Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Steva, jij maakt het ook wel spannend zeg! Wat heerlijk (nog) geen pijn, ik duim nog steeds met je mee!
    @ Sis, het spuiten zit er bijna op voor Jou! Wat een bijzondere oudjaarsdag! Ik heb geen ervaring met methadon, maar menig wielrenner wel hihi! Laat t z'n werk maar goed doen, zodat jij rechtopstaand bij je ouders kunt proosten! En een klein wensje kunt doen!

@ mineraal, voor jou nog 2 weekjes.... Eindelijk weer actie denk ik.... Tenminste, zo zou ik het voelen!

@ stier, bij jou nog nieuws? Kijk je al uit naar 2013.

@ guus, ik snap wat je zegt over IVF, maar ik denk er in mijn situatie anders over. Hopelijk is het voor jou helemaal niet nodig en krijg je nu wat meer geluk!

Ik ben vandaag bij de anesthesist geweest en ben goedgekeurd voor de operatie :). Over de datum word ik nog gebeld.

2. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Spannend voor jou maandag sis hoop dat de pijn weer meevalt! Ik heb nog geen pijn! Oh man wat is dit spannend hihi heb steken in m'n borsten dat is alles hoop dat het een goed teken is.., liefs

3. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Chickie laat die operatie maar komen!

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ohhhhhhhhhhh Steva, stiekem al weer getest?

5. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Nee hihi misschien vanavond ;)

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Knap van je:)
    spannend hoor. *duim duim duim*

7. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stevaert. Ik zie nu als je vragen van 27 dec. Bij mij is officieel geen endo vastgesteld, maar heb wel een kijkoperatie gehad omdat ik alle symptomen had. Veeel pijn tijdens de menstruatie , echt weeeen zeg maar en enorm pijnlijke stoelgang . Tijdens de ok niets gevonden. De endoplek zit ws op mijn endeldarm ? Maar is met operatie niet aangetoond. Een mri vond het ziekenhuis overbodig.het is waarschijnlijk een klein niet te vinden endoplekje dat veel stoelgangpijn veroorzaakt. Ik heb nooit iui gehad, omdat ik al 4 jaar bezig was voordatik eindelijk bij de gyn terecht kwam. De eerste IVF leverde 9 embryo's op, maar helaas niets geworden. Mijn partner is gezond en heeft prima zaad. Toen jij op het forum kwam herkende ik mijn klachten direct in die van jou. Dus als jij zwanger bent......zoooooo spannend....dan voel ik voor mij ook weer kansen. Hou ons op de hoogte.

Vanavond om 23.15 pregnyl spuiten.....pfff best kriebels in mijn buik.brrrr.

8. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stevaert is natuurlijk steva .....pfff iPad hè

9. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Getest en negatief :( te vroeg ik weet het maar het lijkt me dat ik dan gewoon niet zwanger ben... Liefs en spannend sis!

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Spannend Sis,succes met spuiten.

Steva nog niet opgeven hoor!
    Tis nog niet je testdatum en tis avond.

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logisch Sissie dat het toch wel kriebelt!!! Straks het laatste prikkie van 2012 (en hopelijk ook 2013) voor jou!!!!

Sprits, wat lief dat je hier nog steeds zo meeleeft met iedereen! :)

Mmmmm Steva :( Inderdaad nog wel gewoon hoop houden hoor!!! Wij geven het hier in ieder geval nog niet op voor je hoor!!! Knuffel voor jou!

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

nee dat begrijp ik 100% hoor, maar ik vind voor mij, omdat we al 1 gezond kindje hebben, dat ik niet zo ver wil gaan, we hebben al een heel mooi geschenkt waar we blij mee zijn.
    en ook omdat ik al diverse ziektens/aandoeningen heb, zal hormoon spuiten denk ik niet echt gezond zijn, incl de stress.

maar als je het zelfde voelt wat ik nu hebt, dat je hart zo graag hunkert naar een kindje, maar het echt niet lukt.
    dan snap ik dat je ivf wil en gaat doen, ik hoop ook echt dat het bij jullie lukt en dat alles goed gaat.

want zwanger raken, blijven en gezondkindje krijgen is en blijft een wonder en een geschenk.
    ik heb een oproep gehad voor 15 januari, maar bij een gyneacoloog waar ik echt niet bij wil, wat een PIEP mens, bah.
    in het nieuwe jaar maar even bellen.
    ik hoop dat er in 2013 een goed en vruchtbaar jaar voor iedereen mag wezen

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guus, lief dat je zo reageert want zo is het helemaal. Ik begrijp jouw standpunt ook heel goed en het is ook wel erg logisch dat je je eigen gezondheid vooropsteld, want dat is toch wel het allerbelangrijkste en je kunt het altijd nog doen als het moment daar is!

en dus een afspraak voor 15 januari, nog 3 weekjes wachten. De gynaecologe ken je dus al ;), hihi! Je kunt vast nog wel bij een ander terecht! Zeker proberen hoor, want het is toch ook wel belangrijk dat je bij iemand zit waar je jezelf goed bij voelt!

14. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik ben ook heel lief:D.

ik gun iedereen een kindje, de wereld is oneerlijk, mensen die echt graag een kindje willen en ze niet kunnen krijgen is vreselijk. en dan heb je bepaalde mensen die fokken als konijnen en de kinderen worden 1 voor 1 uit huis geplaatst, dat vind ik vreselijk.
    Ik gun het jullie allemaal.

ik ga woensdag gewoon even bellen, wil gewoon mijn vaste gyneacoloog, lieve man, met veel geduld, dit jaar met de miskraam ook, was hij zo lief, en ik zat daar maar te huilen(en me proberen groot te houden)
    die man is goed, weet veel en gewoon heel aardig.

15. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steva. Nee toch! Wel raar dat je geen pijn voelt nog. Heb je nog hoop....31 weer testen? Hè bah....aan het eind van het jaar toch nog een teleurstelling.

Mijn pregnyl ligt klaar....nog een uur en 10 minuten.....oooo als ik de flesjes maar goed open krijg.....ik hou t net meer hihi.....

Zou willen at het 31 december 000 uur is. Is alles voorbij....

Ja chickie....een ding is zeker...strax mijn laatste prikkie (-:

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    En Sis, is het gelukt? Zit tie der in?
    Denk aan je!

Trusten alvast voor straks!

17. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa hij zit erin......hoop gekloot met ie ampullen , maar hij zit!!! Chick.....lief dat je aan me denkt......ik zou het wel weer willen vieren met een frietje hahaha. Op naar maandag....

Truste meiden

18. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Jullie zijn allemaal lief! Ik was echt een beetje teleurgesteld na de test en ben naar vriendinnen gegaan en even in de buurt kroeg ;) een borrel ( twijfelde wel ) gedaan en ontzettend gelachen :) Na jullie lieve berichten te hebben gelezen nog wat hoop! Allemaal ervaringen gelezen van vrouwen die later pas positief testen, dus het kan nog! Nu slapen en hoop weer wakker te worden zonder pijn en bloed ;) liefs!

19. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    mag ik nog vragen, ik heb dus in januari afspraak bij de gyneacoloog voor verder onderzoek , hoe is bij jullie het onderzoek gedaan? ik neem aan dat ik dan ook een inwendige echo krijg. heb al wat gegoogeld, maar kwam tegenstrijdige dingen tegen, en hele negatieve dingen.
    wat is jullie eigen ervaring?

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb verder geen onderzoeken e.d. gehad dus ik kan er niet veel van zegggen...

Steva welke test heb je gebruikt als ik mag vragen?
    Geen pijn klinkt wel heel positief. Ik duim totdat het tegendeel bewezen is hoor.

Sis you go girl!

jullie zijn allemaal weer een stapje verder bij jullie wondertje.
    Ik voel het :)

Deel Deze Pagina