Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    fozzy ik had eerst de hsg, daarna kijkoperatie daarna mri en daarna nog een echo van de nieren en de blaas.
    mri was om te kijken waar overal precies de endometriose zit.
    hsg is er speciaal voor om te zien of de eilers toegankelijk zijn.
    volgens mij kan je dat op mri niet zien.
    (maar dat weet ik niet zeker)
    wat spannend dat je zometeen gebeld wordt.
    hopelijk alleen maar goed nieuws. fingers crossed :)

boboke jeeeuujjj zondag tp :) :) :)

2. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    verdomme ben niet gebeld :(
    begin echt gek te worden wil echt morgen wat duidelijkheid want ben v zondag tot woensdag in porto dan duurt t allemaal nog langer. wachten is zo frustrerend!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster: dit wordt je laatste spuit denk ik? Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je weet hoe je je er door voelt... Maar gelukkig werken die ymea tabletten een beetje! Nog even volhouden!

Fozzy: getsiederrie niet gebeld, wat vervelend, die onzekerheid is juist zo lastig. Morgen zelf maar even bellen denk ik? Ik ken die fertility monitor niet, op basis waarvan mee ie dat? Temperatuur of met ovulatietestjes oid?

Mijn ei zit er ook weer aan te komen, net ook maar even een ovutestje gedaan en die is aardig positief, niet helemaal maar ik weet niet of de piek dan net is geweest of nog komen moet. raar eigenlijk dat ik me dat dan toch weer afvraag terwijl onze kansen toch altijd mislukken ;). Vraag me namelijk ook af wanneer we de zogenaamde kans zullen benutten, mijn man is namelijk van zaterdag op zondagnacht weg. Dus of vanavond al, maar dan misschien morgen maar weer. Of anders morgen en zondag. Tsja. Op zich niet verkeerd om weer een eisprong te hebben, doen wij ook nog es iets in bed ;). Tis echt dramatisch geworden bij ons...
    Hebben jullie dat niet?

Bobo: o wat fijn dat de tp wel door kan gaan! Jammer van die cyste, maar kennelijk was geen probleem dus. Ik zou ook niet zo goed weten waarom, als je baarmoederslijmvlies maar goed is toch? En neem aan dat je dan utro gebruikt voor het progesterongehalte?

All: vandaag ging ook best goed, dus ik hoop inderdaad dat ik die maagklachten zo langzamerhand achter me kan laten. Het is nog niet 100 punten, maar ik kan weer normaal eten zoals het nu lijkt :).

4. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij heeft nog gebeld en zit nu al een uur lang te huilen.
    Ik moet 3 maanden aan de injecties waardoor je dus in de overgang gezet wordt hij noemde niet het medicijn maar zal vast lucrin zijn.
    Daarna wil hij opereren omdat de eierstokken beide geplakt zijn aan de baarmoeder. ook kon hij niet zien hoe beschadigd de eileiders zijn maar weet pas meer over m'n kansen na de operatie. hij zei dat t ook op m'n darmen zat etc maar het gesprek is zowat langs me heen gegaan wil denk echt even een afspraak maken om te praten. moet wel bij de tweede injectie naar hem toe om de operatie in te plannen. echt ik voel me zo ingestort wist niet dat t zo ernstig was :(
    maar volgens mij kan ik m'n kansen op een natuurlijke zwangerschap vaarwel zeggen.

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Ooh fozzy
    Is niet leuk om te horen.
    Is niet wat je gehoopt had
    Dikke knuffel voor jou

Wss krijg je hetzelfde traject als ik....

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Pien ik krijg 5 injecties. De herstel periode van de operatie blijf ik lucrin gebruiken. ...
    Dus zit nu op de helft...
    Nu ik aan de lucrin zit en weet dat ik geen seks hoef te hebben ,want kan toch niet zwanger worden ,is het bij ons ook dramatisch.
    Vind het wel fijn om even niet te "hoeven"
    Voor mijn man is het niet leuk
    Want die wil wel gewoon.
    Jij hebt dat ook dus?

7. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    boboke: gelukkig heb je toch die TP zondag! Super fijn!!! Maar hoe zit het dan met die eitjes? Waarom lette ze daarop als je een cryo nog heb liggen? sorry ik begrijp nog weinig van het hele ivf traject. Ik ben over een week ook een geleerde denk ik :p

Steva: Dat lijkt me heel bijzonder om dat thuis te kunnen doen. Die wil ik ook als het ooit gaat lukken, haha. Is zeker best prijzig zo n apparaat?

Fozzy: Meid wat erg! Ik snap dat je verdrietig ben het is toch een klap ook al wist je zelf van binnen misschien ook wel dat het niet echt goed zou zitten. Je voelt dit vaak toch zelf wel aan daarom ging je ook door bij de artsen dat het niet klopte toch? Maja tegelijkertijd hoop je ook altijd weer dat het toch anders is en als het zo is het tenminste meevalt. Dat kan je hierbij niet echt noemen :( Gelukkig bestaat Ivf meis...Je moet het even verwerken en een plekje geven dat heeft iedereen hier moeten doen, het is niet niks om dit te horen! Sterkte in ieder geval..

Pien: Nou schat het is hier ook dramatisch zal ik je vertellen, hha! Ik ben nu 3 weken aan de pil en in die drie weken hebben we het 1 keer gedaan, omdat ik het zielig vond want hij heeft wel gewoon zijn behoeftes, maar ik heb er zooooo geen zin in! Ik ben blij dat ik nu eindelijk even rust heb :$ erg he :$ Hij riep gister al nou dat wordt leuk op vakantie want je hebt nooit meer zin in me. Ik ben in ieder geval blij te horen dat jij en ster dat ook hebben dan ben ik dus niet de enige, haha.

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee Fozzy, dus het is toch geworden waar je bang voor was! Geen leuk nieuws!
    Laat het even rustig op je inwerken en het is denk ik inderdaad goed om ook nog even in het echt een gesprek met de arts te hebben. Schrijf nu je vragen maar vast op en stel dan al je vragen en gooi je onzekerheid eruit. Er komt nu zoveel op je af!
    Wat een tegenvaller dan he, zulk nieuws. Stiekem hoop je toch dat het allemaal wel meevalt!

@ Ster en xxx, hihi een foto van mijn buik op FB :) Als ik een keer een mooie foto heb zal ik er 1 opzetten, (maar kan me ook voorstellen dat het confronterend is voor jullie)... Zit nu in badjas op de bank, dus lijkt me niet zo'n mooi fotomoment ;) Ik moet nu eigenlijk gaan leren voor een toets... geen zin in ;):D

Fijn dat de Ymea tabletten een beetje helpen ster! Ik vond het wel een heel goed idee van je trouwens! Of had iemand je die tip gegeven?

en meiden wbt de lol tussen de lakens... ik denk dat we daar allemaal wel wat vanaf weten! Dus niets om je voor te schamen hoor, maar leuk is anders!

@ Pien, ja tuurlijk wil je deze kans ook benutten, hoe klein die ook is! Wij deden dat ook! Ik zie me zelfs nog bezig 2 weken na de operatie, helemaal bont en blauw en dan met die spuitjes in de weer, hihi!
    Mooi dat je maagklachten een stuk minder zijn! Op naar de 100 %!

@ Boboke, is dat lage AMH nu toch nog ergens goed voor! Spannend hoor de komende dagen! Wat zou het mooi zijn als het nu lukt!

@ Mineraal, neem de tijd maar hoor! Je moet je lichaam dan nu ook maar echt de rust gunnen! Nog maar een weekje richting de 10e!

@ XxxxX, geniet van je vakantie he meid!!!!! Wat een heerlijk vooruitzicht en houd dat goede gevoel vast!

Vandaag op school was het schattig joh! De kinderen moesten allemaal bij me komen staan, en dat deden ze natuurlijk heel braaf :cool::D, en het liefste staan ze dan met 'n 25en klem tegen je aan. Dus een paar stonden er omhoog te loeren naar mijn buik en eentje deed heel stiekem z'n hand op mijn buik en ja hoor ons meisje gaf gelijk een reactie! Nou je had dat mannetje moeten horen, hij vond het geweldig!

(en bij deze krijgen jullie van mij de opdracht om ook snel zo'n verhaaltje te kunnen schrijven hoor! :))

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fozzy jeetje wat een slecht nieuws :(. Hebben ze daar in je andere ziekenhuis nooit naar gekeken?? Kan me voorstellen dat de rest van het gesprek langs je heen is gegaan. Wat Chickie al zegt, al je vragen opschrijven en morgen bellen voor een persoonlijk gesprek waar jij en je vriend alles kunnen vragen. Het wordt helaas een iets langere weg dan waar je op gehoopt had, maar gelukkig zijn er tegenwoordig nog mogelijkheden om toch zwanger te worden. Heel veel sterkte meis, dikke knuffel!

Pien logisch dat je het toch in de gaten houdt, een kans is een kans...Als ik jou was zou ik nu 2x per dag een ovutest doen en voor de zekerheid vanavond en morgen het gezellig maken ;). Wel jammer dat door die stomme mmm het spontane er behoorlijk vanaf is :(.
    Gelukkig gaat t weer beter met jou!
    Ik gebruik inderdaad sinds vandaag weer die heerlijke bollen ;). Eigenlijk vonden ze het niet nodig, hoewel mijn lf meestal 9 a 10 dagen is. Maar omdat ik me er beter bij voel, heb ik toch een recept gekregen :).

xxx een cryo moet wel een lekker bedje hebben om in te nestelen, dus het baarmoederslijmvlies (bms) moet dik genoeg zijn. Dit wordt opgebouwd in de loop van je cyclus. Je kunt of in een kunstmatige cyclus je cryo terugkrijgen (zoals Pien), hierbij krijg je dan medicijnen om het bms op te bouwen of je krijgt een cryo terug in een natuurlijke cyclus. Hierbij moet je lichaam het bms dus zelf opbouwen. De cryo was bij mij 4 dagen oud toen hij werd ingevroren, zodoende krijg ik hem ook terug 4 dagen na mijn eigen eisprong om de natuur zo goed mogelijk na te bootsen.
    Ik hoop dat het zo duidelijk is ;).
    Morgen vertrekken jullie toch op vakantie? Heel veel plezier en geniet ervan ;)!

Chickie inderdaad, daarom heb ik er ook melding van gemaakt ;):D. Nu duimen dat er 1 goed ontdooit. Zo niet kan ik gelijk doorstarten met de volgende ivf in DD, dus gelukkig geen tijdverlies want tijd heb ik niet meer...
    Wat ontzettend lief van die kleine frummels! Lijkt me ook heel bijzonder om te voelen.

Sissie trek je allemaal nog een beetje? Je bent nu wel heel lang afwezig hoor...

@bedpret is wel wat minder geworden, maar we proberen toch de romantiek er een beetje in te houden. En ik moet zeggen omdat we een hele tijd niet konden vanwege het lange bloedverlies na de miskraam, komt het verlangen juist weer terug ;). Nu weer verplichte pauze door de knikkerbollen, want dat is me toch echt te ranzig :).

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Even kort want het zijn erg drukke dagen geweest, morgen reageer ik uitgebreider. Fozzy ik heb ook Lucrin gehad en daarna operatie, en hij kan idd pas na de operatie zeggen wat het verloop gaat zijn. Dus misschien valt het nog mee!!

Boboke fijn zondag tp! Hopelijk een plakkertje!

pien bij ons was het dramatisch toen we zelf probeerden. Toennik aan de lucrin zat had ik megaveel zin en was het lekker spannend. Nu is het 1 keer per week en wat standaard. Dat komt vooeal omdat we veel werken. Ik vind het wel belangrijk dat je moeite voor elkaar blijft doen wat juist nu moeilijk kan zijn.

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fozzy: ach meis, kan me heel goed voorstellen dat je even uit het veld geslagen bent, zoiets wil je toch niet horen... Dikke knuffel meid!

All: goed om te lezen dat het bij jullie ook niet op en top is tussen de lakens ;). Nou moet ik zeggen dat mijn man niet klaagt... dat vind ik ergens zelf wel jammer. Waarschijnlijk komt dat door die stomme medicijnen dat zijn libido dus echt om te huilen is zeg maar ;). Maar goed, omdat we graag een kindje willen, doet ie in elk geval wel zijn best rond de zogenaamde vruchtbare dagen. Maar daar buiten? Zeg maar gerust niets... Tsja... We houden wel veel van elkaar en knuffelen wel veel. wie weet komt het ooit wel weer als de situatie ook weer wat normaler is allemaal.

12. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb net de poli gebeld en hij heeft geeneens tijd voor een afspraak.
    kan pas 6 november bij hem terecht. Hij wilde me eigenlijk zien bij de tweede injectie maar dat kan niet eens met t schema dat hij heeft.
    Ik vind het zo frustrerend allemaal.

even een vraag aan Ster wanneer is jouw operatie ingepland?
    Want de vrouw van de poli had het al over wachtlijsten etc.
    Ik ben echt van slag heb gewoon vannacht nachtmerries gehad.

vanochtend weer een test met die fertility monitor gehad zit nu op m'n piek en moet dus ook nog gezellig maken met m'n man. maar dan denk ik je kansen zijn nog maar zo minimaal wat v nut heeft het.
    Pien het is een apparaatje van clearblue waarmee je je piek detecteert maar ook andere hormoonlevels.
    Maar ja doe het maar aangezien de komende maanden helemaal niks worden. Je kan niet met die injecties zwanger worden toch want je komt in de overgang terecht.

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    chickie, ik vind het niet confronterend om jou met een zwangere buik te zien. vind het super leuk voor je !
    ik weet dat je er zoveel voor hebt moeten doen, ik gun het jou van harte.
    ik zag de ymea pillen op een reclame op tv en dacht, ja ik kan het altijd proberen haha
    wat schatig die kindjes op je werk. die vinden het vast helemaal geweldig dat je zwanger bent.
    zo'n handje stiekem op je buik leggen , ooh helemaal leuk

pien dat je veel van elkaar houdt en dat laat merken, en dat je er voor elkaar bent en elkaars maatje bent vind ik veel belangrijker dan de seks.
    ja tuurlijk is het leuk als je spannende 50 tinten grijs seks hebt, maar ja in onze situaties is dat niet realistisch.
    gewoon lekker blijven knuffelen zou ik zeggen :)

fozzy ik heb 5 augustus een afspraak met dr schoot gehad. toen werd bekend dat ik aan de lucrin ging en geopereerd zou worden.
    in de 1e instantie zou ik 2 maanden aan de lucrin gaan vanaf de dag van mijn ongesteldheid. dat was 14 augustus. 14 ausgustus + 2 maanden zou dus betekenen dat in ongeveer half oktober geopereerd zou worden.
    toen ik belde om een afspraak in te plannen voor de operatie kwamen ze met de datum 21 nov aan.
    dat is dus bijna 1 1/2 maand later.
    ik had gevraagd of ze dat nog een keer wilde overleggen met dr schoot omdat dat geen 2 maanden lucrin maar bijna 4 maanden lucrin betekende.
    toen ik weer terug belde zeiden ze dat ze met dr schoot hadden overlegd en 21 nov was prima.

bij mij duurt het dus ook langer dan afgesproken was.
    inderdaad wacht lijsten.
    ik had op 1 juli een afspraak gemaakt voor 5 aug
    en op 5 aug een afspraak gemaakt voor 23 sept

je kan inderdaad niet met lucrin zwanger worden. je wordt dan niet ongesteld, je hebt dan geen eisprong.
    het enige voordeel is dat je ook geen endo klachten / buikpijn hebt.

de kans die je deze maand nog hebt zou ik wel benutten. hoe klein ook, het is wel een kans

14. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ster dank voor je antwoorden.
    Kheb zo'n voorgevoel dat als ik ga wachten tot november voor een afspraak voor de operatie ik ook nog langer aan die lucrin moet en dat wil ik niet.
    die bijwerkingen maken me zo bang. ik ben nu in 6 weken bijna 6 kg afgevallen en ben al zo aan t balen dat t er vast weer aan komt door dat soort spul. Kunnen ze op de poli je al op de wachtlijst zetten als je belt?
    Wil nl gewoon zo snel mogelijk er van af en misschien is het slim om idd die ymea tabletten te gaan halen. Heb jij de injecties laten zetten? ik zit nl in rdam denk dat ik de huisarts maar moet vragen ofzo.

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #1515 ster80, 4 okt 2013
    Laatst bewerkt: 4 okt 2013
    als dr schoot in het systeem heeft gezet dat je een operatie krijgt zou je al kunnen bellen om een afspraak in te plannen.
    ik wilde perse een datum weten ivm werk. dus ik ben blijven bellen tot ik een datum had :)
    als ik jou was zou ik daar wel op aan dringen dat je die datum alvast vast zet.
    anders duurt het inderdaad alleen maar nog langer.

heeft hij iets gezegd over je traject na de operatie ?
    kan je het dan natuurlijk proberen of ga je ook ivf in ?

ik laat de injectie elke 4 weken door het ziekenhuis zetten door een verpleegkundige. ik heb mezelf nog nooit gespoten, en ik woon maar 5 minuten van het ziekenhuis af.
    je mag ook zelf spuiten als je dat wilt, of het door iemand laten doen (bv je man) of inderdaad door de huisarts laten zetten.

ik ben niet in gewicht aangekomen van de lucrin, ik ben gewoon hetzelfde gebleven.
    waar ik vooral last van heb is hoofdpijn en opvliegers en moe.
    maar daar moet je niet bang voor zijn.
    gewoon over je heen laten komen.
    op de dagen dat ik vrij ben ga ik sporten (2 keer in de week)
    op de dagen dat ik werk heb ik daar geen energie voor.
    als ik gewerkt heb plan ik savonds niks meer, lekker op de bank tv kijken.
    hoofdpijn is goed te onderdrukken met paracetamol.
    opvliegers doe je weinig aan, ik krijg het vooral na thee of koffie drinken dus dat doe ik nu ook minder.
    en trek je kleding in laagjes aan zodat je je vest kan uitdoen als je het warm krijgt

misschien vallen bij jou de bijwerkingen wel mee.
    de ene heeft er meer last van dan de ander.

vind het zo naar voor je meissie
    ik weet precies hoe je je voelt
    zo heb ik me ook heel lang gevoeld :(

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    heb gelogen in mijn vorige berichtje..ik ben 31 :D

Pien: goed dat je man gaat afbouwen, dan heb je in ieder geval er alles aan gedaan. Fijn dat zijn huisarts er wel naar vraagt. Waarom zitten jullie niet bij dezelfde?
    Ook hier is het drama hoor...aangezien ik al zolang bloedverlies heb en pijn doen wij het al weken niet meer...

Ster: ja nog steeds last van bloedverlies. Het is inmiddels al een paar maanden dus ja...je raakt er aan gewend. Het lastige is wel dat mensen mij erg wit gaan vinden, maar dat kan niet anders, constant pijn en bloedverlies doet een mens geen goed:(
    De 3e spuit alweer, waarom krijg je niet gewoon 1 spuit voor 3 maanden?

Boboke: spannend zondag de tp! ik ga duimen!!

Fozzy: dat nieuws komt hard aan he, laat het allemaal bezinken en gooi alles er maar uit. Knuffel!
    Ik zit ook in de overgang en heb er weinig last van, af en toe een opvlieger.

Wat mij wel zorgen baard is dat ik nu lees dat het allemaal zo lang gaat duren met opereren enz. Ik trek dat echt niet...ik snap echt wel dat die dokter het ontzettend druk heeft maar ik kan niet nog eens 2 maanden gaan wachten. Heb er zoveel last van, ik denk dat als het zolang gaat duren dat je mij weg kan brengen. Ik zie er al uit als een lijk..slaap ontzettend slecht vanwege de pijn, energie heb ik niet. Dat wordt nog wat...

17. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mineraal wat een rot situatie ook voor jou zeg:(
    kan me voorstellen dat je witjes ziet.
    Ik heb dat dus tijdens m'n menstruatie. Ben getint en dan ben ik net een koetje met witte vlekjes.

m'n man heeft de poli gebeld omdat ik alleen maar zit te snikken.
    Maar ze heeft het directe nr van de Ok planning gegeven zodat ik zelf kan bellen om te plannen: dus wie weet doe ik dat maandag even.

Ster vind echt knap hoe je hier mee om gaat want ik zie er op dit moment niks positiefs meer in. Tijd tikt alleen maar door vind het echt niet leuk.
    Ga zondag naar porto maar wil niet meer en liefst in bed liggen.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O meiden wat moeilijk toch dat wachten he, en dan die pijn, en die operaties die nodig zijn :(. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Wilde nog even zeggen dat ik vandaag bij het Nij Barrahus ben geweest voor een second opinion. We hebben een heel goed gesprek gehad. De arts heeft ons dossier doorgenomen en komt tot de conclusie dat we op de juiste manier zijn behandeld en dat onze kansen feitelijk niet hoger zullen worden door nu over te stappen. Dat vind ik heel eerlijk. Het enige wat zij extra kunnen bieden is de samenwerking met Dusseldorf. Dan kun je b.v. assisted hatching en de embryoscope inzetten. Echter het zijn geen bewezen technieken, dus het is in die zin niet direct nodig om daar naar toe te gaan. Ze zag ook verder niet veel noodzaak voor verder onderzoek. Ze meende dat wij eigenlijk gewoon veel pech hebben gehad, maar dat we nog goede kansen hebben, omdat er eigenlijk weinig mis is met ons. Ze gaf ook aan dat het vaak om een gevoel gaat wat je volgen moet. Als je voor je gevoel meer vertrouwen hebt in de ene of de andere kliniek, of in een bepaalde methode, dan moet je dat doen. Maar nergens krijg je garanties.
    Dus we blijven gewoon in ons eigen ziekenhuis, wel zo praktisch en de zorg is er verder prima. Dus ik probeer maar weer wat te vertrouwen op onze kansen die we heus nog wel hebben. We kunnen later altijd nog overstappen en de hele truckendoos in Dusseldorf inzetten ;).

19. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    mineraal ik zou eerst eigenlijk maar 2 mnd aan de lucrin gaan maar vanwege de datum van de operatie is dat 5 mnd geworden.
    dat je nog steeds zoveel pijn hebt. wat erg voor je.!
    dat ze daar niks tegen kunnen doen. vind het heel naar voor je.

fozzy wat goed dat je man gebeld heeft. ik zou maandag zeker bellen. dan weet je wanneer de operatie is en dan kan je daarnaar toe plannen.
    ik ben ook niet altijd zo positief geweest hoor.
    toen ik hoorde dat ik mijn 1e operatie ging krijgen heb ik heel veel gehuild. voelde me onbegrepen, was veel boos, was heel negatief, veel ruzie maken met mijn man.
    toen ik uit de narcose kwam en het slechte nieuws kreeg over de endo en dat ik niet spontaan zwanger kan worden heb ik nog meer gehuild en gehuilld en gehuild.
    nu heb ik me er een soort van bij neergelegd bij de situatie.

ik ben "blij" dat ze tegenwoordig zoveel kunnen doen met een operatie, "blij" dat er ivf bestaat en "blij" dat ik in deze tijd geboren ben en dat ik in nederland woon waar er 3 pogingen vergoed worden.
    als ik 50 jaar geleden was geboren had ik waarschijnlijk geen kinderen kunnen krijgen.

het liefste wil ik spontaan zwanger worden zonder gedoe, helaas hebben wij dat geluk niet.

pien , wat fijn dat ze daar zo eerlijk zijn en je geen valse hoop gaan geven.
    nu zit je denk ik ook met een fijner gevoel bij je eigen ziekenhuis?

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    fozzy: de mededeling dat ik niet meer spontaan zwanger kon worden, kwam ook als een bom hoor. Ik was net wakker uit de narcose en de arts stond naast mijn bed. Ik ging naar de afdeling en moest dat dus zelf vertellen aan mijn vriend, kon alleen maar huilen.
    Je ziet het nu even niet meer zitten, maar je verlegd je grenzen constant, je went eraan zeg maar. Klinkt heel raar maar je groeit erin mee.

Pien: wat fijn dat ze zo eerlijk zijn. Lijkt mij erg fijn om te horen!

ster: ik slik pijnstillers..ze hoopte dat die spuit iets zou doen maar het wordt er niet minder op helaas.

Deel Deze Pagina