Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    bobo het voelt niet positief :( maar het is lief dat je dat zegt.
    ik ben bang dat ik het echt niet trek om nog 2 jaar zo door te gaan. voor mijn gevoel zit ik wel echt aan mijn max nu. fulltime werken, de mmm, sporten naar familie en vrienden gaan.
    misschien dat ze daarom zegt, je gaat vrienden verliezen en werk je nog ?
    want op deze manier houd ik dat geen 2 jaar vol.

fozzy ben je out gegaan van de injectie ? dat meen je niet, wat heftig!! hoe voel je je nu dan ?
    het klopt wat je zegt: you make your own destiny.
    maar we zijn in het verleden vaker bij haar geweest en alles klopt nog....

dit is gewoon allemaal ingeslagen als een bom, het was wel wat ik verwacht had, maar als je het dan van een ander hoort doet dat toch pijn.

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fozzy jeetje dat is wel een heftige reactie op de lucrin zeg! Hopelijk gaat t snel wat beter.

Ster ik kan me ook wel voorstellen, dat het nu nog niet positief aanvoelt voor je. Dit soort dingen moet je altijd even laten bezinken en dan het positieve eruit zien te halen en je daaraan vast houden. Ook al heeft ze het in het verleden vaker gelijk gehad, dan wil dat niet zeggen dat ze dat nu ook heeft. En wat Fozzy zegt, je maakt je eigen toekomst!
    Het is ook heel zwaar als je fulltime werkt en je sociale leven ook nog bij wilt houden. Geloof me ik werk 40 uur per week en zit ook nog met een reistijd van elke dag bijna 2 1/2 uur, dat valt ook niet mee. Veel vrije tijd en energie blijft er dan niet over. Is het niet een optie om minder te werken voor je? Ik weet natuurlijk niet of dit financieel haalbaar is voor jullie. Dit kan ook voor een beetje rust zorgen.
    Je bent ook sterker dan jezelf denkt!!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Stiertje: van harte gefeliciteerd met je meisje :)!! Hopelijk komt het ook nog helemaal goed met het niertje! Geniet er lekker van he!

Ster: ach meis, dat is inderdaad heftig om te horen... :(. Ik zou het nooit willen weten, als ik van te voren had geweten dat ik nu (ruim 4 jaar later) nog met lege handen zou staan, was ik er misschien ook wel niet aan begonnen... maar toch heb ik nog hoop en moed om door te gaan (soms ver te zoeken, maar toch). Lieverd, 2 jaar lijkt heel lang, maar stel dat ze gelijk heeft, dan gaat het dus wel gebeuren. Als ik nu de 'zekerheid' kon krijgen dat ik binnen 2 jaar een kindje krijg, zou ik heel blij zijn, die kunnen er dan ook nog wel bij hoor ;). Juist die onzekerheid of het uberhaupt ooit mag gebeuren, vind ik het slopende in deze periode. Je weet waarvoor je het doet, maar of je ook krijgt wat je wilt, is maar de vraag. Vond dit plaatje op de twitter van Freya wel erg mooi: https://twitter.com/Freya_NL/status/391985759479021568/photo/1
    Meid, pin je niet vast op die 2 jaar, en neem al het andere aan als goede tips waar je de komende tijd mee aan de slag kunt, want dat geldt echt voor iedereen in de MMM. Ik denk dat die vrouw het zo zwaar maakt, omdat ze het zelf niet heeft meegemaakt. Maar wij MMM-meisjes zijn heel sterk en komen er wel doorheen! Hou vol meid en kop op!

4. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Ster: Bijzonder he om zo iemand te bezoeken! Ik ben in maart bij Cobie van het zesde zintuig geweest. Die zei toen ook ik kan niet verder dan een half jaar vooruit kijken maar in dit half jaar raak jij niet zwanger. Jij bent er nu niet klaar voor. Je bent er niet aan toe. Je ziet te veel beren altijd op de weg. Als jij zwanger ben dan maak jij je wel weer druk of alles wel goed gaat en wel gezond is en en en en..... Wel zag zij dat wij ouders werden. Van een zoontje! Jeeeh! Dit gevoel heb ik zelf ook altijd sterk gehad en Pim ook en ik vertrouw gewoon op mijn gevoel. Ik hou mij vast aan hetgeen dat we ooit wel ouders worden! Misschien helpt dat je meis oke de eerste 2 jaar niet maar ooit wel! Beter ooit dan nooit toch! Put daar hoop uit. Toevallig is een vriendinnetje haar moeder ook paranormaal maar zij kan geen tijd voorspelling doen. Ze zei vanochtend tegen mij dat ik lief moest zijn voor mijn lichaam en moet vertrouwen op mijn gevoel en niet zo druk moest maken want daar zou geen kindje in kunnen groeien. Ik vind het erg fijn om paranormale mensen te bezoeken. Iedereen denkt daar weer anders over.

Ik vind het opzich best postitief, maar dat zal voor jou best anders zijn. Het zal een hele klap zijn 2 jr! Maar sommige zullen nooit ouders worden en bij jou ziet ze het tenminste wel en jullie blijven bij elkaar hoe mooi is dat! Hoeveel stellen gaan wel niet uit elkaar? En jullie kopen straks een mooi huis samen, ik lees eerlijk gezegd ook veel goede dingen en weet je meis het klinkt allemaal zolang, maar de tijd vliegt ook weer eigenlijk door alle onderzoeken, operaties en hormoonbehandelingen. Daardoor leef je continue naar die data toe en leef je in die tijd en voor je het weet is er weer zoveel tijd voorbij. Dit jaar is voor mijn gevoel best wel omgevlogen, dan leef je toe naar de operatie en dan leef je weer teo naar het volgende onderzoek en dan leef je toe naar de pil en dan weer naar de injecties om vervolgens weer naar de punctie toe te leven en daarna weer na de tp. Snapje wat ik bedoel? en voor je het weet zijn er weer maanden voorbij... Wie is die vrouw als ik vragen mag? Want zij is wel ontzettend gedetailleerd zeg! Ook best eng he?

Het komt in ieder geval goed meisje! Probeer echt daaraan te denken!

Boboke: Ik vind het zo super rot voor je :( Ik had het je zo gegunt... je gaat er wel echt goed mee om, knap zeg! Hoe voel je nu? Ik ben begonnen met de ivf afgelopen zaterdag de eerste injecties gezet. Morgen de eerste echo na de injecties. Spannend! Veel last van de endo klachten, maar we zetten door! Ik weet heel goed waar ik het voor doe en dat geeft me echt zoveel kracht :)

Stiertje: Gefeliciteerd!!!

Sorry als ik mensen vergeten ben! Ik zal weer even goed gaan lezen!!!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @all: bedankt voor jullie felicitaties! We hebben haar de namen F.a.y.a S.i.f.r.a gegeven.
    Vandaag naar het zkh geweest voor een echo en daarna een gesprek met de kindernefroloog. De diagnose die tijdens de 20- en 28-wekenecho was gesteld, is bevestigd: in het ene niertje zit een zgn. 'dubbelsysteem'. Die nier bestaat als het ware uit 2 delen: een bovenpool, met daarin cystes en een extra 'leidinkje' naar de blaas, en een benedenpool, die er normaal uitziet. De andere nier is normaal.
    Het risico is dat er door dat extra leidinkje urine terugvloeit van de blaas naar de nier (reflux) en hierdoor kunnen infecties ontstaan. Ze krijgt hiervoor nu preventief een lage dosis antibiotica.
    Om uit te zoeken of er daadwerkelijk reflux is, willen ze ergens begin december 2 vervolgonderzoeken doen: een blaasonderzoek (via een catheter contrastvloeistof in de blaas spuiten en dan kijken welke kant het uitgaat: omhoog naar de nier of omlaag naar de luier) en een scan. En tot die tijd moet ze de antibiotica blijven gebruiken.
    Verder gemeten en gewogen en alles oké. Ze groeit als kool.

@ster: jeetje, wat een verhaal. Ik heb tijdens mijn MMM-periode vaak getwijfeld of ik naar zo iemand zou gaan (je wilt zo graag zekerheid!), maar het nooit gedurfd, vanwege het verhaal dat ik nu bij jou lees.

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ster, je kunt het aan deze 2 jaar! En misschien lukt het wel eerder, zoals gezegd you make your own future.
    Over werk: ik ben van fulltime naar 28 uur gegaan en dat gaf me veel rust. Financieel gaat het prima en ik heb nu tijd voor sociale contacten en tijd om voor mezelf wat leuks te doen (zoals gewoon 2 uur in de tuin liggen als het goed weer is). Voel me dan een stuk beter! En vriendschappen ben ik ook kwijt geraakt, heel veel zelfs... en nu nog merk ik. Veel mensen snappen het gewoon niet.

Maar, ik zeg zelf altijd 'alles komt goed' en ik ben ervan overtuigd dat dit klopt!! Misschien niet altijd op de manier waarop je zou verwachten maar het komt goed.

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ster: knap dat je dat durft, ik zeg het ook wel eens maar ben bang voor de uitkomst. Was je er al vaker geweest? heb je aangegeven dat je met zwanger zijn bezig bent?
    De intimiteit is altijd ver te zoeken als je in deze molen zit en dus moet je daaraan werken samen. Vrienden verliezen, dat doe je altijd in je leven. Ze komen en gaan helaas.
    Misschien geeft de lucrin je toch ook een beetje rust straks..
    Blijft moed houden, wat de andere zeggen: je maakt je eigen toekomst!

Stier: vervelend dat ze al die onderzoeken moet ondergaan, maar wel goed dat ze alles goed bekijken! hoop dat het meevalt.

fozzy: vrijdag heb ik weer een blaasonderzoek. Hoe is het met jou?

Ego: Vandaag de arts gesproken. De stuwing van mijn nieren kunnen ze nog niet echt zeggen of dit endo is of door de cyste veroorzaakt wordt. Ze denken het laatste omdat het bij beide is. Hij gaat mijn buik geheel bekijken tijdens de operatie. Daarnaast bekijkt hij ook de endo in relatie met de darm. Hij gaat het vooralsnog laproscopische doen.

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ster, hoe is het nu met je? Heb je een positiviteit kunnen halen uit de stukjes die de meiden hierboven geschreven hebben? Ik denk niet dat ik er nog iets meer aan toe kan voegen waar je ook echt iets aan hebt.
    Maar probeer inderdaad de positieve dingen uit het gesprek te halen en voor al die andere dingen ben je nu zelf al keihard aan het vechten, meer kun je er niet aan doen! Keep the faith!

@ Stier, ah gossie al die onderzoeken he bij zo'n klein meisje!
    Wel heel goed dat ze het gaan nakijken, want je wilt toch echt voorkomen dat ze allemaal narigheid krijgt door dat niertje!
    Knap eigenlijk dat ze bij de 20/28 weken echo al zo'n goede diagnose kunnen stellen!
    Gelukkig is jullie meisje verder goed gezond en heeft ze er nu niet al te veel last van!
    Mooie namen trouwens Stier!

@ Mineraal, wordt dat een vervelend onderzoek as vrijdag? Of kan het via een echo?
    Laat ze je tijdens de operatie maar helemaal doorlichten inderdaad, ze zijn dan toch bezig en hopelijk kan het wel allemaal laparoscopisch. Scheelt toch in het herstel!

@ Fozzy, hoe was je telefonisch consult?

zwaai naar de rest!!!

9. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Goeiemorgen!
    Nou ja goeiemorgen is het niet echt helemaal voor mij. Sinds gisteravond wat buikkrampen, zit nu ook te ontbijten met een pittenzak op mijn buik. Mijn temperatuur is flink gedaald en dat betekent dat de menstruatie komt. Dus ronde 2.... mislukt. Jammer. Volgende week donderdag kan ik al naar het ziekenhuis voor IUI info ben eigenlijk wel blij dat ik die afspraak toch gemaakt heb.

10. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    bobo
    minder werken is financieel best haalbaar, maar zolang ik het volhoud wil ik 38 uur blijven werken.minder werken betekend bij mij ook automatisch dat ik mijn leidinggevende functie verlies dus dat vind ik nogal een drastische stap. dan kan ik namelijk niet meer terug.
    nog 3 1/2 week tot de operatie, dat houd ik nog wel vol. na de operatie als het dan (te) zwaar wordt ga ik met de bedrijfsarts praten om te kijken wat mogelijk is

wat mag je trouwens alweer snel aan de volgende terug plaatsing beginnen. dat gaat rap achter elkaar door.
    3 maal is scheepsrecht he. dat geldt voor jou ook :)

pien das lief van je, dankjewel :)
    ik voel me al iets positiever.
    ik ga alles wat ze zegt heel serieus nemen.
    dus meer seks en romantiek haha.
    en vrienden verliezen blijft hard, ik merk dat nu al.
    en dat ik me heel alleen voel, dat is inderdaad zo, dat is een gevoel en dat kan ik niet zomaar uitschakelen.
    ik ga me vasthouden aan het feit dat ze wel een kindje in mijn toekomst ziet.

lelie Wat erg voor je meid dat het deze ronde niet gelukt is ! dikkke knuffel voor jou! voel je je erg verdrietig of ben je toch wel blij om aan de iui te beginnen?
    spannend he, om weer aan een volgende stap te beginnen.
    staat je vriend er nu helemaal achter ?

dus minder werken heeft je echt rust gegeven. ik ben zo bang dat ik spijt ga krijgen als ik minder ga werken. als ik eenmaal moeder ben ga ik wel minder werken. maar nu vind ik dat zo'n grote stap.
    wat verdrietig om te horen dat je zoveel "vrienden" bent verloren.
    jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen.anders konden we elkaars nieuwe echte vriendinnen worden.

stiertje gefeliciteerd met je dochter.
    ik vind het altijd zo hartverscheurend als er iets mis is met een baby. hopelijk komt het allemaal goed meid.

mineraal ik las op facebook dat dinsdag je operatie al is.
    wat lekker snel al. ben je zenuwachtig ??
    ik ben al vaker bij joke (paranormale vrouw) geweest.
    ze doet altijd erg treffende uitspraken. ik had op beter nieuws gehoopt.
    zelf denk ik namelijk heel sterk dat ivf1 gaat lukken. waarom weet ik niet maar dat is een gevoel.
    maar als ik joke moet geloven lukt dat niet en ga ik uiteindelijk mijn behandelingen in het buitenland doen. en dat wil ik pas als inf1 en ivf2 helemaal mislukt zijn

chickie is voel me alweer iets beter.
    thanx voor de lieve woorden

xxx
    ik lees op facebook dat je ontzettend veel pijn hebt de hele tijd.
    vind het echt heel erg voor je meid.
    komt dat door de hormomen die je nu moet spuiten ? dat dat de endo weer aanwakkert ?
    hopelijk lukt ivf1 voor jou, dan ben je temiste snel van de pijnen af.
    hoe voel je je nu, gaat het weer wat beter ?
    dikke knuffel voor jou

@all
    het gaat weer beter met mij, bedankt allemaal voor de lieve positieve woorden. dat doet me echt goed :)

een vriendin van me vertelde dat een andere vriendin van me zwanger is, al 12 weken, en 1e ronde raak.
    ze durfde het niet aan mij te vertellen terwijl iedereen het al weet.

ik kan daar zo boos (en vedrietig ) om worden.

ja tuurlijk doet het me pijn om te horen en heb ik ff een huil momentje. maar ik ben ook blij voor haar.
    ik ben wel boos dat ik buitengesloten wordt.
    dus nu hoor ik er ineens niet meer bij ??
    nu ben ik zielig ?? of wat....
    ik twijfel of ik haar ermee moet confronteren....
    zij is natuurlijk heel blij met haar zwangerschap en dan kom ik aan met verwijten, daar zit ze natuurlijk helemaal niet op te wachten, dan verstoor ik haar geluk.
    moeilijk dit

11. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Hey dames, even vlug een berichtje weer van mij!

Het al weer een tijd geleden dat ik hier ben geweest..

Ben sinds me miskraam alleen maar moe het is een tijdje goed gegaan dat ik me wat beter voelde.. Wij zijn ook alweer gestart met ivf 2 deze viel me zwaarder als ivf1 was heeeel erg moe door de deca.. De groei viel tegen.. Had maar 3 eicellen waarvan 2 eitjes gelukkig wel 2 bevruchtingen waarvan er afgelopen vrijdag 1 is terug geplaatst.. Een 9cellige.. Dus deze is beter gedeeld dan bij ivf 1 ook bij deze ivf poging is zoals bij de vorige geen cryo ingevroren helaas.. Maar we hopen deze niet nodig te hebben en we hopen dat we nu wel een voldragen zwangerschap mogen gaan hebben!
    3 nov is de officiële test datum ( heel raar maar het is de sterf datum van mijn vriend zijn vader) durf dus ook niet echt op 3 nov te testen.. En wil op de verjaardag van mijn moeder testen en dat is 1 nov.. Vind het wel weer moeilijk hoor haha heb nu al de neiging om te gaan testen.. Maar probeer het zeker vol te houden tot 1 nov.. (Ga ik echt moeite mee krijgen!)
    Ook heb ik van de pregnyl al wat last van me tepels gekregen.. Maar nu sinds 3 dagen zijn me hele borsten gevoelig.. Ook vond ik ze heel erg heet aanvoelen gister avond weet niet of dat normaal is!

Ik heb de rest niet gelezen.. Maar ga weer proberen om het allemaal een beetje bij te houden! (Heb al heel lang geen mailtje gehad dat er iets gepost was keek net in me spam berichten en zag er een mailtje in staan vandaar dat ik hier weer terecht kwam haha)

Xxx fijne avond allemaal!

12. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @cindii, welkom terug! Spannend met die terugplaatsing! Hoplijk test je volgende week positief! Ik duim iig voor je!
    @ ster wat een gedetailleerde uitslag van die paragnost zeg! Ik heb toevallig vorige week een tarotkaarten legging gedaan door een vriendin van me! Ze zag dat mijn man heel erg verdrietig is, er een verhuizing binnenkort aankomt, we eerst echt gaan trouwen (is nu nog een geregistreerd partnerschap) dat ik binnenkort meer ga werken en verdienen (wil ik eigenlijk niet) en dat er daarna pad een kindje komt.

@ all morgen krijg ik mijn tattoo! Zal daarna een foto posten op fb!

@ lelie, jammer dat het niet op de natuurlijke manier is gelukt! Knuffel op naar de iui!

@xxxxx hoe is het nu met de pijn? Gaat het een beetje?

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    xxx spannend hoor, nu is het echt begonnen!!! Gaat t wel goed met spuiten? Hoe was gisteren je eerst echo? Vervelend dat je weer zo veel last hebt van de endo :(. Sterkte met de pijn en nog even volhouden!

Mineraal wanneer was jouw operatie ook alweer? Wel fijn dat het laparoscopisch kan. Hopelijk kunnen ze zo alles doen en kan je snel weer verder. Oh lees net bij het bericht van ster dat dinsdag al je operatie is. Alvast heel veel sterkte!

Lelie balen meis :(. Zijn jouw klachten nu ook weer aan t toenemen sinds de operatie? Houdt t wel in de gaten hoor, niet dat de endo weer snel terugkomt. Ben benieuwd hoe het gesprek volgende week gaat en of jullie gelijk kunnen/willen starten.

Ster ik kan wel begrijpen dat je dan nu niet minder wilt gaan werken als het je leidinggevende functie kost. Nog even volhouden dan tot de operatie.
    Vaak is je eigen gevoel ook heel veelzeggend hè ;). Houdt vast dat gevoel!!
    Dat is inderdaad een lastige situatie met je vriendin. Ik zou het wel met haar bespreken (hoeven niet direct verwijten te worden ;))wat het achterhouden van deze zwangerschap met je doet en dat je liever openheid hebt, ook al doet het pijn.
    Cryo's mogen gelukkig direct weer gestart worden in de volgende cyclus. Alleen na een verse tp is er een verplichte rustmaand.

Cindii welkom terug :). En wat spannend maak je het gelijk!! Nog maar een even en dan weet je het al? Is trouwens jouw amh ook al eens gemeten aangezien je zo moeilijk te stimuleren bent? Ik ga heel hard duimen dat het dit keer een plakkerdje wordt :).

Witroosje veel plezier en succes morgen met je tattoo laten zetten!

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve ster, toch denk ik niet dat het gelijk verwijten zijn als je het aankaart bij je vriendin. Als de band goed is moet het kunnen om je gevoel uit te spreken en al helemaal als de eerste emoties een beetje zijn gezakt.
    Hoe voel je je er nu over?

Lelie, he wat vervelend! Je hebt toch goede hoop he! Hoe is het nu met de klachten?
    Jullie hebben dus al bijna het IUI gesprek, ook weer een hele stap! Zou je dan de volgende maand al met de IUI kunnen starten denk je?

Hey Cindii, ik mistte je al! Het is wat Boboke al zegt... jij maakt het wel gelijk heel spannend!
    Hopelijk zit deze Emmy wel heel gezellig in je buik!
    Zijn ze in het ziekenhuis nog gaan kijken waarom je zo weinig eitjes had deze keer? Ik zou er zelf wel nieuwsgierig naar zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat je jezelf eerst helemaal hierop wil storten en liever nog maar niet verder wil denken! Laten we hopen dat dat ook helemaal niet nodig is!
    Zet hem op kleintje! Blijf lekker bij mammie zitten! En laat die borsten maar heeeeel gevoelig blijven, hihi!

@ Witroosje, oh ja dat is waar jij krijgt morgen je tattoo! Vind je het spannend?

@ Boboke, gaat met jou alles goed meis?

15. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Cindii spannend! Was al benieuwd hoe het nu met je ging. Fijn dat je ik je weer gelezen heb!

Chickie & Boboke, de pijn wordt iedere menstruatie erger. Dat begon met de doorbraakbloedingen die ik tijdens Cerazette had, deze 2 evhte menstruaties zijn ook erger. Ik las op internet dat endometriose in de baarmoederwand ook wel adenomyose genoemd wordt en dat deze snel voor toename in pijnklachtennkan zorgen... en, dat IUI vaak niet lukt. dus dat ga ik donderdag wel aankaarten.
    Ik hoop deze cyclus al te kunnen starten maar Pien gaf op FB aan dat je op dag 3 moet starten en dat is morgen al. Maar misschien kunnen ze wat met IUI in natuurlijke cyclus...

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie dat klopt, je moet inderdaad al op dag 3 beginnen. Maar iui in natuurlijke cyclus is ook mogelijk. Goed dat je een lijstje heb, alles uitvragen!

Chickie hier gaat alles goed hoor, lief dat je t vraagt :). Ik heb deze en volgende week lekker vakantie en de tijd vliegt! Vanaf morgen al 2x daags de progynova en maandag een echo om te kijken hoe mijn bms ervoor staat. Volgens het schema wat ik heb gekregen krijg ik 6 november de tp.
    Wel gisteren al met DD gebeld voor het geval dat de cryo niet goed ontdooit of mislukt, zodat zij weten dat ik er aankom :D. Het gaat er wel om hangen of ik dan nog kan starten dit jaar, omdat zij hun laatste punctie op 16 december doen. Maar ja eerst maar afwachten of de cryo ontdooit en blijft plakken. Maar ik heb er nu wel minder vertrouwen in, aangezien de vorige ook een blasto was bij tp en ze zeggen dat de kans dat die blijft zitten groter is, maar bij mij helaas niet :(.
    Met jou ook alles goed? En de kleine frummel?

17. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @boboke voor jou is het ook spannend zeg! hopelijk gaat deze wel goed! elke kans is een kans hoe klein ook! succes!

@chickie ja ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden ja! is al een tijd geleden (8 jaar) dat ik mijn laatste heb laten zetten! haha

@de rest een zwaai! jullie zien de foto vanmiddag wel op fb!

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Cindii, leuk weer wat van je te horen! Wat goed dat je al weer in je volgende poging zit, maar ook super spannend alweer! Dus de duimen kunnen weer aan :)!

Witroosje: ben benieuwd naar je tatoo :)

Lelie: kan me best voorstellen hoor dat je minder vertrouwen in IUI hebt. Maar goed, je weet maar nooit he, het is in elk geval een stuk minder belastend dan IVF, zeker als je geen hormonen hoeft te gebruiken. Maar aan de andere kant: hoe sneller jij van je menstruaties af bent (dus zwanger bent) hoe beter!

xxxx: gaat het weer een beetje met de pijn? De medicijnen doen hun werk? Morgen weer een spannend dagje meid, ik duim voor je dat er een mooi aantal eitblaasjes klaar ligt!

Chickie: en begin je al wat te waggelen ;)? Je zal nu wel snel gaan groeien denk ik :).

Bobo: goh dat ze die dag al hebben gepland, maar wel fijn dat je dat vast weet! En nu maar hopen dat je helemaal niet naar DD hoeft he!

All: hier ist nog niet 100 punten, maar ik voel me wel redelijk. Mijn maag is niet meer zo pijnlijk en ik kan alles weer eten, maar mijn ontlasting is nog niet wat het zijn moet... Maar goed, ik moet het nog maar weer even aankijken.... Gelukkig was mijn man gisteren ook vrij en voelde ik me al weer wat vrolijker. Alleen is ook maar alleen... We hebben wat dingen in huis geverfd, was echt al heel lang nodig, maar kwam er niet van. Hij is nu weer verder, is goed bezig :). Ik ga zo bij vriendin met de tweeling op visite. Ach ja, heb er niet echt zin in, maar goed, ik kan ze ook niet blijven ontwijken.

Goed weekend allemaal!

19. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cindii daar ben je weer. wat een spannende tijd v jou nu.
    duim voor je!

Bobo: 6 november al weer een tp. laten we hopen dat het nu wel gaat lukken. vind het top dat je zo positief bent.

Lelie: wat vervelend die pijnlijke menstruatie. Wordt dus IUI hopelijk snel meer duidelijkheid erover. Het is idd minder belastend als IVF.

Pien: fijn dat t wat beter met je gaat. lijkt me ook rot zeg heel de tijd maagpijnen.

Mineraal: dinsdag al de operatie spannend zeg. hopelijk gaat alles goed.

Sinds de injectie en menstruatie eet ik ook slecht krijg ook echt pijn van eten. m'n huid is ook helemaal naar de filestijnen en heb echt ziekelijke pijn aan m'n rug. vanochtend bij de huisarts geweest om ff wat zware pijnstillers te krijgen zodat ik beetje rust krijg en maandag de vliegreis beetje aan kan. Liefst slaap ik de hele reis nl haha.

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat vervelend dat je je zo slecht voelt Fozzy. Ik hoop dat je goed spul krijgt dat je je straks wel lekker voelt op vakantie! Zo'n vakantie lijkt me ook wel wat hoor :). Lekker genieten meid!

Deel Deze Pagina