Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sprits, hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk ben je wat wijzer geworden en heb je een goed gevoel bij wat er vandaag besproken is. Knuf

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi hoi.

Pffff veeeeel info gekregen.
    Er zijn veel stellen die gaan starten dus erg druk.
    We hebben 11 oktober de infobijeenkomst. Zouden dan november/december starten maar wij mogen 12 oktober starten. Spannend!
    Heb gister een echo gehad die zag er prima uit en vriend en ik hebben alvast bloed laten prikken waarvan we de 21e de uitslag krijgen en dan weet ze ook wat ik naast de decapeptyl moet spuiten.
    Binnenkort krijg ik spuitinstructie. Vriend moet vandaag zijn donatie inleveren om onderzoek compleet te maken.
    Ben blij!

Liefs

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    O ja zodra ik ongesteld word mag ik de pil gaan slikken. Gewoon doorslikken zonder stopweek ivm endo en dan kan ik als t goed is 12 oktober starten met decapeptyl. Moet dan ook bellen voor het schema.

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve sprits, wat een fijn nieuws meis! Dat je dan straks alsnog zo snel mag starten. Ik ga keihard voor jullie duimen dat straks alles goed mag verlopen. Spannend hoor, maar je weet nu in ieder geval dat er straks wat gaat gebeuren. Ben echt blij voor je.

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Thnxx *bloos*.
    Jullie zijn lief. Fijn dat er zo meegeleefd wordt!
    Hoe is het met jou?
    Ik blijf ook duimen voor iedereen hier...

Liefs.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Sprits, fijn joh, dat je al zo snel mag beginnen. Spannend ook wel, denk ik? Hoop dat het in iets moois mag resulteren!!

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Erg spannend maar blij dat we zo snel mogen starten.
    Hoe is het met jou stier? Hoe voel je je?

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, gaat wel. Afgelopen dagen een gevoelige en opgeblazen buik gehad, maar vandaag is m'n buik veel rustiger. Voel me relaxter dan vorige keer. Toen was ik echt megagestresst. Heb nu acupunctuurnaaldjes, misschien helpt dat. Misschien eind van het weekend een testje wagen ...

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Oh Stier wat spannend. wel fijn dat je je relaxter voelt.
    Heb je wel afleiding? Sprak gister een collega en zij ging na de tp in de ziektewet om rust te houden. Dat zou ik niet kunnen geloof ik.
    Tenzij ze me plat spuitrn tot aan de testdag.

Duim nog steeds voor je!

Liefs

10. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik ben hier even niet geweest, heb een paar vervelende weken op het werk gehad.

Maar ik heb gister een test gedaan en ik ben zwanger:$:D Stiertje, hopelijk volg jij me ook nog dit weekend. En ook voor de anderen zal ik duimen!

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, Ukkie, dat is fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!!! Wat fijn voor je!

Sprits: na tp in de ziektewet, ik denk dat ik dan gek zou worden. Het helpt mij juist om in mijn gewone ritme te blijven. Vorige keer vielen de tp en de eerste wachtweek in mijn vakantie. Nou, ik ben liever gewoon aan het werk. Natuurlijk hangt het wel van het soort werk af dat je doet. Ik kan me voorstellen dat als je veel moet tillen, het dan anders is. Ik heb gewoon een kantoorbaan.

Ik denk trouwens dat het bij mij wederom niet gelukt is. Heb een zeurderig gevoel in de buik en voel me verder ook algeheel lamlendig. Precies zoals wanneer ik ongesteld word. Voel me een beetje verdrietig. Als het echt niet gelukt is, moeten we het hele circus weer in van spuiten, punctie enzo. En dat kan pas na 1 januari, want ik wil naar Düsseldorf voor poging 2, en ik wil eerst van verzekering switchen. En ik word komend jaar al 40 ... Nou, beetje kut vandaag allemaal.

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Stiertje, sterkte voor jou! Maar... dat zeurderige gevoel kan ook iets anders betekenen! Ik dacht ook echt dat ik ongesteld moest worden, had zo'n zeurderig gevoel in m'n onderbuik, maar was zwanger. Dus geef de moed nog niet op. Wat zijn het ook vervelende dagen zo na een tp.:(

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ukkie, wat fijn! Van harte gefeliciteerd.:)

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ukkie, wauw, gefeliciteerd meis!! Wat goed! Hoe voel je je?

Oh Stier, de moed niet laten zakken hoor!! Het kan van alles betekenen...ik snap je wel, maar probeer positief te blijven...
    ik blijf voor je duimen, want het moet geod gaan. Tis je zo gegunt! *knuf*

15. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Thanx allemaal:D

Stier, ik heb ook al een week buikkramp. Denk continu dat ik ongesteld word:) Hopelijk krijgt je gevoel geen gelijk.

Sprits, ik voel me eigenlijk wel goed. Heb wel continu lichte buikkramp, maar dat stelt eigenlijk niets voor in vergelijking met de kramp die ik normaal heb als ik ongesteld ben. Verder ben ik de laatste paar dagen erg moe en heb ik erg veel last van afscheiding:)

Was verder nog vergeten te zeggen dat ik ook mag afstuderen:D Dus nog even vlug kleine dingetjes aanpassen in m'n scriptie en dan een presentatie maken. Vooral dat laatste heb ik echt geen zin in;)

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, Ukkie, ik hoop ook dat mijn voorgevoel me bedriegt, maar soms heb je zo'n dag, dan geloof je het allemaal niet meer. Hopelijk is morgen weer een betere dag.
    Wel fijn dat je mag afstuderen zeg!

Andere meiden: ook bedankt voor jullie moral support!

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ukkie afstuderen fijn! Niet spugend een presentatie houden he :D

Alles komt goed voor iedereeeeeen. Dat moet!

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @stiertje, kan me je gevoel wel voorstellen. Maar hou moed hoor meis! Ik blijf voor je duimen en hopen. Het moet een keer goedkomen en het liefste nu. Dikke knuffel voor jou

@ukkie, wauw, wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd meis. Enne, suc6 met je afstuderen.

@sprits, hier blijft de misselijkheid enorm, maar die gaat ook niet meer weg met hyperemesis. Maar wondertje in buik doet het goed. En dat is het allerbelangrijkste.

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Gelukkig gaat het goed met je wondertje mf maar kan me voorstellen dat het slopend is zeker omdat je weet dat de misselijkheid blijft. *knuf*.

Stier hoe gaat het? Al een testje durven wagen?

Liefs

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Sprits: sinds gister zwaar bruinverlies en buikkrampen. Einde oefening. Heb ook geen zin meer om te testen. Ben er in het weekend flink verdrietig om geweest (en natuurlijk nu ook nog wel). We moeten het hele circus weer opnieuw in en daar zie ik wel tegenop. En op zo'n moment word je natuurlijk bevangen door de vraag/twijfel of het ooit wel gaat lukken ... Wij hadden alleen maar topembryo's; waarom blijven die dan niet zitten?

Deel Deze Pagina