Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Lelie Ooh ik hoop dat de iui doorgaat. Zul je altijd zien pfff
    Ik ga duimen dat het niks is

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ster: dankje meis :). Ik hoop inderdaad dat 2014 ons jaar wordt!
    Kan me je spanning voor de operatie wel voorstellen. Echt pittig wat je te wachten staat, maar het komt vast goed, dat het maar een mooi warm nestje voor je toekomstige emmy mag worden :).
    Veel plezier bij Glow, klinkt leuk, mooi even wat afleiding!

Lelie: o jeetje wat vervelend, hopelijk staat het de IUI niet in de weg!

3. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    @xxx het gaat redelijk met me, nog steeds opvliegers en voel me nog steeds oppervlakkig..... voelde me gisteren zelf behoorlijk derpressief...:(

@ster, nog effe ja nog iets meer dan 2 weken en dan zitten we samen in de lappenmand haha! ze gaan eerst de cyste aanprikken/leeghalen en schoonspoelen, ze kijken dan gelijk of de eileiders nog goed zijn en of er meer endo zit. bij de 2de operatie gaan ze dan de rest van de cyste weghalen en eventueel wat ze dan nog meer hebben gevonden bij de eerste operatie.

@pien, is niet erg hoor als je hier wat minder schrijft, ik kan me best wel voorstellen dat het best confronterend voor je is, wel fijn dat je in december veel afleiding hebt.

@lelie, ohhh meis ik hoop zo voor je dat je iui wel door mag gaan! dikke knuffel voor jou!!!

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ojee Lelie! Dat zul je ook altijd zien! Ik hoop dat je het redt met alleen de capsule! Je tobt er al een tijdje mee zeg!

@ Pien, hoe was het telefonisch consult? Op zich fijn dat je die bacterie niet bij je hebt, maar je voelt dus toch ook dat je er nog niet helemaal klaar mee bent! Blegh!
    Hoop dat je in december inderdaad goede afleiding hebt door al die leuke dingen, want ik had dat ook hoor. Je wilt toch heel graag starten en hebt nu echt het gevoel van stilstand en dat is in ons geval vaak echt geen vooruitgang!
    Heb je ook al echt een afspraak gemaakt bij de haptonome of wacht je het nog even af? Het is inderdaad het proberen waard!
    (en ja mama ik zal af en toe, een heel klein beetje, pietsie rustig aan doen ;):)).

@ Witroosje, het gaat bij jou ook al opschieten nu! Ook wel fijn als ik je zo hoor over de opvliegers enzo!

@ Ster, hopelijk geeft Glow je wat afleiding! Het klinkt wel erg leuk!!!
    Logisch hoor die zenuwen!
    Ik probeer wel af en toe m'n rust te pakken, maar moet het vooral van de weekenden hebben. Het is momenteel best druk op werk, en ach, ik voel me goed en vind het ook niet (heel erg) vervelend.

@ XxxX, gefeliciteerd meid! Wat heerlijk dat ook de eerste echo gepland staat! Vind je het nog een gek idee?
    Wat bijzonder he!!!!
    Bij mij gaat het nu ook echt hard! Bijna 31 weken zwanger, nog 5 weken werken... moet er nu nog niet aan denken om niet zwanger te zijn hoor. Voel me nu zooo goed en die kleine heeft het volgens mij ook nog prima naar haar zin in mijn buik. Maar ik merk dat ze wel heel hard groeit en af en toe ook al flink eigenwijs doet ;). Dus we gaan het zien hoe lang het nog duurt... Ook echt een bijzonder idee! Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen!

@ Boboke, duim duim duimmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of ik nog iets leuks ga doen Ster... tjsa nou... de meesten weten wel dat ik al een super leuke babyshower heb gekregen van de meiden van mijn werk. Maar nu is er een klein beetje uitgelekt dat mij morgenavond ook iets te wachten staat met andere vriendinnen. Hoe en wat weet ik niet precies, maar 1 iemand was zo dom om tijdens het plannen van een afspraak aan mij te laten doorschemeren dat ik morgenavond vrij moet houden.
    Ik vind het super dat het voor me georganiseerd wordt, maar ik baal er stiekem ook wel een beetje van dat de verrassing er af is. Ben gek op verrassingen en ook bij mijn vrijgezellenfeest was het van tevoren al uitgelekt.
    Nu mogen alleen de andere meiden niet weten dat ik het al weet, dus ik moet morgen maar eens kijken of ik nog een beetje toneel kan spelen :);). Dus meiden sssssssttttt 'ik wist/weet echt van niets'!

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden

even ego....

ik ben zwanger :D:D:D:D!!!!!!

6. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Jeeeuuujjjhhh
    Gefeliciteerd!!!!
    Ben super blij voor jou!
    Het is jou en je man zo gegund

Jij en xxx lopen precies gelijk. Hoe leuk is dat.
    Heerlijk wakker worden zo met dat goede nieuws

7. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Boboke!!! Yes!! Jippie!! Ja! Jeeh!!! Van harte meis :):) op naar de 12 weken!

8. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Boboke gefeliciteerd!!! Wat leuk!!
    Vanmorgen getest?

9. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    jeeej bobo je geduld is beloond!
    van harte gefeliciteerd! op nr de 12 weken Xx

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @boboke: wauw, wat goed nieuws! Gefeliciteerd meis!
    @xxx: jij ook van harte!
    Wat fijn dat hier weer een paar meiden zwanger zijn geworden, ondanks die vervelende endo! En hopelijk volgt de rest ook snel, dat moet gewoon!
    @ster: gaat goed hier. Ik ben alweer aardig op de been na de keizersnee en onze kleine meid doet het super. Ze is al ongeveer een kilo gegroeid. Apart idee dat ze dat doet op mijn melk ...
    Afgelopen week nagesprek gehad in het ziekenhuis. Dat was wel even prettig, omdat het natuurlijk op sommige momenten wel even spannend is geweest. Ook nog even gesproken over 'wat nu'. Nou, dit is zo mooi, wij willen nog wel graag voor een tweede kindje gaan. En gezien mijn leeftijd gaan we daar niet al te lang mee wachten. Eerst de natuur z'n gang laten gaan en als dat niet werkt, na de zomer maar weer eens naar Düsseldorf afreizen.

Veel liefs voor jullie allemaal!

11. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Gefeliciteerd Boboke!!!!!

12. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    Van harte gefeliciteerd boboke!!!!!!! Xxxxxxx

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D:D:D:D:D:D:D
    Jeehhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
    :D:D:D:D:D:D:D

Ik doe een rondedansje voor je hoor Boboke!!!!

Wat een GEWELDIG nieuws!!!
    Gefeliciteerd!
    En ik hoop dat die kleine het heel goed heeft bij je! Deze kleine moet gewoon blijven zitten!

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Stier, fijn dat het goed gaat met je herstel! En ik vind het ook wel super klinken dat je al over een tweede kindje praat! Je hebt groot gelijk hoor, je weet immers niet wat voor een weg je te wachten staat!

@ Ego, nou dat 'verrassingsavondje' van gisteren was leuk joh! (ondanks dat ik het stiekem al een beetje wist... sssssstttt, ik kan heel goed toneelspelen heb ik gemerkt ;)).
    Ik kreeg een belly painting van die meiden! Zo leuk!
    Ik zal hier in mijn album binnenkort even wat foto's plaatsen en ze ook op Facebook zetten.

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden dank je wel voor de felicitaties :). Het is nog wel een beetje onwerkelijk. Zeker omdat wij er al niet meer op gerekend hadden en startklaar waren voor DD. Morgen even afzeggen :D.

Pien ik snap t wel hoor, dat je hier nu wat minder bent. Nog even en jij kunt ook weer beginnen. Gewoon doen waar je zin in hebt en als je even wilt komen buurten gezellig ;):)
    Gelukkig is het niet die bacterie, maar ik ben wel benieuwd waar je klachten dan door komen. Is er nog iets uit het telefonisch consult gekomen?
    Fijn dat het bij de haptonoom wel goed bevallen is. Wanneer heb je nu weer een afspraak?
    Nog even en je mag weer beginnen! Natuurlijk wil je niet weer die molen in van ivf, maar zo stil staan is ook niet makkelijk (vond ik veel moeilijker).

Chickie wel een beetje rustig aan doen hè! Fijn dat de gesprekken zo goed gaan. Volgens mij heb je ook wel lieve kindjes in je klas.
    En had je gisteren nog een "verrassing"?

xxx let je zelf ook op welke namen je gebruikt in je berichten ;). Wanneer is jouw uitgerekende datum?

Ster hoe was glow? Ik zeg ook elk jaar dat ik er heen wil, maar tot nu toe elke keer nog niet gelukt :).
    Nog een paar daagjes meis...

Lelie jeetje dat zou wel ontzettend balen zijn. Hopelijk morgen toch goed nieuws.
    Ik heb inderdaad vanmorgen voor het eerst! getest.

Witroosje wat vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt. Moet jij na je operatie ook weer verder met de lucrin? Knuffel

Stiertje wat fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet op jouw melk ;). Moet toch wel een heel mooi gevoel zijn.
    Fijn dat jullie geen pauze hoeven in te lassen ivm de ks. Gaat het op de natuurlijke manier proberen geen probleem zijn voor je endo?

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chickie zie net dat je al antwoord gegeven hebt op mijn vraag hoe de verrassing was. Wel super leuk hoor! Misschien toch een carrièrekans gemist ;)?!

17. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Xxxx en boboke gefeliciteerd meiden! Nu duimen op een plakkertje!!!!!

Xxxxx, eigenlijk was 26 nov mijn eerste echo.. Dan zou ik precies 8 wkn zijn! Alleen ik ben te ongeduldig en te zenuwachtig dus heb echobaby in Lommel gebelt en daar heb ik aanstaande donderdag een echo! Dan ben ik 7 + 2 dus hopen op een goede echo! Ben echt super bang! Tot nu toe gaat het nog allemaal goed! En ben ik gelukkig de dag van me mk van me vorige zwangerschap voorbij.. Het maakt me iets zekerder maar het wil natuurlijk nog niks zeggen!

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihi Boboke! Ach voor de klas ben je soms ook net een actrice! ;)
    (foto's staan in mijn album hoor :D)

Ik heb inderdaad een superlief klasje! Vind het ook moeilijk om ze over een paar weken 'uit handen te moeten geven'!

Klinkt goed he! DD afzeggen! :)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: wow meid, van harte gefeliciteerd :D!! Wat ontzettend fijn zeg, wat zullen jullie blij zijn :)! En lekker niet naar DD want dit is een mooie plakkert!

Chick: wat een leuk kado zeg! Ben benieuwd naar het resultaat!

All: had net oom en tante en hun dochters van 11 op bezoek. Zomaar spontaan even, was erg leuk om ons huis even te laten zien. Dat vind ik toch altijd wel weer leuk om te horen hoe mensen op ons huis reageren. We hebben ook gewoon een erg leuk huis al zeg ik het zelf ;).

Wat wel weer jammer is is dat ik weer ongesteld zit te worden. Gistermiddag ineens al even flinke buikpijn, maar nog geen bloed. Nu vanochtend eerste bruine afscheiding weer gespot. Dus ik moet er weer aan geloven. Ik blijf het jammer vinden ook al weet ik dat het vrijwel onmogelijk is. Maar ik begrijp het gewoon niet... waarom willen onze zaadjes en eitjes niet in mijn lijf samensmelten? Dat is toch gek? Waarom wil dat in een petrischaaltje wel? Die vraag komt elke maand weer terug... Komende week dus weer beginnen met de pil. Officieel startsein van IVF ronde 2 :(. Op de een of andere manier lukt het me nog niet om positief te zijn. Ik denk alleen maar van: ik heb nog maar 2 kansen (want ik hoef geen rekening met cryo's te houden gezien onze ervaring), wat als het nou niet gaat lukken? Ik vind het zo ruk... ik wil niet weer als laatste van een forum overblijven, dat is me al iets te vaak gebeurd...

Daarnaast zijn mijn maagklachten helaas nog niet over. Heb gisteren bij wijze van proef mijn maagtabletten (2) laten staan en merkte vanochtend toch weer dat onbehagelijke gevoel op mijn maag. Gisteravond eigenlijk ook al. Wat het ook zijn mag, het is gewoon irritant. Vanochtend toch maar weer een pil genomen, heb geen zin mezelf onnodig te kwellen ;).

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    He bah Pien! Dat is niet leuk! Snap je gevoel zo goed!
    Dan gaan we jou ook maar even laten beloven dat je dus inderdaad niet als laatste overblijft! Onze commando's aan Boboke hielpen ook heel goed!

En inderdaad gewoon die pillen blijven slikken als je weer last krijgt hoor! Je lichaam kan blijkbaar nog niet zonder!

@ Cindii, je hebt gelijk hoor dat je hebt gebeld om eerder een afspraak te regelen! Je wilt toch weten of het goed zit, zeker in jouw geval!

Deel Deze Pagina