Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Stier!!!

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Wow stiertje, go for it!!!

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Thanx ladies! Ik ga vanmiddag na werktijd de vulling van mijn drugslaboratorium ophalen :D En morgenmiddag de uitgangsecho (bleh, ik haat echo's nog meer als ik ongesteld ben). En dan overmorgen de spuit(en) erin!

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jaa Stier , jij gaat ook beginnen!!
    Spannend weer!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Yess. En sprits, hoe is het met jou?

6. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Jippie stier! Fijn dat je nu weer kan beginnen.. Ga duimen! Heel veel succes met de spuiten! Deze maand nog punctie en terugplaatsing? Ik zit weer in de duim stoel!

Hier nog niet heel goed :( naast het ongi zijn, nog steeds griep.. Op het moment 39 graden koorts. Eergisteren gehoord dat ik een urineweg infectie heb (2 weken geleden urine ingeleverd) en nu lees ik dat als je dat hebt contact op moet nemen als je koorts krijgt.. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen aangezien het ook gewoon griep kan zijn..

Volgende week eerste ovulatie echo.. Heb besloten om nog een keer iui te doen. In samenspraak met vriend en moederlief ;) ik ben, sinds ik dengue heb gehad en weer terug ben in Nederland, zo aan het kloten met m'n gezondheid dat vriend en moeder het verstandige vinden om m'n lichaam een beetje rust te geven. Ik denk zelf dat dit ook beter is ga wel deze cyclus even een afspraak maken met de gyn om alles te bespreken.

Sprits hoe gaat het?? Al een buikje te zien :):)

Liefs!

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Stier: eindelijk weer beginnen, succes!

@utrogestan: misschien een stomme vraag (moet het zhuis nog ff bellen) maar ik heb capsules gekregen die ik in moet nemen oraal. Ik dacht dat die bolletjes in je vagina ingebracht moesten worden?!
    Of hebben ze de verkeerde gegeven? iemand een idee?

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mineraal: stom genoeg staat er op de gebruiksaanwijzing dat je ze moet slikken, maar je moet ze toch echt down under inbrengen hoor! :D

9. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Hihi nou goed dat jullie dat weten zeg! Je zou ze maar slikken! Best slecht van de gebruiksaanwijzing.. Mineraal ook heel veel succes deze maand!

Liefs

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, Mineraal, jij gaat ook bijna beginnen he! Moet jij nou eerst nog decapeptyl spuiten? Je cyclus ligt toch al plat?

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @stier: had al even gegoogled en kwam uit dat iedereen zei down under inbrengen, beetje raar van de gebruiksaanwijzing maargoed

Ik ga de 9e starten met deceptyl, cyclus ligt plat. Mijn zoladex is 09-01 uitgewerkt, dan zijn de 3 maanden voorbij in ieder geval.
    Heb net alle gebruiksaanwijzingen gelezen...olee ;)

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hm, beetje vreemd dat ze je dan nog decapeptyl laten spuiten. Ze kunnen je toch ook gewoon 2 weken eerder laten beginnen met stimuleren? Op die 2 weken zal het ook niet aankomen toch? Bij mij deden ze dat wel zo met de lucrin: halverwege de laatste van de 3 lucrinspuiten (die 1 maand werken) lieten ze me dan beginnen met stimuleren.

13. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiertje.......daar ga je. Ti's nu weer echt echt. Spannend. Ga je er met frisse moed tegenaan. Jij krijgt ook een kort schema toch. Ik vond het korte schema veel fijner en sneller, maar heb wel meer last van de hormonen. Ben benieuwd hoe je het ervaart. Zonder decapeptyl toch?

Mineraal. Ik begrijp jouw deca gebruik ook niet zo. Je ligt al maanden plat...ik zeg stimuleren. Maar goed.

Steva. Al wat beter? Dat dengue van jou bevalt mij niets. Dat is de reden dat ik Thailand heb afgezegd. Daar blijf je mee rommelen. Eigenlijk geen idee hoe oud je bent en wat de noodzaak is om snel of minder snel aan IVF te beginnen, maar mijn ervaring is dat je er beter niet aan kan beginnen als je je grieperig voelt. Door de hormonen die je neemt ga je je niet beter voelen. Maar als je beter voelt zou ik het serieus overwegen. Als je er eenmaal inzit dan doe je het gewoon. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Net een terugplaatsing van een 8 cellige topper! En nog 5 in de vriezer. Dus van de 8 bevruchtingen waren er 6 goed genoeg om in te vriezen en 1 is aan boord.
    Ik heb de arts nog even gevraagd over het invriesbeleid ivm de verzekering. Volgens de arts hebben de verzekeringen laten weten dat de regeling per 2014 pas ingaat. Ik wist zeker per januari 2013 en vroeg hem de Emmy's apart in te vriezen omdat ik bij het terug plaatsen van 2 cryos's geen vergoeding kreeg van de verzekeraar. Hij moest daar een beetje om lachen. Er wordt namelijk niet aan de verzekering doorgegeven of er 1 of 2 cryo's zijn terug geplaatst. Die informatie hoeven zij ook niet te verstrekken aan de verzekering zei hij. Een leuke regel maar niet te controleren. Dus wellicht dat er pas vanaf 2014 bepaalde eisen komen voor de ziekenhuizen omdat bij declaratie aan te geven, maar dat is volgens de gyn nu zeker niet aan de orde. Hij ging overigens wel vragen of ze apart ingevroren konden worden, want embryo's van mindere kwaliteit gaan vaak in 1 rietje.

Heeft iemand van jullie de nieuwe regels wat betreft IVF al eens aangekaart bij jullie ziekenhuis. Ben erg benieuwd hoe andere ziekenhuizen er mee omgaan.

Ik heb in ieder geval mijn toppertje aan boord.....15 januari testen.....pffff

Overigens kreeg ik de tip mee om extra vitamine d te slikken. Bevordert de innesteling.

14. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Oh sis wat fijn zeg!!! En nu weer een extreme spannende 12 dagen!! Hoe was de terugplaatsing? Wauw en nog vijf in de vriezer! Jij kan als het moet! Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit, een half jaar vooruit .

Voel me nog steeds echt heel slecht :( wordt er gek van lig nu op bed.. Ik ben bijna 27. Begrijp heel goed wat je bedoelt en ook wat stier zegt maar moet me idd goed voelen en de laatste paar maanden voel ik me een 6 hihi

Liefs

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn zeg, sissie: een mooie topper in je buik! En dan ook nog 5 stuks in de vriezer. Mooie score hoor! En nu maar broeden!
    Wat betreft nieuwe ivf-regels: niet voor mij van toepassing, ik ben al oud :D Maar ik had er heel wat voor over gehad om mijn leeftijd 10 jaar terug te mogen zetten ...

@ego: zojuist uitgangsecho gehad. Baarmoederslijmvlies mooi dun. Rechts ca. 8 follikels in wording, links ca. 4. Dus: gaan met die banaan! Morgenvroeg jas ik de eerste spuit erin! En dan as. woensdag weer een echo. Zometeen nog even DD bellen over wat ook al weer de goede volgorde was met spuiten (ik meen puregon-menopur-cetrotide, maar weet niet meer zeker).

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden jullie zijn goed bezig!!!
    Zet hem op Stier! Het begin is in ieder geval al veelbelovend!

Nou Mineraal, je weet in ieder geval wat je met de Utro moet doen ;) (wat een stomme beschrijving zeg, je zal het maar doen :$)

Steva, wat ben jij aan het kwakkelen zeg! Heb je het ziekenhuis nog gebeld eigenlijk over de koorts?

Sis, nu de wachtweken in! Wel een mooi toppertje aan boord zeg! (duim, duim, duim!!!) Nu aan de vitamine d!!! :)

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hey meiden!
    Gaat goed hier zie ik!

Stier mooi uitgangspositie hoor!
    Zet em op!

Sis wauw mooi 5 eskimootjes en een toppertje aan boord!
    Goed broeden nu. Ik slik vanaf begin al multivitamines voor zwangeren. Weet ik zeker dat ik alles binnen krijg. Kan ook gebruikt worden voor de zwangerschap.

Mineraal neem aan dat jij ze ook vaginaal moet nemen.
    Ik had ook al nagevraagd omdat er in de bijsluiter oraal stond.
    Dacht dat ik de verkeerde had:)

Hier alles oke. 9 jan weer naar gyn en 14 jan nekplooimeting.
    Spannend allemaal nog.

Liefs

18. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @deca: ik snap het ook niet na wat jullie zeggen, klinkt idd logische, ze hadden eerder kunnen starten. Kan nog bellen natuurlijk, maar mijn schema staat nu al wel een beetje vast, in hoeverre je dat vast kan noemen natuurlijk...

@Sissie: fijn dat je een topper aan boord hebt! Ik heb het wel opgezocht maar niet zo specifiek.

19. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    nog ff een vraag: spuiten jullie in de ochtend of avond?

20. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mineraal. Ik spoot in de avond tussen 17 en 18 uur.

Deel Deze Pagina