Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Dames mijn testje!! Duidelijk genoeg toch? Dit geeft me een heel goed gevoel omdat mijn 1ste cb van mijn eerste zwangerschap 1 dag eerder als deze was gedaan en toen 1-2 weken aan gaf.. En deze nu dus al 2-3 weken!! En kan ook wel kloppen want zou nu 4 weken en 3 dagen zijn! En de vorige keer was het dus met me eerste cb 4 weken en 2 dagen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,2 KB
      Weergaven:
      21
  2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    jeeeujjhh cindii das een knal test!
    gefeliciteerd .
    nu lekker blijven plakken

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    @ all
    ik voel me al de hele week een beetje down :(
    komt omdat ik me zooooooooo moe voel.
    inmiddels ben ik alweer 3 mnd aan de lucrin. voel me al 3 mnd moe:(
    komende woensdag alweer de 4e injectie gaan halen.
    zie er weer tegenop ,want de eerste 2 weken na zo'n injectie beginnen de bijwerkingen weer op volle te toeren te werken. en dan de laatste 2 weken zwakt dat weer een beetje af.

maar het positieve nieuws is , dat ik eindelijk kan zeggen, deze maand wordt ik geopereerd :)
    Niet dat ik daar nou zo'n zin in heb, maar dan gebeurt er weer eindelijk iets, en kom ik weer een stapje dichterbij.

bobo en xxx hopelijk voor jullie ook allebei een knaltest in november net zoals cindii

en lelie in december (?)

en pien en ik in januari/ februari :)

hoe leuk zou dat zijn, dan hebben we 7 zwangere dames in ons clubje hihi

en hopelijk volgt de rest ook snel

4. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Wat mooi Cindii! Ik wilde vind ik leuk klikken toen ik besefte dit is geen fb. Lekker dom! hahaha. Vooral waar zwanger op staat is geweldig. Ik kijk er vol verlangen na hahah! Nu moet deze kleine ook gewoon blijven zitten hoor! Weet je wat ik zou doen als ik een positieve zwangerschapstest heb misschien vind je dat ook wel leuk of juist helemaal niet haha. Rozen kopen en die blaadjes in een hart vorm erom heen leggen en een foto maken. Dan heb je altijd een soort herinnering bewijs stuk aan het mooiste moment dat je toen kon hebben. Ik wil ook op die manier het denk ik aan mensen laten weten ipv een echo foto. Misschien ben ik wel erg zoetsappig hoor :$ haha.

Ster: Wat rot om te horen dat je je zo down voelt meis. Niet zo gek ook eigenlijk he! Moet je kijken in wat voor traject je zit. Ik werd al gek van die 17 spuiten die ik in 1 week in mijn buik kreeg en alle bijwerkingen die ik daarvan had door de endo. Laat staan je dat je maanden bezig bent zoals jij. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat! Het is fijn om naar de operatie uit te kijken! Eindelijk ook een verlichting meid en weer een stap dichtbij jullie kleine uk ;) Hoe leuk zou het inderdaad zijn als we straks allemaal een positieve test hebben. Ik ben wel sinds vandaag heel erg zenuwachtig ineens. Je leeft al die tijd naar dit moment toe, maar over twee weken kan mijn droom ook in 1 keer in duigen vallen, snapje wat ik bedoel? Je hebt nu die hoop en die kan straks in 1 keer weg zijn. Ik weeni vind best eng en verwarrend als ik eraan denk. Maar ik MOET positief blijven! Sissie zei net tegen mij tussen die 14 moet wel een goede zitten en zo moet ik ook gewoon denken ! :)

Het lijkt me zo leuk om een keer met ze alle af te spreken en een drankje te doen !

5. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @xxxx, nog 1 nachtje slapen he??? oehhhh spannend!!! ik zal voor je duimen meis!!!
    lijkt me ook leuk om een keer wat af te spreken met zijn alle dan zien we elkaar eens in het echie haha

@ster, bijna de operatie!! jeuj!! wat rot dat je steeds zo moe bent maar nog effe volhouden hoor! je bent er bijna!
    en woensdag alweer je 4de spuit, ik krijg die van mij maandag!
    manlief moet daarvoor zaad inleveren, hopelijk lukt het deze keer wel! ik ga iig effe aan de wandel als hij het moet doen haha

@cindii, jeuj!!!!!!!!! proficiat!!!!! dat dit beebje maar lekker bij je blijft!!!! zag ik nou op fb dat je al kinderen hebt?

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    lijkt mij ook leuk :) ik zeg plannen maar haha

ik heb afgelopen maandag een "date" gehad met bobo
    was super gezellig :D
    ik was best wel een beetje zenuwachtig haha maar dat was nergens voor nodig.
    mijn man zei al: het is helemaal niks voor jou om af te spreken met iemand die je niet kent
    we hebben over vanalles gekletst, en ik heb jullie fotootjes aan bobo laten zien, want ze heeft geen fb dus wist niet hoe jullie eruit zagen ;) (hopelijk vinden jullie dat niet erg dat ik jullie fotos heb laten zien)
    bobo en ik wonen erg dicht bij elkaar, maar 20 min ofzo met de auto.
    de tijd vloog voorbij, bobo is een super leuke meid!

witroosje
    ooh wat spannend voor je man. hopelijk komt hij over zijn vrees heen en lukt het nu wel.
    hoe voel jij je nu met de lucrin ? nog steeds zo'n oppervlakkig gevoel ?

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ ster en bobo, wat onwijs leuk dat jullie met elkaar hebben afgesproken!!!!! Ennn dat het zo'n succes was natuurlijk! Ik zeg... daar moet een vervolg op komen!
    Leuk juist dat je onze foto's hebt laten zien Ster!

Wat rot dat je trouwens zo moe bent! Lucrin heeft best veel invloed hè!
    Ik snap best dat je naar je operatie toeleeft. Dat had ik toen ook. Eindelijk weer actie en geen stilstand!

@witroosje, het zal best even een moeilijk moment zijn voor je man. Zeker met de ervaring van vorige keer in zijn achterhoofd!

@xxx heel veel succes hè morgen! Ik vind het gewoon ook spannend voor je! En dan op het wachtbankje... altijd zo lastig!

@ Boboke, geniet van je weekendje quality time!

@ Cindii, mooier kan niet hoor! Gefeliciteerd meid!
    Zie je de kleine al liggen in het kamertje?

@ lelie, dat klinkt alsof hij er helemaal klaar voor is hoor, hihi! Heerlijk zo fantaseren!

Wij hebben vandaag de proefdruk van t geboortekaartje binnen gekregen. .. en het wordt hem hoor!
    Nu op weg naar mijn ouders voor t weekendje bij hen op t vakantieadres.

8. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Leuk Chickie! Ben benieuwd wat voor ontwerp jullie uitgekozen hebben. Fijn een weekendje weg is heerlijk. Geniet ervan!

Ster wat fijn dat je nu écht af kunt tellen! Laatste keer Lucrin... en de moeheid verdwijnt wel na de operatie. Leuk dat jij en Boboke elkaar hebben ontmoet!

Vanmiddag heb ik de spullen opgehaald bij de apotheek. Fostimon spuiten wordt vast peanuts :-D het is net zo'n klein naaldje als van een insulinespuit. Moet lukken! Ik snap alleen niet waarom er 12 spuitjes en 1 naaldje bij zit. En dan bedoel ik los. Bij de Fostimon (12 stuks) zit spuit met oplosmiddel, medicijn, optreknaald en spuitnaald. Kant en klaar dus. En ik heb maar 1 doosje Pregnyl. Iemand enig idee? Anders kan ik maandag weer bellen.

9. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Chickie veel plezier dit weekend!
    Lijkt me zo leuk om geboortekaartjes uit te zoeken.
    Je hebt dus ook al een naam??
    Nog minder dan 3 mnd, het schiet al op zeg.

Lelie helaas moet ik nog 2 injecties. Maar het einde is in zicht.
    Ik kan je niet helpen met je vragen...

Mineraal hoe gaat het? Is de pijn al iets gezakt?

10. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @ster, ik voel me nog steeds oppervlakkig ja.....
    en jij?

@chickie, wat lijkt me dat heerlijk om geboortekaartjes uit te zoeken! mogen we de naam al weten??? haha als je dat niet wilt verklappen is het ook niet erg hoor!

@lelie bij jou gaat het nu ook bijna beginnen he? spannend! moet je nog wachten tot je menstruatie?

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Witroosje: vervelend dat je zo oppervlakkig voelt zeg. Voel je je ook down of voel je gewoon niet zoveel? Lijkt me wel een rare gewaarwording als je je zelf zo voelt veranderen. Ik voel me vandaag steeds triester worden met dit trieste weer. Heb ook nog amper mensen gezien vandaag...

Ster: voor jou ook zo lastig, maar gelukkig is het einde nu in zicht en kun je weer een beetje beginnen met vooruit kijken. Die stomme lucrin ook! Ik ben erg blij dat ik dat niet hoefde. Heb al genoeg aan mijn eigen hormonen ;).

Ik moet ook even klagen hoor. Ik heb over 3 weken een uitje met vriendinnen die ik niet zo vaak zie. Eentje heeft net via facebook aangekondigd dat ze zwanger is (hoera) en een andere is net bevallen en vraagt of ze haar pasgeboren baby mag meenemen i.v.m. de borstvoeding. Nou dat wordt reuze gezellig. Bleh.... heb spontaan geen zin meer...

12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Witroosje, ik moet inderdaad wachten op de volgende menstruatie. Zal rond 23 tot 25 november zijn (ik heb een cyclus van 28 of 30 dagen, wisselt).

Pien ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt... weten ze van je IVF? En als je aangeeft dat je ze graag wil ontmoeten maar er moeiete mee hebt als het alleen maar over zwangerschap en baby's gaat?

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Pien ik snap dat je daar helemaal geen zin in hebt!
    Pff konden we dat soort dingen maar skippen.
    Ik kom net van een verjaardag af. De dochter van een vriendin wordt 1.
    Het was super warm binnen, zegt iemand van de gasten; ik heb opvliegers,lijkt welof ik in de overgang zit.... (meisje is 25 was als grapje bedoeld)
    Ik denk;leuk hoor,ik zit nu in de overgang. Moest eens weten hoe ik me voel.
    Er waren wel 20 kinderen,wat een hell
    Ging steeds over bevallen,etc pfff

Witroosje ik merk dat mijn lichaam het steeds zwaarder heeft. Voel me echt heel moe,en ik ben 3 kg aangekomen :(
    Ben blij als deze periode voorbij is.

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ witroosje, lijkt me heel vervelend als je gevoel zo vlak is! Valt het andere mensen ook op of heb je er vooral zelf last van?

@ Ster, zo'n opmerking komt echt vooral uit onwetendheid, maar wat komt het naar over hè! Ze moest eens weten!

@ Pien, lastig zulke afspraken? Zou je het inderdaad kunnen aankaarten bij die meiden? Jij rekening houden met hen en zij met jou lijkt me...

@ ego. We zijn inderdaad uit de naam. Stond al lang op t lijstje van beide. Alleen ga je toch twijfelen of je hem wel altijd leuk blijft vinden. We gaan hem nog niet verklappen hoor, vind het nog wel leuk om iets geheim te houden!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster: ik ken dat soort verjaardagen. Inderdaad erg lastig en dan ook nog van die domme opmerkingen aan moeten horen ;). Het is onwetendheid zoals Chickie zegt en ach ja, ze hoeven ook weer niet alles te weten he.
    Ik heb voor mezelf wel besloten dat ik niet naar al die kinderverjaardagen hoef. Tenzij ik zin heb. Of ik zeg dat ik wel een ander keertje kom. Dat begrijpen ze vaak ook wel hoor.
    Chickie: ben heel benieuwd hoor naar die naam, maar logisch dat je 'm nog niet verklapt. Ik houd ook wel van een verrassing ;). En ja dat uitje, ik heb ook weinig zin om me 'speciaal' op te stellen. Ik had liever dat iemand anders z'n bezwaar had geuit dat dat kindje mee gaat. Want los van mijn situatie vind ik het sowieso niet zo geschikt om een baby daar naar toe te nemen. We hebben het uitje georganiseerd voor 1 van de meiden die onlangs getrouwd is. We wilden haar nog even in het zonnetje zetten. En dan denk ik dat die baby veel aandacht op zal eisen, maar tsja dat denk ik, maar ze zullen mij wel niet objectief vinden ;).

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    En toch denk ik wel wat je gelijk hebt hoor Pien! En eigenlijk moet de aandacht niet naar t kindje gaan, maar naar die andere vriendin.
    Maar ja je kan moeilijk zeggen dat die vriendin met dat kindje dan beter niet mee kan gaan.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie spannend hoor, nu gaat t echt bijna beginnen voor jullie. Het prikken is in t begin een beetje eng, maar je went er echt snel aan. En wat de anderen zeggen, het is wel fijner als je niet afhankelijk bent van anderen. Wel lastig dat je natuurlijk niet kunt prikken bij de oude stomaplek. Gelukkig hoef je bij iui nog niet zo heel veel te prikken. Leuk dat je vriend nu echt zo enthousiast is :).
    Oh en wat betreft je vraag over hoelang je moet rekenen voor een echo, bij mij waren ze eigenlijk altijd op tijd en zat binnen 10 minuten weer in de auto.
    Als ik het goed begrijp heb je alles compleet voor de fostimon en dan nog 1 naaldje over? Kan ook niet voor de pregnyl zijn, want daar heb je er ook 2 voor nodig. Anders toch voor de zekerheid even bellen morgen.

Pien sorry dat stukje over t zaad was ik even vergeten :). We gaan er vanuit dat het er alleen maar beter van kan worden toch?!
    Wanneer krijg jij je onderzoek voor je buikklachten of zijn de 2 weken nog niet om?
    Fijn dat je je schema al binnen hebt, wordt het toch al wat concreter.
    Ik kan me voorstellen dat je niet op zo'n uitje zit te wachten :(. Wat zeggen die andere meiden dan? En weten ze allemaal van jullie traject? Een beetje begrip zou anders niet misstaan, maar dat is helaas niet altijd aan de orde. Het is voor die andere vriendin dan toch eigenlijk ook niet leuk als het uitje voor haar bestemd was?? Enneh er bestaan ook nog zulke dingen als kolven voor de borstvoeding...

Ster nou volgens mij valt dat wel mee met dat buikvet van jou ;). Jij bent ook een super lieve meid :) en het was echt heel bijzonder om elkaar in t echt te kunnen ontmoeten! Nog een kleine 3 weekjes en dan is het eindelijk zover! Nog even doorbijten met de lucrin, je bent er bijna!

Chickie hoe was jouw weekendje op de Veluwe? Hopelijk ook een beetje goed weer gehad.
    Wat leuk dat jullie het kaartje al klaar hebben en dat het zo goed bevalt :).
    Cindii dat is overduidelijk :D. Heb je t al doorgegeven in het ziekenhuis? Wanneer is je eerste echo? Hopelijk kun je nu gaan genieten.

Witroosje jouw operatie komt nu ook al meer in zicht, nog een maandje toch? Wat een vervelend spul is die lucrin zeg. Dat ze daar niet eens iets anders voor kunnen maken.

xxx hoe is de tp gegaan? Heb je ook nog cryo's over na al die bevruchtingen (zou me verbazen van niet ;))? Succes met de wachtweken!!

Ego. Wij zijn een heerlijk weekendje naar Haarlem geweest. Was echt fijn om er weer even met z'n 2en uit te zijn. Morgen weer werken na 2 weken vakantie.

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boboke, leuk Haarlem (mooie/gezellige stad)! Klinkt als een heel leuk weekend!
    Succes hoor morgen! Zal wel weer even tegenvallen! Maarrrrr als het goed is wel bijna een tp!!!

Mijn weekend was ook erg gezellig!

@ Lelie, het zou inderdaad kunnen dat het extra spuitje bij de pregnyl hoort. Maar het kan geen kwaad om het even na te vragen bij de eerste echo. De echo's duren inderdaad niet zo lang. Ze plannen er geloof ik maximaal een kwartier voor in.

19. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Boboke succes weer met werken vandaag. Zo'n 1e werkdag na de vakantie zie je altijd weer een beetje tegenop toch. Je weekendje was leuk? Goed zo meid!
    Woensdag alweer de tp. Wat gaat dat snel achter elkaar door he.

Witroosje succes vandaag met je lucrin spuit. Zie je ertegenop?

Chickie wat leuk dat jullie een naam hebben. Ben zo benieuwd... ik zou hem ook niet vertellen hoor. Is een mooi geheimpje voor jou en je man

Gisteren naar de bios geweest. "Thor" was niks aan. Niet heengaan... de hoofdrol speler is wel lekker ,wat een body hihi

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Boboke: o lekker ff een weekendje weg! En Haarlem ben ik ooit wel eens geweest, is een mooie stad! Heb je vandaag weer echo gehad? Woensdag tp toch als het goed is?

En ja ik dacht ook nog: die vriendin kan inderdaad best kolven. Vandaag even met collega's overgehad, die allebei borstvoeding geven op dit moment en die konden zich dan wel weer voorstellen dat die vriendin liever haar kindje (die dan zo'n 6 weken oud is ofzo) meeneemt, omdat je ook niet zomaar overal kolven kunt... Ach ja, ik bemoei me er verder maar niet mee. Ik kan er niet objectief naar kijken en het gaat er niet om wat ik vind in dit geval. En als het wel om mij ging dan mochten baby's en zwangere vrouwen niet komen, gemeen he :p. Ach ja, zo werkt het helaas niet. Maar als niemand om mij heen zwanger was en kinderen kreeg, dan zou het leven op dit moment toch wel een stukje makkelijker zijn ;).

Deel Deze Pagina