Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Nou ik heb 12 spuiten maar geen idee wat er in moet. Em toch 2 naaldjes (niet goed gekeken). Dus 11 spuiten over?

Chickie fijn dat je een leuk weekend gehad hebt! Boboke heb jij ook een fijn weekend gehad?

Pien ik snap best dat je het niet leuk vind. Is het een optie om aan te geven dat je het niet continu over zwangerschap en baby's wil hebben?

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    1 meisje van de vrienden groep is zwanger. Weer 1... 1e ronde raak...
    Heb de hele dag gehuild.
    Er zijn er nu dus 2 zwanger
    Ik had allang aan de beurt moeten zijn &#128557;

3. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Oh ster nee he meid! Echt niet leuk om te horen...
    Dikke knuffel! !

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster: dikke knuffel voor jou! Dat zijn zulke pijnlijke momenten als het bij jezelf zoooooo moeizaam gaat :(. Ik ken het gevoel en leef met je mee!

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ster gelukkig gaat t met cryo's wel wat sneller ja, maar ja hierna is het op...
    Valt echt niet mee hè, al die zwangeren om ons heen. En zeker als het dan zo snel gaat dan steekt het behoorlijk :(. Verdrietig zijn is ook heel normaal, zeker met de weg die wij voor een kindje moeten afleggen. Dikke knuffel

Pien wij mmm meiden zijn denk ik ook wel een stuk gevoeliger voor al die zwangeren en babyberichten. Ik hoop dat je vriendinnen er wel rekening mee houden dat het voor jou erg zwaar valt om hiermee om te gaan. Ik vind het wel een goed idee dat er niemand meer zwanger mag worden tot wij allemaal zwanger zijn ;):).
    Ik heb trouwens geen echo meer gehad. Is niet nodig in de progynova cyclus. We worden woensdag om 9 uur gebeld of de cryo goed ontdooit is en zo ja om 10.30 de tp. Zo niet dan gelijk DD bellen voor plan van aanpak.

Lelie ik denk dat je 11 spuiten hebt voor de fostimon en dan nog 2 voor de pregnyl, maar dat is moeilijk te zeggen zo. Inderdaad gewoon even vragen bij de eerste echo. Bij zo'n infogesprek komt er zoveel op je af, dat je ook wel eens iets kan vergeten.

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, dat vind ik ook hoor!!!! Slotje erop bij iedereen en jullie eerst hoor!!!

Knuffel voor jullie!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Boboke: ik hoop zo voor je dat je DD niet nodig gaat hebben! Ik duim voor je!
    Lelie: heb zo ook geen idee van die spuiten, maar gewoon ff vragen.
    Chick: lief dat je zo met ons meeleeft :)!!

8. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @ster, aaahhhhh weer eentje die zwanger is!!!!! niet leuk he!!!! ik vind ook dat wij eerst aan de beurt zijn haha!! maar ik begrijp je wel hoor..... hele dikke knuffel voor jou!
    de spuit is gisteren heel goed gegaan, heb er minder last van dit keer (van het zetten)

@boboke, succes morgen meis!!!! duim duim duim!!!! dat de cryo morgen maar goed ontdooit!!!!

@lelie, vreemd met die naaldjes zeg! heb je al gebeld hoe het nu precies zit? en met iui moet je jezelf du ook spuiten? lijkt me best wel eng....

9. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Vandaag erg druk geweest op het werk dus niet kunnen bellen. Morgen maar doen.
    Witroosje ik moet inderdaad mezelf spuiten. Het zijn gelukkig kleine naaldjes, ik vergelijk het met insulinenaaldjes. Heb een paar jaar geleden fraxiparine moeten spuiten en de 4e heb ik door mijn moeder laten zetten... ik durfde echt niet meer!!

10. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Pien: Ik moet lachen om jouw stukje: En als het wel om mij ging dan mochten baby's en zwangere vrouwen niet komen, gemeen he :p. Ach ja, zo werkt het helaas niet. Maar als niemand om mij heen zwanger was en kinderen kreeg, dan zou het leven op dit moment toch wel een stukje makkelijker zijn ;).

Zo gemeen ben ik ook hoor! Zo herkenbaar moest meteen lachen haha. Ik zou gewoon afzeggen dat je het te lastig vind of dat je ziek ben lekker belangrijk, waarom je zelf gaan pijnigen?

Boboke: TP is goed gegaan er is een 8 cellige terug geplaatst en ik had er op zaterdag nog 6 die goed waren voor de vriezer maar ze gingen nog 1 dag afwachten of er nog een aantal bij zouden komen of af zouden vallen. Ze vriezen alleen 8 cellige in. Ik krijg na 3 weken schriftelijk bericht over hoeveel cryo s er zijn. Dus nog even spannend! Hopelijk blijft deze kleine zitten. De andere meiden hebben het gelezen op fb maar ik ben sinds zondag nacht 12 ur ontzettend ziek geweest buikgriep van voor en achter kwam het eruit en mijn koorts liep maandag steeds meer op. Ik heb contact gehad met de gyn en die zei dat dit nadelige gevolgen heeft en mijn kansen afneemt maar het is nog niet 100 procent mislukt dus daar hou ik mij aanvast. Dit is gewoon een vechter een plakkert en die blijft gewoon bij mij :) Blijkt het over een week anders te zijn dan stort ik dan wel in ;) nu moet ik sterk blijven, ik geloof dat positiviteit werkt. Jij hebt vandaag toch je terugplaatsing? Super spannend! Je hebt rond dit tijdstip te horen gekregen volgens mij of hij goed ontdooit is toch? Ik hoop het zo voor jullie!

Ster en Boboke: Wat leuk dat jullie elkaar in het echt gezien hebben zeg!! Hoe was dat? Zeker wel spannend! Is niet erg hoor dat je foto's hebt laten zien alleen maar leuk! Ik ben ook super benieuwd hoe Boboke eruit ziet :D Hoe voel je nu meid? Het zwangerschapsnieuws alweer een beetje gezakt?

Chickie: Je gaat echt al opschieten he al bijna 30 weken! Straks ben jij niet meer zwanger maar heb jij een klein babytje in je armen naar al die jaren en die lange weg, hoe heerlijk is dat! Gaat de zwangerschap nog goed?

Steva: Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Nog steeds ziek of is het bijgetrokken? Ik hoop het voor je!

Lelie: Al begonnen met prikken? Hoe is het allemaal? Wanneer begint dan de eerste IUI? Hoe gaat IUI nu in zijn werk?

Sorry als ik mensen vergeten ben! maar als je al die pagina s terug leest weet ik soms niet meer wat vier pagina s terug stond :$

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hee meiden, ik zie dat er weer een paar dames in een spannende periode zitten qua behandeling. Ik hoop en duim voor jullie dat er iets heel moois uit mag voortkomen.
    En voor wie telkens geconfronteerd wordt met zwangerschappen van anderen: dat went nooit he, ik weet precies hoe het voelt. Zo oneerlijk! Op zo'n moment stort even je wereld in. Ik weet nog dat op de dag dat onze 1e iui mislukt was, wij met de post het geboortekaartje van het kindje van vrienden ontvingen. Ik kon alleen maar huilen.
    Ik ben een tijd heel bang geweest dat mijn (jongere) broer mij voor zou zijn. Dat zou ik echt heel erg gevonden hebben. Ik wilde heel graag als oudste het eerst een kind krijgen en mijn ouders voor het eerst grootouders maken. Uiteindelijk waren mijn schoonzusje en ik tegelijk zwanger en is hun zoon 3 weken ouder dan onze dochter.
    Meiden: kop op en hou vol! Veel liefs.

12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Nee xxx, ik begin pas met met spuiten en bloedprikken op dag 3 van de menstruatie. Dat zal einde van deze maand zijn. Vanaf dag 10 krijg ik echo's afhankelijk van de groei van de eitjes om de 2-3 dagen. Zij ze zo goed als rijp moet ik Pregnyl spuiten en 36 uur later wordt het kwakje vsn mijn vriend ingebracht. Dat kwakje wordt vantevoren opgewerkt, minder vocht en de snelste zaadjes. Zoiets.

Stiertje, ik merk dat we minder contact hebben met vrienden die al kinderen hebben. Dat vind ik erg moeilijk, zo blijft er bij mij weinig over. Het doet me pijn als ik hoor dat ze vaker met andere stellen afspreken die wel kinderen hebben of zwanger zijn en wij voor mijn gevoel niet meer meetellen. In onze vriendengroep hebben we eigenlijk 2 uitersten, met kinderen / zwanger of geen kinderen en daar ook nog geen behoefte aan. Bij beide kanten pas je niet... dat is moeilijk.

13. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Boboke hoop op goed nieuws!!

14. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Lelie moeilijk meis.. Praat je er over met je vrienden? Spannend voor jou dus ook het einde van de maand!

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    xxx dat klinkt echt niet fijn die buikgriep :(. Gaat t nu wel weer beter? Super dat je mooie Emmy in je buik hebt en inderdaad gewoon positief blijven :). Blijft inderdaad nog even spannend of er cryo's overblijven, maar van die 6 zullen er vast nog in de vriezer kunnen.

Steva wat gaat de tijd toch snel, zag net je banner en je bent gewoon al bijna 18 weken :$.

Ego. Lief dat jullie meeleven :). Vanochtend netjes op tijd gebeld dat onze cryo de ontdooiing heeft overleefd :D. Dus sinds half half heb ik weer een mooie blasto-emmy in mijn buik :).

16. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Jeej Boboke wat fijn! Deze moet blijven plakken!

Steva nee ik praat er niet echt over. Heb het wel eens voorzichtig aangekaart en toen gaf een vriendin aan dat ze zich er niet van bewust was dat ze minder met mij afsprak. Helaas is het niet veranderd. En ik wil echt geen zeur zijn! Bovendien weet ik bijna niets over kinderen en consultatiebureaus...

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lelie, vervelend is dat zeg! Waarschijnlijk gaat het niet bewust, maar wel jammer dat het niet is veranderd nadat je het ter sprake hebt gebracht!

@ Boboke! Jeeeehhhhh!!! Wat fijn! Hopelijk pakt je lichaam deze kans!!!! Mijn duimen draaien hoor!

@ XxxxX, is de koorts eigenlijk gezakt?
    Jaaa bijna 30 weken, wat gaat het nu opeens hard! Moet zeggen dat mensen in mijn omgeving dat nu blijkbaar ook vinden, want ik hoor om de haverklap dat mijn buik nu toch echt wel groeit... Jaaahaa!!!! Dat zie ik ook wel, hihi!

@ Stiertje, doet je meisje het nog goed? Wel bijzonder dat je gelijk zwanger was met je schoonzusje! Nu kwam het toch nog een soort van gelijk! Maar ik was ook altijd bang hoor dat bepaalde mensen me voor zouden zijn en sommige is dat (helaas, vond ik toen) ook gelukt.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Boboke: ah wat fijn dat je weer een emmy aan boord hebt :)!

Stiertje: ja heel herkenbaar! Ik maak me druk om mijn zus die misschien toch nog wel eens voor een derde wil... ik hoop eigenlijk zo dat ze het niet doen ;). Nou ja, vooruit, het mag, maar dan als ik er net even iets eerder eentje krijg ;).

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @chickie: ja, meisje doet het goed. Nog even uitzoeken hoe het met het niertje zit, maar verder doet ze het prima. Morgen voor het eerst naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
    Hoe voel jij je verder?

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook weer spannend Stiertje om naar het CB te gaan!
    Succes hoor!

Met mij gaat alles goed. Voel me prima!

Deel Deze Pagina