Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Sis wauw 10 eicellen!! Ik duim voor mooie bevruchtingen.
    Wat een taaie ben je!

Steva nee toch! Steeds die pijn...sterkte!
    Stier..ben benieuwd naar dat dieet en hoop dat je menstruatie nog ff wegblijft.

Fijne jaarwisseling allemaal:)

2. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ...iets te Vroeg gejuigd. Lig kotsmisselijk en beroerd in bed. Maar niemand pikt mijn eitjes meer af!!!
    Morgen wachten op het aantal bevruchtingen. Misschien knap ik daar van op. Meiden ondanks onze tegenslagen, want die kennen we allemaal of hebben ze gekend.....maak er mooie avond van!!!

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend Sissie, dus toch geen knallend uiteinde voor jou dit jaar
    Hopelijk knap je van wat rust en krijg je morgen/straks goed bericht!

Hoe is het met jou Steva?

Stier, fijn dat je zo'n goed gesprek met die vrouw hebt gehad! Hopelijk heb je er baat bij!

4. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    lieve meiden ondanks alles.. een heel gezond mooi liefdevol en hele dikke buik gewenst! 2013 wordt ons jaar! Met elkaars steun gaan we er weer tegenaan!

sis balen dat je je toch rot voelt.. idd de eitjes pikken ze niet meer van je af..

Stier ben benieuwd of je er baat bij hebt :)

met mij gaat het nu redelijk net thuis en zo lekker naar bed en hopen dat ik geen bloed zie :)

liefs

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Blijf voor je duimen Steva!!

Sis hoe is het met jou?
    Spannende dag voor je !

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @steva: ik volg het even niet meer. Dacht dat het niet gelukt was, maar er is dus toch nog kans dat het wel gelukt is??
    @sissie: hoor je morgen over het aantal bevruchtingen?

7. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steva.....nog steeds geen bloed dus!!??? Misschien dan toch???? Je gevoel heeft het vast al opgegeven.

Net gebeld.....er zijn 8 eitjes bevrucht!! Donderdag terugplaatsing. Over de kwaliteit hoor ik donderdag pas. Hopelijk kan er wat de vriezer in. Wel nog misselijk in mijn maag. Maar wellicht door de hormonen en spanningen. Ben erg blij met mijn Emmy's .

Trouwens weten jullie wat de nieuwe IVF regels van 2013 inhouden. Mag ik ze niet per 2 laten invriezen?? Ik heb daar in het lumc namelijk niets over te zeggen.

Meiden de kop is eraf......2013 wordt van ons!!!!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sissie: joepie, 8 bevruchtingen! De regels zijn zo: tot 38 jaar en bij de eerste 2 pogingen mag er maar 1 embryo per keer worden teruggeplaatst. De 3e poging mogen er verzekeringstechnisch dus sowieso wel 2 teruggeplaatst worden. Dus ik zou zeggen: per stuk invriezen en niet per 2! (Zelf heb ik daar niet meer mee te maken omdat ik al de 38 gepasseerd ben.)

9. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt stier! Morgen toch even het ziekenhuis bellen daarover. Geen idee na hoeveel dagen ze gaan invriezen. Hoop dat ik op tijd ben. Ik hoopte eigenlijk dat ik nog onder de 2012 regeling zou vallen gezien het feit mijn punctie nog in 2012 was. Maar dat Waal dan wel niet helaas. Dit is mijn tweede poging. Nou ja morgen maar bellen. Als ze per 2 invriezen laat ik ze toch mooi terugplaatsen.....ik ga echt geen Emmy weggooien natuurlijk. Iemand enig idee wat een IVF behandeling kost? Mochten ze toch per 2 invriezen. Maar hoe komt de verzekeraar daar achter dan?
    Nou ja eerst meer even positief mijn 8 Emmy's vieren....

10. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Wauw 8 bevruchtingen! Heel goed toch vooral als ze kunnen worden ingevroren .. Spannend weer donderdag zeg!

Ik ben nu echt ongesteld geworden.. :( stier ik had de pijn al maar nog geen bloed dus hoop..

Ga een afspraak Bij de gyn maken, wil wel weten hoe hij erover denkt. En wil graag een samenlevingstest.. Hebben jullie dit gehad?

Liefs

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Yep, wij hebben ook een samenlevingstest gehad. Maar dat was voordat we iui gingen doen. Het hoorde bij de oriënterende onderzoeken die je krijgt als je daar voor het eerst binnenkomt.

Sissie: misschien val je ook nog wel binnen de 2012-regeling hoor, daar had ik niet bij nagedacht. Maar je behandeling is natuurlijk gestart in 2012. Even navragen misschien bij verzekering? Volgens mij kost ivf iets van 1800 euro, excl. medicijnen.

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat een berichtjes weer!

Stier, hoe ben je eigenlijk bij Stephanie van Hulst uitgekomen? Ik lees net even haar website en het ziet er goed uit zeg! Doe je ook acupunctuur en de kruidenbehandeling bij haar?
    Ben je nog niet ongesteld?

Sis, fijn zeg 8 bevruchtingen! Klinkt veelbelovend! Laat de kwaliteit ook maar goed zijn zodat er lekker veel eskimootjes kunnen worden gemaakt! Ben wel benieuwd hoe ze het in LUMC doen! Voel je jezelf wel al wat beter?
    Ik ben op het moment ook weer kotsmisselijk en heb koorts. Gaat lekker met de gezondheid (is ook altijd in de vakantie he!). Gelukkig vandaag een rustig dagje, op wat handjes schudden na.

Steva, jammer jammer jammer. Ook het laatste restje hoop weg! Laat de pijn ook maar gauw minder worden, dat heb je wel verdiend na de teleurstelling! Dat jij nog nooit een samenlevingstest gehad hebt joh! Ik dacht dat ze dat overal standaard deden in het vooronderzoek.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Sis jaaaaaaaaaa!!!!
    Wat goed!!
    Spannend donderdag! Hopen op mooie eskimootjes. (maar die ga je vast niet nodig hebben :) )

Zucht.... Steva meis wat balen weer!
    Knuffel.

14. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    steva, heel veel sterkte

ik ga morgen bellen voor een andere gyneacoloog, 1 met gevoel:D

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @chickie: ik had van iemand op dit forum van haar gehoord. Weet niet meer van wie. Toen eens gelezen wat dat dieet precies inhoudt. Da's best wel veel en toen heb ik haar eens gemaild wat ze voor mij kon betekenen. En zo is het gekomen. Ik doe geen acupunctuur of kruiden bij haar, alleen een (aangepaste vorm van) het dieet. Vooral erop gericht om mijn lichaam sterk te maken om zwanger te kunnen worden. Dus wel vlees eten itt wat het dieet voorschrijft. En zij denkt dat het bij mij eerder de gist in brood is die kwaad doet dan de tarwe. Dus zuurdesembrood is voor mij beter dan bv speltbrood (waar meestal wel gist in zit). Heel streng het dieet volgen zou voor mij ook niet goed zijn, want zo zwaar ben ik al niet van nature, en je gaat er wel iets van afvallen. Nu na de feestdagen ga ik er eens langere tijd serieus werk van maken en dan ben ik benieuwd of ik meer energie ga krijgen (de endo zorgt bij mij gelukkig niet voor ondraaglijke pijnen, maar ik vermoed dat mijn vermoeidheid er wel mee te maken heeft). Je kunt haar altijd eens bellen of mailen voor info, 't is een heel aardige en spontane vrouw.

16. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He stiertje, lees dat je bij stephanie bent geweest. Ik heb daar paar keer over geschreven hier en ga binnenkort weer opnieuw het dieet volgen. Ik heb er heel veel baat bij gehad en geloof zeker dat het helpt. Ook ik volgde het niet voor 100% maar ca. 60/70%, zodat ik het vol kon houden en zo ook nog beetje kon smokkelen. De basis goed doen scheelt al zoveel. Ik ben paar keer bij stephanie geweest maar was te ver rijden voor mij, dus ben gestopt en zelf doorgegaan met het dieet, heb oa acupunctuur gedaan bij mij in de buurt (acupuncturist.nl).

Ik ben na de bevalling sinds kort weer begonnen met 's ochtends havermout met rijstmelk (ricedream), eet ook weer speltbrood 's middags en zo min mogelijk zuivel en suiker. Verder zo puur mogelijk en geen varkensvlees, alleen rundvlees en vis. Geitenkaas ipv gewone koeien kaas etc. 100% roggebrood o.a. goed voor de stoelgang. Ik hoop dat de endo zoveel mogelijk weg blijft...

Eigenlijk zie ik het zo: het is gewoon belangrijk om zo puur en vers mogelijk te eten, en zo afwisselend mogelijk. Tarwe zit tegenwoordig in zoveel "kant en klaar" producten, dat is voor niemand goed.

Liefs aan jullie allemaal! Xxx

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    er is veel geschreven zeg!

wens iedereen een mooi vruchtbaar jaar toe! we gaan ervoor met zijn allen!!

@sissie: mooi 8 bevrucht! Ben benieuwd qua verzekering.

@steva: jammer meis, dikke knuffel!

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor jou hetzelfde Mineraal! Hoe is het met je?

Lieve Stier en IJsvogeltje, het klinkt allemaal wel heel goed en ik probeer inderdaad ook wel goed op te letten wat ik eet, want denk zeker dat een gezonde basis heel belangrijk is! Maar ik houd wat jullie zeggen zeker in mijn achterhoofd. En meer energie hebben en minder vermoeid zijn zou al heel fijn zijn toch Stiertje?!
    En laat je lichaam maar lekker sterk zijn om zwanger te worden! Dat is toch wat we allemaal het liefste willen!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @chickie: ja, wat meer energie zou mooi zijn ... En dit geeft me ook het gevoel dat ik ZELF iets kan bijdragen. In de medische molen voel ik me altijd zo machteloos, overgeleverd aan de kunde van artsen. Nu kan ik zelf iets doen. En ik heb me na de eerste poging ook wel afgevraagd waarom het niet lukte. De embryo's waren perfect, waarom bleven ze dan niet zitten? Kan natuurlijk domme pech zijn, maar misschien was mijn lichaam er op een of andere manier toch niet 'klaar' voor. Misschien kan dit een kleine bijdrage leveren ... We'll see ...
    @ijs: ik dacht al dat jij het was! Jij hebt toch afgelopen jaar een prachtige beloning gekregen! Natuurlijk zul je nooit weten wat daarin de invloed van het dieet is geweest, maar toch ...

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Vanmorgen ongesteld geworden. Het circus gaat beginnen dus: vrijdag de eerste spuit erin, vandaag of morgen nog even een uitgangsecho in het lokale zkh.

Deel Deze Pagina