Mineraal hoe zijn je ingrepen gegaan? Sterkte met het herstel! xxx heel veel succes morgen met de punctie! Hopelijk worden er mooie eitjes geoogst .
Stiertje: Ja logisch dat je alles zou willen overnemen van je kleine meid! Ik vind het best heftig allemaal voor zo n klein mensje. We gaan gewoon duimen dat het allemaal goed is! Boboke: Dankjewel meid! Ik ben weer thuis van de punctie. Ik heb 16 eitjes dus ik ben erg benieuwd hoeveel er morgen bevrucht raken
xxxx wat fijn dat de punctie is meegevallen. ben super blij voor je dat het allemaal goed gegaan is. misschien ben je zondag wel zwanger, hoe bizar is dat ! doe rustig aan he, drink veel water en rust goed uit. laat je lekker verwennen door je mannetje of 16 eitjes goed is weet ik niet..... dat zegt mij niks hahah maar aan de reacties van de anderen te horen op fb is dat een super score stiertje, kon dat maar he, het overnemen van je kindje. helaas gaat dat niet. heb vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Bobo: en heb jij al bijna weer een terugplaatsing? Of nog even geduld? xxxx: 16 eitjes is echt heel mooi hoor. Maar goed, belangrijkste is het aantal bevruchtingen natuurlijk. Ik duim voor je dat je een mooi aantal toppers krijgt ! En dan maar lekker broeden .
xxx 16 eitjes is inderdaad goed hoor, nu hopen op veel bevruchtingingen! En hoe ging de punctie? Is het je meegevallen? Pien ik heb maandag al een echo gehad, bms was 12 mm, maar ze werken volgens protocol dus eerder een tp ging niet . Ook was er natuurlijk weer iets aparts bij mij...er leek zich ondanks de progynova toch een follikel te vormen (18mm) . Dit kon ook de rest van de cyste zijn uit de vorige cyclus, maar ze kon het niet zeggen. Ik heb wel behoorlijk last gehad gisteren en vandaag van mijn eierstok dus wie weet was het echt een eitje wat nu gesprongen is... Vrijdag weer echo en als alles goed is, krijg ik woensdag 6 november de tp . Hoe is het met jou? Nog steeds last van je maag en darmen? En hoe gaat t met het afbouwen van de medijnen bij je man? Alles goed met de andere meiden??
@ Pien, ik ben ook wel heel erg benieuwd naar hoe het met je man is en hoe hij reageert op het afbouwen?! Lukt het bij jou een beetje zonder de medicatie? (je bent nu gestopt toch, omdat je voor het onderzoek wil gaan?) @ Boboke, zo jij hebt een warm nestje voor je Eskimootje! Wat bijzonder dat er dan toch wat gaande is he in je eierstok! Hopelijk kun je volgende week zeggen dat je op het wachtbankje kan! @ XxxxX, Wow 16 eitjes is echt een superscore! Ik duim voor je voor veel bevruchtingen en doordelingen, want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Spannend hoor! Hoe voel je je nu? Inderdaad doen wat Ster zegt, niet te hard van stapel lopen en veel drinken (en dan geen alcohol he, hihi!). @ Stier, het is ook heel wat voor zo'n kleintje! Kon je het maar overnemen inderdaad!
Bobo: goh apart, maar hopen dat het vrijdag ok is. Maar dat zal vast wel! Lief dat jullie er naar vragen . Het afbouwen gaat echt boven verwachting goed, hij heeft nog nergens last van gehad. Hij nam altijd 1 hele tablet en nu nog een kwart. Dat stelt bijna niets meer voor. Maar goed het is natuurlijk de vraag of het ook goed blijft gaan op de langere termijn. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Nu maar hopen dat het ook effect heeft op het zwanger worden .
Wat fijn dat het zo goed gaat Pien! Dat geeft hem misschien ook wel vertrouwen in zijn eigen kunnen! super! Nu inderdaad hopen dat het ook nog een positief effect heeft op jullie kinderwens! Gun het je zo! Fijne dag meiden! op naar werk
Hoi meiden, Ik kan julllie mededelen dat het eerste streepje niet meer van de pregnyl was! Heb afgelopen maandag weer getest.. en deze was donkerder Ik ben kei blij.. maar ook super bang! Hoop dat deze kleine uk wel blijft zitten! Wel een nadeel is (vind ik zelf) dat ik geen gevoelige borsten meer heb maar morgen ga ik nog een keer testen om het helemaal zeker te weten!!! Chickie, Ja omdat ik dus snel door me behandelingen heen vlieg zo wil ik verder gaan kijken waar ik betere kansen heb! Maar ik hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is en dat het nu wel goed blijft gaan en we het kamertje in gebruik kunnen nemen!!! Mineraal, jeetje zeg.. het zit jou ook niet mee maar wel fijn dat je blaas vrij is van de endo inderdaad! Steva, Haha ik zou ook niet zo lang kunnen wachten met en geslachtsbepaling.. heb ookal tegen me vriend gezegt dat als het goed blijft gaan wil ik met de 13/14 weken naar lommel om een geslachtsbepaling te laten doen hahahaha.. Leuk hoor een kleine meid!!! Boboke, Ik zal het is proberen te onthouden.. en zal het is na vragen bij 1 van de intake alshet nodig zou zijn wat we niet gaan hopen! Sorry voor wie ik vergeten ben! xxxx
Cindii: Wat een goed nieuws zeg! GEFELICITEERDDDDDDDD! Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat tegelijkertijd ook angstig natuurlijk, maar we gaan met ze alle duimen dat deze kleine 9 maanden warm bij jou blijft zitten! Boboke: Spannend 3 november terugplaatsing! Dan gaan wij een beetje gelijk op ik 1 november Pien: Wat knap van hem zeg! Ik hoop zo dat het een goede uitwerking heeft! Hoe gaat het met jou?? All: Andere meiden op fb hebben het al gelezen, maar voor de fb loze onderons, ik heb 14 bevruchtingen. Dus nu afwachten tot zaterdag hoeveel zich er goed gaan delen. Ik ben in ieder geval heel erg blij en probeer gewoon elke stap positief te zien. Ik drink goed en veel want dat moest dus op naar zaterdag, spannend!!
Pien wat fijn dat het afbouwen zo goed gaat bij je man . Nu inderdaad even afwachten wat het doet met het zaad. Hebben jullie voor jullie starten dan nog een zaadcontrole bij je man of wordt dat pas duidelijk bij de ivf? Cindii super meis!!! Inderdaad nu komen weer de angstige tijden of het goed blijft gaan. We gaan er in ieder geval hard voor duimen. xxx wat een goed nieuws zo veel bevruchtingen!! nu hopen op een boel brusjes in de vriezer . Mijn terugplaatsing is pas 6 november . Maar kunnen we nog gedeeltelijk samen op de wachtbank (mits mijn cryo natuurlijk goed ontdooit..) Enneh ik geloof dat ik de enige niet-fber ben . Mijn vakantie zit er weer bijna op helaas. Wel goed besteed met een aantal schilderklussen die al heeeeel lang aan t wachten waren . Morgen is mijn vriend ook vrij en gaan we als afsluiting nog lekker een weekendje weg . Dan ben ik helemaal ontspannen voor de tp volgende week .
Cindii gefeliciteerd!! Dat deze maar goed mag blijven plakken. all, vanmiddag bij de gyn geweest. Komende cyclus (eind november) begin ik op dag 3 met echo en Fostimon spuiten. Dan start de IUI echt... morgen kan ik alles bij de apotheek ophalen. Het spuiten vind ik eng, ben zelfs aan het denken om mijn collega's te vragen. .. de handeling is peanuts maar mezelf prikken... ik heb niet zoveel spek en rondom de plek waar het stoma heeft gezeten kan ik ook niet spuiten. Brr morgen maar even de naaldjes inspecteren... volgens mij is grijs een korte dunne naald dat scheelt zullen we maar denken.
Cindii: wow van harte meid ! Ik duim dat het nu helemaal goed gaat!! Boboke: het zal niet uit een zaadonderzoek blijken of het zaad beter is. Dat was nou net het punt. Die medicijnen zouden (volgens een onderzoek dat op internet te vinden is) het DNA van de zaadcellen aantasten, maar dat is via regulier zaadonderzoek niet te zien. Ze kunnen dat alleen in het buitenland onderzoeken. We hebben dat overwogen om te doen, maar uiteindelijk besloten om er 'gewoon' maar mee te stoppen, omdat het zaad daar alleen maar beter van kan worden. Op goed geluk dus . Lelie: spannend zeg, dus het gaat dan straks echt gebeuren! Maak je niet te druk hoor wat betreft spuiten. Het is echt een drempel waar je 'even' overheen moet. Zodra je weet hoe het voelt, wordt het steeds makkelijker. Ok, het blijft vervelend, maar het is echt de moeite waard om het zelf te doen. Dat scheelt je stress omdat je dan niet afhankelijk bent van anderen. Maar goed, je moet het zelf ervaren natuurlijk. Ik hoop voor je dat het je gaat lukken in elk geval!
Cindy gefeliciteerd!!! Lelie wat fijn dat je bijna mag beginnen! Spannende tijden weer. Mezelf prikken lijkt mij ook heel eng. Is weer een drempel waar je overheen moet. Maar ik heb genoeg buikvet haha dus dat moet bij mij geen probleem zijn 😇 Bobo 6 nov is het al bijna! Spannend zeg. Waar ga je naar toe dit weekend? Have fun Xxx nog 2 dagen.....
Ik heb trouwens ook helemaal geen buikvet Lelie, dat is inderdaad niet heel fijn op dit soort momenten . Vooral met IVF vind ik het lastig, want inclusief de decepeptyl is het wel heel veel spuiten zetten... maar ik moet zeggen dat ik er geen rare blauwe plekken ofzo aan overhield. Heb vandaag het nieuwe IVF schema gekregen. Volgende cyclus (over 2,5 week ongeveer) start ik weer met de pil. 27 december start ik met de deca en 8 januari met de menopur. 15 jan eerste echo. Fijn om dat in elk geval weer concreet in de planning te hebben...
Pien dan zitten wij ongeveer gelijk (als alles volgens plan blijft lopen) Ik start tussen 20 dec en 31 dec met kort protocol
Pien fijn dat je een schema hebt. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. IVF is inderdaad meer prikken dan IUI daar heb je gelijk in.
@ XxxxxX, Wow wat veel bevruchtingen zeg!!!! Dat is een hele goede score! Hopelijk kunnen er ook veel de vriezer in, zodat je een mooi voorraadje hebt voor de volgende Beeb! Wel spannend allemaal he! Maar het verloopt tot nu toe echt super bij je! Zou het een mooie voorbode zijn... @ Cindi!!! Jahoe!!!! Dat is heel mooi nieuws en het is al bijna 3 november, dus.... dat komt helemaal goed hoor! Kleintje veilig bij je mammie blijven nu hoor! @ Boboke, tjsee jouw vakantie is omgevlogen zeg! Heerlijk nog even een paar daagjes weg samen! Ik ga dit weekend ook een paar dagen weg. Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en zitten nu in een huisje op de Veluwe en daar gaan wij dit weekend ook naar toe. @ Pien, dus je gaat definitief niet voor dat onderzoek in Denemarken? Het is ook wel zo wat je zegt, als dit het dna eventueel zou kunnen verbeteren is dat heel mooi meegenomen. Fijn dat je nu qua schema een beetje weet waar je op uit komt! Hopelijk weet je nog voor Emmy geboren wordt dat er bij jou een kleine op komst is! @ Ster, jij zit ook erg in dezelfde richting als Pien! Wat zou het een mooi cadeautje zijn in het nieuwe jaar! @ Mineraal, ik hoop dat het een beetje gaat thuis! @ Lelie, voor jou gaat het nu ook hard! Dan komt het opeens dichterbij he! Ik zou toch ook voor zelf prikken gaan (tis wel wat Pien zegt. dan ben je niet zo afhankelijk.) Het is even wennen, maar echt goed te doen hoor! Ook ik had helemaal geen vet op m'n buik, maar als je gaat zitten is er altijd wel een ienieminie randje te vinden waar je de spuit in kan jassen en inderdaad een beetje de plekjes mishouden die je al hebt gehad. Maar jij zit wel een beetje met de plek van je stoma ja. Hoe kijkt je vriend er nu tegenaan nu hij van de medicijnwinkel weet?
Mijn vriend ging babykamers kijken haha! Dat zit dus wel goed hij vindbhet wel meevallen, vroeg ook wat hij beter wel en niet kon doen en wat ik precies moet doen. wat ik me wel afvraag, hoelang moesten jullie wachten bij de echo's, hoeveel tijd waren jullie daarmee kwijt? Ik moet me om 8.45 melden als ik een echo heb (komt op het werk redelijk uit) maar ik weet niet goed hoeveel tijd ik ongeveer daar zal zijn. En dat moet ik wel ongeveer weten vanwege de clientzorg. Ieder ziekenhuis is natuurlijk anders maar een richtlijn zou fijn zijn.
He Lelie: De echo is zo gebeurd, 10 minuten ong. Je moet je uitkleden gaan liggen in een stoel met je benen in de beugels en dan gaan ze via een inwendige echo kijken en je eiblaasjes op meten en geven ze uitleg. Zo ging het bij mij en daarna kon je weer weg. Fostimon heb ik ook gespoten! Dat zijn kant en klare spuiten waar je niks aan hoeft te doen. Dus je hoeft niet te kijken welk naaldje erop moet. Ik heb de eerste dagen zelf gespoten maar daarna heb ik het mijn vriend laten doen omdat ik het zo ontzettend lastig vond. Voelde zo tegen natuurlijk dat ik het op een gegeven moment niet kon, zo stom! Ik vond fostimon erg gevoelig de vloeistof, wat hielp was een beetje snel inspuiten. Ik vond de ostrogon als ik t goed schrijf en de pregnyl weer niet gevoelig. Dus of het ligt aan mij of het verschilt per vloeistof/merknaam. Ik ben ontzettend benieuwd hoe jij het ervaart meid! Het is in ieder geval weer een stap dichterbij jullie wens! Leuk ook dat je vriend babykamers aan het kijken is dat voelt goed he om te zien dat hij het net zo graag wilt als jij Boboke: Oh sorry ik vergis me in jouw datum en in mijn eigen datum haha. Jij dus 6 november ik 2 november 4 daagjes verschil! Ik begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden hoor! Pien: Wat fijn dat je een schema hebt! Dan staat het tenminste vast en kan je ergens naar toe leven. Leuk ook dat jij en ster dan gelijk opgaan!