Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #141 musicalfan, 27 apr 2013
    Laatst bewerkt: 27 apr 2013
    pff, jullie schrijven echt veels te veel. Sorry maar bijhouden lukt me gewoon echt niet. Effe snel erdoorheen lezen, maar op de een of andere manier komt niet alles binnen.

@steva, heftige ingreep was het zeg. En dan nu alweer werken. Neem wel je rust hoor meis! Hoofdpijn van lucrin is best goed mogelijk. Hou je haaks.

@cindii, leuk van je hondje. Is ook best spannend. De eerste keer dat ze pups krijgt? Hopelijk gebeurd er een wondertje voor Juli en is IVF niet nodig.

@boboke en chickie, oh lieverds, wat enorm spannend zeg! Ik duim duim duim enorm hard komende dagen en dan de wachtweken! Denk aan jullie

@lelie, tis allemaal niet niks. Idd dus een stuk darm weg. Hopelijk mag de stoma er snel uit. Lijkt me ook niets. Ben daar het meest bang voor als het nodig is.

@pien, eindelijk dus lekker gesetteld in jullie nieuwe huisje! Geniet ervan meis!

@sis, alweer bijna tp en lekker op vakantie. Is wel fijn dat je dan lekker afleiding hebt. Ik ga weer keihard duimen meis!

@mineraal, hoe is het nu met jou?

Tja, hier dus idd nog tijdje wachten, maar het is al bijna Mei. Die twee maanden kunnen er ook nog wel bij. Ik ga naar dr Hompes.
    Hoop echt dat hij me kan en gaat helpen. Ik slik wel de pil, maar een hele lichte ivm borstvoeding. En tja, ik ben zo'n beetje continu ongi e.d. Maar bv zou zogezegd het beste medicijn zijn tegen endo. Nou ik merk er weinig van. Maar goed, bij mij werkt niets zoals het zou moeten. Meiden, ik lees wel mee, maar heb gewoon helaas niet altijd de tijd en de fut om te reageren, maar denk veel aan jullie. knuf voor all. O ja, en met de kleine meid gaat het heel goed. Ze is morgen alweer 5,5 maand.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Cindii: ah wat leuk, puppies :). Gefeliciteerd! En verhuizen, toe maar, dus jullie doen dat in een paar dagen die verbouwing. Ik zal je mijn naam even geven voor fb, ben ook wel benieuwd naar jullie huisje :)

Chickie: morgen de punctie, zet 'm op he, komt goed!

Steva: bedankt voor de tip van het internetten. Ik hou het wel wat in de gaten. En tsja acupunctuur.... Ik weet dat de westerse artsen het niks vinden en dat ook vaak openlijk uiten. Ik weet het niet. Zal niet beweren dat het mij nu zoveel goeds heeft gebracht al. Maar ken wel mensen om mij heen die er veel baat bij hebben gehad, weliswaar voor andere kwalen, maar toch. Ik hoef in elk geval geen kruiden meer te slikken nu, en dat scheelt toch weer wat centen ;). Had Stiertje ook geen acupunctuur gedaan in DD na de terugplaatsing?
    Fijn dat je je nu wel goed voelt. Hopelijk zakt die hoofdpijn snel weer, misschien moet je inderdaad even wennen aan de Lucrin.
    Musicalfan: ik kan me voorstellen dat je het niet kunt bijbenen hoor. Maar dat geeft niet hoor. Kom gewoon wanneer je wilt, je hoeft niet op iedereen en alles te reageren, dat is inderdaad bijna geen doen ;)

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, Musicalfan het is inderdaad wat Pien zegt.... op iedereen reageren is geen doen! We zijn van die enorme kletskousen en er gebeurt steeds ook zo ontzettend veel!
    Wel heel leuk dat je steeds even om het hoekje komt kijken! En tjee je kleine meid is dus alweer bijna een half jaar oud! Gaat het goed met haar ontwikkeling?
    Ze zeggen inderdaad dat borstvoeding de endo zou remmen of in ieder geval minder actief zou laten zijn, maar die vlieger gaat bij jou dus niet op... mmmm jammer, had zo'n mooi natuurlijk middel geweest! Lukt dat trouwens een beetje met de borstvoeding?

Pien, ik dacht inderdaad ook dat Stier acupunctuur heeft gedaan, zij had er wel baat bij geloof ik. Bij een ander topic waar ik meeschrijf doen ook een paar meiden aan acupunctuur en zij vinden het ook erg prettig, sowieso om te ontspannen en even de gedachten te laten gaan.

Cindi, ik vind het knap hoor dat jullie je huis in zo'n korte tijd klaar kunnen krijgen en wbt de centen... Sommige ruimtes gebruik je waarschijnlijk toch niet gelijk en dan knap je die lekker later op!
    en wbt dat andere klussen ;) you go girl!!! Wie weet is het raak!

Steva, heb je nog zo'n hoofdpijn? Over dat naar het zuiden vliegen... ik ga morgen ook eerst eens vragen of vliegen wel zo verstandig is na een TP, wil natuurlijk niets doen wat evt een risico zou zijn. :) Ik snap best je 'jaloerse' gevoel hoor! Jij staat nu toch een beetje stil en zit in de wachtstand voordat je weer verder kunt, dat gevoel heb ik ook al heel vaak gehad. En zo kijk ik weer jaloers naar mensen die weer iets verder zijn dan ik, hihi! Ach, zo heb je altijd weer iets om je blik op te richten zullen we maar denken ;)
    Dat scenario van een watertje met een dikke buik op een terras, daar zie ik wel wat in hoor! Klinkt goed! Dat spreken we bij deze af :) En als dat terras in de zon niet gaat lukken dan doen we toch lekker een verwarmd terras met een high tea ofzo! Als die dikke buiken er maar komen!:)

En Boboke zit de pregnyl erin? Heb je nog lekker uitgeslapen vanochtend? Ik was toch nog vroeg wakker, maar dat was niet erg, want werd gewekt door het zonnetje! Dat is beter dan door de wekker!

Sis, is je ongi al doorgebroken?

@ all, morgen vroeg op pad, half 8 (is voor zondag best vroeg :)) want we moeten ons om 8.45 uur melden en het is best nog een stukje rijden voor ons. Ik laat jullie weten hoe het is gegaan!
    Ik heb nu zoiets van: 'Laat maar komen'. Maar het kan best dat ik morgen een stuk minder stoer ben hoor ;):):D

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Musicalfan ik heb je filmpje gekeken en ik vond t echt super leuk om te zien en horen, enne zo onaardig zing je nou ook weer niet ;). Wat is je kleine meid lief :)! 5,5 maand alweer, wat gaat de tijd snel!
    Zwangerschap zou ook t beste medicijn zijn tegen endo, maar daar heb jij ook bar weinig van gemerkt toch? Hopelijk kan de arts je in juli helpen, zodat je je leven weer een beetje terug kunt krijgen.
    Dank je wel voor t duimen ;).

Steva ik ken dat gezond jaloerse wel hoor, ik denk iedereen hier wel. Ik schrijf ook nog mee in een ander topic en daar heeft bijna iedereen ondertussen al punctie en tp gehad en zijn er al heel veel zwanger, zelfs al echo's gehad. Dus dat gevoel van "dat wil ik ook" heb ik geregeld gehad. Nog even en dan ben jij ook moeder gans die naar het zuiden trekt ;).
    Niet te hard werken he?!

Cindii schaam schaam maar ik heb geen fb :). Heb je echt een nieuwbouwhuis? Wel leuk hoor, kun je helemaal naar jullie eigen smaak inrichten. T klinkt wel als nog een hoop werk hoor! Die zolder die komt nog wel een keer toch? Wat ik ooit gedaan heb bij mijn nieuwbouwhuis, is er een goedkope vloerbedekking erin (zelf leggen) en muren simpel verfje erop, zodat je de bouwblokken niet meer ziet. Hoeft niet veel te kosten maar het ziet er direct leefbaarder uit. En die keukens is altijd oplichterij. Het bedrag wat ze vragen voor t "verleggen" van aansluitingen die er nog niet eens zijn, belachelijk gewoon. Maar ja wat moet je anders...
    Succes en hopelijk toch ook veel plezier met klussen ;).
    Ben jij trouwens in Eindhoven of Veldhoven in behandeling?

Sissie en je ongi al doorgebroken?

Chickie en hoe voel je je? Al gespannen voor morgen? Wat voor medicatie krijg jij eigenlijk?
    Zul je altijd zien he, kun je eindelijk uitslapen lukt t niet!! Was al om half 7 wakker :cool:.
    Vanavond om 8 uur de laatste spuit gezet, was wel heel vreemd hoor. Aarzelde gewoon even om m te zetten alsof t de eerste keer was ;). En inderdaad wat je al zei, heel vreemd om dat niet meer te hoeven doen. Op de een of andere manier was ik ook altijd bang om het te vergeten. Maar ja nu vanaf morgen weer t volgende wat ik niet mag vergeten en dan nog 3x per dag ook nog, de knikkerbollen :D. Hebben ze bij jou iets gezegd over een bepaald tijdstip om de utro in te brengen?
    Heel veel succes morgen! Ik duim voor een mooie opbrengst.

Fijne avond nog iedereen!

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chickie al 2 avonden op een rij dat ik nog aan typen ben en net je berichtje mis :).

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Boboke! We hebben hetzelfde ritme denk ik ;)

Goed van je dat de pregnyl er ook in zit!!! Ik had ook een lichte aarzeling hoor! Tis gelukkig een spuit die je niet elke avond hoeft te zetten!
    En inderdaad wat je zegt vanaf morgen is de knikkertijd aangebroken en kunnen we gaan knikkeren :D
    Tegen mij hebben ze vrij weinig over de utrogestan gezegd (lees: helemaal niets ;)). Maar na wat vragen en lezen op de site is het meest ideale om de 8 uur.
    Ik moet pas na de punctie beginnen, dus breng de eerste in zodra ik thuis ben en dan 's avonds weer. Op de site van het medisch centrum kinderwens staat zelfs dat zij eigenlijk pas starten met de utro na de terugplaatsing, omdat pregnyl ook nog zou zorgen voor genoeg progesteron in je lijf. Ik ben toch blij dat ik voor het voortraject in Gouda loop en ze me daar de utro al eerder voorgeschreven hebben. Liever te veel dan te weinig in het knikkerpotje!

Musicalfan.... filmpje :( Ik ben niet nieuwsgierig hoor :D

7. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ik ga morgen even op jullie antwoorden.. Wou wel even een mooie foto laten zien!

Is die mooi of is die mooi ;) hope op geluk deze maand ;)

8. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Me rijtje van vorige maand en van deze maand!

Deze maand echt meer een knaller als vorige maand!!

Zou het een goed teken zijn? Haha

9. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Chick succes meis! Even kort ben doodziek :(

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankje Steva!!! Heb je een beetje geslapen ondanks dat je zo beroerd bent?

Hij is lekker duidelijk Cindii! Aan de slag meid:)

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    oh chick, duim duim. Ik had filmpje link in handtekening gezet, maar later weer verwijderd, omdat ik eigenlijk niet zo goed wist of dit wel handig was. Maar ik zal hem wel even opnieuw plaatsen in handtekening. Kan ik hem binnenkort weer verwijderen. Als ik hier de link plaats blijft hij namelijk voor altijd staan snap je, dat wil ik niet.
    Hopelijk gaat alles goed vandaag. En kun je lekker gaan broeden. En je hoeft echt niet altijd stoer te zijn hoor meis! Het is allemaal niet niks. Wbt borstvoeding, is een ramp geweest, ook vanwege omgekeerde wereld. Eerst kolven, later pas aan de borst. Nu gaat het iets beter, maar ze krijgt sinds dat ze 5 maanden is, af en toe ook flesvoeding erbij (totaal 3 tot 6 schepjes per dag, dus max 1 voeding fles). De rest redden we nog op deze manier. Ik wilde het iig tot 6 maanden vol houden. Hopelijk lukt het daarna ook gewoon.

@steva, oh lieverd, een hele dikke knuf vanuit hier. Hopelijk gaat het nu iets beter? Wel op tijd aan de bel trekken hoor!

@cindii, mooie test meis. Dus aan de slag dan maar.

@boboke, jij morgen toch voor tp? En die utrobollen zijn niet altijd even fijn (wel vanonder inbrengen hoor). Maar ik ben er van overtuigd dat die utro ervoor heeft gezorgd dat T wel is blijven zitten na 2 mk. Ik ben echt fan van die dingen.
    Ik zal aan je denken morgen. En idd, wbt endo zwschap, veel pijn gehad, heel wat bloedingen e.d, nee mijn zwschap ging niet over rozen, maar moppie was het allemaal dubbel en dwars waard!

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @chickie, hij staat er weer hoor:D

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Steva ben je nu dan nog zo beroerd door de ingreep cq nasleep daarvan of van de lucrin of iets amders? Sterkte meis!

Chickie duimduimduim

Musical morgen heb ik de punctie en dan als er een bevruchting is donderdag de tp. Ik moet van ons ziekenhuis al de dag voor de punctie beginnen met utro.
    Zo'n lieve kleine meid in je armen maakt t t inderdaad allemaal waard :).

Cindii ziet er inderdaad goed uit dus aan t werk ;):D!

Lelie hoe gaat t nu met je?

Mineraal en valt t mee met de ongipijn? Hopelijk niet te veel last.

Aloha en Maui hoe gaat t met jullie?

14. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Mf, Ja het is inderdaad heel spannend, en ja het is de eerste keer dat ze zwanger is..
    Wij hopen ook dat er een wonder gebeurt voor de IFV maar ik denk het niet.. ben daar best negatief over haha :$
    Wel balen voor je dat je het allemaal niet gaat zoals het zou moeten gaan en dat je zown beetje constant ongi bent! Hoop voor je dat het snel anders zou zijn!

Pien, Dankje! En inderdaad verhuizen, Maar we hoeven niet te verbouwen haha, alleen stuc tegen de muur de vloer er in en dan in ruimen dus moet lukken haha.. Ik stuur je mijn naam wel even van facebook dan kan je me map van het huisje bekijken ;)

Chick, nou het huis klaar hebben gata hem niet worden, als wij na de kermis thuis komen, dan staat er nog een hoop op ons te wachten zoals poetsen en alles inruimen haha.
    Maar inderdaad de zolder zou niet echt gebruikt worden, daar staat alleen de was machine en de droger.. dus zou alleen daarvoor naar de zolder gaan.. dus die heeft ook echt geen haast haha..
    En hoe is het gegaan vandaag?

Boboke, Ja het is echt een nieuwbouw huis, wel van de woningbouw.. maar dat maakt niet uit ;)
    Ik zou zeggen ik plaats hier wat foto’s maar ik kan nooit geen keuze maken, maar ik ga zo wel even kijken of ik er 1 van de voorkant er op kan zetten. Ja wij wouden eigenlijk een tegel er in leggen benede, maar daar zijn we ookal vanaf gestapt, en dat wordt dus vynil nu.. haha De keukens is inderdaad echt oplichterij, voor het verleggen en bij leggen van een stroomgroop moesten we 500 betalen :O vond het eigenlijk te gek voor worden maar ja we hadden niet echt een keuze, en het is voor ons de eerste keer dat we hier mee te maken kregen dus ook geen benul.
    Ik ben in Eindhoven in behandeling net als Lelie bij dr schoots.

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Vanochtend de punctie gehad en inmiddels alweer bijna 2 uur thuis. De punctie viel me 100% mee!
    (ik hoop dat het bij jou ook zo gaat Boboke! Hoe is het met de utro?)
    Nu alleen bij het opstaan een beetje zeurderig gevoel, maar verder voel ik me prima! Er zijn 10 eicellen gevonden. Ben er echt super blij mee! Nu afwachten of er bevruchting plaatsvindt, dinsdagochtend horen we meer en dan hopelijk woensdag de terugplaatsing!

Mf, wat een schattige reactie van je kleine meid op het filmpje! Je ziet echt dat ze reageert op het zingen! Lief!!!
    Ik heb gelijk even naar je andere filmpjes gekeken hoor ;) Leuk, Leuk!
    T. (ik noem haar naam maar even niet) kan trouwens al aardig blijven zitten zo in het hoekje van de bank!

Meiden even nog voor allemaal: lief dat jullie zo met me meegeleefd hebben! Heeft me goed gedaan!

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chickie wat fijn dat de punctie je zo meegevallen is, geeft mij weer hoop voor morgen ;). 10 eitjes is super! Nu inderdaad duimen voor mooie bevruchingen en dan woensdag tp van een toppertje :). Wel nog even rustig aan doen he?!
    Wat een klierderzooi die utro zeg bahbah! Alles voor t goede doel :D!

17. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Lieve meiden,

Er is weer veel geschreven! Met mij gaat het wat minder. Denk dat de Lucrin z’n bijwerkingen gaat geven &#61516; Vrijdag avond kreeg ik onwijze hoofdpijn. Zaterdag overdag gewerkt en rond een uur of 6 begon het weer.. Vriendinnen wilde me in de watten leggen dus zijn we in Amsterdam uiteten gegaan. Tijdens het eten werd de hoofdpijn nog erger en werd ik kotsmisselijk. In het restaurant overgegeven &#61516; (wel op de wc;)) Dus wij naar huis, drie keer langs de snelweg gestopt om over te geven… Vanmorgen nog hoofdpijn maar minder. Vanmiddag naar een terrasje en weer begon die mega hoofdpijn, weer overgeven in het restaurantje &#61516;. Net weer, dit is balen.. Kent iemand dit?

Reageer even kort want ik moet weer. Meiden, chick super dat het is meegevallen! Stoere meid! Hoop op hele mooie bevruchtingen! De date staat! Boboke zet hem op morgen! Musicalfan wat een mooi filmpje! Kippenvel! En wat heb je een prachtig meisje gemaakt!! Maar wat rot dat je je zo voelt.. En dan die kleine erbij pfff respect meis hou vol!

Liefs

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Steva, dat je er zo beroerd van bent! Wat onwijs rot zeg! En dan ook nog eens spugen in een restaurant! Pffft, wat voel je je dan rot! En als dat nou eens was omdat je zwanger was...
    Ik heb nooit lucrin gebruikt, dus ik zou niet durven zeggen of het daarvan kan komen. Maar klinkt best aannemelijk!

Boboke, heel heel heel veel succes morgen! Ik hoop dat het bij jou net zo voorspoedig loopt als bij mij! Dat is je zo gegund!
    Laat je weten hoe het ging?
    Ik heb de eerste utrobollen er ook ingeknikkerd, maar halverwege kwam er ook wel weer wat uit. Hihi, ach gelukkig was ik er op voorbereid.

Meiden die al eens een punctie hebben gehad.... Hadden jullie ook nog best veel bloedverlies daarna? Ik heb nog steeds niet heel veel last, beetje beurs gevoel maar wel veel (oud)bloedverlies.

19. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien: Bevalt je nieuwe huisje. Hmm alles ruikt nog zo lekker nieuw dan he? En is de ongi door de pil gebroken? Bijna mei…het schiet echt op!
    Chick: 15mm wauw, dat moet goedkomen! In lumc zoeken ze de lh piek met urine en bloedtesten. Van 11e tot en met 13e cyclusdag dag urine sparen en op dag 13 echo en bloed prikken. Ik ga al met utro beginnen voor de tp. Stiekem (-; Ik had ook 10 eicellen. Daarvan 6 bevruchtingen….en ja dus 1x zwanger. Wat duren die dagen lang he!!! Ik wist de volgende dag al of er bevruchtingen waren. Waarom moet jij tot dinsdag wachten?? 31 dec had ik de punctie, 1 januari hoorde ik het aantal bevruchtingen en 2 januari tp. Je zit nu dus aan de utrobollen. Hoelang moet je die gebruiken? Ik moet nog ff wat bijkopen. Mij is overigens verteld dat je na een tp gewoon mag vliegen. Dus meid sla je vleugels uit…..op naar the south (-: Na mijn punctie had ik altijd veel last hoor. Opstaan gaan zitten lopen, niet veel bloedverlies. 1 dagje. Wel heel veel pijn bij het plassen. Maar ja niemand weet ervan, dus ik moest gewoon doorgaan. Ik zou zeggen even een dagje plat en relaxen.
    Boboke: Je punctie is achter de rug. Viel het mee? En belangrijker…wat is de oogst. Voor de punctie al utro gebruiken dus. Ik begin ook voor de tp. Sla alleen de ochtend voor de tp even over, want ik heb de bollen zelf aangeschaft en geen zin in vragen van de gyn (-;
    Steva: Hoe gaat t met je? Het is lichamelijk allemaal te veel geworden. En dat is niet gek natuurlijk. Geen idee of het van de lucrin komt. Ik had wel enorme hoofdpijn van de deca en dat is hetzelfde spul natuurlijk. Overgeven heb ik nooit gehad. Wel weeeig gevoel. Hoe voel je je nu? Wat een ellende zeg. Zou t van de narcose kunnen zijn nog? Daar ben ik heeeel erg ziek van geweest. En behoorlijk lang ook. Is er al een ivf datum bekend, dan kan je stoppen met die rotzooi!! Geef de klachten maar direct door aan het ziekenhuis, het is nu wel ‘leuk’ geweest dacht ik zo.
    Ego: vrijdag om 14 uur brak de ongi door. En de pijn viel weer onwijs mee. Het was er wel, maar echt goed te doen! Zou de endo echt rustig zijn nu? Zou het mijn kansen vergroten? Direct de poli gebeld en 8 mei (op mijn verjaardag J ) kan ik voor de echo en bloedprikken. Ik moet dan 3 dagen urine inleveren. 3 dagen na de gevonden lh piek is dan mijn tp! Als ze geen lh piek vinden, maar wel een mooi eitje dan moet ik pregnyl spuiten die avond (hoe ga ik dat nou doen op mijn verjaardag….grrrr) Dus ik schat in rond 11 mei mijn tp!!
    Voor de rest een walgelijk weekend. Mijn zus onverwacht bevallen (alles is goed overigens), mijn buurmeisje kwam even melden dat ze zwanger was, en weer een uitnodiging van een babyshower in de bus. Altijd maar aardig doen…de blijdschap bij de familie…….trotse opa en oma (mijn ouders dus)…….ach jullie kennen het …en dan sta ik er maar bij ….nota bene naast mijn ‘miskraamkamer’….het werd me even teveel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heel enthousiast gereageerd op mijn zus, echt sneu voor haar, maar ik kon gewoon even niet meer. Weeeer stond ik op de babyafdeling, want ja je kan ook niet met lege handen aankomen he…….Ach ja , jullie begrijpen het wel….zucht.

Maar op naar de tp, chick jij ook en boboke…let’s go girls!!!!!

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Steva wat vervelend zeg! Ik heb wel eens gehoord dat er tabletjes zijn die de bijwerkingen tegengaan van de lucrin, ik weet alleen niet hoe ze heten, maar misschien een van de dames met ervaring en anders even bellen met het ziekenhuis? Heel veel sterkte!

Sissie hoe langer t duurt, hoe moeilijker t wordt om ermee om te gaan he? En dan nog zoveel tegelijk ook! Begrijpelijk dat je er doorheen zit en dan niet het verwachtte enthousiasme kunt opbrengen.
    Vwb utro van te voren beginnen en willen verbergen, dit is echt niet mogelijk. Ik heb vanochtend voor de punctie geen bollen ingebracht, maar er zaten natuurlijk nog wel resten van gisteren :).

Chickie hoe voel je je vandaag? Ik heb trouwens geen last van bloedverlies. Ze hebben bij mij ook na de punctie de bloeding van binnen gestopt.

Hier dus vanochtend de punctie gehad. Ik moet zeggen de rechterkant was echt goed te doen, bijna niks van gevoeld ondanks de 12 follikels. De linkerkant was toch wel een stuk pijnlijker (ondanks dat er daar maar 2 zaten), maar de echo doet aan die kant altijd al zeer. Over t geheel was t goed te doen. Er zijn in t totaal 11 eitjes gevonden :). Donderdag is de tp en ook wij horen pas donderdagochtend of die ook daadwerkelijk gaat plaatsvinden. Dit doen ze omdat t ook kan zijn dat de cellen niet goed doordelen na de bevruchting, en om deze teleurstelling te voorkomen vertellen ze pas op de dag van de tp hoeveel bevruchtingen er zijn.

Deel Deze Pagina