Kan ik me voorstellen Mineraal. Sowieso is het fijn als je collega's op de hoogte zijn en nieuwe baan en alles vereist ook weer energie. Wat je ook voor je lijf kan gebruiken.
klopt...het gaat zwaar worden helaas. Maargoed we zullen erdoor heen moeten! Je doet het ergens voor, alleen soms denk ik wel eens hoelang ga je dat doen?wanneer is de grens bereikt? Maargoed dat zien we straks allemaal wel.
Ja laat het maar over je heen komen, das het beste denk ik. Grenzen verleggen doe je automatisch maar ik denk dat je op een bepaald punt ook wel weet wanneer genoeg echt genoeg is. Je bent nu nog in "de opgeven is erger" fase.
Stier: Goed nieuws! Opladen en gaan snap dat je weer wilt beginnen ga heel erg voor je duimen! caro: is het al zo ver???? Spannnend! Sprits: hoe gaat het ermee? Ik denk dat ik ongesteld ga worden sinds vanmiddag weer last van mn kont En gisteravond ongeveer een uur lang hele erge krampen gehad heb het gevoel dat het mis is gegaan... Nog 5% hoop deze ronde! Liefs!
Oh lieve Steva hoop dat je ongelijk hebt. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Al een testje gewaagd? Niet opgeven hoor! Duim voor je. Liefs
@sprits: de opgeven fase, tja die wil je inderdaad niet! Je pakt alles aan om je wens te volbrengen. Ik ben blij dat ik in ieder geval jullie heb om over te hebben! @steva: ik ga duimen voor je! Wanneer kan je testen?
Dikke knuffel voor jullie allemaal! Het is vaak/soms heel moeilijk om door te blijven gaan.. Het kan onmogelijk lijken.. En die k-hormonen allemaal.... Alles wordt overhoop gegooid, elke keer weer. Ik hoop dat het jullie allemaal gegund wordt. En een beetje snel als het even kan!!
Bedankt lieve meiden! Lig sinds gistermiddag alleen maar op bed vannacht flauwgevallen het is deze maand nog erger en zelfs de morfine pillen helpen niet meer tegen de pijn! Ben nog niet ongesteld maar geloof niet dat ik zwanger ben.. Anders zou ik toch geen pijn moeten hebben!!?? Morgen moet in ongesteld worden.. Denk aan jullie liefs!
Oh Steva. Sterkte! Ik weet het niet. Ik hoor wel vaak dat meiden endopijn hebben in begin zwangerschap door opschuiven darmen en zo. En dat gebeurd al heel vroeg, maar zoveel pijn? Jeetje meis! Hoop dat je snel opknapt. Liefs
Meiden! fijn dat jullie aan me denken.. wederzijds! Vannacht weer een helse nacht gehad vandaag ook niet kunnen werken. Vanmiddag vriendlief de dokter gebeld en moest naar het ziekenhuis. Zoals ik al had verwacht is er niks aan te doen Ik heb al de zwaarste medicijnen. De gyn heeft wel voorgesteld om mn cyclus plat te leggen maar dat wil ik niet. Het zou kunnen dat ik daardoor minder pijn krijg als we weer gaan beginnen met de IUI maar dat is niet zeker dus ik wil gewoon doorgaan en zo snel mogelijk zwanger zijn! Op dit moment gaat het redelijk maar zit nu ook zwaar aan de medi die allemaal in gaan werken heerlijk zo lekker naar bed en hopen op een normale slaperige nacht! Liefs
Sprits: van harte meid met je zwangerschap, is je van harte gegund. Steva: sterkte. Ik hoop dat je vanacht beter slaapt en dat de pijnstillers aan slaan.
Dank je Margha. Hoe is t met jou? Steva ben je al ongesteld? Sterkte en ik zou denk ook niet kiezen voor platleggen. Liefs
Gaat wel. Ben er middels ovutest en temperaturen achter dat ik een luthale fase van 10 dagen heb en regelmatig na mijn ei tot nod bruinverlies met soms rood, afgelopen cyclus was het wel minder met de tussentijdse rood en bruinverlies maar die maand ervoor was het zo, n beetje om de dag wel. Denk soms dat er hormonaal iets niet klopt. Te weinig progesteron? Weet het eigenlijk niet. Pijnklachten zijn goed te doen met pijnstiller. Op het werk lopen aardig wat zwangeren rond. Gun iedereen een kindje maar als er dan een collega gaat lopen opscheppen dat ze al binnen 2 maanden zwanger was terwijl ze weet dat het bij ons nog niet wil lukken. kwam een beetje raar over. Liefs