Bij mij was het ook meteen duidelijk! Misschien was het bij jou niet helemaal duidelijk of het wel een endocyste was of toch iets anders? Ik heb vanaf mijn 12e iedere maand met pijn gelopen. Het was alleen minder tijdens pilgebruik. Maar nadat ik hiermee gestopt ben wordt het weer steeds erger. Beste picolona, ik hoop heel erg voor je dat je pijn weg blijft en dat je toch geen endo blijkt te hebben. Heel veel succes in de komende ronde.
Volgens mij hangt het ervan af wie er kijkt naar die cyste. Bij mij hebben er diverse mensen (nurse practitioners, artsen) naar die cyste zitten koekeloeren, maar het duurde even voordat iemand bedacht dat het een endocyste zou kunnen zijn. Daarna kwam ik bij dr. Simons terecht. Voor hem was er geen enkele twijfel. En hij heeft meerdere malen gezegd: dit hadden ze eerder moeten zien ... Dus ... @muk: ik moet het recept ff opzoeken. Heb dit weekend trouwens zelf advocaat gemaakt (de kippen legden zoveel eieren dat we er niet tegen konden eten). Ook erg lekker ...
Meiden, weet iemand of maagpijn na de punctie kan? Stiertje, had jij dit misschien ook door je overstimulatie?
Ik heb ook vanaf mijn 12e pijn gehad.. Maar tot de laatste cryo poging nooit cystes gehad! Dat zegt niets over de hoeveelheid en de ernst. Omdat er bij mij dus niets te zien was op de echo's is er jaren gezegd dat het tussen m'n oren zat en dat het gewoon een zware menstruatie was... Hier is in beide ziekenhuizen vertelt dat ze alleen dmv een kijkoperatie met 100% zekerheid kunnen vaststellen dat het endo is... Snap dat succes wel te zien zijn, maar dan scheelt het idd ook wie er naar kijkt. Daarnaast zegt een cyste niets over wat er eventueel nog meer van binnen niet lekker zit..
LaFemme, weet eigenlijk niet meer zeker of ik maagpijn had... Lijkt me wel heel vervelend meid! Kan je niet nog iemand bellen? Dan heb je ook meer rust misschien.. Het zit je volgens mij behoorlijk hoog.. Sterkte
Nee, want ik had geen punctie bij mijn overstimulatie. En als je geen punctie doet, dan zet de overstimulatie ook niet door (want die wordt getriggerd door de hcg in de pregnyl of in een later stadium mocht je zwanger zijn). Staat het ook in het papier dat je hebt meegekregen? Vervelend he, je gaat denken dat alles wat je voelt met die punctie te maken heeft, terwijl je ook 'gewoon' maagpijn kunt hebben. Anders morgen even bellen!! O, je hebt natuurlijk sowieso morgen contact ivm wel/niet terugplaatsen. Als je het echt niet vertrouwt, kun je ook het centrale nummer van het umcg bellen en vragen naar de dienstdoende ivf-arts.
@muk, alles nog steeds hetzelfde als afgelopen 2 weken, misselijk en heel erg moe en de dagen proberen door te komen en af te strepen tot de volgende echo...nooit gedacht van te voren dat het na een positieve test nog zo'n lange onzekere tijd (en beroerd in mijn geval) zou zijn...we zijn echt nog steeds enorm bang om teleurgesteld te worden, dus genieten is er nog zeker niet bij nu. Hopelijk komt dat nog wel... Alle liefs!
Lafemme, hopelijk wordt de maagpijn wat minder, en anders zeker even bellen hoor! Ik hoop echt enorm dat de TP door mag gaan!!
Meiden, t is niet doorgegaan. Op zich was het bloed goed, maar ze willen me morgen eerst terug laten komen. Als de bloedwaardes gelijk zijn gebleven of zelfs wat lager, dan durven ze t aan. Maar omdat ik niet veel weeg en klein ben en de eierstokken wel heel groot zijn, is de kans op overstimulatie heel groot. Ze willen me niet ziek laten worden. Het is een vreselijke domper. Ik had het verwacht, maar ik baal wel ontzettend hoor. Moet ik straks weer een maand wachten
Ooo, shit!!! Ik hoop heel erg dat het morgen wel goed is. Maar hoe erg balen het ook is: jouw gezondheid is wel het allerbelangrijkst hoor! Overstimulatie kan heel gevaarlijk zijn. Ik duim voor je!
Jeetje lafemme, wat een domper zeg! Maar ze plaatsen je mooie Emmy's natuurlijk alleen maar terug als het nestje veilig is. Dan liever een maandje wachten, hoe moeilijk dat ook is. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het morgen gewoon door kan gaan! Hebben ze al iets gezegd over de bevruchtingen? En hoe is het nu met je maag? Lieve knuffel!
Er waren 21 bevrucht, waarvan 13 goed waren voor invriezen. Dus dat is wel heel positief. Er zaten een paar topembryo's bij. Ik weet t, daar mag ik heel blij mee zijn, want dat is uitzonderlijk, maar het is nu even zuur... Mijn maag is nog wel wat gevoelig. Maar op de cho was niet echt iets te zien.
Ok. Ik had echt waterdunne diarree. Dus blijf maar lekker veel drinken. Ik kan me herinneren dat ze het bij mij over n f5 waarde hadden. Iemand enig idee wat dat inhoud?
LaFemme, je mag ook even balen hoor! Maar 13 geschikt voor invriezen is wel toppie. Wauw! Daar ben je op een later moment vast wel weer blij mee. Snap hoe je je voelt. Ik baalde toen ook als een stekker (maar ik had dan ook 2 weken voor nop mezelf volgespoten met hormonen).
He lafemme, wat balen zeg, maar wel WOW!!!!!! 13 ingevroren cryo's is zijn echt super veel kansen hoor Ik ben zelf alleen maar zwanger geworden van cryo's en geeft me eerlijk gezegd ook een goed gevoel dat mijn lijf niet meer volzat met hormonen. En dat spuiten is dus niet voor niks geweest hoor want 13 stuks opbrengst is echt super!! Hoop natuurlijk dathet alsnog doorgaat morgen, maar anders heb je echt super veel kansen hierna. Grote knuffel voor jou
Bah LaFemme!! Dat is echt een domper meid!! Je hebt dan toch het gevoel dat je deze kans misloopt denk ik.. Ondanks dat je weet dat het misschien niet verstandig is! En er is dus geen kans dat als je morgen terugkomt je alsnog een emmy terug krijgt? Dikke knuff
Oja, wel een retegoeie scorte voor in de vriezer!! Dat zal misschien een heel klein beetje rust geven?
Ja inderdaad een goeie score ja, haha. Het voelt ook wel als een verloren kans. Ik heb nog wel kans dat het morgen wordt teruggeplaatst. Dat ligt dus weer aan de bloedwaardes. Als het hetzelfde is als vandaag (maar het liefst willen ze natuurlijk minder) dan durven ze het wel aan. Dus de duimen draaien hier overuren, al heb ik er niet echt veel vertrouwen meer in...