Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Mien geweldig:)
    Hier misselijk. Pff zal het een voorteken zijn???

2. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Wow nien! Wat super! Vast een heerlijk gevoel! Ben je nu al wat geruster?

spannend queen!!! Is er al een liggingsecho gemaakt of kunnen ze iets zeggen over of je kindje al is ingedaald?

X!

X

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jeej Nien!! Wat een fijn gezicht is dat hè?! Lekker genieten nu dus...

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Nien, wat ontzettend fijn meis dat alles goed was en dat jullie hartje hebben horen kloppen. Nu kun je het volgens mij pas echt geloven dat het zo is.

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Queen: spannend! Ben benieuwd of het voortekenen zijn. Het zou zo maar kunnen . Ik denk aan je meis!

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hou je ons op de hoogte Queen??
    En MF, hoe voel je je??

Liefs

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik hou jullie op de hoogte dames. De kleine was vorige week ingedaald en lag bijna vast. Ik moet do ochtend weer. Spannend dus.

8. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    nee ze hebben heen kweekje genomen van de cystes, maar van witte afscheiding (sorry) en er is een update ik had gister de dokter verkeert begrepen, (het kwam ook best wel onverwags dit vooral omdat je opgenomen werd voor blindedarm ontsteking dus was beetje verward) maar Dokter is vandaag geweest, ontstekings- waarde in het bloed is verhoog ondanks de antibiotica, maar ik zat vanmorge toen ze bloed af namen pas een half dagje aan de antibiotica, dus hier maak ik me niet zo heel erg zorgen over, het iets betere nieuws is is dat zodra ik over kan op antibiotica tabletten ik naar huis mag en een vervolgafspraak krijg bij de poli voor een nieuw inwendige echo, en dan gaan ze pas verder kijken wat het vervolg gaat worden, dus de kijkoperatie is gelukkig nog even uitgesteld.
    Dus nu maar hope dat de antibiotica snel aanslaat, en dat ik snel weer naar huis kan, want hier word ik alleen maar depri van pff..

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nien, gefeliciteerd meid!! Ben heel blij voor je!

Queenmeisje, spannende dagen! Succes!

Cindii, heel veel sterkte.

Sorry dat ik zo kort van stof ben, maar heb even geen puf om op iedereen te reageren. Moe moe en nog eens moe! Maar ik klaag niet hoor.:)

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Arme Caro.. Maar dat komt goed hoor:)

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @nientjje: gefeliciteerd met mooie echo!
    @caro: sterkte en rustig aan meid!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bedankt voor de lieve reacties weer! Zo leuk om te zien dat iedereen het elkaar hier zo hard gunt.

@ Queenmeisje: morgen weer terug, spannend!

@ Cindii: sterkte!

@ Caro: ja dat moe zijn, dat is lastig he. Lekker op tijd naar bed.

13. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Even snel, want moet zo weer weg. Wat is er weer veel geschreven.

@MF. Bedankt voor je mooie woorden. Je bent lief. Ik duim ook voor jou en hoop dat jouw terughoudendheid en angst binnenkort voorbij zijn en je volop kunt genieten. Op naar de 1e echo.

@Nienttje. Top dat echo goed was en alles in orde is met beeb.!!Heb je foto'tje meegekregen? Wel kopieren hoor, want echo foto vervaagt na een paar jaar.

@Queenmum. Spannend, dat gerommel. Staat tasje al klaar? Hoe gaat het met je suikerwaarden?

Ego update, ik ga volgende week naar Duitsland op en neer sjeezen om door immunoloog te laten onderzoeken of ik immuunstoornis heb die zwangerschap in de weg staat. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Nu een beetje moe van al het gebrainstorm en geregel om mijn kansen te vergroten. Maar wel een tevreden gevoel dat ik op korte termijn allerlei afspraken heb staan die ons hopelijk dichterbij een baby brengen. Volgende week afspraak immunoloog dus en verder nog 2 afspraken in mei ivm endo. En ook nog voor begin juni afspraak gemaakt voor orientatiegesprek in Gent.

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Caro, dikke knuf voor jou meis! Doe rustig aan.

Cindii, sterkte meis! Hopelijk mag je snel weer naar huis, maar vooral dat je je weer wat beter zal voelen.

@Bo, graag gedaan hoor meis! Wat spannend allemaal wat er dan nu zo op je af gaat komen. Wel heel goed hoor dat je er zo voor gaat. Denk dat dit ergens in je hoofd ook wel wat rust geeft. Zo van, afspraken staan en er gaat straks echt iets gebeuren. Hopelijk tref je fijne artsen. Liefs

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Oke, de enerlaatste dan.Ik had gehoopt dat er 2-3 zou komen te staan, maar dit was veel mooier:D Het zal inderdaad wel een indicatie zijn, want ik kan sowieso niet langer zwanger zijn.:)

En deze om het echt af te leren;)
    Nu stop ik met testen, anders maak ik mezelf gek. Hoop echt zo dat het deze keer wel goed mag gaan!

Was wel heel cool. Heb filmpjes gemaakt van kruidvattest en clear blue digital. Bij die van clear blue kneep ik hem wel even, zo van dat duurt lang, maar in feite stond het er binnen 50 sec.

Vanmiddag naar de gyn. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Verder voel ik me redelijk. Heb best veel buikpijn gehad, waar ik me zorgen om maakte. Hopelijk gaat het nu wat beter. Hoop echt dat het deze keer wel goed mag zitten en goed mag blijven gaan.

Hoe is het met de andere meiden?

En, btw sorry lieve meiden, voor mijn enthousiaste testjes showen. Ik stop daar nu mee, maar misschien is het ook wel omdat ik zo graag die bevestiging zie/hoor, vanuit onzekerheid. Ik wil er namelijk totaal niemand mee kwetsen. Liefs

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha musical.. Wauw...zijn het er geen 2...

17. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Wow mf! Dat ziet er goed uit!
    Maar kan mij ook voorstellen dat het vanmiddag bij de gyn wel spannend is! Hoe laat mag je en gaat er iemand met je mee?

X!

Queen, bij jou dus nog rustig...?

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Queen, nog geen beebje dus? Zit veels te warmpjes lekker in je buik. Haha, twee, dat zei ik ook al tegen mijn moeder.
    Zal vast wel niet, en zo ja, dan is het super welkom, maar zal wel extra pittig zijn,haha! Ben zo benieuwd wanneer jouw beebje komt.

@Mukje, Ik moet er om 13.30 zijn. Donor gaat mee, omdat we eigenlijk intake IVF zouden hebben. En stel dat dit mis gaat, wat ik niet hoop natuurlijk, dan wil ik alsnog gelijk door kunnen voor IVF. Ik heb dus wat vraagjes staan over IVF, maar meer nu nog wbt zwangerschap. Hij ziet me aankomen met die vragenlijst,haha! Ik schrijf altijd alles op, want anders vergeet ik weer dingen en heb ik weer van dat achteraf gedoe. Ik hou jullie op de hoogte.

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Zo meiden even een ego update.
    Net bij de vk geweest en een CTG laten maken. Voel de kleine wat minder. CTG was gelukkig goed maar morgen krijg ik er nog 1 en gaan ze kijken hoe verder ivm suiker.
    Tijdens de CTG heb ik gevraagd of ik mijn dossier in mocht kijken omdat ik niet precies wist hoe erg de endo was etc. Nou ik ben gezegend met uitgebreide endo. Wist dat t in m'n kleine bekken zat maar heb ook diverse verklevingen. Iets vergrote eierstokken waarvandaan rechter weg moet worden genomen na de zwangerschap. Blinde darm was iets verkleeft etc etc. Rechter eierstok en ga zo maat verder.
    Schrok wel een beetje want ik had me niet helemaal gerealiseerd dat het zo erg was. Ik mag dus in m'n handjes wrijven als ik van ren gezond kindje beval.
    Meiden die nog niet zwanger zijn ik hoop dat dit jullie kracht geeft. Knuff

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieverd, kan me voorstellen dat je daar wel van schrikt. Als je dat zo leest. Hoop dat je morgen een goede CTG hebt. Wordt het wel een natuurlijk bevalling of een ks? Dat is ook schrikken dat je de kleine minder voelde. Geeft zoveel stress. Hoop dat je snel je kleintje in je armen mag sluiten. Overigens las ik wel vaak dat mensen met endo wat eerder bevallen als gemiddeld. Weet niet of dat een fabeltje is of een feit.
    Meis, hou je haaks, ik denk aan je. Hele dikke digi-hug voor jou

Deel Deze Pagina