Jij hebt de zon dus ook vanachter het raam kunnen bewonderen Sis .. Ik heb hem helaas ook niet meegepakt. Morgen geven ze inderdaad regen op. Wij hebben dan de Koningsspelen op school, hoop dat het niet in het water valt! Daarna wel lekker twee weken vrij, jeeh!!!! Jeetje jij bent dus gewoon weer langs het kamertje van je grootste nachtmerrie gelopen! Pfft dat zal zeker impact hebben gehad! Hoe is het verder met je zus? Wanneer is ze uitgerekend? Jouw vakantie en tp gaan dus ook opschieten he! Leuk dat we dit allemaal met elkaar kunnen delen! Ik krijg ook utrobollen na de tp (heb een recept voor 15 dagen). Jij gaat ook naar het buitenland he?! Wij gaan heel misschien ook nog iets lastminute boeken, twijfel alleen of ik er na de tp verstandig aan doe om naar het buitenland te gaan. Kun je nl wel makkelijk in bikini als je de utrogestan gebruikt of loop je kans dat je de hele dag met rommel in je bikinibroekje loopt? Heeft iemand er ervaring mee? Zat ook een beetje met zwemmen enzo in mijn hoofd... Misschien is het helemaal niet nodig, want weet nog niet eens of we weggaan, maar deze vragen kwamen opeens op. Bij babyboom komt vanavond btw een vrouw met endometriose, ben benieuwd! Ik zal eens naar je gedicht kijken Sterrenmama! Hoe is het verder met je? Steva, ik las net je weblog! Fijn om te horen dat je weer thuis bent en dat het best redelijk met je gaat! Rustig aan hoor! Het is niet niks geweest en je mag jezelf best de tijd gunnen! Ben je morgen nog lekker vrij? Ik hoop dat de uitslagen verder goed zijn! Het is wel al goed om te horen dat je uitslag van het bloed en het zaad goed was! Mooi! Dan gaat het voor jou ook over een poosje dus van start! Mineraal, wat fijn dat de cyste weg is!!! Joepie! Het zou wel heel mooi zijn als de tp in je eigen cyclus teruggeplaatst kan worden! Dan zou het best nog eens heel snel kunnen gaan! Wel shit he zo'n zomerstop, daar kun je zelf helemaal niets mee! Laten we er maar voor gaan dat je voor die tijd al kan zeggen dat je die zomer gewoon lekker zwanger bent. Enne jij noemde jezelf broedkip (past wel bij mijn naam ). Ik word door mijn man al moeder gans genoemd en we hadden het vandaag over het kijkje in mijn eierdoos, hihi! Soms word ik wel een beetje lollig hoor van alles @ Lelie, zo he! Jij hebt dus lekker in de tuin gewerkt aan je herstel! Goed zo meis! Heb je veel aanloop en hulp thuis? Red je het een beetje? @ all, ik zit nu op cyclusdag 14. Morgen mag ik weer terug voor nog een fm. Ze durfden het niet aan om tot zaterdag te wachten. Waarschijnlijk krijg ik zondag of maandag de punctie. Dus Boboke, we gaan echt aardig gelijk op. Bij mij groeien de follikels ook lekker hoor! Ben er ook best een beetje trots op Links zit: 17 mm, 22 mm, 18 mm, 12 mm, 16 mm en 11 mm. (die van 22 mm offeren we waarschijnlijk op) en rechts: 17 mm, 18mm, 13mm, 13mm, 10mm. Ik hoop dat die van net boven de 10 nog meegaan doen. Ach, we zien het wel. Ben hier al blij mee hoor! Mijn baarmoederslijmvlies zat vandaag op 10mm. Ook mooi dus! Ik heb trouwens wel onwijs veel endopijn, hadden jullie dat ook? Verder voel ik me super! Ik ga nu babyboom kijken meiden
Helaas chick morgen moet ik werken Kijk even hoe het gaat.. Wat balen dat je zo een last hebt van de endo.. Krijg nu drie whatsjes van mensen met babyboom kijken: een stel wil een baby en heeft endo misschien wat voor jou hahaha liefs
Dat wordt nog een drukke tv avond Steva! Lekker uitrusten voor morgen! En goed kijken of het gaat hoor!
Sissie dat moet wel erg zwaar voor je geweest zijn om weer terug te komen in het ziekenhuis en dan ook nog niks laten merken...Dat je zus nu al de derde krijgt maakt t er ook niet makkelijker op denk ik. Maar nu inderdaad die sluier weg en vol goede moed naar de tp! Hopelijk ga je gewoon met een plakbeeb op vakantie ! Lelie lekker genieten van t zonnetje hoor en weer even bijtanken! Gaat t al een beetje vooruit? Mineraal super zeg dat de cyste al weg is! Nu volgende week weer een mooie echo en dan al bijna de tp. Gaat dan opeens snel he?! Zomerstop? Zoals Sissie al zegt je gaat helemaal geen last hebben van die zomerstop . Maar wel vreemd hoor dat ze dat hebben bij jullie. Alsof de hele mmm nog niet lang genoeg duurt . Steva gelukkig is alles goed gegaan vandaag. Begrijpelijk hoor meis dat op het moment alles te veel is. Toch fijn dat ze het nu op deze manier hebben kunnen weghalen. Heb je nu dan ook veel pijn, omdat ze wel een grote wond hebben moeten maken? Fijn dat je vriend zo lief en begrijpend is. Moet voor hem ook moeilijk zijn om altijd alleen maar toe te kunnen kijken hoeveel pijn je hebt/hebt gehad. Fijn dat alle testen ook in orde waren voor de ivf en er nu snel een gesprek gaat komen. Komt t toch weer een beetje dichterbij. Nu lekker uitrusten en je door je mannetje een beetje laten verwennen . Ja 11mm had ik tot nu toe ook nog niet, max 10mm. Woensdag was t wel nog "maar"10 mm. Ben benieuwd morgen. Utro moet ik nemen vanaf de dag voor de punctie tot aan testdatum (15dagen na tp) 3x daags 2stuks. Chickie hoe was je fm? Hoe is t met de andere meiden?
Chickie was aan typen dus net je berichtje gemist . Ziet er inderdaad mooi uit. Gaan we gewoon samen voor de punctie maandag . Hoeveel dagen ben je nu aant stimuleren? Ik zit morgen op dag 14!!
Thanks chickie!! Hier ff niet zo lekker, ben boos op heel de wereld!!!!! En dat zit helemaaaal niet in me, dus irriteer ik me weer aan mezelf... Wat een babyboom aflevering van herkenningen. De endo en de miskramen, droog bleef t hier niet!!
Lijkt me gezellig Boboke ! Ik ben vandaag 12 dagen aan het stimuleren. Sterrenmama, wat rot he al die emoties in het hele traject! Dikke knuffel hoor!
Hoe was de follikelmeting bij jou Boboke? Het ziet er hier super goed uit. Het is weer lekker doorgegroeid! Baarmoederslijmvlies is 15 mm, een lekker warm nestje dus! De follikels links: 23, 17, 12, 20, 14, 17 & rechts: 13, 20, 20, 20, 14, 13, 10, 11 en nog wat kleinere maar die net boven de 10 zullen waarschijnlijk geen eicel bevatten. Aan het einde vd middag word ik gebeld over de dag van de punctie en het tijdstip van de pregnyl. Ik houd jullie op de hoogte! Pien heb je de verhuizing overleefd? Ik ga me nu in mijn oranjetenue hijsen en met de kids sporten!
Hoi meiden! Ik ben weer in het land der levenden . Verhuisd en al! Dit weekend nog wel even de laatste rommeltjes uit het oude huis halen en veegschoon maken. En dan zijn we daar gewoon klaar mee, heerlijk! In het nieuwe huis begint het al heel wat te lijken. Ik zal binnenkort wel weer even wat foto's op facebook zetten. Internetten kan ik nu iets makkelijker omdat ik de tip van een collega kreeg om het internet van mijn telefoon te gebruiken als soort van wifi. Dus nu kan ik op mijn ipad toch internetten en dat typt makkelijker dan op de telefoon . Chickie en Boboke: jullie gaan goed meiden! Spannend hoor, bijna de punctie! Jullie kunnen straks mooi ook samen die wachtweken meemaken, vast wel fijn dat je niet de enige bent . Chickie: zou je met de utro niet ook een klein tamponnetje kunnen indoen? Of een inlegkruisje en die af en toe verwisselen na het zwemmen? Steva: rustig aan meid, ik heb niet terug gelezen, en dat lukt nu tijdens het typen ook niet meer, maar ben je dus geholpen voor je pap? Goed gegaan verder? Sissie: was je met je zus naar het ziekenhuis geweest? Wat apart lijkt me dat in jouw geval... Sterrenmamma: knuffel voor jou, soms is het gewoon alleen maar k*t. Heb geen babyboom kunnen zien, want KPN komt volgende week pas de boel hier weer aansluiten. Ga nu zo naar de acupuncturist. Goed weekend meiden!!
Steva: Oef klinkt toch wel heftig hoor. Het moet echt supergevoelig aanvoelen zon wond! 6 mei toch weer even een spannend momentje. Het lijkt nooit op te houden he zucht. Blijf een beetje achter je ivf datum aanzitten hoor. Tja dat verhuizen. Eerst moet ons huis verkocht worden natuurlijk en dat zit er nu niet in. Dus we blijven voorlopig waar we zitten. Via facebook weet je waar ik woon (zal het niet intikken wie weet wie mij vindt hier via google hihi) en ik woon 1 minuut van de appie en 1 minuut van het strand (zie het vanuit mijn raam) en 3 minuten van de duinen. Maarrrr met een balkonnetje van 2 bij 1 meter. Ik wil graag ruimte en groen om een paard aan huis te kunnen stallen .mijn ideale droom, nou ja kindje op nr 1 natuurlijk (-: Ik heb vanwege de enorm hoge kosten om een paard te onderhouden in de stad vorig jaar de vreselijke keuze moeten maken om hem weg te doen. Ik had samen met twee meiden een paard om de kosten te drukken. Maarja zij kregen kinderen (uiteraard) en stopten ermee. In mijn eentje kon ik het niet betalen. Wij wonen overigens niet ver bijelkaar vandaan he hihi. Ik ben weleens met mijn grote hond op jouw strand geweest. Gewoon om weer eens even ergens anders te wandelen hihi. Zelfs idd wel eens in het verleden gekeken naar een huis in Noordwijk en naar een stalling voor ons paardje hihi. Goed dat je zegt dat de utro drie dagen voor de tp gebruikt moet worden. Zoiets dacht ik al. Ik ga niet voor de maximale dosis hoor. Ik dacht aan 2x2 bollen. Bij de tp zorg ik dat ze niet de witte smeurie zien zitten. Geen zin in vragen van de gyn. Ik ga van de week mijn oude recept voor de utrobollen naar de apotheek brengen. Hopelijk krijg ik zonder vragen weer 2 weken bollen mee hihi. Dat maakt mijn baarmoederslijmvlies hopelijk wat dikker. Want volgens mij kan het nog wel wat beter dan 10mm zelfs. Ik heb gister wel babyboom gezien, niet van russia form love. Chick: heerlijk 2 weken vrij. Ik heb bijna al mijn vakantiedagen in moeten zetten voor mijn 4 weken durende vakantie in zuid Europa. Autovakantie met ons kleine oude hondje. Mijn zus heeft een geplande keizersnede in mei, maar moest vanwege hoge bloeddruk en harde buiken ter observatie een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ja ik ga ook naar het buitenland na de tp. En wel 4 weken! Autovakantie door Zuid Europa. Dat vind ik het enge. Een weekje buitenland zou geen probleem geweest zijn. Maar in 4 weken kan een hoop geburen/ misgaan. Goede vraag over utro en bikini. Er zal inderdaad wel wat witte rommel in onze bikini drijven hahahaha, maar dat is dan maar zo. Misschien zon flexibel inlegkruisje. Die blijven vaak wel goed plakken. Je follikels zien er goed uit! De laatste dagen groeien ze het hardst. Ik had er 10 en de laatste dag stimuleren mocht ik nog maar 75 eenheden spuiten. Ik had geen endopijn tijdens het stimuleren. Wel veel pijn bij het plassen (misschien was dat trouwens wel endopijn!) En veel pijn in de onderbuik, het volle gevoel zeg maar, heel gevoelig en een cupmaat groter. Ego: Vandaag laatste dag van mijn cyclus. Morgen zou dus mijn ongi moeten beginnen. En ik voel het al rommelen. Lichte kontpijn, hoop dat het bij lichte pijn blijft. En uiteraard zijn mijn darmen licht van slag. Als de pijn zo blijft ben ik al tevreden. Op dag 1 van de ongi moet ik bellen voor een echoafspraak op dag 13 en ik moet vanaf dag 11 tot en met 13 urine verzamelen om de lh piek te vinden. Op dag 15 of 16 ongeveer de tp. Dat zou rond 11 of 12 mei zijn. Al best snel dus. Laat die ongi maar komen morgen. Dan kan ik maandag bellen . Nu maar weer aan t werk
Steva: volgens mij mag je 'blij' zijn dat je onder narcose was, of niet? Klinkt toch wel als een flinke ingreep. Wanneer hoor je of nu alles goed zit? Bedankt voor de tip over de documentaire. Lijkt me interessant. Ik zal nog even moeten wachten tot we weer volledig aangesloten zijn bij de kpn . Sissie: een echte stadsmeid dus . Dan is het lastig die overstap te maken he. Wel heerlijk dat je zo dicht bij het strand woont zeg! En als je daar je leven al woont verhuis je ook niet zomaar. Dat herken ik wel. Ik woon mijn leven lang ook al in dezelfde stad. Op een paar jaartjes studeren na, maar ook toen was ik alle weekenden terug naar mijn ouders en later vriend. Ook ik fantaseerde wel eens om buitenuit te wonen, maar ben geloof ik toch blij dat we dat nog niet gedaan hebben. Bang om te 'vereenzamen' geloof ik . Bovendien heb ik helemaal geen groene vingers hihi . Wanneer is jouw terugplaatsing trouwens ergens? Mineraal: mooi dat die cyste weg is! Was het een endocyste of een 'gewone' cyste? Ik heb 2 endocystes en hoop eigenlijk ook wel dat die nog eens weggaan voor de punctie is... Lelie: sterkte met het herstel. Enig idee hoe lang je zo'n stoma moet houden? Knuffel! Bij mij is sinds eergister weer de bruine troep begonnen. Zit nu halverwege de pilstrip. Heb nu een zwaardere pil gekregen en het gaat al wel ietsje beter dan vorige keer, in die zin dat het later begonnen is. Hopelijk gaat het wel weer met een paar dagen over. Dat gebeurde de vorige keer namelik niet, toen werd ik gewoon echt ongesteld dwars door de pil heen. We shall see .
Hoi dames, sorry dat ik een tijdje niks heb laten weten. Ik heb het best druk gehad de laatste weken.. Even een ego berichtje: En we gaan het nog best druk krijgen de komende dagen.. Wou toch even vlug het goede nieuws hier vertellen.. We hebben baby nieuws!! hahaha.. Helaas niet van me zelf, maar mijn lieve hondje Diva wordt mama van zowiezo 3 pups. Gister de echo gehad van Diva, En er waren er zowiezo 3 te zien, en hij dacht ook een 4e te zien maar daar was de dierenarts niet zeker van.. Maar 3 pups daar ben ik al heel blij mee, Nu gaan we dus al beginnen met de voorbereidingen op de bevalling van Diva, Zorgen dat ze genoeg suiker en eiwitten binnen krijgt, en ook aansterken met vlees (ze krijgt normaal alleen brokken) En een werpkist in elkaar zetten en mooi schilderen en lekker warm maken, En uitdrogings medicijnen en vloeibaar dextro halen voor de pups zodat ik deze al in huis heb als het nodig zou zijn. Chihuahua's staan er namelijk om bekend dat ze geboren worden met een laag suikergehalte. De pups worden verwacht tussen 14 en 19 mei.. dus nog ongeveer 3 weken.. Ook hebben we al bericht gehad van de oplevering van ons nieuwe huisje, 30 mei krijgen we de kijk en inmeet dag, en in de week van 24 juni tot 28 juni krijgen we de sleutel en kunnen we gaan beginnen, waarschijnlijk krijgen we de 27ste juni de sleutel, en dan hebben we maar tot 3/4 juli de tijd om over te huizen want 4 juli moeten we naar denhelder om 10 dagen te werken op de kermis.. dat is wat minder, maar wel geld verdienen en kunnen we hardt zat gebruiken nu We zijn nu deze laatste dagen tot maandag spullen uit aan het zoeken voor de koninginnen slingermarkt hier in helmond, daar staan we met een kraam met "rotzooi" haha, maar ook met een suikerspin en popcorn wagen.. dat gaat een lange dag worden want om 6 uur smorgens wil ik daar al zijn voor een goede plek op de markt! Chick, ik heb nog niet zoveel verstand van de milimeters van de baarmoederslijm en follikels, maar het ziet er volgens mij wel netjes uit! Succes met de tp en hopelijk een "plakbeeb" Lelie, Balen van de tijdelijke stoma! Enig idee hoelang die blijft zitten? En hoe nu verder met de kinderwens? Zelf proberen? of moet je wachten tot je stoma verwijderd is? Pien, Fijn dat het eindelijk grotendeels achter de rug is je verhuizing! Sis, Succes met de behandeling! Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar de rest van de dames, zouden jullie je facebook door willen sturen prive? Sorry als ik niet op iedereen gereageert heb, maar er is niet heel veel blijven hangen hahaha, en ook sorry als ik een beetje kortaf gereageert heb Ik ga nog even na genieten van de echo's van me kleine meisje, het is zo bijzonder om te zien.. en dan is het nog een eens niet van mezelf haha.. volgens me vriend was ik gister met de echo ook echt helemaal aan het glunderen! Maar ja dat is ook niet zo gek hahaha.. Liefs!
Chick vandaag weer fm gehad hoe was het?? wat heb je een mooie follikels zitten zeg daar mag moeder gans rete trots op zijn! Ik ben zelfs trots hahaha lees nu je laatste bericht wauw 15mm dat is echt super dik als die niet blijft vastplakken weet ik het niet lekkere dag voor de spelletjes met de kinderen . Bijna de punctie en de tp Boboke hoe was de fm vandaag bij jou?? Sterrenmama kan ik allemaal heel goed begrijpen hoor meis, wees maar even lekker boos. Alle reden toe! Wanneer is de hysteroscopie? Pien lekker verhuist! Dat moet een heerlijk gevoel geven.. Leuk foto's! Ben benieuwd, geniet er lekker van! Kijk uit met internet op je tel he. Als je buiten je bundel gaat ben je een vermogen kwijt.. Idd geholpen aan m'n pap alles goed gegaan, nog wel beetje last. 6 mei de uitslag! Spannend.. Sis Had helemaal niet gezien dat je in de buurt woont maar dan zit je ook heerlijk aan het strand! Je kan het zelfs al zien! Die luxe hebben wij niet wat rot van je paard! Je bent wel een dieren mens he leuk! Ik wil heeeel graag honden. Vroeger altijd gehad maar m'n vriend vind het niks . Komt nog wel hoor denk wel gewoon dat je het recept krijgt en anders een grote mond opzetten valt op zich mee hoor de pijn, beetje gevoelig allemaal.. Probeer straks lekker te genieten van je vakantie en mocht het mis gaan, wat niet gaat gebeuren, zie je dat dan wel weer.. Je gaat niet naar thailand dus goede voorzieningen in de buurt hoe is het vandaag? 11 of 12 mei al de tp pfff wat vliegt de tijd
Steva hoe gaat t vandaag? Ben je echt alweer gaan werken vandaag?! Neem de tijde om te genezen he! Pien jeej eindelijk in jullie nieuwe huis ! En slaapt t goed? Vervelend dat je elke keer last hebt van die bruine troep. Nog maar een paar weken en dan gaat voor jou ook t hele circus beginnen. Cindii wat leuk van jullie hondje! Enne kleine baby's zijn toch altijd leuk of het nu van mens of dier is . Spannende paar weken dus. Moeten jullie nog veel doen in jullie nieuwe huisje of is t wel te redden in die paar dagen? Sissie hopelijk niet te veel last van de endo de komende dagen. Gaat nu dan snel he! Over ongeveer 2 weken heb je alweer een emmy in je buik / Chickie jeetje wat vertellen ze jou precies hoe groot al je follikels zijn zeg. En schrijf je dat allemaal mee of onthoudt je dat allemaal ?! Het ziet er inderdaad mooi uit. Vooral je bms is echt dik zeg. Heb je dat altijd al gehad? Ben je al gebeld voor wanneer je nu punctie krijgt? Oh ja ik heb eigenlijk geen last van de endo, maar dat heb ik eigenlijk nooit. Ik heb alleen, net als sissie, meer last van mijn blaas. Hier weer een verrassende fm.. Ik weet niet waar ze vandaan gekomen zijn, maar ik heb nu 12 follikels aan de rechterkant!! Allemaal tussen 17 en 21 mm. Links doet nog steeds niet echt mee (hooguit 2) en ze zitten ook vrij moeilijk om aan te prikken dus t kan zijn dat ze dat niet eens gaan proberen. Bms is nu 10 mm. Heb ik ook nog nooit dikker gehad (behalve 1ste fm). Hopelijk helpt utro nog beetje mee. Morgenavond 20.00 uur pregnyl, zondag starten met utro en maandag om 07.15 punctie . Lekker vroeg dus niet veel spanning.
Hellow ladies! Wat leuk dat er weer zoveel berichtjes zijn om te lezen! Sis, wel een heerlijk vooruitzicht hoor je vakantie! Maar ik snap best dat je het spannend vindt om zo'n tijd weg te zijn uit ons veilige landje! Aan de andere kant kun je wel helemaal tot rust komen na je terugplaatsing en krijgt je beeb wel de ultieme kans om een lekker warm nestje te zoeken! Ik weet trouwens nog niet hoor of wij weggaan naar zonnige oorden. Maar wil er in ieder geval wel heel even tussenuit (al is het maar 1 nachtje). Verder wil ik ook nog even in het ziekenhuis vragen hoe het zit met vliegen na een terugplaatsing (voor het geval we toch 'wilde' plannen willen maken, want ja ganzen vliegen naar het zuiden toch ). Vandaag dus de laatste dag van je cyclus.... Is er al iets doorgezet? Wel typerend dat je dus al weer de 'bekende' klachten krijgt he! 1 voordeel is nu dat je tp steeds dichterbij komt! Wat spannnend! Jij bent dan dus hoogstwaarschijnlijk op vakantie als je nichtje of neefje geboren wordt, toch?! Die Lh-piek in je urine vinden.. doe je dat met ovulatietesten of kijken ze er in het ziekenhuis naar? Dit lijkt me zo'n onzeker stukje als je zelf moet bepalen wanneer je op je piek zit (op zo'n belangrijk moment dan zeg maar). Ik ben ook vaak op 'het strand van Steva' geweest, wat is de wereld dan toch klein he meiden! Heerlijk hoor het strand! Wij wonen niet echt in de buurt van het strand, maar wonen wel vlakbij een heel groot plassengebied, waar je ook heel lekker kan wandelen/fietsen en vooral lekker kan uitwaaien! Ik dacht trouwens dat je in Amsterdam woonde Steva. Leuk hoor Noordwijk! Daar kun je heerlijk op een terrasje zitten Is het vandaag een beetje gegaan met werken? Of heb je nog veel last gehad? Ik ben ook heel trots op jou hoor! Je houdt je zo kranig! Pien, hoe was het bij de acupuncturist? Wel lekker denk ik na zo'n drukke tijd! Wel vervelend dat steeds die rommel gewoon dwars door de pil heen breekt! Dat had ik ook altijd! Maakt het wel vervelend, want je hoopt toch dat de pil dat lekker onderdrukt! Cindii, ik zag het al op FB dat je hondekindje baby's krijgt! Wat bijzonder! En wat gaat dat heerlijk snel he bij zo'n hondje! Over een maandje worden de pups gewoon al geboren! Dat wordt wel een heftige tijd dan voor jullie zeg! Puppy's, klussen, verhuizen! Poeh! Ik zag dat je naar Derek Ogelvi (hoe schrijf je dat) bent geweest, hoe was dat? Boboke, ivf mattie!!! Ik onthoud dat echt niet allemaal hoor, hihi!!! De verpleegkundige meldt bij iedere meting precies hoe groot de follikel is en manlief zit braaf te notuleren (we schrijven echt alles op, lekker dwangmatig maar wel fijn om nog een terug te kijken!) Bij jou gaat het wel lekker zeg aan de rechterkant! Super! Dan kan dat mooi de linkerkant compenseren en je moet vanavond nog een keer stimuleren, dus wie weet wat er nog meer gebeurd! Ik ben vanmiddag gebeld met de mededeling dat ik dus toch zondag al de punctie krijg. (ik mag wel iets later dan jouw, om 8.45 uur melden en 9.00 uur de punctie). Ik heb vanavond om 22.00 uur de pregnyl gezet en ben dus morgen even een dagje spuitvrij! Mijn baarmoederslijmvlies is meestal rond de 10/11 mm. En dan voor te stellen dat ik me vorig weekend nog een beetje zorgen maakte over de dikte omdat ik zo lang ongesteld was, nou maar goed ook anders had er wel een hele dikke laag gezeten, hihi! Ik zie dat jij al moet starten met de utro een dag voor de punctie! Wel een fijn idee op zich. Bij mij is dat pas nadat de punctie is gedaan. Ah ja die Koningsspelen! Het goot echt op het moment dat we aan het sporten waren! Maar de regen mocht de pret niet drukken gelukkig! De kinderen hadden het zo leuk! Echt een heerlijk gezicht al die stralende gezichtjes!
Chickie oh vandaar ! Ik ga meestal alleen naar de echo's, mijn vriend kan niet zo vaak en makkelijk weg van t werk. Op de belangrijke momenten is ie er wel bij . Dat is mooi dat dan net nu je bms zo mooi dik geworden is! Ik hoef trouwens niet meer te stimuleren. Ik spuit altijd 's ochtends dus ik heb vanochtend mijn laatste deca en puregon gespoten. Alleen morgenavond nog pregnyl (spuit 39!). Ik kan dus morgen weer eens lekker uitslapen . Ik ga zondag hard voor je duimen !
Dankje! Lief! Lekker genieten dan van het uitslapen morgen Boboke! Ik ga jouw goede voorbeeld volgen! Heerlijk na een drukke week! Voor jouw dus ook nog maar 1 prikkie! Mooi! Gek idee he dat je dan gewoon klaar bent met al dat prikken! Slaap lekker voor straks!
Boboke en chickie! God wat is het spannend voor jullie!! Zondag en maandag pfff hoe zijn jullie eronder? Heb een gezond jaloers gevoel om me heen gun het jullie zoooo erg en kan niet wachten tot het goede nieuws! Maar ik wil ook zooo graag moeder gans zijn die naar het zuiden vliegt hahahah een goeie chick Morgen nog een dagje werken waarschijnlijk weer wat eerder weg en uurtje later beginnen. Op zich gaat het heel goed. Niet zoveel last maar mega koppijn! Misschien van de Lucrin?! Heb nooit hoofdpijn.. Chick heb twee jaar in A'dam gewoond en nu weer terug in Nwijk klopt terrasjes zijn top misschien als we een dikke buik hebben even een watertje drinken fijn dat de spelen een succes waren! Pien ik ging ook naar de acupunctuur.. Tijdens de IVF bijeenkomst was 1 van mijn vragen of dat helpt.. Zij zeiden dat uit allerlei onderzoeken us gebleken dat het de grootste onzin is en niet helpt.. En dat ik m'n geld aan iets anders moest besteden... Weet ook niet in hoeverre ik dat moet geloven hoor. Ziekenhuizen zijn nooit zo fan van alternatieve geneeskunde.. Wilde het je toch even zeggen als je je er goed bij voelt gewoon blijven doen! Liefs
Steva, Bedankt ! Boboke, Ja babytjes is altijd leuk hahaha! Inderdaad paar spannende weken.. Het huis wordt eigenlijk behang klaar opgelevert, we moeten alleen stuc tegen de muren aan gooie behalve in de wc en in de badkamer, de vloer er in gooie en de tuin betegelen, alleen financieel hadden we een flinke tegen valler, dus alleen de vloeren van benede en 1ste verdieping worden gedaan.. de zolder niet, en de muren van de zolder ook niet maar de rest wel.. En de tuin gooie we stoeptegels in die we gratis van internet afhalen. Dus eigenlijk zit alles er goed en wel in.. ook de keuken, met inbouwappratuur.. de fotos van ons huis staan op fb.. wel hebben we de keuken flink bij moeten betalen natuurlijk met het inbouwaparatuur, maar ook met extra stroom toe voer en grotere kasten en de hoek door getrokken, we schrokken er best van hoeveel we bij moesten betalen, maar ja we hebben wel bijna wat we willen, er moet alleen nog een kast in de hoek komen boven.. maar dat was 500 euro voor een klein hoek kastje.. dat vonden we een beetje te veel dus moeten we voor sparen haha.. Maar we gaan dat wel in een paar dagen redden, alleen zijn er veel spullen nog niet uit gepakt als we weg moeten, dus zodra we na die 10 dagen kermis terug komen, kunnen we weer hard aan de slag met uit pakken en schoonmaken.. Fijn dat je follikels zo goed groeien trouwens! Vind je te punctie spannend? In elk geval heel veel succes er mee! Chick, JA dat gaat inderdaad heeeerlijk snel bij zown hondje hahaha, over een 3 weekjes ongeveer moet ze bevallen, dus dat wordt nu nog even het 1 en ander regelen voor ze gaat bevallen hahaha.. Wordt inderdaad wel een heftige tijd ja, maar daar krijgen we ook wat moois voor terug! Ben inderdaad bij Derek ogilvie geweest! Helaas is er niemand van onze overleden familie leden door gekomen, maar ondanks dat was het toch een super ervaring!! Heel erg interessant en leuk, en zeker voor herhaling vatbaar! Ego, Voor mij zit het klussen er weer aan te komen, eigenlijk heb ik er weinig zin in, het weer "MOETEN" hahaha, maar ja we doen het toch maar weer.. vandaag weer me 1ste (bijna) positieve ovu test.. denk morgen weer me knaller net als vorige maand! Wel heerlijk zo die 29 dagen cyclus.. ben blij dat na me operatie ik geen onregelmatig cyclus meer heb van 27 tot 30 dagen.. Nou ik ga lekker me bedje in het is alweer laat zat! Liefs!