mukje: spannend, ik zal aan je denken zondag, rust nu maar lekker uit. piccolina: Ik zal duimen voor 2 streepjes. stiertje: hoe ist gegaan? Vanmiddag toch maar even gebeld naar het zh maar het is vrij normaal vertelde de verpleegkundige het kan soms wel tot 2 weken aanhouden, oja voor dat soort vragen moest ik volgende keer tussen 11 en 12 bellen. Ja als je dat niet weet . nou ja de volgende keer zal ik dat doen
Ik heb gezocht naar dat stukje over de schildklierafwijking, stond toch op de site van freya? maar kon het niet vinden. waar staat het precies?
Dames, eerst maar ff ego: sinds vanmiddag zitten er 2 embryootjes in m'n buik. Een 3-cellige en een 4-cellige. Er zijn dus wel wat celletjes verloren gegaan, maar de arts verzekerde me dat dat vrij weinig zegt over de kansen bij een cryo. Nou, dat geloven we dan maar. Er is ook geen cryo verloren gegaan, want deze 2 zijn meteen goed ontdooid. Dat betekent dat we er nu nog 2 in de vriezer hebben. Het was opnieuw een ontzettend gemier om de catheter op de juiste plek te krijgen. Dat was de vorige keer ook zo. Alsof ze een bepaald bochtje niet goed kunnen krijgen. Ze zijn wel een kwartier tot een half uur bezig geweest. Op een gegeven moment leek het alsof ze langs een bepaald obstakel moest, dat deed even pijn, en toen zat ze eindelijk op de goede plaats. Poeh, echt niet fijn als iemand zo lang met een echoapparaat op je volle blaas zit te drukken ... Nou, nu is het grote wachten weer begonnen. Vandaag over 2 weken, op vrijdag 10 augustus, mag ik testen. Ik heb trouwens nog een paar foto's van de emmy's gemaakt. Wel grappig. Mocht ik zwanger worden, dan zijn dat de eerste foto's in het album @Margha: ik had ook bloedverlies. Op de dag van de operatie vrij veel. Daarna nog een paar dagen een beetje. Is vrij normaal. @muk: we hopen op een paar mooie bevruchtingen, en dan zondag de tp. En dan samen op het wachtbankje! @piccolina: succes met testen morgen!
Hoi meisjes, hele nacht gedroomd over twee streepjes en zwanger zijn etc echt bah! vanochtend kv5 gedaan: na 3 minuten gewoon licht positief!!! hier de foto Het zou dan 12 dpo zijn, dus even afwachten en maandag weer testje doen! Ben voorzichtig blij maar toch spannend of het dan toch niet vals positief is en dat het geen vk wordt..... http://www.freebits.nl/images/847foto.jpg
Wauw piccolina, ik vind het geen licht streepje hoor! Gewoon superduidelijk. Alvast een voorzichtige felicitatie. Hopelijk maandag een knaltest!
Dankje ben zo blij en spannend!! Ben nog wel bang te geloven want kan nog van alles mis gaan Heb sinds gister avond ongi krampen en natte afsheiding beethe slijmachtig met witte kloontje ben bang naar wc gaan Net clearblue vroeg test gekocht ga morgen ook testen!!
piccolina: gefeliciteerd, en een duidelijke streep. ik heb nog even zitten lezen over de schildklier en endometriose, wel een interresant stukje. ik moet wel zeggen dat ik vaak moe ben vaak tintelende vingers heb en de laatste 4 jaar veel ben aangekomen. maar goed dat kan ook van de orgametril komen dat ik aangekomen ben.
@margha, kan de huisarts je schildklier niet even checken. Ook op t3 en t4. Doen ze vaak niet geloof ik. En evt ook op TPO?
Ik zat net te denken schildklier problemen hebben toch ook met hormonen te maken, en ik slik nu nog de pil. Ik weet niet of het dan goed te meten is.In 2008- 2009 heb ik een tijdje ovulatie testen gebruikt en toen had ik wel elke maand een eisprong volgens die stripjes.
Dames ik lees hier al een tijdje af en toe mee omdat ik zelf een zus heb die al 5 jaar probeerde zwanger te worden. Eerst met iui vervolgens met IVF en na 2 puncties waaruit helaas maar 3 terugplaatsingen volgden kwamen ze er achter dat ze endometriose heeft en is daaraan geopereerd, nu 3 maanden later mochten ze eindelijk aan de laatste IVF poging beginnen en daar kwamen helaas ook maar weer 2 embryo's uit waarvan 1 goede en 1 minder goede. Toch maar alletwee teruggeplaatst en nu met deze allerlaatste kans is ze zwanger!! Ik ben zoooo blij! Wilde het hier even komen melden alhoewel ik hier nooit actief heb meegeschreven. Dus na 5 jaar nu eindelijk gelukt! Ze is nu 5 weekjes en we hopen allemaal zo dat dit mooie wondertje zal blijven zitten. Duimen jullie mee? Wens jullie ook heel veel succes met zwanger worden, ik weet hoe moeizaam het ooit kan gaan.
La Femme, even een knuffel voor jou. Had het zo gehoopt voor je. Neem de tijd om dit weer een plekje te geven en dan over een dikke maand weer met goede moed voor de volgende terugplaatsing. Stier, ga voor je duimen! Mijn cryo was ook een viercellige. Vervelend dat de terugplaatsing zo moeilijk verliep. Heb dat ook 1 keer gehad. Alsof er iets in de weg zat. Nessy, de wachtweken zitter er bijna op voor jou. Hopelijk een tweede streepje! Piccolina, gefeliciteerd! Margha, fijn dat de operatie achter de rug is. Ben benieuwd wat het vervolg is. Verder weet ik het ff niet meer... Lees af en toe mee hier, maar het lukt me niet meer om alles te volgen en overal op te reageren. Knuf voor iedereen, leef met jullie mee.
@bloempje, wat fijn zeg voor je zus. Hopelijk mag het deze keer goed blijven gaan. dat verdiend ze. @marha, ovutesten zijn niet altijd even betrouwbaar in mijn ogen. Ik gebruikte ze ook en vond altijd mijn ei. Maar bij bloedprikken bleek dat ik heel vaak geen ei of geen goede eisprong had. Wil je niet ontmoedigen, maar zo ging het bij mij. Misschien eens vragen of je week na je ei progesteron mag laten prikken. Daaraan kunnen ze dat zien. suc6 meis. @nessie, duim, duim, duim. @lafemme, nogmaals dikke knuf voor jou
@Margha: ik heb een aantal dagen erna nog wat gebloed, daarna was het over. @Ukkie: ik mocht ook dezelfde dag naar huis, ieder zhuis is weer anders. Fijn dat het is meegevallen. @Mukje: en zijn ze teruggeplaatst? @Stiertje: ik ga duimen voor je!!
Margha. Ff snel Je hebt het stukje over de schildklier gevonden zie ik! als je laat prikken op je schildklier is her vooral belangrijk op tpo en tsi te prikken! Dit zijn antistoffen die innesteling voorkomen en een mk kunnen veroorzaken. Ik ga het bij het volgende bezoek ook zeker vragen!! Pic. Super meid. Muk....hoeveel bevruchtingen??? Stier. Hou vast!!!!
Vandaag testje herhaald en die is nog dikker de streep, nog steeds niet even als controle maar toch voor 13 dpo niet slecht.. Twijfel of ik 30 augustus afwacht : gesprek met mijn gyn. Dan is precies 8 weken dan kan ook echo gemaakt worden. Of zal ik toch volgende week naar ZK bellen en vragen eerder afspraak met iemand anders (mijn gyn. op vakantie).. of moet ik VK bellen.. geen iedee... Ik heb verder geen kwaaltjes.. borsten tepels alles prima wel gevoelig.. buik voelt als een grote bouwterrein: het steekt en trekt en voelt alsof van binnenuit wordt alles groot aangepakt en verandert.. Morgen weekje op vakantie hoop dat het dan blijft zitten komende beslissende week... Iedereen succes ik zou voor jullie net zo blij zijn als voor mijzelf!
Gefeliciteerd, Piccolina! Ik zou gewoon ff het zkh bellen als ik jou was. Dan hoor je wel of je eerder kunt komen.
picolina: fijne vakantie toegewenst, zal vast wel lukken hij begint nu al super Ik zou inderdaad ook bellen en dan hoor je wel wat ze zeggen. musicalfan: Progesteron laten prikken is een goede, zal ik zeker vragen. Caro: hoe gaat het met jou? je schiet mooi op, Is jouw wens een thuis bevalling? Ik heb net mijn cyclus bekeken van voordat we een pauze ingelast hebben, deze was tussen de 30 en 23 dagen en met veel spotting voor en na de menstruatie, soms in totaal wel 2 weken, met een positieve ovu test op dag 10 of 11 en, alleen de van 30 dagen op dag 16. Zou dag 1 van mijn cyclus dan de eerste dag van de spottingen zijn of van echt bloedverlies? wat denken jullie? dit wil ik ook gaan vragen aan de gyn. mocht dit weer zo zijn. Verder lijkt de 18e wel weer ver weg.
@Lafemme: wat vreselijk balen voor je, ik leef met je mee en wens je veel sterkte met weer een nieuwe poging en het doorkomen van het hele proces er aan voorafgaand @piccolina: gefeliciteerd: zo zie je maar, dat het vaak ook 'gewoon' een paar maanden duurt @stiertje: ik duim heel hard voor je @nessy: ook voor jou! @margha: je weet nu hoe het ervoor staat, wat zijn de verdere plannen? Hier: lekker gevoel om van de pil af te zijn, ik zit nu denk ik rond mijn ovulatie, alhoewel dat in zo'n eerste cyclus na de pil lastig te zeggen is. Wel al een paar dagen buikpijn en toch helaas ook gelijk weer last van stoelgang (had ik voor dat half jaar pil ook iedere keer rond eisprong door de endo). Goed geklust op zich, dus toch ook maar duimen de komende weken Wel weer spannend hoor! Goeie week allemaal!