Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sprits thx! Morgen is de dag....pffff morgen op deze tijd is het allemaal voorbij.....kan niet wachten.

Guus. Ik heb alle onderzoeken gehad....baarmoederfoto ( hsg ?) erg pijnlijk, samenlevingstest, kijkoperatie, en heeeeeel veel echo's. Allemaal inwendig. Uitwendig kunnen ze niet veel zien. Tenzij een mri uitvoeren. Maar dat heb ik niet gehad. En natuurlijk veel bloed prikken. Alle onderzoeken hebben ruim een jaar geduurd bij mij. Maar bij jou weten ze toch dat het endo is? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Wat gaan ze nog onderzoeken nu.

Steva. Nog steeds geen pijn? Heerlijk hè zo'n drankje op zijn tijd met leuke mensen om je heen. Genieten is ook heeeel goed en gezond.

Fijne zondag meiden!

2. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Nog nergens last van :) heb de midstream gebruikt van kruidvat rot test ;) fijne zondag liefs!

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    @sissie, ze hadden 1 haard gevonden in het litteken van mijn ks, ze willen nu verder gaan kijken/zoeken of ik meer heb.
    de chirurg had erover dat ik misschien medicatie moet slikken, maar voor verder onderzoek verwijst hij me door naar de gyneacoloog. meer weet ik ook niet. was nogal geschrokken van de uitslag.
    helemaal omdat zwanger worden bij mij sinds mijn ziekte niet makkelijk is, zowiezo 50% meer kans op een mk.

4. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Sis hoelaat moet je morgen? Ik voel me niet goed! :(:( maar het is of de griep en ongi pijn of alleen de griep.. Nu uiteten voor de kerst nog.. Liefst ga ik naar bed baal enorm en weet ook niet of ik medicijnen kan nemen.. Liefs

5. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steva. Balen dat je je rot voelt. Het feit dat je een teleurstelling heb moeten verwerken speelt misschien ook mee. Je mag gerust een aspirine of paracetamol nemen hoor ..moht je toch zwanger zijn...althans volgens mijn vorige gyn. Helpt niet tegen ongipijn, dan heb je ws wat sterkers nodig, maar als je grieperig bent knap je er wel wat van op. De griep heerst hier wel, maar wel toevallig da je n een griepje krijgt net op het moment dat je op een wondertje hoopt. Geen bloed geeft moed, maar ik moet je eerlijk zeggen voor de eerste druppel bloed had ik vaak al geen moed meer, dus ik begrijp je wel. Maak t gewoon niet te laat vanavond en rust lekker uit en doe morgen rustig aan.....net als ik.

Morgen om 10.45 in lumc zijn en 11.15 de punctie. Eerst een prik in mijn bil.....auw.....ik kijk er naar uit en zie er tegelijkertijd vreselijk tegen op. De pregnylplek is ook nog heel gevoelig .

Pffff kriebels in mijn buik.....

By the way is jullie partner altijd bij de punctie aanwezig? In mijn eentje voel ik me wat sterker, zou het dus het liefst alleen den, maar ms word ik an wel gk aangekeken door de behandelend arts?

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik hoop dat je alleen maar de griep krijgt, die heerst ook op dit moment, sterkte

sissie sterkte morgen,

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Steva ik hoop dat je klachten van wat anders zijn.

Sis ik vind dat je moet doen waar jij je het best bij voelt.
    Als jullie het daar samen over eens zijn moet dat geen probleem zijn.

Heel veel succes morgen en ik duim voor een mooie uitkomst!!

Liefs

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sissie: heel veel sterkte morgen! En idd: als jij en je partner het samen maar eens zijn over er wel/niet bij zijn, dan is de rest niet belangrijk.
    @steva: hopelijk ben je hartstikke zwanger! Wanneer weer testen? Morgen?

@hier: beetje stilte voor de storm. Kan me nog niet voorstellen dat we over een week weer in het hele circus zitten. Denk ook niet dat ik zwanger ben trouwens, dus we zullen er wel weer aan moeten geloven.

9. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Dank jullie wel :) lig op bed.. Sis ik denk ook dat je moet doen waar je je goed bij voelt, wat een ander denkt, de arts, is niet belangrijk.. Denk aan je morgen ochtend! Succes en hou ons op de hoogte! Liefs je kan het :)

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guus, wat Sis hierboven allemaal zegt (over onderzoeken) zou inderdaad kunnen. Misschien ook je eileiders doorspuiten en evt. aanvullende fertilliteitsonderzoeken???

@ Stier, ja het gaat voor jou nu ook al snel starten zeg! Wel fijn dat je nu nog een beetje rust hebt, want het zal best (weer) pittig worden! Rommelt er al wat of heb je gewoon het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Blijft toch elke maand weer rot!

@ Sis, heel heel heel veel succes morgen! Hopelijk zit die prik in je bil er snel in en heb je daardoor weinig last van de punctie en kun je oudjaarsavond 'normaal' doorbrengen!
    Je moet het morgen doen op de manier die jij zelf prettig vindt hoor Meis! Heb je het er al met je man over gehad? Stoor je vooral niet aan de mening van andere mensen/dokters!

@ Steva, wat onwijs rot dat je jezelf niet goed voelt! bah! Laten we hopen dat het helemaal niets met je menstruatie te maken heeft!

11. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb t er mijn man over gehad. Hij vindt het fijn erbij te zijn om me te kunnen steunen en te begrijpen wat ik met doorstaan. Als ik op niemand terug kan vallen dan verman ik mij beter als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dus ben ik sterker in mijn eentje. Nou ik zie wel, ms kan het mij nadie methadon niet meer schelen haha. Vorige keer was hij erbij en het heeft nogal indruk op m gemaakt. En terecht (-; maar daardoor kwam hij er steeds op terug terwijl ik het achter mij wilde laten. Ik ben echt een struisvogel. Kop in t zand....er is niets gebeurd...

Nou meiden...uiteraard horen jullie van mij....

Truste!

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je helemaal Sissie en je mannetje snap ik ook heel goed!
    Het is voor een man ook niet niks, die staan wat dat betreft zo machteloos!
    Samen staan jullie morgen vast heel sterk!

Nu lekker slapen meid, dan is het snel zover/voorbij!
    Knuffel en veel liefs!

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    @sissie sterkte vandaag!

14. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Dag meiden, hier gaat het niet goed :( ga dood van de pijn zit weer onder de medi.. Bloed alleen nog niet. Baal enorm ben eigenlijk ook heel verdrietig.. Door die klote pijn en omdat het niet is gelukt. En dan is het vandaag ook nog oud en nieuw en kan ik helemaal niks! Net de dokter gebeld omdat ik al een tijdje ook veel last heb met plassen, urine op lab gezet en urinewegontsteking. Sorry voor m'n geklaag! Sis ben benieuwd! Liefs

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    He ba, steva! Ik had zo gehoopt dat je blij het oude jaar uit zou gaan! Sterkte ...

Sissie: ben heeeeeel benieuwd hoe het gegaan is. Hopelijk niet te veel pijn en een mooie oogst!

16. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steva. Dat is zwaar k*t. En dan op deze dag.....ik had het oprecht zo gehoopt voor je!!!! Knallend het nieuwe jaar uit zit er nu niet meer in. Klaag maar raak hoor!!! Ti's gewoon klote.

Mijn punctie.....ging goed. Eerst prik methadon in mijn bil. Na 10 minuten nog geen enkel effect. Ten kreeg ik er een slaappil bij....na weer 10 minuten geen enkel effect. Omdat de tijden van punctie nogal nauw luisteren mocht ik nog 10 minuten wachten, maar er gebeurde niets! Geheel fris liep ik de behandelkamer in. Ik kreeg nog 4 verdovingsprikjes in mijn vagina. Die waren venijnig. En dan de punctie. De methadon werkte nog niet, maar ze moest starten. Een heel ervaren arts hielp me en het was in 10 minuten gepiept. Behoorlijk zeer maar goed te doen. En de vangst....10 eicellen. Superblij mee. Morgen horen we het aantal bevruchtingen. Zo spannend. Ik voel me nu prima. Merk niks van de methadon of slaappil, maar misschien komt dat als ik straks helemaal ontspannen ben. Ik zorg nu dat ik om de 4 uur 2 paracetamolletjes neem. Ben ik er vanavond gewoon bij.

Mijn mannetje is er gewoon bijgebleven. En het voelde toch goed. We hebben het samen gedaan. Chick wat jij al zei. Samen sterk.

Vanavond proosten op de 10 eitjes....en van de gyn mag het met champagne!!!!

Meiden fijne jaarwisseling
    Liefs

17. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Dank jullie meisjes!

Sis wat ben ik blij voor jullie! 10 eicellen wauw dat is echt een goeie vangst nu hopen dat ze zich ook lekker laten bevruchten! Spannend weer morgen! Fijn dat het meeviel en dat je het samen hebt gedaan!

Chick vind het lief dat je zo mee leest en leeft terwijl je nu in de wachtsstand staat en dus eigenlijk alleen maar lieve berichten voor ons tikt :):)

Gaat nu iets beter medi gaan goed werken en helemaal stoned ;) liefs!!

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sis wat een goed nieuws! 10 eicellen! Laat het morgen ook maar lekker positief voor je uitpakken!!! Laat je het wel weten?!
    Wie weet hoe goed de methadon straks zijn werk doet ;) Wel rot dat je er op het moment zelf dus helemaal niets aan hebt gehad! Gelukkig wel een kundige arts en je mannetje naast je, fijn!!!

Steva, wat ontzettend rot dat je zoveel pijn hebt! Herkenbaar helaas! Jij gaat wel lekker stoned aan 2013 beginnen, ook wel heel bijzonder, hihi:D (laten we er maar om lachen!). Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat lopen voor jou hoor deze maand, want deze pijn is niks!

Meiden, ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een super mooi 2013! Met veel steun en mooie berichtjes op dit forum!

19. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    @steva wat rot, maar zo te horen ben je ondertussen lekker stoned.

@sissie, fijn dat het zo goed en zo snel is gegaan, duimen dat 2013 vruchtbaar jaar voor jullie is (en voor de rest ook)

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sissie: wauw, goede oogst!! En wat een bikkel ben je: punctie min of meer zonder verdoving! (Ik ben zo blij dat ik DD onder narcose mag!!)
    @steva: fijn dat in ieder geval de pijnstilling werkt. Ben je al aan het denken wat je hierna gaat doen? Nog een keer iui of nu toch het groffe ivf-geschut?

@hier: denk toch dat menstruatie eraan gaat komen, gelet op kleine signalen. Hoop niet morgen al (want moet eigenlijk nog een uitgangsecho op dag 1 of 2, en dan is het zo'n gedoe op nieuwjaarsdag).
    Heb vanmiddag meer dan een uur gesproken met S.tephanie v.an H.ulst (over het endo-dieet). Heel aardig mens. Ze heeft me heel veel adviezen gegeven, toegespitst op mijn situatie. Dus daar gaan we maar eens mee aan de slag.

Fijne jaarwisseling allemaal, en mogen onze diepste wensen dan eindelijk uitkomen in 2013!

Deel Deze Pagina