Hoi meiden, gaat beter hoofdpijn is minder en 'nog' niet misselijk. Gister precies hetzelfde dus durf nog niet blij te zijn hihi. Boboke ook voor jou een hele goede vangst en heel spannend donderdag! Chickie spannend dinsdag hoor jij het goede nieuws al dit is voor jullie beide de eerste IVF toch? Hebben jullie voor de punctie pijnstilling gekregen of wordt dat gewoon puur natuur gedaan? Fijn iig dat het beide zo is meegevallen.. Zie er toch een klein beetje tegenop . Sissie wat een rot weekend voor jou snap het allemaal heeeeel goed en nog steeds respect! Ik zie me al helemaal staan naast je zus, ik zou het uitschreeuwen... Ze weten allemaal van niks dat maakt het zooo moeilijk en hierdoor wordt er natuurlijk totaal geen rekening met je gehouden is je vriend er op zulke momenten voor je? Het goede nieuws nog een week en dan heb je ook je tp! Ik hoop zo voor je dat je dan eindelijk kan schreeuwen dat je zwanger bent ook de andere meiden natuurlijk.. Knuffel sis! Liefs
Steva gelukkig zijn de hoofdpijn en misselijkheid iets minder geworden. Hopelijk heb je t ergste gehad en wordt t nu alleen maar beter. Je gaat nu toch ook niet werken? Misschien beter wat tijd voor jezelf nemen, want jij gaat altijd maar door geloof ik . Geef je lichaam de tijd om te herstellen en zich aan te passen aan de hormonen. Beterschap! Vwb pijnstilling, ik moest gisteren 1 naproxen voor t slapen en vanochtend bij t ontbijt 1 naproxen en 2 paracetamol. Als ik die verklevingen niet zou hebben bij mijn linker eierstok zou dat ook zeker voldoende zijn. Nu was t alsnog links wel wat pijnlijk, maar vergeleken met de pijnen die jij elke maand hebt is dit echt peanuts. En het duurt in t totaal hoogstens 10 minuten, dus dat is te overzien.
Chickie: goeie oogst meid! Spannend hoor wat het qua bervruchtingen op gaat leveren! Krijg je dat vandaag te horen of pas op de dag van de tp? Op welke dag is dat eigenlijk, dag 4? Ik krijg het al op dag 2 las ik... Boboke: jij ook al zo'n mooie oogst. Ik hoop echt op mooie embryo's! Fijn dat de punctie verder goed verliep. Dat is toch iets onbekends en spannends... Sissie: ach meid, wat komt er dan weer een hoop tegelijk he. Irritant gewoo . Snap je gevoel heel goed meid! Fijn dat de tp er nu aan zit te komen en dat je weinig last hebt van de endo op dit moment, ik hoop dat het een goed teken is!! Steva: fijn dat het ietsje beter gaat. Ff rust nemen he meid, dan gaat het het snelst over! All: wij zijn nu lekker helemaal over. Vandaag laatste rotzooitjes verhuisd. Blijf wel steeds bezig moet ik zeggen, er komt geen einde aan al die dozen . Hoewel het huis groter is, weet ik echt even niet waar ik het allemaal zal laten . Maar het wordt nu wel steeds weer wat meer af en gezelliger. Hopelijk straks ook weer tv. Mannetje van de KPN zit hier nu.
@ Pien, Fijn dat je nu helemaal 'over' bent! Wat een werk he een verhuizing! Heb je de KPN man inmiddels weer de deur uitgewerkt? En doet alles het (dat is altijd de vraag, hihi)! Bij mij wordt er (hopelijk) op dag 3 een cryo teruggeplaatst. Je hoort inderdaad wel meer ziekenhuizen over het terugplaatsen op dag 2 (zie Sis). Al die protocollen verschillen toch wel van elkaar he?! Ik heb eigenlijk geen idee waarom het bij boboke en mij op dag 3 is. Misschien dat de deling dan al iets verder is @ Steva, is het de rest van de dag ook weggebleven? Wel lekker dat de hoofdpijn al minder is! Die pilletjes heten inderdaad Livial, maar het schijnt niet bij iedereen even goed te werken en er zijn veel mensen die er bijwerkingen van hebben. En ja wat wil je dan he, de bijwerkingen van de lucrin, van beide of van de livial. Het liefst hebben we gewoon helemaal niets van die zooi nodig! Enne, persoonlijk vind ik dat je tegen een punctie niet op hoeft te zien hoor! Je bent wel wat gewend! Bij mij was de pijnstilling anders dan bij Boboke. Ik moest 1,5uur van tevoren 2 paracetamol nemen en kreeg vlak voor de punctie twee verdovingsspuitjes in mijn vaginawand en een klein beetje morfine via een infuus. Maar dat laatste was zo weinig dat het ook zo mijn lijf uit was. (het was inderdaad mijn eerste IVF) Ik hoop toch zo dat het voor jou ook snel zover is! Even je lijf tot rust laten komen en dan actie!!! @ Sis, het is wel fijn dat je weinig last van hebt van de endo nu! Je lichaam is dan misschien helemaal klaar om deze ronde een cryo te ontvangen! Bij jullie helpt het ziekenhuis dus mee om de LH-piek te vinden. Bij ons zou dat helemaal niet zo zijn, maar moet je alleen zelf testen met ovulatietesten. Maar dat lijkt me zo onzeker. Hoop maar dat ik het niet nodig heb. Jij hebt weer een aardig emotioneel weekend achter de rug! Ik kan me zo goed voorstellen dat je niet stond te juichen om al die babynieuwtjes en dan nog wel zo dichtbij! Het is wat Steva zegt, je staat daar naast dat bed naast dat vreselijke kamertje en niemand die weet wat voor innerlijke strijd jij moet doormaken! Even een dikke knuffel hoor! Die heb je wel verdiend! Als ik een wensje mocht doen dan zou dat zijn dat jij over een maandje of 9,5 een eigen wonder in je armen mag sluiten! Ik moet de utrobollen gebruiken tot en met de 15e dag na de terugplaatsing (die dag bouw je af). Schaf jij ze gewoon aan bij de apotheek of ergens anders? Zijn al jouw 5 bevruchtingen die over waren in de vriezer terechtgekomen of waren ze niet allemaal goed genoeg van kwaliteit? Ik zal wel aan je denken hoor op de dag van de tp... hihi ik zie die gynaecoloog al kijken en jij dan maar denken aan die stiekeme bolletjes @Boboke, wat heb je het goed gedaan! Fijn dat alles goed is gegaan! Logisch dat links toch behoorlijk gevoelig was! Ik vind jouw resultaat ook wel helemaal super hoor! Ik duim ook heeeeeeeel hard voor jou. En op zich vind ik de manier van jouw ziekenhuis wel heel handig hoor, gewoon pas op de dag van de terugplaatsing vertellen hoe of wat. Dat voorkomt teleurstellingen als het er uiteindelijk toch minder zijn. Ik vraag me alleen af hoe ze het doen als er helemaal geen bevruchting is opgetreden (maar daar is bij jou natuurlijk helemaal GEEN sprake van!). Hoe voel je je nu trouwens? @ Lelie, hoe is het? Merk je dat je vooruit gaat? @ andere meiden, waar zijn jullie???? Maui, Aloha, Sprits (Stier en Cindii hebben we hier gelukkig pas nog gezien) @all, ik voel me nu goed hoor! Heb alleen een opgezette buik en nog wat oud bloedverlies, maar verwacht dat dat morgen ook wel over is. Morgen hoor ik meer of er bevruchtingen zijn en dan woensdag de terugplaatsing. Vind het wel spannend hoor! Maar het voorbeeld van Sis geeft goede hoop!
Pien fijn dat t zware werk nu achter de rug is en je nu je huis ook echt thuis kunt gaan maken en genieten . En niet te vergeten, onbeperkt internet en tijd om er gebruik van te maken . Chickie met mij gaat t goed hoor. Geen bloeding of pijn meer gehad. Alleen een beetje opgeblazen gevoel, maar dat kan ook van de utro komen?? We worden donderdagochtend tussen 9.00 en 9.30 gebeld om de afspraak te bevestigen of dus eventueel af te zeggen als er geen bevruchtingen zijn (maar dat is bij ons natuurlijk niet t geval ). Gelukkig voel jij je ook goed. Wel apart inderdaad dat ieder ziekenhuis zijn eigen protocol heeft in alles, van hormonen tot pijnstilling bij punctie. Wordt je morgen op n bepaald tijdstip gebeld of moet je de hele dag in de zenuwen zitten? Duimen draaien weer overuren .
Hihi Boboke, dan zijn we allebei van die opgeblazen typjes Het schijnt ook dat de follikels zich na de punctie weer vullen met bloed en vocht en dat je daardoor ook dat opgeblazen gevoel kunt hebben. OOhhh je wordt dus toch donderdagochtend nog even gebeld, dat is op zich wel fijn! En dan hebben ze natuurlijk alleen maar goed nieuws. Ik word morgen tussen 9.30 uur en 11.00 uur gebeld. We gaan die dag naar mijn ouders (die 40 min. bij ons vandaan wonen), dus waarschijnlijk zijn we dan onderweg. Das gelijk mooie afleiding!
Hoi dames even vlug.. Chick, Wooww 10 eitjes, hopen dat ze ook allemaal bevrucht zijn! Succes morgen met de uitslag! Bobo, Dat is helemaal mooi 11 eitjes! Hopen voor jullie bijde op een mooie bevruchting!! Succes allebei met de tp! en natuurlijk de zware wacht dagen! Ik ga vlug me bedje in! Dadelijk om 5 uur mogen we er uit.. en staan we met de suikerspin en popcorn kraam open, en nog een gewone markt kraam.. word een zwaar maar gezellig dagje! mooie afleiding van me wachtdagen hahaha.. Trusten mensen en denk dat ik morgen zo op ben dat ik vroeg ga slapen, en kijk denk ik woensdag pas weer op jullie reacties!!
Hoi meiden, ze belden net op het moment dat Willem koning werd. Er zijn 8 embryo's ontstaan. Morgen om 11 uur wordt er 1 teruggeplaatst en dan horen we hoeveel er kwalitatief goed genoeg zijn om ingevroren te worden. Ben wel heel blij met dit resultaat! Manlief werd er gewoon eem beetje emotioneel van, heel schattig! (Maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen hem ) Cindii, jij zal het wel druk krijgen vandaag meid! Fijne Koninginnedag meiden!
Chickie wow dat is echt een super resultaat ! Op naar een toppertje morgen en veel mooie cryo's! (Die je natuurlijk pas nodig hebt voor een brusje ) Fijne dag allemaal!
Wauw chick wat goed meis! Dat is echt een heel mooi aantal! Spannend morgen zeg.. En wat lief van je man ook even zijn spanning er een beetje uit! Fijne dag meiden ik ga even een kijkje nemen in A'dam! Hou het eten binnen wel nog beetje hoofdpijn maar te doen. Had het ziekenhuis gebeld, is goed mogelijk dat het van de ruggenprik is. Als het aanhoudt moet ik weer bellen. Kan zijn dat er een gaatje in m'n ruggenmerg zit waardoor het hersenvocht wegloopt en je hoofdpijn krijgt.. Liefs
@chickie, nou meis zelfs ik wordt er emo van. Wat een mooie opbrengst. Meis, suc6 morgen en babychick, please blijf plakken bij je lieve mamma, je bent zo meer dan gewenst. Ik zal aan je denken morgen meis! @boboke, ook een goede opbrengst zeg. Ook voor jou hoop ik op goed nieuws qua bevruchtingen. @pien, wat fijn dat jullie helemaal over zijn. En tja, hoe groter je huis hoe meer spullen. Maar dit was dus nog van jullie oude huis. Rustig aan maar. Die dozen raken langzaam aan vanzelf wel open en leeg (tenminste dat hoop ik,haha) @cindii, suc6 dan vandaag met de drukte. Ik hou jullie in de gaten hoor meiden!
@sissie, een hele dikke knuf voor jou meis! Wat moet dit moeilijk zijn allemaal! @steva, hopelijk voel je je snel beter. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit, maar dan ook nooit meer aan de lucrin wil. Sorry, niet echt hoopgevend, maar en het werkte niet en ik had zulke erge bijwerkingen. @lelie, hoe is het nu met jou?
Hoi meiden, Chicki succes morgen ik duim! Musicalfan idd niet hoopgevend maar wel eerlijk hihi. Wat had jij voor bijwerkingen en vanaf wanneer kwamen die? Ik wil en wilde ook niet aan de Lucrin maar had geen keus! Ik mag van het vu anders niet starten met IVF.. Als ik deze maand naar de IVF arts ga bespreek ik het ook nog een keer.. Liefs
@chick: wauw, mooi resultaat zeg! Nu hopen op een klein Willempie @steva: lucrin is voor de meeste mensen wel de beste keus als je zulke erge endo hebt, hoor! Dus je doet het (waarschijnlijk) wel ergens voor. Heb je al eens een homeopatisch middel geprobeerd tegen de bijwerkingen, bv Famosan van dr. Vogel? De dame bij wie ik het endodieet heb gevolgd, schrijft ook chinese kruiden voor tegen bijwerkingen lucrin. Zelf niet geprobeerd, maar wellicht voor jou een optie? Ze heet Stephanie van Hulst en ze zit in Nijmegen.
Dankje meiden!!! Steva, hoe was het in Amsterdam? Stiertje hoe is het? Heb je de kleine eigenlijk al gevoeld? En heb je binnenkort weer een echo of controle? Mineraal, hoe is het met jou meis? Mf, wat een schattige foto van je kleine meid in het andere topic! Ik ga zo op weg om de kleine binnen te halen, bijzonder idee hoor!
@chick: gaat goed hier. Kleine nog niet gevoeld, tenminste niet bewust. Ik denk wel dat als ik 'm/haar straks wel bewust voel, dat ik me dan realiseer dat ik het al eerder heb gevoeld. Volgende week vrijdag (10 mei) weer controle bij de vk. En dan de 20-wekenecho op 24 mei. Jij heel veel succes straks!
Hallo meiden! Met mij gaat het best goed, maar ik heb moeite om alles bij te houden... Chickie, succes! Mooi aantal, dus hoop dat er wat moois van komt! Steva, van Lucrin heb ik vrij weinig bijwerkingen gehad (een paar dagen wat meer emotioneel, in de avond/nacht opvliegers). Goed te doen, mijn buik werd slanker én het was maar tijdelijk. Het herstel gaat langzaam maar wel vooruit. Helaas gisteren dropjes gehad waardoor mijn stoma verstopt raakte, damn wat kun je daar veel pijn en ellende van krijgen! Toen ik op het punt stond om het ziekenhuis te bellen begon het gelukkig weer te lopen... "je mag alles eten met een stoma, alleen wel op letten met dit lijstje voedingsmiddelen wat voor verstopping kán zorgen" Voor mij mooi niet dus... Geen drop, geen sla (krampen en overmatig waterverlies), niet teveel water drinken maar afwisselen met siroop, kopje bouillon dagelijks, alles tot smakeloze moes kauwen... Koste me toch meer moeite dan gedacht. En snel moe... Zojuist maar even met de apotheek gebeld, ik heb namelijk Microgynon gekregen maar twijfelde of het wel opgenomen wordt voordat het in mijn zakje eindigd. De apotheker zelf is er niet, dus ik word nog terug gebeld. Hm... ik bedenk me nu ineens... [Bag-o-Shit]