht jij je ongi en de tp?

Chickie jij ook bedankt! Tja hoe ik normaal reageer op de pil is niet meer zo makkelijk te zeggen. Vroeger had ik geen enkel probleem en kon ook zonder probleem doorslikken etc. Na de laparoscopie heb ik eigenlijk elke keer alleen problemen gehad. Tussentijdse bloedingen, benauwdheid etc. Maar dit was gedeeltelijk na 2 maanden doorslikken en de laatste keer was die nep microgynon (levo...kan die naam niet onthouden ;)). Daar hebben heel veel mensen last van bijwerkingen van. Nu heb ik de echte :) en het is maar voor 3 weken dus hopelijk te kort voor bijwerkingen.
    Fijn dat de 20-weken echo goed was. Kan me wel voorstellen dat na die mooie 3d/4d een 2d een beetje tegenvalt ;), maar het belangrijkste is dat ze het goed doet.
    Hoe is vandaag het onderzoek van je moeder gegaan? Wanneer krijgt ze de uitslag?

Witroosje niet echt heel tactisch van die vriendin nee ;). had ze inderdaad beter een paar dagen voor het feest kunnen vertellen, zodat je wat tijd hebt het te verwerken. Knuffel

Mineraal goed idee om je een keer te laten checken, want echt goed klinkt het niet met zoveel pijn en zo lang bloedverlies. Heb je nog nagedacht over evt een second opinion ergens anders?
    Succes morgen.

Sissie daar heb je helemaal gelijk in, wachten is killing!!! Daarom even 3 weken geen stress of mijn ongi nu komt of niet. Tot die tijd nog genoeg afleiding door mijn kies en de intake in DD op 19 sept. (was verschoven door ziekte van de arts). De tp zal ergens begin/midden oktober zijn (afhankelijk wanneer mijn eisprong zal zijn).
    Fijn dat jullie nu ook weer bijna zover zijn. Weet je al wanneer jou tp ongeveer zal zijn? Het recept van de pregnyl kunnen ze gewoon naar de apotheek faxen/mailen en dan kan je het zo ophalen hoor.
    You go girl, zet er maar gewoon bij, dan weet je het in ieder geval een keer.
    Wat leuk dat jullie hondje er is. Inderdaad niet netjes dat ze over de leeftijd gelogen hebben. Ze zal ook wel behoorlijk wat meegemaakt hebben, logisch dat ze nog wat angstig is. Onder jouw goede zorgen komt ze vast helemaal tot leven en krijgt ze nog een paar mooie jaren :).

Ego. Ik ben dus vrijdag toch gelijk met de pil begonnen en ben nu echt aan t aftellen :). Qua timing is t eigenlijk ook wel goed zo, aangezien ik mijn kies getrokken krijg en een implantaat op 26 september. Dan is dat in ieder geval achter de rug voor de tp.

Fijne avond!

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boboke, het klinkt alsof je je weer iets beter voelt, klopt dat? Je staat er vrij helder in zo te lezen. Het brengt inderdaad misschien ook wel wat rust en je hoeft inderdaad helemaal geen last te hebben van bijwerkingen hoor!

@ Sis, ah dat lieve hondje van jullie! Wat moet het voor haar allemaal spannend zijn! Het is inderdaad een mooie afleiding, maar de tp zal toch altijd in je hoofd blijven spoken... nog even! En de pregnyl, dat moet wel lukken toch?!
    Da buurmeisje, waar je het nu over had, was dat ook dat meisje waar je de vorige keer bij in de lift stond? Lekker terugkomen is dat dan, bah!

@ Mineraal, succes morgen!!!!

@ ego, de onderzoeken zijn goed gegaan bij mijn moeder. Ze hebben wel 3 keer de foto over moeten doen, maar de punctie ging allemaal goed en de echo ook. De arts gaf aan niet te kunnen zeggen of het een cyste is, hij dacht van niet, maar echt zeker weten deed hij het niet. Dus nu wordt ze in het team besproken en woensdag aan het eind van de middag wordt ze er over terug gebeld. Maar het klonk allemaal wel heel positief!
    @ Sis, ja dat is waar dat jij de cystevorming hebt! Toch ook altijd wel spannend hoor!

11. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Boboke, fijn dat je nu met de pil kunt aftellen. Komt inderdaad allemaal goed uit. Over een paar weekjes ben je verlost van je pijn!
    Vanmiddag moet ik naar de tandarts, slechte vullingen vervangen.
    De bruiloft wordt ergens zomer 2014 gehouden en mijn vriendin zei ja! Dit jaar wil ik nog naar de love & marriage beurs.

Chickie, toch wel spannend dat wachten. Maar aks hij denkt dat het gèén cyste is, maak je je dan geen zorgen? Dat zou voor mij niet zo positief klinken.

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoeld Lelie, maar de arts kon het weefsel niet plaatsen. Ook niet in de negatieve zin. Dus we houden gewoon goede moed. En hij zei ook nadrukkelijk dat mijn moeder zich echt geen zorgen moest maken. Dus dat doen we dan ook maar niet te veel.

Hoe is het met jou?

13. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @all die vriendin had er de hele week geen tijd voor gehad zegt ze, ze moesten zelfs splitsen om het iedereen te vertellen. was idd niet echt tactisch van haar om het dan op het feestje te vertellen maar ze was bang dat ik het dan van iemand anders hoorde. ben er nu een beetje overheen, ik denk er af en toe nog aan, dus ga lekker wat afleiding zoeken, zo eerst even boodschappen doen en dan effe achter de naaimachine kruipen, fijn iets voor mezelf maken voor zaterdag!

@sissie, we hebben elkaar idd op fb gevonden!!! jeej!!! haha, je hebt wel een mooi hondje uit spanje hoor! jammer dat ze gelogen hebben over de leeftijd! maja als ze het jullie maar goed heeft? nu krijgt ze toch nog alle liefde die laatste paar jaartjes!
    dus je hebt binnenkort je terugplaatsing? spannend!

@mineraal, is het vloeien nog van de menstruatie? of een tussentijdse bloeding? en dan een half jaar aan de zoladex?? word je cyste dan ook halverweg leeggezogen net als bij mij?
    succes vandaag! laat je maar goed nakijken! ik heb vorige week de lucrinspuit gehad en ben nu alweer aan het vloeien sinds zondag! gister maar gebeld en volgens hun kan dat in het begin wel eens voorkomen, laatste restjes en zo, moet het wel effe in de gaten houden, heb nu wel al een paar keer opvliegers gehad! gelukkig alleen snachts dan gaat de deken eraf en de pyjama uit!

@lelie, fijn dat je toch voor een kindje gaat!!! had ik ook gedaan! en trouwen kan altijd he! en met je kindje erbij is het miss wel nog mooier!!!!

14. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Chickie, dat klinkt inderdaad positiever dan hoe ik je eerdere berichtje las! Hoop dat jullie morgen goed nieuws krijgen.

Met mij gaat het goed, ik heb nu vakantie. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil (woensdag voor het laatst) maar omdat ik daarvoor een doorbraakbloeding heb gehad weet ik niet wat ik kan verwacht. Hopelijk word ik niet op vakantie ongesteld!
    Ben nu bezig met grote schoonmaak in huis, lekker rust en orde in mijn hoofd. Heb wel mijn zinnen gezet op een nieuwe keukenmachine/mixer én een nieuwe fiets en das best deur bij elkaar. Eigenlijk vind ik dat huismusgedrag best fijn... ;)

15. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Ik moest even een aantal pagina's terug om alles te lezen, ik hoop dat ik niks of niemand vergeet..excuses alvast :)

Fozzy: Lekker zeg eventjes er tussen uit en lekker genieten, dat kan je wel gebruiken meid! Goed dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt. Ik had laatst ook naar dat apparaat gekeken, maar toen vond ik hem alleen om te huren en dat was nog duur ook. Heb jij hem gekocht of gehuurd? Ik ben degene die de preseed gekocht heb op advies van meiden van het forum. Ik vind het echt super fijn! Ik ga nu niet meer kapot zeg maar doordat het gewoon vochtig is. Ik had nogal last van droogheid.
    Ik ben benieuwd hoe je reis is geweest!

Witroosje: Wat voor tattoo ga je laten zetten?? Ik ben toevallig vrijdag ook geweest om te kijken of mijn tattoo op mijn voet gecoverd kan worden, haha die is zo lelijk gezet. Wat rot van die vriendin zeg, snap je gevoel zo goed! Dit jaar heb ik 1,2,3,4,5,6,7,8,9 keer te horen gekregen ik ben zwanger waarvan 5 dichtbij stonden..Ik vind haar timing alleen wel raar hoor! Dat vertel je toch niet op een feest! Ze had ook na je toe kunnen komen of je kunnen bellen alles beter dan op een feest zoiets te vertellen.

Lelie: Wat rot dat al je plannen nu door de war geschopt worden! Ik wist niet dat endometriose nagenoeg dezelfde behandeling krijgt als kanker. Hoe zit dat dan?? Klinkt eng! Fijn dat jullie nu een beslissing hebben kunnen nemen en dat er duidelijkheid is hoe jullie nu verder gaan. Goed dat je het ook los laat voor jezelf wel of niet met een dikke buik of kindje trouwen. Het wordt sowieso prachtig want het is iets super bijzonders tussen jullie tweeën of misschien wel drieën ;)

Boboke: Ik vind het zo rot voor je meid, je hebt al aardig wat moeten doorstaan zeg en het lijkt wel niet op te houden! Ik zou je graag even een knuffel willen geven! Ik hoop zo dat er nu betere tijden komen en je normale cyclus weer begint. Ik lees dat je weer aan de pil bent gegaan voor 3 weken, fijn om even die rust te kunnen hebben en begin of midden oktober terug plaatsing. Ik start eind oktober met het ivf traject, ik hoop dat ik niet op vakantie ongesteld wordt maar als het gaat zoals afgelopen maanden en ik ong. een cyclus van 30 dagen heb dan word ik het net na terugkomt en dan kan ik er uitgerust tegenaan.

Chick: Wat naar van je moeder! Zoiets wil je gewoon niet horen...Ik hoop dat het niks ernstigs is! Ik ben benieuwd naar de uitslag woensdag. Super fijn dat de 20 wk echo goed was, dat lijkt mij ook zo'n pak van het hart.

Ster: Super dat je vrienden zo goed reageerde! Dan valt er echt een last van je af he. Onwijs leuk hoe jij je getuigen hebt gevraagd!

Pien: hoe gaat het met jou meid??

Mineraal: Hoe was het bij de dokter vandaag?

Siss: Hoe was je weekje weg? Balen als je dan terug komt en dat ziet staan dat geeft toch weer even dat pijnlijke gevoel binnen. Wat een lief hondje zeg! Zag de foto op fb staan. Goed dat je aangegeven heb dat je het niet netjes vind dat ze niet eerlijk zijn geweest en dat ze nog van alles mankeert geeft ook geen vertrouwen in die mensen. De arme meid, ik hoop dat ze wel gezond is straks bij onderzoek en ik vind het zo lief dat jullie haar haar laatste jaren van die top jaren gaan bezorgen. Dat doet je toch goed! Hoe gaat het zo met haar nu ze de eerste dagen bij jou is?? Wat is ca125? Goed dat je ook weer voor een tp gaat, ik hoop zo dat het gaat lukken voor je!

Ego: Wij zijn het weekend op kraambezoek geweest bij een vriendinnetje en vriend van ons en dat ging eigenlijk heel goed, ik ben daarna niet verdrietig geweest. Sinds ik weet dat we in oktober met de ivf starten heb ik wat meer rust kunnen vinden en ben ik niet heel erg van slag meer na dit soort dingen. Ik weet niet of dit van tijdelijke aart is hoor, dit kan morgen misschien weer omgeslagen zijn haha. Eén vriendinnetje was 29 aug uitgerekend maar die is nog niet bevallen dus dat komt ook eerdaags en een ander vriendinnetje belde vorige week dat ze ingeleid wordt maar ze wilde niet zeggen wanneer zodat het een verrassing bleef. (ik denk zelf deze week) 19 sep was ze uitgerekend. Dus ik ben benieuwd. Na deze twee vriendinnen moet er nog 1 oud vriendinnetje bevallen en dan is het klaar met de babyboem in mijn omgeving. Halleluja :p Ik kan niet wachten tot het oktober is!!! :D

16. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @xxxxxx, ik heb op mijn rechterenkel een vlinder die ik nogal kaal vind, voor mijn gevoel hoort er nog iets bij, 8 oktober heb ik een tekensessie, dus ga ik alvast op internet neuzen naar iets moois. moet iets met bloemen, elfjes zijn en iets sierlijks, zoiets heb ik nml ook op mijn linkervoet. wat heb jij laten zetten? heb je ook een foto?

17. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Hee witroosje: ik heb drie tatoeages. Twee op mijn voet en 1 op mijn zijkant heup zeg maar. Op mijn voet de letters van mijn ouders sierlijk en degene die ik niet mooi gezet vind is een rozenkrans die om mijn enkel zit en over mijn voet heen gaat. Deze is nagetekend van mijn oma s ketting die overleden is en daar staat ook oma in alleen die is totaal verkeerd gezet. Dus ik heb mijn ideeën daarover bij een tattooerder gelegd en die gaat kijken of hij hem met mijn nieuwe ideeën kan coveren. Ik wil er een veer overheen laten zetten wat staat voor een verbogen boodschap van een overleden persoon en zwaluw vogeltjes die staan voor geborgenheid veiligheid van thuis. Op mijn heup/zijkant heb ik een tekst staan in het Latijns die ik na mijn rug operatie heb laten zetten. In het Nederlands betekend dat pluk de dag en reken zo min mogelijk op morgen. :)

Heb je inmiddels al gevonden wat je wilt op internet? En heeft het een reden bloemen en elfjes of vind je dat gewoon mooi?

18. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    #1258 witroosje, 3 sep 2013
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
    Ik heb op dit moment 4 tattoos allemaal in dezelfde stijl. Ik vind zoiets a minstensl 10 jaar mooi. Heb thuis ook een vitrinekast vol met beeldjes van elfjes.
    Het heeft iets dromerigs net als ik zelf.
    Ik heb idd al iets gevonden op het net ja, heb vanmiddag flink geknipt geplakt en gekleurd. Ik heb alles gevonden in welke stijl ik mooi vind. Nu is het aan de ontwerper dit nog mooi te combineren met de vlinder. Moet alleen effe wachten tot 8 oktober haha

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He meiden,

Ben er nog hoor, maar moet zo al weer weg, dus heb niet zoveel tijd om een lang verhaal te doen. Dus ff kort:

Sissie: wat jammer dat ze gelogen hebben over de leeftijd van je hondje. Wel fijn dat het zo'n lieverd is, vind het echt heel bijzonder en mooi dat jullie zo'n beestje een kans geven :). En goed teken dat je wel weer zin hebt in een tp!

Chick: fijn dat de 20 weken echo goed was! En ook fijn dat de dokter zei dat jullie geen zorgen moeten hebben om je moeder :). Nog ff afwachten dus.

Lelie: wat goed dat je vriendin ja heeft gezegd! Veel mooie vooruitzichten dus :)

Boboke: fijn dat je nu duidelijkheid hebt wanneer de cryo cyclus gaat beginnen! Dan denk ik dat je zo'n 2 weken na mij zit.

xxx: was jij het die in de stress zit om de vakantie en ongi? Wat balen van de misrekening zeg! Ik hoop dat je cyclus meewerkt en het niet in het vliegtuig gebeurt. Maar heb je wel een fijn vakantieadres waar je die dagen eventueel fatsoenlijk uit kunt zitten?

Witroosje: veel plezier met het uizoeken van een nieuwe tatoo :).

20. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Hee pien! Jaa ik heb die misrekening gemaakt :( ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus en 4 oktober gaan we op vakantie dus als ik uitga van deze cyclus 30 dagen en volgende ook 30 dagen dan komt alles goed want dan word ik het zondag en zaterdag landen we. Maar mocht deze maand mijn cyclus korter duren of volgende maand dan zit ik al dus het hangt er echt om. Het fijnste zou het zijn als het deze maand 33 dagen is dan hoef ik me om de volgende ook niet druk te maken als die 28 dagen duurt. Wat een gereken he :p sorry als ik zeikerig over kom hoor. Ik zie gewoon op tegen de pijn als het begint in het vliegtuig en dat de IVF dan misschien uitgesteld word :( is al 3 maanden uitgesteld en ik verheug me zo op oktober dat is onze maand eindelijk maken we dan kans op een kindje, zo heb ik niet eens zin meer om op vakantie te gaan.

Maar hoe gaat het met jou??

Deel Deze Pagina