Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    veel geschreven, ga weer reageren :)

@lelie: ik weet nog niet wanneer ik terecht kan bij hem, hij is op vakantie tot 24-09. In die week heb ik weer telefonische consult met mijn oude gyn. Die heeft hem in ieder geval gemaild en belt hem die week.

@witroosje: herkenbaar je gevoel met je darmen.. heb het ook.

@xxx: ik heb geen pijn door die ongi...en echt ongi is het ook weer niet. het is alleen oud bloed. De cyste veroorzaakt mijn pijn...maar ik ben sinds 2 dagen bijna pijnvrij!!!! olee!

@pien: doe je een kunstmatige cyclus?

@ster: als we dan groepskorting krijgen ;) hahah

@babylo: welkom op het forum. fmf? Jeetje, 2 miskramen...snap dat je ze nog meedraagt.

@sissie: arme hond! hoop dat ze opknapt. Ze verdient het!

@fozzy: leuk Porto, weer even een mini vakantie :)

ego: nog steeds bloed...oud bloed weliswaar. Daarnaast bijna pijnvrij. De zoladex doet zijn werk. De opvliegers af en toe ook;)
    Mijn vriend vond het van de week te warm om tegen mij aan te liggen :cool: Ik degene die het altijd koud heeft!
    Daarnaast weer 2 mensen zwanger...1 gepland...en 1 per ongeluk zeg maar. Sommige mensen hebben zo'n geluk!!
    Daarnaast iemand die ik ken met hetzelfde verhaal als mij...bij 3 maanden miskraam. Leuk deze leeftijd.

2. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    @ xxx wat fijn zeg..!! Heel veel komende tijd.. Hoop dt je de IVF niet nodig zult hebben en dat je over 2 dgn positief test.. ;)

@witroosje ik heb niet veel anders gehoord van de gyn nog steeds veel onzekerheid.. Word binnenkort weer geopereerd aan de endo, vrijdag moet ik me aanmelden in het ziekenhuis en dan word ik opgeroepen.. Afwachten dus..

@mineraal dankjewel.. fmf is een chronische ziekte, een gen afwijking wat zorgt voor pijnaanvallen met ontsteking in je buik, gewrichten en/of hart..
    Maar in het DNA onderzoek konden ze niks vinden wat duid op deze ziekte..

@ all tijdens mijn menstruatie de tweede dag meestal zet mijn buik in een keer op en heb ik ontzettende pijn, dan kan ik niet eens mijn buik aanraken het indrukken en loslaten doet vreselijk pijn.. Ik ben drie keer opgenomen in het ziekenhuis hiervoor ook omdat ik hele hoge crp(onstekingswaarde) had.. Dit komt elke maand terug en ze weten dus niet waar het vandaan komt.. Nu denken ze dat de endo mijn buikvlies aantast/irriteerd waardoor deze ontstoken word.. Dit zien ze ook terug op de ct scan.. Maar goed nu vroeg ik me af of jullie misschien deze klachten herkennen..

3. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Fozzy: Ja ik denk eerder dat ik van het weekend uit moet gaan morgen zit ik op dag 28 en zaterdag op dag 30 en die komt het meeste voor in mijn cyclus. Ik heb het idee dat ik wel ongesteld ga worden, ik word elke dag weer wakker met het bekende gevoel in mijn buik.... :( pffff ik hoop het gewoon zo erg....

Maar jij voelt dus innestelingspijn? Dat is dan een goed teken toch dat betekend dat je misschien bijna wel zeker zwanger bent? Wanneer kan je dit soort pijn ongeveer voelen, hoeveel dagen na de eisprong?

Lekker zeg naar Porto Rico? Maar dan ben je wel 3 weken weg dus je loopt wel je maand mis waarop je het kan proberen vind je dat niet erg? Wel fijn dat Spanje je zo goed heeft gedaan meid! Ik hoop dat wij ook een opkikker krijgen van CuraƧao.

Witroosje: Jaa zo'n zin in een nieuw huis. We wonen hier nu bijna 2 jr in dec. Maar ik heb het altijd verschrikkelijk gevonden :( Ons vorige huis hebben we verkocht en toen kwamen we in een sociale huur flat terecht met het idee dat we binnen no time weer een ander huis zouden kopen. Dat liep helaas allemaal toch anders dan gedacht door mijn ziek zijn en mijn vriend die langer over zijn studie deed door zijn laxheid :p en vervolgens zijn baan bij de Rabobank wegens de bezuiniging kwijt raakte. Dus door verschillende oorzaken konden wij geen nieuw huis meer kopen. Nu krijgt hij in oktober een contract bij zijn huidige baan als het goed is dus dan kunnen we hopelijk eindelijk een nieuw huis kopen. Ik ben benieuwd wat we kunnen lenen omdat ik niet meer werk. Ik verheug me er zo op. Ik zie het als een soort nieuwe start. We wonen hier met het idee van we gaan toch weg dus dan kan je ook nooit je plekje vinden...Oktober wordt onze maand ;) Curaqao, ivf, gesprek hypotheekadviseur en hopelijk huizenjacht ;)

Wat gek dat jij geen foliumzuur mag slikken? Ik krijg die vraag juist steeds van de huisarts en artsen of ik wel al foliumzuur slik. Ik slik het nu al bijna een jaar, haha. Wat lief dat je een grote bos rode rozen heb gehad!! Hoe voel je je verder??

Mineraal: Super 2 dagen pijnvrij!!!!! Ohh dus als die cyste er niet zit is ook heel jouw pijn weg? Moeilijk dat er weer twee mensen zwanger zijn of kijk je daar anders tegenaan?

Babylo: Ik herken het een klein beetje, maar niet in zijn geheel. Zo erg als jou heb ik het niet dat hij onwijs opzet is en niet aan te raken is. Ik heb wel een opgezette buik in mijn cyclus af en toe en super veel pijn, maar ik hou juist mijn buik dan vast. Ik heb voordat ik mijn diagnose wist ook drie x in het ziekenhuis gezeten met die erge buikpijnen. Nu blijkt het gewoon de endo te zijn. Ik heb het ook op mijn buikwand zitten, maar ook op mijn darmen en ik heb meer het idee dat de pijn vaak daarvan afkomt.

4. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Xxx of het echt innestelingspijn is weet ik niet maar heb wel altijd iets v 5-6 dagen na eisprong wat krampjes, stellen alleen echt geen moer voor ten opzichte van een menstruatie.

Bedoelde trouwens Porto van Portugal als ik ga is t 3 dagen en na m'n eisprong dus hoef ik ook niet met manlief te klussen.
    ik haat t zo he dat geplan ik wil elke maand kunnen benutten maar af en toe word ik er behoorlijk sjaggo van.

M'n schoonouders willen graag een roadtrip door Amerika doen met ons en ze weten niet hoe het nu zit en dat we al in de molen zitten. ga ze binnenkort wel inlichten zodat ze begrijpen waarom ik nog ff afhoud. als ik in december nog niet zwanger ben gaan we in april 2014.

maar ik ben liever zwanger en thuis dan op vakantie. sinds het zwanger willen worden heb ik enorme drang om telkens op vakantie te gaan of iets te gaan doen om maar niet gek te worden. en toch komen die rottige dipjes dan weer. maar kheb me voor genomen deze maand niet te janken als ik ongesteld wordt ben benieuwd of dat lukt...

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    fozzy een roadtrip door amerika, wouw, dat lijkt me echt geweldig. alleen voor je planning misschien niet zo.
    wij hebben dat ook. mijn schoonouders willen met ons gaan skieen in feb. vorig jaar hebben we gezegd dat we niet konden boeken omdat we bezig waren met zwanger worden en het dan niet opschiet als ik zwanger zou zijn.
    dit jaar kan het helaas ook niet doorgaan omdat we dan midden in de ivf procedure zitten
    lastig dat je overal rekening mee moet houden he

xxx wat een leuke vooruitzichten heb je!
    ik zou ook wel willen verhuizen maar we zitten dan met een enorme rest schuld, echt zuur is dat.
    je zegt dat je niet werkt op het moment. Ga je dat in de toekomst wel weer doen ? of lukt dat niet door mediche
    redenen ?

baylo ik ben 1 van de weinige die volgens mij geen echte endo pijn heeft. ik wist niet dat ik het had, is pas door de mmm naar buiten gekomen.
    ik herken je klachten dus niet.
    lijkt me wel heel erg als je zoveel last hebt. heb je wel iets van pijnstilling daarvoor ?

mineraal wat heerlijk dat je nu pijn vrij bent. en gelukkig vallen de bijweringen mee. die opvliegers ja, ik ken het, wordt je helemaal gek van.
    op internet heb ik gelezen dat je op dat moment iets kouds tegen je pols aan moet houden (ijsklont / koud drinken) .
    ook als je gaat bewegen op dat moment gaat de opvlieger sneller weg. klinkt tegenstrijdig maar je bloed gaat dan stromen waardoor opvlieger verdwijnt.
    ook je kleding in laagjes dragen, zodat je je vest kan uitdoen als je het warm hebt :)

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    vandaag op facebook las ik bij iemand : ik ben zo blij, heb alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht.

ik dacht bij mezelf: ik heb alleen maar nare dingen in het vooruitzicht :(
    hormomen spuiten, opvliegers, emotionele stemmings wisselingen, hoofdpijn, operatie met nasleep van pijn, ivf
    (zware periode) pffffff zucht :( :( :(

als ik daaraan denk ,dan denk ik wel eens hoe ik het allemaal volhoudt !?

ik ben maar en klein meisje, 1,60 52 kg, ik krijg al blauwe plekken als je me een keer hard aanstoot, en dan moet ik dit allemaal doorstaan.
    af en toe denk ik wel eens dat ik dit niet allemaal aan kan. zo sterk ben ik helemaal niet.

kennen jullie dat gevoel ?

maar niet teveel aan denken, stap voor stap voor stap

7. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    #1327 xxxxxxx, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
    Ster: je bent al zo ver meid dat opgeven geen optie meer is voor je zo moet je denken ;) je bent sterker dan je denkt echt waar! Maar ik snap wel heel goed dat je zo denkt hoor!

Ik hoop gewoon dat ons geluk voor iedereen hier nog komt...

Je geeft ook aan dat ik leuke vooruitzichten heb maar ik probeer het voor mezelf positief te maken. Ik kan wel denken oh oktober begint de ellende spuiten, pijn, stemmingwisselingen en de gevreesde punctie en die twee hel weken van wachten, maar ik denk gewoon jeeh oktober eindelijk onze kans op ons wondertje! Probeer daaraan te denken dat er eindelijk wat gedaan wordt waardoor je kans krijgt op je grootste wens en niet aan de vervelende dingen die daarvoor nodig zijn. :)

Ik wil super graag werken, maar ik weet niet of dat ooit nog gaat lukken. Ik heb nu wel een eigen salon aan huis zodat ik mijn rust met wat werk kan combineren. Op deze manier verdien ik de extraatjes. Maar ik mis wel heel erg mijn oude leventje hoor haha. Ik had een super leuke baan op een advocatenkantoor met top collega's en vooral de zelfstandigheid mis ik, ik leef nu van mijn vriend zijn geld terwijl een paar jaar geleden dat andersom was omdat hij toen nog studeerde, dat beviel mij beter haha. Daarnaast keek ik altijd uit na het moment wanneer hij ook ging werken en dat we het dan gewoon breed zouden hebben. Nu hebben wij altijd maar geldzorgen wat voor veel stress zorgt. In november is de rechtszaak met het UWV omdat ik geen uitkering meer krijg sinds maart. Het UWV zegt dat ik gewoon 36 uur kan werken terwijl mijn artsen zeggen van niet. Ik wil na de artsen luisteren die aangeven dat ik 2 ur per dag mag werken omdat het anders mijn rug geen goed doet dit mag ik langzaam opgaan bouwen zover mijn rug aankan. Ik heb niet drie maanden voor niks revalidatiecentrum achter de rug... Nu hebben beide artsen de neurochirurg en de revalidatiearts een brief gestuurd voor de rechtszaak waarin dit alles staat en wat er met mijn rug aan de hand is. Dus ik ben benieuwd verwacht er niet te veel van.

8. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Fozzy: Oh 3 dagen ik dacht 3 weken ;) haha. Portugal leuk zeg!

Ja meid je kan er niet voor vluchten, ik denk dat iedereen dat graag zou doen alleen het heeft geen zin...Vaak komt het nog 2 keer zo hard terug ook. Je moet het gevecht aangaan, makkelijker gezegd dan gedaan... Hoelang zijn jullie nu bezig?

Plannen is ook rot hoor! Ik word er soms ook knettergek van. Amerika is trouwens wel echt geweldig hoor!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mineraal: fijn dat de pijn nu een stuk minder is! Jammer van de opvliegers, maar vast beter te doen dan die pijn steeds ;).
    Ik doe inderdaad de tp in kunstmatige cyclus. Heb ook verder geen keus trouwens hoor ;).

En ja, een heerlijke leeftijd hebben we... Ik ben zondag samen met mijn zus naar onze goede vriendin geweest die net een tweeling heeft gekregen. Ze lagen nog in het ziekenhuis. Gelukkig waren we de enige bezoekers op dat moment. Dus wel lekker rustig. Die vriendin leeft verder wel erg met ons mee hoor, dus ik gun het haar van harte. 2 hele schattige meisjes heeft ze gekregen. Bezoekje ging wel goed. Had op zich ook niet anders verwacht, ik kan me altijd wel goed houden op dat soort momenten. Er schakelt iets uit ofzo denk ik wel eens... Ben 1 x bijna in huilen uitgebarsten bij mijn ouders, dat was toen zij net verteld had dat ze zwanger was (na 2 x proberen) en ik even later ontdekte dat onze laatste IUI mislukt was. Maar ook toen kon ik me wel weer herpakken. Vraag me af of dat wel goed is; een potje janken zo af en toe zou misschien wel kunnen opluchten? Enfin, misschien ben ik ook gewoon wel een bikkel ;).

xxxx: fijn dat je eindelijk de goede persoon aan de lijn had, en ze klonk dus ook heel aardig, dat is heerlijk toch! Komt dan vast wel goed met die planning!

Fozzy: zo he, lekker nog ff op vakantie! Jaloers :).

Ster: voor jou een dikke knuffel! Soms lijkt het inderdaad alsof er alleen nog maar ellende op je pad komt... :(. Ooit komt na regen weer zonneschijn (hoe cliche...), maar hou vol meid!

10. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @mineraal, hoera!! 2 dagen pijnvrij!! vervelend he als het anderen het wel lukt om zwanger te worden en ons niet.... is af en toe erg oneerlijk!!!

@babylo, ik heb zo`n klachten niet, wel dat ik tijdens mijn menstruatie me wat opgeblazen voel maar geen pijn als ik op mijn buik druk, sterkte ermee.

@xxxxx leuk is dat he die huizenjacht! wij hebben zelf ons appartement te koop staan, alweer anderhalf jaar, maar niemand komt kijken :( maja ik kijk wel elke dag wat er in de buurt te koop staat enzo. ook hebben wij binnenkort een gesprek met onze adviseur (moet nog een afspreek maken, hij heeft nu vakantie) kijken wat we nu krijgen bij de bank, ik ben nml minder gaan werken, en dan kijken of het de moeite waard is om in prijs te zakken.
    op het pre-operatief bureau hebben ze me toen gezegd dat ik effe geen foliumzuur mocht slikken ivm met de operatie, nu heeft het ook geen in om het nu weer te gaan slikken aangezien ik begin volgend jaar pas geopereerd word. en het is dan zonde om dan nu nog een half jaar te slikken, zo gooi je eigenlijk alleen maar geld weg. na de operatie begin ik weer met de foliumzuur.

@fozzie, hopelijk is het ook echt innestelingpijn, wanneer moet je ongesteld worden?
    lijkt me trouwens wel gaaf hoor die roadtrip door Amerika, is dan idd miss wel handig om je schoonouders dan in te lichten over je situatie.

@ster, hoe voel je je nu meis? heb je al wat afleiding gezocht? bij mij helpt dat. knuffel!

11. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Lieve meiden heb de laatste berichten even gelezen. De rest is teveel ;) ga proberen nu weer wat meer mee te lezen. Voor meiden die aan de Lucrin zitten en Ivf in het vooruitzicht hebben.. Kom op! Het is allemaal kut en ellendig, vooral als je erin zit en wacht.. maar de pijn etc valt echt mee. De punctie van de Ivf was misschien 2minuten even naar. De Endo pijn doet meer pijn.. De Lucrin geeft opvliegers maar daar moet je maar om lachen.. Ook al is het vervelend. Moest soms een winkel uit rennen omdat het zweet me uitbrak :) het spuiten van de hormonen is niet leuk maar meer omdat het niet 'normaal' is maar pijn? Nee.. De emotionele ellende van de Lucrin was voor mij maar even en niet leuk maar onthou dat als je er klaar mee bent je weer jezelf bent! Hoe je je nu voelt is van de Lucrin. Normaal voel je je niet zo.. Dikke knuffel meiden!

Voor de meisjes die weer een tp in het vooruitzicht hebben.. Denk vaak aan jullie en duim nog steeds! Ik hoop het zo lieverds, het is jullie gegund!!

Met mij gaat het goed. Ben nog iedere dag enorm misselijk en kan de hele dag slapen.. Heb tot nu toe 4 echo's gehad :) en twee weken geleden voor het eerst het hartje gehoord. Ik maak me enorm zorgen dat het mis gaat vandaar zoveel echo's. Volgende week weer en dan ook de nekplooimeting. Gister op de echo was het al echt een mensje. Ze was heel druk in de weer en armpjes bewogen :). Het is nog steeds onwijs onwerkelijk..maar dat gaan jullie zelf meemaken! Waar een wil is, is een wonder! En jullie wil is enorm!

Knuffel en liefs!

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi gesproken Steva!!!!! Hier sluit ik me volledig bij aan.
    Ik ben ook even wat afwezig, maar ik lees wel mee hoor!

13. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Poeh ik barst bijna in huilen uit midden in de trein Steva! Tranen in me ogen haha is dat omdat ik ongesteld moet worden of is het eindelijke gelukt of ben ik al tijden een wandelende waterval haha. who knows :p ik ben op weg na de dokter, ik ga straks schrijven ! Kusss

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    bedankt meiden voor de lieve woorden

steva wat heerlijk om te horen dat alles goed gaat. lijkt me een byzonder moment zo'n echo. vooral als je het hartje hoort
    balen dat je zo misselijk bent, na 3 mnd schijnt dat minder te worden toch ?

chickie bij jou gaat ook alles goed met de zwangerschap ?

pien jij bent zeker een bikkel :)

witroosje , het gaat wel weer oke met me, had even een negatieve dag hahaha
    lucrin spuit 2 is gezet gister.
    hoofdpijn hoofdpijn hoofdpijn maar ben gewoon aan het werk....
    pffff soms zou ik willen dat ik niet hoefde te werken, maar een dag later denk ik daar weer anders over.

xxx ik hoop voor je dat je zwanger bent ! spannend.... wat denk je zelf ?

15. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Steva en Chickie, leuk weer van jullie te lezen! Dacht vanmorgen nog aan jullie, hoe zou het zijn? Wat ik me ook afvroeg, gaan jullie ook naar een zwangerschaps/9maanden-beurs of iets dergelijks? Lijkt me erg leuk!

all, sinds het stoppen met de pil ben ik nog niet ongesteld geworden. Ben bezig met temperaturen om een eisprong of menstruatie te kunnen peilen. Misschien heb ik begin van de week mijn ei gehad, Fertility F geeft echter niets aan. Vandaag heb ik ook buikpijn, linksonder. Erg vervelend, ga ik van piekeren! Zou ik misschien al zwanger kunnen zijn? Zijn het verklevingen waar ik last van heb? Of komt het door het nu niet volgen van het endometriose dieet? Ik eet nu veel vlees, aardappelen, witbrood... Niet te druk maken, zodra we thuiskomen is een testje doen misschien wel verstandig.

16. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    He ster! Ik heb vanochtend een test gedaan en ik ben niet zwanger :( pfff... weer niet. Dit was de laatste maand dat er kans was op een natuurlijk wondertje. Ik ga nu aan de pil en daarna start de ivf. Gister belde de ivf vpk en ik heb microgynon 50 voorgeschreven gekregen en vanuit daaruit start ik met de ivf behandeling. Ik ben benieuwd, ik had zo gehoopt dat het toch nog natuurlijk gelukt zou zijn ook al wist ik diep van binnen wel beter. Nu moet ik aan de pil en dat gaat zo tegen mijn gevoel in. Je wilt zwanger worden maar gaat iets nemen waardoor je het sowieso niet lukt. Snappen jullie wat ik bedoel?

Hoe voel jij je nu ster, alle bijwerkingen etc?

Lelie: Wat is fertility F? Is dat ook zo'n apparaat die fozzy heeft? Hoelang ben je nu gestopt met de pil? Vreemd dat je menstruatie uitblijft of heb je dat vaker gehad? Misschien is een testje wel fijn, zou wat zijn als je nu zwanger was! Dan moet je juist hopen dat de menstruatie weg blijft

17. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie?!!?! Siss hoe gaat het met je doggy??? Xx

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    lelie wat frusterend dat je menstruatie niet doorbreekt, normaal wil je niet ongesteld worden en nu juist wel omdat je verder wilt. waarschijnlijk heeft het gewoon ff tijd nodig.
    ik zou vertrouwen op de fertility f en op het temperaturen. waarschijnlijk heb je je ei nog niet gehad dan.
    heb je inmiddels al een test gedaan ?

xxx balen meid dat het niet natuurlijk gelukt is. Maar nu krijg je een echte, misschien wel 1e echte kans om zwanger te worden. is ook wel spannend toch ?
    krijg jij de lange procedure van 2 mnd?
    moet je dadelijk decapeptyl spuiten ?
    het lijkt idd heel tegenstrijdig om eerst aan de pil te gaan maar ze willen in het zkh gewoon heel jou hormoonhuishouding over nemen.
    lijkt me zo spannend om eindelijk aan de ivf te beginnen, maar ook weer eng omdat je niet weet wat je te wachten staat

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Steva: he meid, leuk weer wat van je te horen! Fijn dat het goed gaat met je en met je kleine frummel :). Ik hoop voor je dat de onzekerheid steeds minder wordt, maar kan me er alles bij voorstellen hoor ;).

Lelie: hoe lang was je nu alweer van de pil af? Kan best even duren voordat je cyclus weer op orde is. Maar soms gaat het ook gewoon direct goed hoor. Heb je al een testje gewaagd? Temperaturen is trouwens best betrouwbaar als je je goed aan de 'regels' houdt.

Xxx: ach nee toch, balen :(. Ik weet nog dat ik na de laatste natuurlijke poging (die tussen IUI en IVF in) voor de IVF ook erg teleurgesteld was. Je wilt zo graag dat het op de natuurlijke manier lukt. Maar goed, soms wil dat gewoon niet en heb je wat hulp nodig. En ja daar hoort een lang traject van hormonen bij. Laat het maar over je heen komen meid, je krijgt geen garanties, maar wel goede kansen met IVF!

Ster: voel jij je al weer wat beter? Wat Steva zegt: die negatieve gevoelens kunnen ook goed door de hormonen komen he. Ze zijn in elk geval niet bevorderlijk voor de emotionele toestand ;). Lijkt me moeilijk hoor dat lange wachten voor je voordat je eindelijk kans maakt. Hou vol he!

All: vandaag echo om te kijken of baarmoederslijmvlies goed was. En ja hoor, zoals ik al voorspeld had, was het vandaag al dik genoeg. (Ze kunnen me nog meer zeggen dat dag 9 wel erg vroeg is ;)). Dus komende vrijdag mag ik voor een terugplaatsing als alles goed gaat :). Heb nog ff gevraagd wat volgens haar de kans is dat het niet goed ontdooit en dat was 10% volgens haar. Nou da's niet veel, dus laat ik maar van het positieve uitgaan. Maar ik zei ook: o da's dan evenveel als de kans dat het lukt. Maar nee, ze zei dat dat 15% was. Nou dus... Ik zei ook: ach ja, wat hebben we er aan, we hebben een kans, laten we die maar nemen!

20. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @pien, spannend!!!!!! ik ga voor je duimen meis!!!!! nog een weekje wachten als ik het goed lees? het is nu ook vrijdag?? haha

@xxxxx jammer dat het niet is gelukt op de natuurlijke manier..... knuffel! maan nog even wachten en dan mag je met de ivf beginnen spannend!

@lelie, misschien moet je eens ovulatietesten proberen, zijn dat van zo`n steken in je zij? zou kunnen dat je eisprong er dan al bijna is! succes!

@all, gistermorgen heb ik weer urine moeten brengen omdat mijn kuur voor de blaasontsteking klaar is, belden ze me gistermiddag terug blijkt de urine nog niet helemaal schoon te zijn, dus vanmorgen maar urine naar het ziekenhuis gebracht., nu dus een weekje wachten op de uitslag daarvan.
    mijn opvliegers beginnen nu zelfs minder te worden, hopelijk blijft dat zo.....
    vanmiddag ga ik maar lekker het dorp in effe erop uit! haha

fijn weekend iedereen!!!!

Deel Deze Pagina