Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ff snel, o stier dit moet hem gewoon worden hoor!!
    Ik gun het je zo!!
    Spannend weer die wachtweken. ga voor je duimen.

Succes mukje bij de echo!
    Fijne vakantie nog Nessie.

Moet nu snel weer aan het werk, maar moest ff tussendoor.

Liefs

2. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Wow stier!

Vast heel dubbel gevoel omdat het de laatste cryo is, maar het is wel een topper!
    En zo te lezen heeft hij wel heel veel zin om te blijven plakken! Dit gaat hem worden hoor!

knuf, Muk

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Toen het embryo eenmaal veilig in m'n buik zat, moesten we er ook wel weer om lachen. Wij zijn allebei soms nogal eigenwijs (twee stieren bij elkaar), dus dit embryo 'past' in die zin wel heel goed bij ons. En stel dat het deze keer lukt, dan wordt het misschien nog net een stierenkindje. Dus dit moet 'm inderdaad gewoon worden! En zo niet, dan gaan we naar Düsseldorf voor poging 2!

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ga die laatste zin maar wissen stier, dit wordt 'm. PUNT
    :D

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Bedankt, jullie zijn lief! Ik hoop het zo dat dit 'm wordt (maar ben tegelijk zo bang voor weer een teleurstelling ...).

6. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muk, hoe is t gegaan vandaag???

7. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Jippie! We hebben een mooi kloppend hartje gezien!
    Kindje was al één cm lang, prima op schema!

Eindelijk een blij gevoel! We moeten wel bij het emc onder behandeling blijven. Ik ga liever naar de vlos, maar ik mag niet klagen. Mijn eierstokken waren nog wel heel groot door de overstimulatie, maar dat kon volgens gyn wel twaalf weken duren!

Maar de cyste was wel weer verder gekrompen. En dat zag je wel vaker bij een zwangerschap zei hij.
    Dus meiden met cystes: het hoeft geen belemmering te zijn! In het begin van de mmm was de cyste 7,5 cm doorsnee, maar na Zoladex en IVF nu nog maar 2,5!

Ik ben wel super misselijk, ik reageer later uitgebreider.

Lief dat jullie allemaal zo meeleven! En voor jullie komt dit geluk er zeker ook aan, vertrouw daar op!

Lfs, muk

8. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Muk, wat ontzettend fijn!!!

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Mukje: wat fijn dat alles goed is!

@ Stiertje: spannend weer voor jullie. Hopelijk is deze dwarse embryo (;)) nu lekker aan het nestelen.

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Muk, Gefeliciteerd wauw. Fijn zeg.
    En de wachtende ladies suc6

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Muk: joepie voor mooie echo! En nu genieten! Voorzover dat wil als je misselijk bent ...

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @muk, wauw meis, zo fijn dat je een goede echo hebt gehad. Nu lekker genieten hoor!

@stiertje, meis, dit mini stiertje moet gewoon bij je blijven plakken. Ik ga keihard duimen en hopen dat er geen tweede poging hoeft te komen. Ik snap dat je bang bent voor de teleurstelling, maar voor nu eerst hoop houden hoor! Dikke knuf voor jou

@nessie, geniet van je vakantie meis! Hoop dat alles goed met je gaat.

@sprits, volgende week eindelijk naar de fertiliteitskliniek. Spannend hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over vervolgstappen. schrijf al je vragen op hoor! Dan kun je niets vergeten van wat je wilde vragen.

@uk, spannend de wachtweken dus weer. Ik duim keihard!

@queen, hoe is het nu. Ben je al bij een arts geweest. Lijkt me idd behoorlijk eng meis! hopelijk gaat het een beetje met je en laat je het even goed nakijken. Pff.. ik had wel heel veel hartkloppingen met lucrin. Ik vind het echt heel rot voor je. Rustig aan en knuffies voor jou

Hier blijft het een zw schap met veel ups en down. Maar kleintje lijkt het tot nu toe goed te doen. En ik voel haar sinds 21 weken, zo bijzonder. Ik hoop dat jullie dat allemaal mee mogen maken. Ik denk aan jullie meiden!

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #3453 musicalfan, 1 sep 2012
    Laatst bewerkt: 1 sep 2012
    Hoe is het met de andere meiden, lafemme, mineraal,piccolina, sissie, margha??

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hee, musicalfan, lees ik nu dat het een meisje is? Wat leuk! En ik hoop dat er toch nog een moment komt dat je ook echt van je zwangerschap kunt genieten, want het lijkt me toch heel bijzonder. Dikke knuf terug voor jou.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @stiertje, ja je leest het goed, er zit er een klein meisje in mijn buik. En ik heb ook zeker wel genietmomenten en ben me zeer zeer bewust en dankbaar voor dit wonder, hoe moeizaam de zw schap ook soms is.

16. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Muk gefeliciteerd meis! Bijzonder he?
    Genieten nu ondanks je misselijkheid. knuf.

Wauw musicalfan een meid! Super en weer een nieuwe ervaring om beweging te voelen!
    Ik heb al een vragenlijst klaar. nog 5 dagen. En dan maar hopen dat we snel kunnen starten. hangt dat starten eigenlijk van je cyclus af?

Liefs

17. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden,

Musicalfan. Leuk dat je naar ons vraagt :) wachten op de nieuwe poging duurt lang en toch zie ik er enorm tegenop. Ik heb er zo'n negatief gevoel over. Alsof het mij nooit zal lukken. Van de week is mijn vriendin bevallen en dat hij heeft mij even de de put ingegooid......die bodemloze put.....jullie kennen t vast wel. Drie dagen flink moeten incasseren, nergens zin in weinig gegeten. Het lijkt wel of ik het niemand meer kan gunnen, maar zo wil ik niet denken. ik denk echt sterk te zijn maar als ik dan een foto van zo een babietje zie springen de tranen in mijn ogen. wat willen we het toch graag hè.....
    26 september IVF intake. Met jou al beter?? Een meisje wauw!!!!!

Sprits. Bijna de 6e!!!!! Het begin van de IVF is op dag 21 van je cyclus. Op de eerste dag moet je bellen of er plek is in die maand. Dag 21 starten met prikken. De IVF vond ik meevallen. De klappen kreeg ik na afloop. Toen alles voor niets was geweest. Hou ons op de hoogte!!!

Stier. Je laatste cryo. Hoe voelt het, heb je een goed gevoel of juist niet. Ik was kapot na mijn laatste poging. Ik ga nu voor de tweede IVF met veel minder vertrouwen dan de eerste. Ik heb door het weinige vertrouwen in het hele IVF te lang gewacht met mijn tweede poging. Of eigenlijk door het wantrouwen van mijn arts die maar blijft beweren dat mijn pijn geen endo is. Stier ik hoooooop zo dat ie blijft plakken bij je. Ik gun het jullie echt zo. Om mij heen alleen maar mensen die ff een leuke nacht hebben en oops zwanger zijn......grrr

Muk. Geniet geniet geniet.....geweldig

Meiden hoest met de rest.

Hier nog steeds geen definitieve uitslag van mijn bloed ( antistoffen schildklier) de huisarts zou mij bellen. Maar jullie raden het al. Nooit meer gebeld. De assistente werd geen wijs uit de uitslag...pffff. Volgens haar was de uitslag negatief, wat weer betekent dat het positief is.... Door drukke werkweek geen bezoekje aan de huisarts kunnen plegen.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Sissie: ja, helaas ken ik het gevoel dat jij beschrijft. Die bodemloze put. De wanhoop die je soms kan bespringen en die je bij de strot grijpt: gaat het ooit wel lukken?? En intussen wordt iedereen om je heen zwanger alsof het niets is, van nummer 1, 2, 3, etc. 't Is mooi kut, om het maar eens op z'n Hollands te zeggen. En toch gaan we er nog een keer voor, mocht het nodig zijn. Ja, zo groot is die wens.

Ik heb nu nog niet echt een gevoel 'het is wel gelukt' of 'het is niet gelukt'. Beetje drukkend gevoel in de buik. Wat rommelende darmen. En van de pregnyl heb ik gevoelige en opgezwollen borsten. Tsja, wat kun je daar van zeggen? Alles en niets. Dus er zit niets anders op: gewoon wachten tot uiterlijk morgen over een week. Of eerder duidelijkheid krijgen, als er bloed komt.

Heb deze keer acupunctuurnaaldjes gekregen die ik zelf kan zetten. Eentje in m'n arm en eentje in m'n voet, en ze zorgen voor rust in het hoofd en in het lijf. Ben benieuwd. De komende week wordt het spannendst natuurlijk.

Stom zeg, van huisarts/assistente. Die uitslagen zijn voor jou natuurlijk wel hartstikke belangrijk.

@Sprits: nog een paar nachtjes slapen. Spannend! Als je cyclus al stil ligt dmv lucrin of iets dergelijks, kun je beginnen zodra je in de planning van het zkh past.

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sissie, Ik begrijp heel goed dat je die gevoelens hebt. het wordt steeds moeilijker naarmate het langer duurt en iedereen om je heen maar zwanger lijkt te worden. Je gunt het een ander, maar het meeste jezelf en dat is logisch. Het is gewoon zwaar k*t als het niet mag lukken. Helaas hebben we die garantie nooit. Als je zou weten dat het je lukt al is het over 2 jaar dan geeft dat je een stukje rust. Hopelijk mag je snel aantellen. het is je zo gegund. Ik heb dat gevoel ook heel sterk gehad, daarom ben ik me ook extra bewust en zeer dankbaar voor dit wonder, ook al loopt mijn hele zw schap stroef en gaat het niet over rozen, ik heb het graag voor mijn meisje over.
    En wat een onzekerheid van die bloeduitslag. Hopelijk belt de arts je alsnog. Een hele dikke knuffel voor jou

@stiertje, je laatste wachtweek gaat nu in. Zo spannend. En ik blijf duimen. Het moet gewoon gaan lukken. Maar ook voor jou een hele dikke knuf, ik gun het je zo.Denk aan je meis!

@sprits, succes donderdag. Hangt idd van je cyclus af, maar hoe precies dat weet ik niet, dus kan je daar niet meer helpen. Maar dat is ook een vraag die je zeker donderdag zal moeten stellen.

20. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    sprits...en?????

Deel Deze Pagina