ik type soms ook per ongeluk de echte namen. sorry dames daarvoor. gaat echt per ongeluk, ik zal er beter op letten. inderdaad wat lelie zegt, andere kunnen zo ook mee lezen en info opdoen over onze verhalen. das een mooie reden lelie
ik heb gelezen dat je bij zorgverzekering PNO ook de 4e ivf vergoedt krijgt. hopelijk heeft niemand van ons dit nodig, maar het is een fijn gevoel, voor het geval dat, dat er nog een mogelijkheid is om nog een poging te doen
bevallen: stiertje zwanger (uitgerekende datum) chickie jan 2014 steva april 2014 cindii ........2014 xxxx 13 juli 2014 boboke 15 juli 2014 operatie ster 21 nov witroosje 2 dec en eind jan-begin feb fozzy ergens in dec bezig met ivf mauii 20 nov helaas negatief getest,op naar de volgende poging binnenkort ivf ster januari pien januari fozzy maart mineraal ? binnenkort iui lelie 23 november
cindii, chickie en steva willen jullie de uitgerekende datum aanpassen in de juiste ? dan is het overzicht weer up to date
Ster, wat wil je weten over echobaby? Het is eigenlijk gewoon een echopraktijk waar je extra echo's kan krijgen tegen betaling uiteraart.. Ik heb net even gekeken bij pno... en idd de 4e behandeling krijg je vergoed.. maar dan moet je een complete aanvullende verzekering nemen.. dus de basis en compleet aanvullend en komt dan uit op 148 euro zoiets. idd zou het wel een fijn gevoel zijn om dat pakket te hebben.. maar het is niet te hopen dat iemand het nodig heeft hier!
bevallen: stiertje zwanger (uitgerekende datum) chickie jan 2014 steva april 2014 cindii 8 juli 2014 xxxx 13 juli 2014 boboke 15 juli 2014 operatie ster 21 nov witroosje 2 dec en eind jan-begin feb fozzy ergens in dec bezig met ivf mauii 20 nov helaas negatief getest,op naar de volgende poging binnenkort ivf ster januari pien januari fozzy maart mineraal ? binnenkort iui lelie 23 november
Chickie mooie foto's hoor, maar wat wil je met zo'n mooi buikje Ster heel veel succes morgen! Hopelijk kun je vannacht nog een beetje slapen. Je mag er gelukkig wel vroeg zijn. Weet je ook al hoe laat je ongeveer geopereerd wordt? Dikke knuffel @Forum en fb. Het zou inderdaad heel jammer zijn als door fb hier minder mensen gaan meeschrijven. Maar als ik heel eerlijk ben is dat nu ook al het geval. Ik merk in ieder geval dat er hier stukken minder geschreven wordt sinds de fb-groep in het leven geroepen is....
@ Boboke, dat is ook zo hoor wbt het schrijven op het forum! Dat merk ik ook. Wel jammer eigenlijk, want dit was toch de basis van alles! Bedankt voor je lieve complimentje! @ Ster, wat spannend he meis! Ik moet zeggen dat ik er nooit zoveel last van had, maar ik begrijp je volkomen! Hoe laat moet je er morgen zijn? Ik zal aan je denken morgen en ik hoop dat je snel hier kunt laten weten hoe het met je is (dan is dat een goed teken!). Knuffel!
bevallen: stiertje zwanger (uitgerekende datum) chickie 20 jan 2014 steva april 2014 cindii 8 juli 2014 xxxx 13 juli 2014 boboke 15 juli 2014 operatie ster 21 nov witroosje 2 dec en eind jan-begin feb fozzy ergens in dec bezig met ivf mauii 20 nov helaas negatief getest,op naar de volgende poging binnenkort ivf ster januari pien januari fozzy maart mineraal ? binnenkort iui lelie 23 november
bevallen: stiertje zwanger (uitgerekende datum) chickie 19 jan 2014 steva april 2014 cindii 8 juli 2014 xxxx 23 juli 2014 boboke 25 juli 2014 operatie ster 21 nov witroosje 2 dec en eind jan-begin feb fozzy ergens in dec bezig met ivf mauii 20 nov helaas negatief getest,op naar de volgende poging binnenkort ivf ster januari pien januari fozzy maart mineraal ? binnenkort iui lelie 23 november
bevallen: stiertje zwanger (uitgerekende datum) chickie 20 jan 2014 steva april 2014 cindii 8 juli 2014 xxxx 23 juli 2014 boboke 25 juli 2014 operatie ster 21 nov witroosje 2 dec en eind jan-begin feb fozzy ergens in dec bezig met ivf mauii 20 nov helaas negatief getest,op naar de volgende poging binnenkort ivf ster januari pien januari fozzy maart mineraal ? binnenkort iui lelie 23 november
Chickie sorry dacht echt dat jij de 19de januari had als uitgerekende datum, omdat die van mij 20 januari was en jij 1 dag eerder de tp had...
Ster, heel veel succes morgen, ik zal een kaarsje voor je branden! Dr. Schoot is erg goed. Weet je al op welke afdeling je komt te liggen? Ik heb op 11 oost gelegen meen ik. Boboke je hebt wel gelijk dat hier minder geschreven wordt... ik zal er op letten dat mijn bijdrages hier uitgebreider zijn dan op FB! Dit heeft niets met endometriose of zwanger worden te maken, maar ik wil het wel even delen. Mijn getuige kan niet mee naar de afspraak voor het uitzoeken van een jurk... vind het echt heel jammer! Ze werkt voor zichzelf en heeft net een opdracht aangenomen die ze die dag na moet kijken en verzenden. Hoewel ik heel goed snap dat ze iedere opdracht goed kan gebruiken vind ik het wel jammer. Hoe zouden jullie het verder oppakken? Als ik een jurk vind, fotot maken en laten zien of haar meevragen voor een pasafspraak? Of het gewoon voorbij laten gaan?
Lelie pfff dat is natuurlijk niet zo leuk voor je. Zou je alleen met je getuige gaan kijken voor n jurk of ga je nog met anderen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lukt het in t algemeen om bij de eerste keer direct DE jurk te vinden? Anders zou je voor deze keer als je iets moois ziet er inderdaad een foto van kunnen maken en dan kan ze de volgende keer wel mee... Ik hoop dat je in ieder geval toch een leuke dag hebt met het zoeken naar de mooiste jurk. Wanneer ga je kijken?
Je mag geen foto's maken tijdens jurken passen... Je moet wel iemand meenemen want is een speciaal moment... Misschien je moeder of een andere vriendin... En op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet kiezen haha Je kan dan de 2e keer je getuige meenemen. Want waarschijnlijk ga je meerdere keren terug. Ik ben 6 keer geweest want moest kleiner gemaakt worden.