Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    We hebben gister een extra afspraak gehad in EMC, omdat het allemaal zo langs elkaar heen ging doordat we al in IVF traject zaten, en ondertussen zaadonderzoek niet goed was. Dan weer de ene arts, dan weer de andere, was het goed zat. Gelukkig wel alles weer duidelijk sinds gisteren, al is het niet zo best momenteel.

Blijkt dat mijn man nu eerst verder onderzocht zal worden op afwijkingen e.d. voordat we verder kunnen met IVF. Mijn arts had ook niet verwacht dat zijn zaad niet goed zou zijn, vandaar dat hij ons al aangemeld had voor IVF...das dus nu vertraagd t/m oktober, want zo lang gaan die onderzoeken duren :(. Ze onderzoeken waarom zaad kwaliteit zo slecht is, en welke eventuele risico's aanwezig zijn met zijn zaad (afwijkingen e.d.). Er zijn dus wel enkele bewegende zaadcellen, maar is echt heel weinig en niet de beste A kwaliteit. Mochten we aan het eind vd onderzoeken door kunnen gaan met IVF, zal het dan ook zeker ICSI worden (1 zaadcel injecteren per eicel)

Ondertussen gaat het me mij steeds slechter, het slechte slapen, me niet lekker voelen en gespannen onderbezette situatie op m'n werk eisen z'n tol, heb me gister ziekgemeld...er komt echt niets meer uit me, ben extreem moe en futloos. Heb van arts Livial voorgeschreven gekregen, welke de bijwerkingen van de Lucrin wat tegen zullen gaan. Het is alsof alles tegen gaat zitten, ik denk ook nog beetje terugslag van operatie afgelopen december, en ik maak me gewoon ook zorgen om de endometriose en mijn gezondheid, en hoe het verder zal gaan in de toekomst, ondanks of IVF wel of niet gaat lukken...

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ijsvogeltje, ik wil je even heel erg veel sterkte toe wensen! Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Het is dan net allemaal even te veel he. En op het werk gaat het niet goed en privé loopt het ook niet helemaal zoals je zou willen. Dan is het allemaal even uit balans.
    Hopelijk gaat het medicijn helpen en voel je je snel weer wat beter. Goed dat je je ziek hebt gemeld, denk maar even heel goed aan jezelf.
    Wat een tegenslag voor wat betreft het zaad van je man. ICSI is natuurlijk ook een heel goed alternatief voor IVF. Maar toch, je schrikt er wel van als ook nog het zaad niet goed blijkt te zijn. Sterkte meid!!!

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Even van me afschrijven hoor... Merk nu toch wel dat ik steeds meer gespannen wordt voor de operatie van maandag. Moet er steeds aan denken!! Heb er helemaal geen zin in, maar ja... het moet, ik heb geen keus. Als ik nu veel pijn zou hebben, dan sta je er toch anders tegenover... dan ben je blij dat het eindelijk zover is zodat je van de pijn af bent. Maar ik voel me nu lichamelijk zo goed en ik weet dat het na de operatie weer erg pijnlijk zal zijn in mijn buik. Vorige operatie (2 jaar geleden) heb ik ook heel veel pijn gehad na de operatie, verschrikkelijk gewoon. Had de maximale dosis morfine al gehad, maar de pijn ging niet weg. Verder ben ik bang voor de uitslag... Nou ja, afwachten allemaal maar...

Hoe gaat het verder met iedereen? Kunnen jullie een beetje tegen de warmte? Ik heb vanmiddag een kinderzwembadje gekocht... heerlijk in afgekoeld!

4. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

IJsvogeltje, het zit je ook allemaal niet mee he. Heb je al problemen genoeg van jezelf (endo, bijwerkingen van de Lucrin en de problemen op je werk), krijg je ook nog de problemen met je man te verduren. Ik snap best dat het je dan allemaal te veel wordt. Goed dat je je ziek gemeld hebt. Ga je binnenkort nog met vakantie? Anders zou ik toch maar even een paar daagjes vrij gaan nemen voordat je overspannen raakt. Ik ben zelf ook overspannen geweest vorig jaar na m'n miskraam en problemen op m'n werk. Ik ben toen 5 weken in de ziektewet geweest. Het enige wat mij heeft geholpen is dat ik nu een andere baan heb. Zorg in ieder geval dat het bij jou niet zo ver gaat komen dus doe het lekker rustig aan en geniet van het mooie weer.

Caro, gek he dat je zo zenuwachtig bent. Het is niet niks hoor zo'n operatie. Is het een dagopname of moet je langer blijven. Wat heb je op je werk gezegd hoe lang je niet komt? Ik wens je alvast heel veel sterkte en ik hoop echt dat je weer snel opgeknapt ben en je lichaam weer helemaal klaar is om heel snel dat kleine wondertje te mogen begroeten.

Veel plezier vanavond met de voetbal. Hopelijk worden we WERELDKAMPIOEN!!!!

5. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi Caro en ijzerinnetje,

Bedankt voor jullie lieve berichten, das veel waard. Ik denk helaas dat ik al aardig op weg ben richting overspannen, de situatie op m'n werk speelt al zeker 2 jaar, en laatste 3 maanden ineens nog erger door mensen eruit en we de boel moeten draaien met 1 persoon, waar tenminste 2 personen voor nodig zijn. Er zijn weken geweest waarin iedere week het rooster is omgegooid + weer nieuwe drastische maatregelen. Daarnaast dus mijn eigen gezondheid sinds december, dus weet zelf ook wel dat dat alles elkaar erg versterkt. Maar ja...wat nu he, want ik voel me ondertussen alweer superschuldig en ongemakkelijk, ik ben normaal geen opgever en meld me eigenlijk normaal nooit ziek en zo. Toch weet ik nu ook wel dat het te ver is, wil eigenlijk afwachten totdat een arbo arts langs komt of op gesprek moet, maar zal toch ook wat aan m'n werk moeten laten weten...weet niet zo goed hoe aan te pakken, ik heb redenen genoeg, maar voel me enorm onrustig omdat ik niet weet wat te verwachten en hoe het verder moet :( bah...

Caro, kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de operatie, weet dat we allemaal aan je denken en duimen dat alles zo goed mogelijk voor je zal uitpakken. Ik had ook erg last van pijn na de operatie, ik reageer zo wie zo al erg slecht tot bijna niet op de meeste pijnstillers, op morfine reageer ik zo goed als niet, ik weet nog dat ik bijkwam uit de narcose en steeds op dat pompje drukte maar niets voelde en steeds half slaperig de verpleging belde omdat het pompje niet werkte, heb uiteindelijk gevraagd de morfinepomp maar te verwijderen de volgende dag, helpte toch niet. Nou, heel veel succes en sterkte, en houd ons op de hoogte hoor!

Gr!

6. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi allemaal,

Jammer he van de finale, is toch wel domper :x

Caro, ik ben heel benieuwd hoe het met je is! Hopelijk is alles goed gegaan. Ben benieuwd wanneer je weer thuis bent en kunt laten weten hoe het met je is...

Ik ben nog steeds thuis, alhoewel het nu sinds gisteren wel ietsje beter lijkt te gaan. Wellicht dat de Livial toch effect gaat hebben. Door het vele slapen rust ik ook wel wat uit lijkt me. Ik voel me in ieder geval weer ietsje fitter worden, waardoor ik ook weer wat positiever ben, en weer af en toe zin heb om wat op te pakken.

Even wat anders, ik overweeg lid te worden van de Nederlandse endometriose stichting, er wordt wel eens zo'n dag georganiseerd geloof ik, en ik heb daar toch wel interesse in. Ik wil gewoon graag weten wat de ontwikkelingen nu zijn met endometriose en of er nog studies/onderzoeken lopen die wat uitkomsten kunnen bieden en zo...Ben benieuwd of er anderen zijn die al lid zijn?

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hee meiden, ik ben weer terug!! De operatie is achter de rug, een heerlijk gevoel. Heb wel veel last van de wonden (4 stuks) en kan me maar moeilijk bewegen, maar dat zal er wel bij horen.
    De endometriosecyste is verwijderd + een klein deel van m'n eierstok. De cyste konden ze anders niet verwijderen. Verder zag de gyn endo op de darmwand, op de blaas, op het buikvlies en in de eierstokken. M'n eileiders zagen er ook niet al te best uit. Kortom: ernstige endometriose. De operatie heeft 2 uur geduurd. Vond het maar weer een bijzondere belevenis allemaal. Over zes weken ongeveer een vervolgafspraak. Hij heeft dan de videobeelden met een andere chirurg bekeken en dan kunnen we bepalen wat het vervolgtraject wordt. Afwachten dus nog hoe nog verder. IVF was in ieder geval wel een optie gaf hij aan.

Voelde me gisteren beter dan vandaag moet ik zeggen. Jeetje, wat een pijn in m'n onderbuik zeg. Alsof het helemaal bont en blauw is. Lig de hele dag wat op de bank te hangen. De gyn gaf ook aan dat ik moet rekenen op 2 weken herstel.

IJsvogeltje, gelukkig voel je je iets beter. Ik ben ook lid van de Endometriosestichting. Je kunt dan ook op hun forum. Daarom ben ik er lid van geworden. Verder doe ik er weinig mee. Af en toe krijg je een blad thuisgestuurd, maar heb er tot nu toe nog niet veel uit kunnen halen.

Vanmiddag de huldiging van het Nederlands Elftal op t.v. gekeken. Ja, daar heb ik nu wel de tijd voor! Maar wat een sfeertje zeg, geweldig!!

Groetjes!

8. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi Caro,

Goed om te lezen dat je weer terug bent, wel verbaas ik me eigenlijk dat je al zo snel terug bent, maar dat zal ook wel komen doordat het laparoscopisch is gebeurd? Ik heb in december 5 dagen in ziekenhuis gelegen, en had grote verticale wond van circa 15cm vanaf m'n navel naar beneden. Heeft lang geduurd voordat dat pijnlijke weg ging toen, heb toen ook superzachte onderbroeken maat XL gekocht (heb normaal M), want m'n eigen deden teveel pijn en zaten zo strak bij die wond. De wond en het litteken is ook nog erg lang gevoelig geweest, heb bij vlagen nog steeds wel momenten dat het litteken hard is en zo. Met zo'n 7 weken na de operatie was ik weer redelijk normaal, daarna ben ik het sporten ook weer gaan opbouwen, eerder kon en mocht echt niet.

Maar goed, fijn dat het achter de rug is he, en dat je tenminste al weet dat IVF nog een optie is. Rustig aan verder komende weken, gun jezelf een goede hersteltijd, want dat is altijd beter dan te snel weer van alles oppakken.

Ik heb me vandaag aangemeld bij de endometriose stichting, ook omdat ik dan bijdraag, zo voel ik alsof ik beetje bij kan dragen aan verdere onderzoeken etc. En ik wil wel op de hoogte blijven van voorgang, ook al is dat middels een tijdschrift van maar 2x per jaar.

Gr!

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi IJsvogeltje,
    Ik heb inderdaad een laparoscopie gehad. Wel vier gaatjes, dus vier wondjes op m'n buik. Een onder m'n navel, die nogal pijnlijk is, 2 rechts, en 1 links op m'n buik. Lachen of hoesten is echt een ramp, vreselijk wat doet dat zeer. Sinds vandaag kan ik eindelijk weer een beetje zelfstandig van de bank of van bed afkomen. Dat ging bijna niet, zo'n pijn deed het. Vanmorgen wat lichte huishoudelijke klusjes gedaan zoals de kattenbak verschoond en even een stukje stofgezogen. Mmmm, kreeg daarna vreemde krampen onder in m'n buik, dus denk dat het nog even teveel van het goede is. Toch maar weer even rustig aan doen vandaag. Denk dat ik volgende week ook nog maar even thuis blijf. Heb wel een zittend beroep, maar juist dat zitten doet zeer vanwege die wond bij m'n navel. Heb alweer zin in internetten, dus dat is dan alweer een goed teken.

Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes Caro

10. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry dat ik niet eerder heb kunnen reageren. Eindelijk doet m'n internet het weer. Ik was al benieuwd hoe het met jullie ging.

IJsvogeltje, gewoon nog lekker thuis blijven hoor als je je nog niet goed genoeg voelt. Als je weer met enorme tegenzin (oke, normale tegenzin hebben we geloof ik allemaal wel) te vroeg gaat werken, val je zo weer terug in de ziektewet en dan gaan ze helemaal moeilijk doen op het werk. Kan je beter maar wat later gaan werken, maar dat je in ieder geval wel weer opgeknapt bent. Hoe gaat het nu met je?

Caro, gelukkig ben je weer terug. Wel vroeg inderdaad. Heb je maar 1 nachtje hoeven te blijven? Je zal nog wel een tijdje last blijven houden denk van je buik. Ze hebben er toch allemaal in lopen rommelen. Niks overhaasten hoor. Laat je partner zich gewoon wat meer uitsloven in het huishouden. Jij hebt al genoeg meegemaakt om je daar ook nog druk om te moeten maken. Wat gaan ze nu nog met die andere endoplekken doen die op je darmen en je blaas e.d. Hebben ze dat ook weggehaald of zit dat er gewoon nog?

Ik hoop dat jullie allebei snel opknappen.

Groetjes shirley

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi Caro en ijzerinnetje,

Ik weet nog goed dat ik op de tweede dag na de operatie onverwachts moest niezen....oh wat was dat erg zeg, zo erg dat ik twee weken bij iedere kriebel in m'n neus van alles heb gedaan om maar niet te hoeven niezen.

Het gaat trouwens wel weer wat beter, ik denk dat de nieuwe medicijnen aanslaan en ervoor zorgen dat ik wat minder moe ben, me minder ziek voel en ook minder last heb van de opvliegers. Vannacht voor het eerst in 5 weken doorgeslapen tot half zeven, heerlijk. Ben 2 dagen geleden alweer thuis wat e-mailwerk gaan doen, en gisteren halve dag gewerkt, vandaag vrij en morgen weer werken. Gaat de goede kant op. M'n baas en collega's zijn erg meedenkend geweest laatste dagen gelukkig, ze hebben divers werk over gepakt zodat ik even wat minder druk heb, ook wordt er nog wat aangepast in het rooster wat voor mij beter zal uitpakken. Dus ik voel me daardoor ook positiever, en dat helpt natuurlijk ook.

Ik merk ook dat ik laatste weken erg bezig ben met het verwerken van de operatie, bekend worden vd endometriose en zo. Ik voel me erg boos en gefrustreerd. Ik heb zeker 4/5 jaar gelopen met die grote cyste voordat het in november is aangetoond. Een jaar eerder was tijdens een echo gezegd dat ik een volle blaas had, en daarmee moest ik het doen. Een jaar later, afgelopen novemver werd het weer gezegd bij het eerste gynaecologisch onderzoek, waarop ik boos werd, en toen keek hij beter, prikte met catheter in m'n blaas waar niets uit kwam, en toen zei hij dat het wel eens een hele grote cyste kon zijn...zucht. In de maanden daarvoor heel veel pijn gehad tijdens menstruaties (bij laatste heb ik zelfs morfinepillen gehad), diverse keren naar huisartsenpost waarop tijdens het laatste bezoek de dienstdoende arts zei dat het ook wel endometriose kon zijn, en toen ben ik daar zelf ook aan gaan denken en op internet gaan zoeken. Dat was dus in oktober afgelopen jaar en in november/december kwam alles uit. Maar dus laatste 5 jaar (en altijd al pijnlijke menstruaties ook tijdens pil gebruik 18 jr) al heel veel pijn gehad, rare krampen, die achteraf allemaal van de cyste en klemzittende eileiders kwamen. Afijn, ben dat denk ik toch nog allemaal aan het verwerken...

Nou ineens heel verhaal geworden, moest het kennelijk kwijt :)

Caro, doe alsjebrlieft niet teveel hoor!! Ik weet dat het moeilijker gezegd als gedaan is, maar is echt beter als je veel rust neemt. Ik ben wel heel benieuwd hoe het met jou verder gaat, en wat de artsen als vervolg zullen adviseren en zo.

Ijzerinnetje, dank je ook voor jou lieve woorden. Het helpt al dat ik hier op dit forum m'n ei kwijt kan en met jullie zo kan kletsen :)

Gr!

12. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi IJsvogeltje, dat is wel heel mooi dat je nu op je werk ontzien wordt, wel jammer dat ze dat nu pas doen nu je ziek thuis bent gebleven. Zouden ze dat nou niet eerder opgemerkt hebben dat je tegen overspannenheid aanzit. Nou ja in ieder geval wel fijn dat ze nu rekening met je houden. Hoef je je daar tenminste geen zorgen meer om te maken. En ga jezelf nou niet te druk maken over wat er in het verleden gebeurd is. Daar heb je alleen jezelf maar mee. Er kan toch niets meer aan veranderd worden. Kijk liever vooruit en blijf gewoon hoop houden dat alles goed gaat komen. Maar ga geen dingen opkroppen en als je je ei of frustraties kwijt wilt, weet je ons hier te vinden.

Caro, hoe is het vandaag met je. Gaat het alweer wat beter?

Groetjes Shirley

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hey meiden!

Klein clubje die hier regelmatig komt babbelen. Jackie is zeker nog op vakantie? Lekker weertje vandaag he! Ben voor het eerst weer een tijdje buiten deze week, knap er meteen al van op, de zon in m'n gezicht doet wonderen.;)

IJsvogeltje, goed om te lezen dat je je wat beter voelt! En doe hier je verhaal maar hoor, dat kan altijd lekker opluchten.

Hier gaat het elke dag een stukje beter gelukkig. Ben alleen bang dat de wond in m'n navel aan de binnenkant ontstoken is. Het is wat vurig (roodachtig) erom heen en ik voel harde stukken rond m'n navel. Ook nog redelijk wat pijn op die plek. Morgen maar even met de huisarts bellen... Ik heb besloten om deze week nog even rustig aan te doen en thuis te blijven. Ik kan ook niet anders, want ik kan niet eens normaal zitten (door die pijnlijke wond) en heb een kantoorbaan, dus zit bijna de hele dag. Verder is het van binnen ook nog niet helemaal okee, want heb regelmatig pijnlijke krampen en verlies soms wat bloed. Er is natuurlijk wel gesneden, dus die wond binnenin moet natuurlijk ook genezen.

Nou, allemaal een fijne dag.

Groetjes Caro

14. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi meiden,

Ja klein clubje he? Met mij gaat het beter! Gelukkig wel, die nieuwe medicijnen om de bijwerking tegen te gaan werken duidelijk, bijna geen opvliegers meer en ik slaap de nacht bijna helemaal door, joepie!!

Heb me ook weer beter gemeld op m'n werk, gister ook hele dag gewerkt en ging goed. Doordat m'n baas en collega's nu ook weer gemerkt hebben dat ik echt een "ziekte" heb zeg maar, en last heb met de medicatie wordt er meer rekening mee gehouden, dus dat voelt ook al goed.

Morgen gaan mijn man en ik ook voor een paar daagjes naar Barcelona! Dus lekker ff eruit met z'n 2-en. Hebben er veel zin in!

Caro; Inderdaad lekker weertje, ben lekker thuis aan het rommelen, af en toe de tuin in, zag vannochtend dat een duivenpaartje een nestje aan het bouwen is in 1 van onze bomen, grappig en lief gewicht ondanks dat ik duiven niet zulke leuke vogels vind eigenlijk.

Fijn dat het nu weer wat langer achter de rug is he, de operatie, stap voor stap weer beter worden.

Gr!

15. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Caro, heb je nog gebeld naar je huisarts over de wond bij je navel? Ik heb zelf ook wel gehad dat het in het begin een beetje zeer deed en wat jeukte maar verder niks, dus ben wel benieuwd wat hij zegt.

IJsvogeltje, goed van je dat je er lekker een paar daagjes met manlief tussenuit gaat. Kan je lekker even bijkomen van alle ellende. Hopelijk knap je er goed van op en kan je er weer een tijdje tegenaan.

Groetjes Shirley

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    IJsvogeltje, hoop dat je nu lekker aan het genieten bent in Barcelona!

Shirley, vanmorgen ben ik toch maar even naar de huisarts gegaan. Er komt nog steeds vocht uit de wond en het ziet er raar uit. De huisarts gaf aan dat het verder geen kwaad kon. Er is een stukje wild vlees gaan groeien. Brrrrrrrrrrrrr... Moet nu met een zoutoplossing proberen het kleiner te krijgen. Verder is rechtop zitten nogal lastig en pijnlijk. Vanmorgen toch maar even een broek aan gedaan toen ik naar de huisarts ging (loop de hele tijd in jurkjes/tuniekjes, voelt wel zo prettig), maar moest gewoon m'n knoop open doen, want die prikte in de wond. Wil maandag eigenlijk wel weer m'n werk gaan oppakken. Maar even kijken of dat lukt en anders eerst een paar uur om te kijken hoe het gaat.

Hoe gaat het verder met jou Shirley? Jullie zijn in afwachting van de afspraak in het ziekenhuis toch, wanneer is dat ook alweer? Nog vakantieplannen?

Groetjes Caro

17. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Caro,

Het gaat nu weer ... Ik ben weer ongi, met de nodige klachten. We zitten maar weer aan de para's. Ben inderdaad aan het aftellen voor het ziekenhuis. Nog precies 3 weken. Pfff. Ik ga in september op vakantie, dus dat duurt nog even.

Ga nu weer gauw aan het werk, want m'n pauze zit er weer op.

Groetjes Shirley

18. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hallo allemaal,

Ik ben er weer. 3 weken Spanje gehad. Top vakantie gehad!

Ik heb al snel een beetje gelezen maar kan het allemaal niet zo goed onthouden,we waren nl laat thuis vannacht. Ga het weekend alles even goed doorlezen.

19. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Jackie, Welkom terug. Jeetje zijn er nu al weer 3 weken voorbij? Wat vliegt de tijd toch voorbij. Heb je een fijne vakantie gehad? Weer lekker bijgekomen?

Het gaat gelukkig al weer beter. Heb toch minder last gehad deze cyclus nu ik geen hormonen heb gehad. Dat scheelt dan toch. Heb nog wel para's nodig voor m'n rugpijn en nog steeds bloed bij ontlasting, dus het zit nog steeds niet goed. Nog 3 weken aftellen en dan hoop ik meer te weten.

Nog een prettig weekend.

Groetjes Shirley

20. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi meiden,

Zo ik heb in alle rust alles eens goed gelezen en ben nu weer bij.

Caro,ik lees dat je operatie goed is gegaan. Fijn!

IJsvogeltje,ik lees dat het met jou even niet zo lekker ging en dat het inmiddels weer beter gaat. Ben ik blij om!

IJzerinnetje,ik lees dat je ongi bent geworden en over 3 weken een afspraak in het zh hebt. Spannend! Het gaat deze cyclus beter dan vorige. Gelukkig maar!

Hier gaat het goed,ben heerlijk uitgerust en mag morgen weer aan de arbeit.
    Gelukkig is de was aan kant,ligt weer schoon in de kasten.

Op de vakantie voornamelijk aan het srtand gelegen,het was echt bloedheet in Spanje en erg benauwd. We zijn een dag naar Barcelone geweest en voor de rest niet zo veel. We hadden wel plannen maar vond het wel best eigenlijk zo.
    As woensdag naar het zh voor de uitgangsecho en uitleg medicijnen voor de cryo tp. Begin nu toch een beetje de kriebels weer te krijgen.
    Meiden het is ook weer fijn om terug te zijn en weer lekker met jullie te kunnen kletsen
    Fijne zondag nog.

Deel Deze Pagina