@ Ster, ook ik heb een positieve ervaring met de punctie hoor! Ik heb nauwelijks wat gevoeld en achteraf heb ik ook echt bijna geen last gehad (alleen een beetje van de overstimulatie). Hopelijk ga jij het ook zo ervaren! @ Steva, wat klinkt dat heerlijk meid! En fijn dat alles er zo goed uitziet, dat is toch een mooie bevestiging! Mooi dat je zelf nu ook weer wat lekkerder in je vel zit en je wat beter voelt, dan kan het genieten net nog even iets makkelijker gaan! Ik ben wel benieuwd hoor naar je bolle buik! En wie weet.... ook een meisje.... ach je weet het al bijna... In de tussentijd lekker blijven dromen over die kleine! Heerlijk! @ Boboke, jeetje wat komt het nu weer dichtbij! Hoe ervaar je het om weer bezig te zijn met een poging? Heel spannend of is het te doen? @ Pien, op zich fijn dat je man zich zo nuchter opstelt, hopelijk gaat dit hem helpen bij het afbouwen! Het zal niet niks zijn denk ik! Ben jij ook zo nuchter nu? @ Witroosje, wat een naar gevoel is dat he, het gevoel van stilstand! Vooral omdat het allemaal zo buiten jezelf om lijkt te gaan!
Even een klein vraagje tussendoor: Het voelen van ws de eierstokken rondom de eisprong, is dat iets wat typisch bij de endo hoort? Of is dit ook zonder endo een normaal verschijnsel?
Linda: ja hoor volgens mij is dat ook zonder endo te voelen. Mn zus voelt het bijvoorbeeld altijd, maar die heeft geen endo.
Linda dat is iets wat los staat van endometriose. Sommige vrouwen voelen hun eisprong of hebben bloedverlies tijdens de ovulatie, andere niet. All, Ik ben niet helemaal fit. Dit weekend kebab gehad en een dag later veel darmkrampen. Is al de derde keer dus ik kan er wel vanbuit gaan dat kebab niet goed voor me is. Past ook niet in het endometriose dieet dus dat komt goed uit haha! Dit weekend ook slecht geslapen. Zoals jullie misschien gehoordbh hebben op het nieuws is vrijdag een thuiszorgmedewerkster doodgestoken. Dat was een collega verpleegkundige van mij waarmee ik een tijd heb samengewerkt. Best heftig.
Oh bah lelie twee keer slecht nieuws wat naar zeg.. (Zacht uitgedrukt) gecondoleerd met je collega.. hebben ze in het ziekenhuis verteld dat je nog zo lang last kan blijven houden van je darmen? Anders misschien is onderzoeken? Volgens mij voel je je al een tijd niet 100% Chickie hoe is het met jou? Ben je al lekker aan het in slaan voor jullie kleine meid 😊 Liefs
nou vanochtend MRI gehad gedoe maar achter de rug iig. Nu afwachten tot ik gebeld wordt want de arts had geen tijd om me te zien ivm operaties. Hoop snel op duidelijkheid want heb nog steeds buikpijn leuk om weer wat v je te lezen steva, 12 weken al spannend hoor binnenkort weet je dus of t een meisje is hihi voor de rest een knuffel!
oh had nog een stukje bericht Lelie beterschap en gecondoleerd. heb je dat dieet wel eens gevolgd? lijkt me killing nl.
ik ben er weer... heb alles gelezen. Er is veel geschreven. Hier gaat het niet goed, ik heb nog steeds veel pijn en ook nog steeds bloedverlies. Het goede nieuws is dat ik bij dr schoot (of is het schroot) tussengeschoven ben. Ik mag 10-10 naar hem toe. Grappig om te lezen dat jullie eerder dan de 24ste bij hem terecht konden, aangezien mijn arts zei dat hij vakantie had tot die dag. Ik trek die pijn ook niet veel langer meer...heel mijn buik is opgezet en hard. Ik kan bijna geen broeken aan. Ik heb net even teruggekeken, vanaf 30-07 ben ik al met afscheiding of bloedverlies bezig en de pijn is vanaf begin juli... Sorry voor mijn ego..maar ik ga vanaf nu weer meeschrijven.
Steva goed om te horen dat alles goed gaat en de uitslag goed was . Nog even wachten tot je weet of je dromen uitkomen . Chickie op t moment is t zenuwslopend, zie straks egobericht. Lelie jeetje dan komt het wel heel dichtbij . Gecondoleerd. Lijkt erop dat je darmen de kebab inderdaad niet verdragen. Heb ik ook met bepaalde soorten eten dat ik buikpijn krijg, dus dan maar laten staan.... Fozzy vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt. Jammer dat de srts nu toch geen tijd had, hopelijk krijg je snel de uitslag. Sterkte! Mineraal dat is ook al een lange tijd om met bloedingen en pijn rond te lopen . Kan me voorstellen dat je lichaam aan t einde van zijn latijn is. Hopelijk de 10de snel meer duidelijkheid. Fijn dat je er tussen mocht . Ego. Zo blij als ik gisteren nog was, zo down ben ik vandaag. Op de echo vandaag was te zien dat mijn ei nog niet gesprongen is, wel al 26 mm. Maar het vreemde is dat mijn ovulatietest gisterenavond al wel weer negatief was . Dit vonden ze in het ziekenhuis ook erg vreemd. Nu kan het zijn dat mijn ei niet springt, maar gewoon verdwijnt. Hierdoor komen de hormonale waardes in de war en is het niet geschikt voor een tp . Donderdag weer terug en dan hopelijk meer duidelijkheid. Om de dag nog erger te maken, heb ik vandaag de uitslag van DD van mijn amh, die is ook sterk verlaagd 0,39 . Dus bovenop alle ellende raken mijn eitjes op en zit er nog meer tijdsdruk achter. Advies van DD was zo snel mogelijk cryo's en als het niet lukt direct door voor ivf. Maar ja dan moet het eerst lukken om een cryo-tp te krijgen... Al met al dus geen al te beste dag .
Dames wat een vervelende berichten allemaal Lelie: goh ja, nou goed te weten dat je de kebab maar moet laten staan. Is ook wel erg kruidig spul he. Hopelijk knapt het snel op! En wat heftig zeg van die collega, vreselijk! Mineraal: jee meis dat is heel lang, om moedeloos van te worden. Ik hoop dat die dokter S je kan helpen, nog ff volhouden. Knuf! Fozzy: spannend die uitslag! Wanneer krijg je uitslag? Bobo: nou zeg wat balen allemaal ineens . Maar mij ei springt ook pas als de test alweer negatief is hoor, temperatuur je ook? Kan vandaag alsnog wel springen volgens mij. De ovulatietest meet de piek en na de piek springt het ei pas. Misschien net iets te vroeg met de echo? Ik hoop het voor je! Wat vervelend dat je er nu ook nog een laag amh 'bij' hebt en nog meer druk voelt. Niets aan. Maar ja toch wel goed om te weten al wil je dat soort dingen natuurlijk helemaal niet horen . Ik hoop dat je deze week alsnog je tp kunt krijgen en dat het goed komt! Dikke knuffel! All: nou ja ik ben ook niet heel positief gestemd, maar voornamelijk ook door mijn maag. Maar ik mag niet klagen als ik Mineraal zo hoor, want ik heb er nog niet zoooo lang last van. Maar kan me voorstellen dat je er zo genoeg van hebt! Ik vind het echt super irritant dat continue gezeur in mijn buik. Ben wel weer aan het werk, maar daar wordt het niet veel beter van helaas. Nu ja, nog ff aankijken maar weer!
Pien temperaturen doe ik niet, dat is me te vaak vroeg wakker worden . Mijn ovutest was zondagavond rond 22.30 positief, dus dat was vanmiddag bij de echo al 41 uur later. Hoop dat ie dan inderdaad nog vanavond springt, maar wordt wel krap. Maar lief dat je me een beetje hoop geeft . Vervelend dat je nu nog steeds zo'n last heb van je maag. Wel apart dat het begonnen is na je afgebroken cyclus? Kan het ook van de stress komen? Soort maagzweer? Hopelijk knap je snel weer op! Beterschap!
Meiden, wat een nare berichten zeg! @ Lelie, jemig dat is heftig zeg! Kunnen jullie elkaar als collega's een beetje opvangen? Heel veel sterkte hoor, het is toch niet niks! Houd dat gerommel met je darmen wel in de gaten hoor! Hopelijk ligt het inderdaad aan het eten en kun je het daarmee oplossen! Dus hupppp aan het dieetje! (jij liever dan ik hoor trouwens! vind het knap!) @ Boboke, shit zeg! Het is echt zo he dat ieder bezoekje aan het ziekenhuis toch vaak weer een hoop onzekerheid met zich mee brengt! Hopelijk krijgt Pien gelijk! Zou het dan in dat geval donderdag niet te laat zijn? Wat balen dat je AMH zo laag is zeg! Dat legt de druk ook gelijk weer even onder het geheel! Je zou bijna zeggen dat ze al je eitjes maar vast moeten aftappen om goed te benutten! Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet! @ Fozzy, mooi dat de MRI nu geweest is. Geef goed aan hoor dat je buik nog steeds zo'n pijn doet! Ben je nog gebeld vandaag? Of zouden ze dat op een andere dag doen? @ Pien, ik had inderdaad nog willen vragen of je weer aan het werk bent gegaan deze week. Maar inderdaad je werkt weer! Zijn je collega's lief voor je? Wel rot dat je buik nog steeds zo opspeelt! In de gaten houden hoor! Je zou toch zeggen dat het kuurtje nu wel moet gaan werken! @ Mineraal, je liet het al op FB weten inderdaad, maar had gehoopt dat het toch beter werd bij jou! Jeetje het is dus echt al ruim 2 maanden aan de gang! Pfffft! Dit kan echt net hoor! Dit sloopt je! Lukt het je wel om een beetje te werken? @ ego, het gaat met mij echt prima hoor! Ik ben nu 24 weken zwanger en jawel! Mijn buik begint goed te groeien Het heeft even geduurd, maar nu is hij dan ook echt aanwezig. Wel moet ik af en toe 's avonds even een rustmomentje inplannen om ons meisje de kans te geven om even lekker te bewegen. Maar ja, de aard van het beestje is soms moeilijk te veranderen he @ Steva, ik heb echt al schandalig veel gekocht hoor voor haar, hihi! Heb jij zelf al wat gekocht? Je hebt zeker veel leuke reacties gekregen op het zwangerschapsnieuws?
@lelie: jeetje wat heftig zeg! heb het idd gehoord op het nieuws. @boboke: wat een piep dag heb je! Ik duim voor je dat je ei gewoon springt! @Pien:vervelend dat gezeur in je buik.Ik zou zelf niet weten hoe een maagzweer voelt maar het zou kunnen natuurlijk. @chickie: ben gelukkig 2 weken vrij, ik zie ertegenop om weer te moeten gaan werken. Heb in de ochtend vaak veel pijn, middag gaat dan wel weer. Ik zie het volgende week wel weer hoe het gaat. Leuk dat je al veel gekocht hebt!!
Hee meiden! Sorry het is eventjes geleden dat ik geschreven heb, maar ik heb wel mee gelezen! Er is een hoop geschreven! Lelie: Wat verschrikkelijk van je collega zeg! Hoe gaat het nu met je? De wereld wordt steeds gekker he :S Fozzy: Je woont in Rotterdam lees ik, dan wonen wij vlak bij elkaar! Hoe gaat het nu met je? Heb je de uitslag van de mri al?? Boboke: Wat een klote dag heb jij gehad zeg, hoe voel je je nu? En wat is AMH? en wanneer hoor je of je nu wel of niet een TP krijgt? Pien: Rot dat je nog steeds niet lekker voelt. Denk je dat het een griepje is ofiets of denk je dat het alles bij elkaar is en stress etc...Hoe voel je je nu? alles een plekje kunnen gegeven? Hoe gaat het met je man? Is hij al aan het afbouwen en hoe gaat het? Mineraal: Gaat nog steeds niet goed dus? Duurt echt wel heel lang nu he! Gelukkig kan je binnenkort naar de arts toe. Wel vreemd dat jouw arts zei dat hij op vakantie was en je hier ziet dat andere wel in die periode terecht konden... maja gelukkig heb je in ieder geval binnenkort je afspraak. Chickie: Schiet al op jouw zwangerschap meis! 24 weken alweer. Wil je binnenkort een foto plaatsen van je groeiende buik op fb, ik ben wel benieuwd! Hoe voel je je verder? Verloopt alles nog goed?? En rustig aan doen he! Steva: Ik denk ook dat het een meisje wordt! Waarom weet ik ook niet, maar gewoon een gevoel. Vaak kijk je naar een echo en dan denk je dat wordt het. Niet dat ik het altijd goed heb hoor Ik heb het 1 keer fout gehad. Bij mijn broer ik dacht echt dat het een jongen werd en dat had ik zoo erg in mijn hoofd dat ik zelfs bijna een verkeerd kraamcadeau kocht voor een jongen ipv een meisje. Oeps! Hoe voel je je verder? Gaat het een beetje met de misselijkheid?? Bizar dat jouw buik zo snel groeit! Weten jullie zeker dat er niet nog eentje achter ligt hihi. Geniet ervan meis! Ster: Hoe gaat het met jou meid?? Witroosje: Hoe gaat het met jou??? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Excuses in ieder geval! All: Met mij gaat het wel goed... vandaag even wat minder... Weer iemand bevallen, super leuk natuurlijk en ik ben ontzettend blij voor hen, maar poeh het blijft toch pijn doen! Stond een foto op fb waarop zij haar kindje omhoog tilt en elkaar aan kijken. Zo mooi!! Pure liefde gewoon. Dat raakt je gewoon echt van binnen en dat maakt me verdrietig, het verlangen wordt dan zo groot. Maja! Knop omzetten en gevoel uitschakelen. Over twee daagjes op vakantie, jeeeeh! Heerlijk naar Curaçao en maandag met dolfijnen zwemmen, whoeeehoee! haha. Ach ja ik moet daaraan maar denken. Ik zit ook echt te wachten tot deze dagen voorbij zijn. Ik verveel me dood thuis en ben het niks doen zo zat. Ik wil ook gewoon werken en ik baal zo erg dat dit lichaam in alle opzichten continue faalt! Vandaag heb ik de laatste drie klantjes voor de vakantie, maar dat zie ik toch niet echt als echt werk werk. Ik wil gewoon de deur uit en werken en mee doen in de wereld en elke maand salaris ontvangen. Ik voel me nu zo nutteloos. Ik ben afgelopen vrijdag naar de ivf vpk'er geweest zoals op fb de meiden gelezen hebben. Voor de meiden hier zal ik het nog even vertellen Ik kwam daar en ik dacht dat het alleen medicatie uitleg was en het prikken, maar ik kwam binnen en mocht gelijk mijn broek uit doen en gaan liggen voor een inwendige echo. Ze gingen mijn baarmoeder en eierstokken bekijken of er al endometriose terug gegroeid was daar, maar dat was niet zo. Niks te zien in de eierstokken, helemaal schoon dus dat was super! Mijn eierstokken lagen ook dicht bij de baarmoeder wat ook goed was zeiden ze, voor straks met het aanprikken maakt het allemaal wat makkelijker. Ik heb links 10 eiblaasjes en rechts 11 eiblaasjes waarvan de 12de net gesprongen was. Dit was ook erg goed zeiden ze. Niet te weinig en niet te veel en voor mijn leeftijd ook perfect. Ook eens leuk om te horen dat er iets goed is hahaha. Normaal krijg je altijd te horen wat er allemaal mis is. Het geeft me wel moed voor de ivf. Je weet het natuurlijk nooit en ik moet ook niet te veel hopen want ik merk nu heel erg aan mezelf dat ik zo verheugd ben op de eerste ivf poging straks naar de vakantie en daar al mijn hoop opgericht heb en eigenlijk bijna verwacht dat ik daar zwanger van raak terwijl dat zo weinig kans heeft eigenlijk dat ik daar helemaal niet zoveel op moet hopen. Snappen jullie wat ik bedoel? Hadden jullie dat ook? ik ben gewoon bang dat de klap zo groot is straks als het mislukt Hoe kan je je daarop voorbereiden? Haast niet zeker? Hoe oud zijn jullie nu allemaal eigenlijk? en hoeveel jaar is iedereen nu bezig? en hoeveel eiblaasjes hadden jullie toen jullie gingen startten?
Chickie eindelijk dan het mooie buikje . En inderdaad je rust pakken voor je j=kleine meisje en jezelf!! Als dat zou kunnen gewoon alle eitjes eruit en dan op je gemak verder, maar helaas . Mineraal dank je . Hopelijk kun jij toch een beetje van je vakantie genieten ondanks de pijn. Gelukkig is over een weekje al de afspraak. xxx amh is een waarde om te zien hoe groot de eicelvoorraad is bij een vrouw. Iedere vrouw krijgt bij de geboorte een x aantal eitjes en die zijn natuurlijk een keer op. Mijn waarde is een stuk lager dan dat men zou verwachten op mijn leeftijd (normaal 1). Voor mij betekent dit dat nu echt elke maand telt, omdat het opeens kan zijn dat er geen of nog maar weinig eitjes groeien en dus ook niet meer te stimuleren ben voor ivf. Hoe lang dit duurt is niet te voorspellen, het kan een half jaar zijn maar ook 5 jaar. Een grote onzekere factor dus. Ik ben trouwens 36 en wij zijn nu 2 jaar bezig, waarvan anderhalf jaar in de mmm. Mijn vriend en ik hebben elkaar helaas pas 3 1/2 jaar geleden leren kennen. Fijn dat je apk goedgekeurd bent . Ik denk dat je een beetje een balans moet vinden in hoop en realiteit om de klap aan te kunnen, maar je echt voorbereiden kun je niet. Het blijft zwaar. Of het nu een negatieve test is of een miskraam. Maar positiviteit is wel belangrijk. Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat het ons gaat lukken met ivf, misschien niet met de eerste poging maar ooit wel!! Dus na alle ellende van de afgelopen tijd houdt ik nog steeds hoop dat het ons gaat lukken! Alvast een hele fijne vakantie! Geniet ervan en niet te veel piekeren over de ivf. Dat komt later wel weer .
xxx: lekker hoor, vakantie en met dolfijnen zwemmen! dat is iets om naar uit te kijken!!! Hou in ieder geval hoop voor je ivf en wat boboke zegt: eerst lekker op vakantie daarna pas je ivf. Ik ben overigens 30 en vanaf 2010 bezig. Boboke: ik doe niet zoveel...beetje aanrommelen thuis en lezen. Ik hou het rustig. Wil zoveel doen maar dat is gewoon niet mogelijk.
xxx: moeilijk gevoel is dat he, je hebt gewoon goede hoop en dat moet je gewoon toelaten hoor. Je kunt wel pessimistisch denken dat het niet gaat lukken in de hoop dat het dan minder teleurstellend is als het niet lukt, maar die teleurstelling komt toch wel. Kun je maar beter al die tijd goede moed gehad hebben . Bovendien beter voor je lijf en misschien ook wel je kansen om positief te blijven. Hoe moeilijk dat overigens ook weer is. Het wisselt bij mij vaak, ene moment heb ik goede hoop en andere moment zie ik het heel somber in... Denk maar aan die mooie vakantie die je voor de boeg hebt . Mijn man stopt na het weekend, want hij heeft een weekendje met vrienden. Dus niet heel geschikt om dan net te stoppen. Hij heeft met de huisarts afgesproken om het af te bouwen in 4 weken. Ik ben heel benieuwd. De vorige keer dat hij stopte viel het wel mee met de bijwerkingen zei hij. Hopelijk nu weer! Mijn mans huisarts is trouwens veel inlevender dan die van mij. Hij zei ook dat het altijd de moeite waard was om te proberen, want dan heb je dat maar uitgesloten. Bovendien zag hij dat we een miskraam hadden gehad en begon daar over. Ik was laatst bij mijn huisarts voor mijn maag en die vroeg of zei er verder helemaal niets over. Dan zou hij het toch ook in zijn systeem moeten hebben staan? Kon ie toch ook wel even naar refereren? Nou ja, zo vaak kom ik er niet gelukkig. Boboke: hoe voel je je nu? Morgen weer echo? Hoop zo voor je dat het toch door kan gaan! Mijn duimen draaien voor je hoor! All: vandaag ging best goed, heb weinig last van mijn buik gehad. Zelfs vanavond ging het goed . Hopelijk blijft het nu ook zo. Nu moet ik niet overmoedig worden en toch maar richting mijn bedje gaan .
steva wat fijn dat het zo goed gaat! ik heb daar nog nooit van gehoord, een thuis echo apparaat. wat byzonder dat je dan thuis ook kan luisteren. je hebt al meisjes schoenen gekocht haha en wat als het een jongen wordt ? heerlijk die voorbereidingen, lijkt me zo leuk. chickie wat fijn die positieve verhalen over de punctie, maar toch ben ik er doodsbang voor. zoiets moet je denk ik toch zellf ervaren en dan geloof je pas dat het meevalt. plaats je een foto van je buik op facebook ? ben zo benieuwd naar hoe je er nu uitziet. neem ook maar lekker je rust momenten, je moet goed voor jezelf en de kleine zorgen. maar volgens mij doe je dat super goed. lelie wat een verschrikkelijk nieuws.gecondoleerd! ik heb het idd op tv gezien. wat erg dat dat een bekende van je is. hoe voel je je eronder? zijn je darmen weer wat gekalmeerd ? of heb je nog steeds last ? fozzy heb je de uitslag al gekregen van de mri ? krijg je een belafspraak? mineraal ik had de 23e een afspraak met dr schoot, dus zoveel eerder was het niet. wat fijn dat je de 10e bij hem terecht kan. hopelijk wordt je dan wat wijzer. heb je nog steeds last van bloedverlies/afscheiding /pijn ? wat erg voor je dat dat al zolang duurt. boboke dikke knuffel voor jou meid! het slecht nieuws houdt maar niet op he ?! wat een verschrikkelijk nieuws van je amh waarde! van de ene kant wil je dat helemaal niet weten, maar van de andere kant ook weer wel. is dubbel allemaal he ? is er al duidelijkheid over je tp ? of en wanneer dat gaat plaatsvinden ? krijg je geen infuus in je hand met pijnstilling tijdens de punctie ? dat lees ik namelijk bij heel veel meiden. ik zie er zo tegenop, ook omdat de hsg al zo veschrikkelijk pijn deed. het liefste zou ik onder narcose gaan maar dat mag helaas niet Gaat morgen je tp door ? veel succes pien, hoe gaat het meid ? voel je je weer wat beter ? nog last van de buik ? wat goed van je vriend dat hij gaat afbouwen met zijn medicijnen. lieve vriend heb je! hopelijk gaat het allemaal goed zonder al teveel bijwerkingen. waarom stap je niet over van huisarts ? heb ik laatst ook gedaan. slecht van hem om niet even te informeren hoe het met je gaat na de miskraam. xxx ik ben 33 jaar en bijna 2 jaar bezig met kinderwens. loop vanaf feb in het ziekenhuis. veel plezier op vakantie, geniet ervan ! wel een fotootje op fb plaatsen he, want we zijn allemaal jaloers ego, met mij gaat het wel prima. de ymea shilouet pillen tegen de overgangsverschijnselen lijken zowaar te helpen. heb wel opvliegers maar ze zijn minder heftig. heb eigenlijk geen hoofdpijn meer gehad. alleen het moe zijn blijft. komende dinsdag de 3e spuit gaan halen, helemaal geen zin in pffff maar het moet he
Mineraal balen dat je lichaam je dan zo beperkt . Hopelijk doet de rust je wel goed. Pien wat fijn at het weer een beetje beter gaat. Hopelijk zet deze stijgende lijn door en ben je snel weer de oude . Ster de hsg was waarschijnlijk zo pijnlijk, omdat ze dicht zaten . Ik heb zelf nooit bij bewustzijn een hsg meegemaakt maar wel 2 hysteroscopien, waarbij ze weefsel weggehaald hebben. Eentje was zelfs zonder pijnstilling, omdat ik die vergeten was om in te nemen . Ik kan het dus niet vergelijken met een punctie (de hsg), maar ik had echt geen infuus nodig hoor. Je kunt het natuurlijk altijd aangeven dat je erg bang bent voor de pijn en of je niet extra pijnstilling kunt krijgen. Nu niet meer te horrorverhalen over de punctie lezen, alleen naar onze positieve ervaringen luisteren . Ego. Vandaag echo gehad. Het eitje is niet goed uit zijn schilletje gekomen helaas . Op de een of andere manier is het follikel nu een met bloedgevulde cyste geworden van 3 cm. Ik had al zo'n vermoeden,omdat ik sinds gisteren toenemende buikpijn had...Eerst stond het nog ter discussie of er nu een tp zou komen, maar toen ik vertelde van mijn lage amh was het snel beslist. Dus....zondag tp . Hopen dat er in ieder geval 1 van de 2 ontdooit. De cryo wordt zaterdag al ontdooit en zondag om 9 uur worden we gebeld of we kunnen komen of niet. Spannend dus!
Hier nog steeds niks wijzer begin al lichtelijk panisch te worden voor slecht nieuws. Ster had jij na je MRI die hsg? kunnen ze überhaupt op een MRI zien of je eileiders nog open zijn? sorry v de vragen hoor. kheb een belafspraak staan vandaag tussen 15:30 en 17:00 word ik hopelijk gebeld. Boboke wat een spannend weekend ga jij tegemoet zeg. fingers crossed! hoop echt dat je snel weer zwanger bent. en wat eng van die amh waarde snel aan de slag dan maar. Zal voor je duimen! Xxx woon idd in Rotterdam maar kom oorspronkelijk uit Eindhoven en er nog regelmatig te vinden omdat m'n moeder en veel familie daar woont. waar woon jij? Pien voel je je vandaag ook goed? hoop idd dat t vanaf nu een stijgende betere lijn komt. Zelf heb ik nog steeds buikpijn echt frustrerend. Gebruik ook die fertility monitor nu en die zegt al vanaf cyclus dag 7 dat ik op m'n vruchtbare dagen zit. Het is nu dag 13 hoop echt dat ik wel een eisprong krijg want ook dat moet ie dan aangeven. Ben zo bang dat die endo de boel al verprutst heeft daar binnen Zodra ik wat meer weet zal ik weer een berichtje plaatsen. liefs.