Eindelijk rond 12 uur het verlossende telefoontje dat ik bloed mocht komen prikken! Ik ben natuurlijk direct in de auto gesprongen en nu is t wachten tot t einde van de middag voor de uitslag.
jeeetje wat verschrikkelijk spannend zeg! Hoeveel hcg moet er nu in je bloed aanwezig zijn dan? Wat is de waarde? En als het nu goed is blijft het dan gewoon goed of is dat niet te zeggen? En als het nu wat lager ligt kan het dan nog oplopen gewoon of ook niet? Sterkte met wachten meisi! Ik denk aan je! Dikke knuffel! Wordt er zelf ook helemaal zenuwachtig van als ik eraan denk dat je nu op zo n telefoontje moet wachten, bah!
@stier: dat is voor mij een reden om niet over te stappen naar andere verzekering... Blijft lastig, ze mogen je toch weigeren. @Boboke: wat een onzekerheid zeg..kun je het niet via je huisarts regelen, die bloedtest? Vreemd dat het zhuis niet meewerkt hoor! frustrerend gewoon! Oo je mag bloedprikken: fijn!! Nu wachten tot de uitslag... @lelie: fostimon? wat is dat? vast een andere naam voor een hormoon? Dr gaf aan dat ik ook last kon krijgen van een vochtcyste, hoop het niet! Raar dat je alleen naar binnen moest. @Pien: nee geen pijn meer gelukkig. Ik probeer het rustig aan te doen. Af en toe even wat doen (nu bijv vriezer laten ontdooien) en dan doe ik tussendoor gewoon bankhangen of iets. Ben benieuwd wat betreft je maag. Ik vroeg laatst aan een vriendin die het net weet, of ze ooit wat gemerkt heeft aan mij...niets het zit meer in ons hoofd dat mensen iets merken denk ik. @xxx: ik snap dat je bang bent, ik zou ook pas overtuigd zijn als ik het zie. Je bent al zo ver gekomen, we gaan er gewoon vanuit dat dit een plakker is! Nog even volhouden tot de echo!
spannend bobo! hoop dat de uitslag goed is en dat je weer rustig kunt ademen. echt vervelend die onzekerheid. musicalfan wat bizar dat jouw endo na je zwangerschap zelfs nog erger is. kan me voorstellen dat je zo niet staat te springen op een tweede. hoop dat ze ik t zkh snel wat v je kunnen betekenen. Xxx over paar daagjes is t al zo ver en krijg je vrijdag goed nieuws. Pien heb je ha nog gebeld? succes bij de haptonoom!
Hee Musicalfan! Ja daar heb je ook gelijk in je maakt je denk ik altijd wel zorgen, maar de eerste 3 maanden zijn denk ik wel het ergste of ervaarde jij dat anders? Wat is jouw verhaal als ik vragen mag dan kan ik je een beetje plaatsen want wij kennen elkaar nog niet Ik zie in ieder geval dat je een kindje hebt! Wat ongelooflijk fijn zeg! Heb je een fijne zwangerschap gehad en hoe bevalt het moeder zijn? Heb je nog erge endo klachten? Boboke: Heb je al iets gehoord?!? Ben inmiddels al 4 keer wezen kijken hier ben zenuwachtig, hoop zo dat het goed is! Denk in ieder geval aan je meis! Mineraal: Hoe gaat het met jou meid?? Fozzy: Hoe gaat het nu met jou??
Lief dat jullie zo meeleven meiden . Ik ben nog steeds niet gebeld dus kan jullie helaas nog niks melden....Zodra ik meer weet, laat ik t weten.
Mineraal, Fostimon is zoiets als Puregon maar schijnt beter te zijn voor het baarmoederslijmvlies. Musicalfan, wat apart dat je nu meer endo hebt dan voor je zwangerschap, meestal is het juist andersom. Ik snap wel dat je een tweede in deze omstandigheden niet ziet zitten. Gezondheid voor alles! Boboke wat spannend zeg... hoop dat je goed nieuws krijgt! All, Wat een verschrikkelijke dag vandaag... op Fb al een naar bericht gelezen (ga het hier niet vertellen misschien wil die persoon dat wel helemaal niet hier kwijt) dan die onzekerheid van Boboke, het ellendig zijn van ster... en ik heb er een paar uur huilen op zitten. Bah dat deze dag maar snel voorbij is!! En hopelijk morgen een betere dag...
Musicalfan: goh meid ik snap dat je nu voor jezelf en je dochter wilt kiezen! Ik wist volgens mij niet dat je bam bent, respect hoor! Ik hoop echt dat ze je willen helpen met die akelige endo! Bobo: o wat ontzettend spannend, ik hoop toch zo dat je straks wel met goed nieuws komt... Mineraal: goed zo, lekker rustig aan doen! De meeste mensen merken volgens mij ook verder niets aan mij hoor, ik kan ook goed doen alsof er niets aan de hand is. Ben niet zo'n overgevoelig en emotioneel type, dus dat scheelt misschien . Collega van me heeft ook wel eens gezegd dat ze vind dat ik het zo goed doe en zo weinig aan me merkt verder. Ach ja of ik er trots op moet zijn weet ik niet, maar ik zou het ook niet prettig vinden als mensen het moeilijk vinden om met mij om te gaan weet je. Ik heb misschien een probleem, maar verder ben ik nog gewoon dezelfde, dus behandel me dan alsjeblieft ook niet anders. Nou ja, en heel soms wil ik dat wel... Lelie: ik had berichtje op Facebook nog niet gezien, maar weet nu wat je bedoelt, wat vreselijk naar zeg . Het is inderdaad een waardeloze dag... Ik hoop nog met een positief einde van Bobo, maar als het zo lang duurt weet ik het niet...
Sorry voor t lange wachten, maar m'n mannetje moest nog even eten voor hij zo weer weg moet. Niet dat ik veel te melden heb, want ze hebben niet gebeld :x!!!! Ik weet zeker dat ze tot half 6 aanwezig zijn (heb ik laatst nl nog gevraagd), maar toen ik net na 5 belde kreeg ik al t antwoordapparaat Morgenochtend ben ik de eerste die ze aan de telefoon krijgen! Dan moeten jullie nog wat langer wachten, want ik kan 's avonds pas weer op zp... Pien heb jij de huisarts nog gesproken? Lelie hè bah zo'n dag . Gelukkig is ie bijna voorbij en morgen weer vol goede moed verder. Kan het emotionele ook versterkt worden door de fostimon?? Dikke knuffel
Lelie: Ik heb ook fostimon gespoten! Ik had dik baarmoederslijmvlies gekregen! Dus het doet zijn werk Hoe voel je je? Boboke: Jeetje wat slecht zeg, ik hoop dat het een goed teken is. Dat het gewoon goed zit en daardoor geen prioriteit had en ze het vergeten zijn? Maja nu zit jij nog langer in de stress!! Dikke knuff voor jou meid!
Nou ja zeg Boboke nu weet je nog niks! Kun je morgen meteen om 8 uur bellen? De fostimon heeft geen invloed op emoties, het was bij mij een opeenstapeling van dingen. Pien wat zei de huisarts? Dames, ik denk wel dat vrouwen met endometriose sterker zijn dan amdere vrouwen. Op mij en mijn huilbui na staat iedereen hier sterk in haar schoenen, klap na klap wordt opgevangen, iedere nieuwe teleurstelling wordt bij de rest van onze bagage gezet. Telkens weer een stapje verder gaan, en nog een en nog een omdat we geen andere keuze hebben.
Bobo: nou zeg dat meen je niet. Wat frustrerend zeg! Nou maar hopen op de theorie van xxx! Ik heb morgen afspraak met de huisarts. Dus morgenavond zal ik het wel even vertellen hier. Fijne avond meiden!
xxx jouw theorie bevalt me wel . hopelijk krijg je gelijk. lelie ook jij bent een sterke vrouw! Kijk maar wat jij allemaal al te verduren hebt gehad. Iedereen van ons kent de slechtere dagen, maar daar komen we inderdaad alleen maar weer sterker uit. We hebben helaas geen opties, onze weg is niet de makkelijkste, maar daardoor waarderen we het resultaat alleen maar des te meer. Dikke knuffel meis! Pien ok ben benieuwd
Tuurlijk heb ik gelijk dat moet gewoon. ik blijf positief! Deze kleine is niet weg te slaan bij je slaap lekker meid! Lelie: jij bent super sterk! Kijk even wat jij al gehad hebt! Iedereen stort weleens ff in, maar het gaat erom dat jr. Jezelf weer kan herpakken! Geen mens is van steen.
sjonge bobo niks gehoord zou fijn zijn als de theorie van Xxx klopt we horen het morgen iig @Xxx het gaat wel heb verschrikkelijke rugpijn en koppijn m'n werk begint er onder te lijden maar toch blijf ik positief. ga morgen weer nr de sportschool en ben begonnen met yoga. dat lichaam van mij zoveel mogelijk in balans brengen ondanks die troep van lucrin die er nu ik zit. woensdag zit ik de hele dag bijna in t zkh met gesprekken en onderzoekjes maar dat komt wel goed. ik duim echt v jou dat je vrijdag een goed gevoel mee naar huis krijgt! Lelie af en toe breken is niet erg. hoort er ook bij. ik heb ook wel eens een huilbui maar wordt er daarna ook sterker van. ik vind ook dat we bizar veel aankunnen. lijkt soms wel grenzeloos die pijn en leed en toch blijven we overeind. Pien succes bij de huisarts morgen. slaap lekker meisjes
Jeetje meiden, wat een achtbaan van emoties hier! Pfffft Boboke dus je weet gewoon nog helemaal niets ! Tsjee! Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!!!! Laat het goed zijn meid! (en ik begrijp volkomen wat je zegt hoor vwbt het gelijklopen). Het is gewoon mooi k*t! Hoop dat het je nu wel is gegund! Pien, succes morgen! @ Lelie, ook voor jou een dikke knuffel! Een traantje laten mag best hoor! Je bent al zo sterk geweest! @ Fozzy, goed bezig hoor met je lichaam! Succes woensdag in het ziekenhuis! @ Witroosje, vervelend dat je nog niet meer weet he! @ Mineraal, ik vind jou ook wel super sterk overkomen hoor na je operatie! Ook jij hebt veel achter je kiezen, maar je doet het allemaal toch maar! @ XxxxX, laat de spanning je niet teveel worden meid! Heb je een beetje afleiding deze week? Laat de dagen tot vrijdag maar heeeeeel snel gaan he!