Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Ahh sis :( dikke knuffel pien mijn acupuncturist zei precies hetzelfde! Ook een yin tekort! Kruiden krijg ik deze week :)

Liefs voor jullie meiden

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat grappig Steva. Ben heel benieuwd of dit iets oplevert...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sissie, bedankt voor het deel van je ervaring. Het zal vast voor iedereen anders zijn, maar ik was net als jij erg misselijk na de narcose bij de kijkoperatie. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent weer, de arts kan zoveel vertellen he... Maar toch hoop ik dat hij gelijk heeft, duim nog ff voor je door!!

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee sis!! Wat een baggerdag voor jou zeg!
    Morgen dus weer op naar het ziekenhuis en dan wel de bloedtest. Krijg je dan wel gelijk dezelfde dag de uitslag?
    Niets is zo erg als de hoop opgeven! Dikke knuffel voor jou!

Lieve Stier, volgens mij heb jij het supergoed gedaan vandaag! Wow 17 eitjes! Mooi hoor! Lekker rustig aan doen nog even, want de punctie zelf is natuurlijk ook niet niks!

Pien, fijn dat je niet aan de lucrin hoeft! Even geen rommel in je lijf!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Net gebeld door DD: er zijn maar 3 bevruchtingen! Hier baal ik echt enorm van. Ze hadden nu ivf gedaan ipv icsi, maar dat gaan we dus zeker niet nog een keer doen!
    Alle 3 de embryo's zitten nu in de embryoscope en vrijdag moet ik bellen wanneer de tp gepland wordt.
    Bah, dikke tegenvaller.

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi lieve meiden.

Ik vind het steeds moeilijker om hier te reageren. Ik vind het allemaal zo slopend en rot voor jullie steeds die teleurstelling. Al gaat mijn zwangerschap zeker niet over rozen en is er geen sprake van een rose wolk, ik ben het wel...

Sis, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan je wel zeggen dat bruinverlies niks hoeft te betekenen, maar jij kent je lijf als geen ander. Toch weiger ik om met je mee te balen totdat het tegendeel bewezen is...(als een soort troost, hoe dom ook).

Stier, ik wilde heel enthousiast reageren op je opbrengst maar na het aantal bevruchtingen kan ik me je gevoel goed voorstellen. ook hier geld, ik kan wel zeggen, je hebt er maar 1 nodig, maar ook dat is een dooddoener. Enig idee waarom DD voor ivf heeft gekozen en niet voor ICSI?
    Ik hoop dat je een mooie embryo teruggeplaatst krijgt!!

Lieve meiden, een dikke knuffel voor jullie allemaal!!

7. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hè bah, stier, das een tegenvaller na zo'n grote opbrengst!
    Ik herken je gevoel, bij mij waren er destijds maar 5 bevrucht van de 21. En zie nu, een embryo teruggeplaatst en toch zwanger van een tweeling....
    Het is inderdaad een dooddoener, maar een plakker is genoeg, daar duim ik keihard voor met je mee! Knuf, muk

8. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stier. 3. Ik begrijp je teleurstelling. Waarom geen icsi!!!!! Ik kan mij hier boos over maken!!!

Meiden. net gebeld door lumc. Test is licht positief!!!!!! ik ben officieel 4 weken zwanger. ik tril als een rietje!! vrijdag tweede keer bloed prikken. Ik had zoooo geen hoop meer!!. Zelfs wijntje gedronken. Ik ben nu zooo zenuwachtig.......ik heb t niet meer. Die krampen en bruinverlies......t was zwanger zijn. De 10e keer raak.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw sissie, wat een ongelofelijk goed nieuws!!! Gefeliciteerd meid! Nu duimen dat ie vrijdag donkerder is!
    @muk: ja, jij hebt echt een maximale score uit 1 embryo! Een tweeling lijkt mij ook heel bijzonder ...
    @sprits: blijf gewoon meelezen en reageren hoor! Iedereen die hier schrijft heeft het niet kado gekregen, ook jij niet, dus ik heb er geen enkele moeite mee.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dank je wel lieve meiden dat jullie me hier zo lief welkom hebben geheten. Heel fijn dat ik mijn verhaal aan jullie kwijt mocht.
    Nadat ik me verhaal bij jullie kwijt kon ben ik hier even niet meer geweest. Veel te confronterend en even te veel voor mij. Ik moest nml nog feestjes geven, kerst en oud en nieuw. Ik heb even besloten om er niet mee bezig te zijn tot gisteren.

Gisteren afspraak met de gyn. in het ziekenhuis.
    Inderdaad een echo om te kijken in mijn buik.
    Gelukkig is het inderdaad alleen dit bultje op mijn buik en is er verder niets aan de hand. Eierstokken zien er goed uit en ik heb groen licht gehad om verder te klussen aan beeb3. Bultje in de gaten houden houden en hopen dat ik snel zwanger ben, want dat is het beste.

Verder ook nu duidelijk dat het is gekomen door de ks, is weefsel versleept dat daar is gaan groeien. Ik heb het dus echt al bijna 2,5 jaar.

Dus heel goed nieuws, ik ga jullie ook verlaten want de mmm wordt het zeker niet. Als het niet lukt dan niet, ik heb al 2 schatjes rondlopen. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook dit jaar zwanger mogen worden en dat ik jullie tegen kom bij bevallen in ...... 2013/2014! En nogmaals bedankt dat ik het bij jullie kwijt mocht, aangezien niemand het verder wist/weet.

@Sissie wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!!!!!!!!

11. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Sissie!!!!! Wauw wauw wauw! Helemaal kippenvel wat super super leuk mooi en toch onverwachts! Ben heel erg blij voor je! Echt te gek! Dikke knuffel en vrijdag een dikke vette streep!

Stier wat een tegenvaller zeg :( maar goed iig drie.. Hoop zo voor je dat het straks raak is.. Duim heel hard!

Sprits ik vind het alleen maar leuk! Als je hier schrijft zou ook graag willen weten hoe je je voelt en hoe het gaat met de mini's! Dus niet weggaan he!

Yolanthe heel veel succes!

Ego vanmiddag naar de dokter geweest.. Ben doorgestuurd naar het vu endospeciialist misschien kan hij meer voor me doen en beter onderzoeken? Ik weet het ook niet zo goed alleen dat de pijn moet ophouden :) wel ontzettend blij dat mijn huisarts me altijd erg serieus neemt en meeleeft.. 29 Jan een afspraak..

Er wordt trouwens heel veel tegen mij gezegd dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, omdat het dan niet gebeurt! hoe is dat bij jullie? Ben er elke dag mee bezig :( weet dat het beter is als je er niet zoveel aan denkt maar dat is makkelijker geEgd dan gedaan ;) en hoe is dat bij de zwangeren onder ons? Waren jullie er ook elke dag mee bezig?

Liefs

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sis wauw!!
    Ohhh ben zo blij voor je! * Maakt rondedansje*.
    Gefeliciteerd!
    Knuffel

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Lief meiden!

Stier jij bent de volgende!
    En de rest ook natuurlijk maar jullie snappen me wel ;)

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sissie: wow gefeliciteerd!!! :D. Echt bijzonder! Zo zie je maar weer dat je gevoel je toch kan bedriegen.... En goed dat de rest hier nog ff voor je heeft doorgeduimd ;). Nou hopen dat de testen steeds positiever worden, ik duim nog ff flink door!

Stiertje: kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent... Dat verwacht je toch eigenlijk niet bij zo'n grote opbrengst aan eitjes. Maar wie weet, je hoeft maar 1 topper te hebben uiteindelijk he. Hoop enorm voor je dat het lukken gaat!

Steva: volgens mij kun je er niet niet mee bezig zijn. Ik hoor het ook wel hoor, maar zeg dan ook dat het onmogelijk is. Zeker als je in de MMM zit. Een vrouw is een cyclisch wezen en dat helpt ook niet echt mee. Je bent altijd of aan het toewerken naar de eisprong of aan het aftellen naar NOD.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @steva: als mensen tegen mij zeggen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, dan PLOF ik zo ongeveer. Het zijn altijd mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben. Hoezo er niet mee bezig zijn als je al jaren graag een kindje wilt, als je jezelf iedere dag met hormonen moet injecteren, als je allerlei vervelende behandelingen moet ondergaan. GRRRR.

16. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw meiden .....ik ben weer bij mijn positieven. Heb alleen maar zitten trillen. Ik had dit nooit gedacht. Zelfs als het nog misgaat weet ik dat het KAN. Waarom is het de afgelopen 11 jaar nooit raak geweest. Waarom nu wel. Ik ben helemaal van t pad af. Ik vind de vrijdag zooooo spannend. Ik voelde de afgelopen dagen echt krampen bij fietsen snel lopen, haast hebben. Jullie kennen het wel. Zelfs endopijn in mijn achterste gevoeld! Laatste twee dagen soort spierpijn in mijn buik. Ik dacht van het enorme stuk lopen door de sneeuw. Nu ben ik pas echt bang meiden....pffff

Stiertje. Wanneer is jouw tp? laten ze de Emmy langer stoven? En krijg je assisted hatching? Ik hoop zo dat jij, en iedereen hier, ook eens mag horen dat de bloedtest postitief was. Ik ben al blij met alleen deze ervaring. Ik durf er zelf geen test tegen aan te gooien. Ik durf t echt niet.

Steva. Ik ben er ook continu mee bezig. Maar had ook wel momenten dat ik mij er bij neerlegden. Net als van de week. Echt f*ck it. Volgendevpoging beter ik neem een wijntje. Of op vakantie.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sissie: alle 3 de emmy's zitten in de embryoscope en daar blijven ze in principe tot aan de tp (zaterdag of maandag). Embryoscope en assisted hatching kan niet samen. Stel dat er minder dan 3 emmy's waren geweest, dan doen ze geen embryoscope en dan hadden we denk ik gekozen voor AH.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Sissie: kan me heel goed voorstellen dat het ook doodeng is! De komende dagen zullen vast zenuwslopend zijn. Ik denk trouwens dat als je wat pijntjes voelt ed. dat dat best een goed teken kan zijn hoor, dan gebeurt er immers wat, misschien voel je de innestelling wel of de oprekking van je baarmoeder. Ik zeg maar wat hoor, probeer je wat gerust te stellen ;).

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    sissie: hebben ze in het ziekenhuis een bloedtest of een urinetest gedaan? En vrijdag gaan ze (ook) een bloedtest doen?

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Sissie: zo zie je maar de hoop mogen we niet opgeven!! gefeliciteerd!

@Pien: fijn dat je niet aan de lucrin hoeft!! hoe minder rotzooi hoe beter!

@Stier: dat is een tegenvaller als er 3 zijn bevrucht! Ook mijn duimen draaien overuren voor een plakker!
    Wat is AH ook alweer?

@Sprits: blijf gewoon reageren, het is je zo gegund!

@Yolanthe: succes verder!

@steva: het werkt nou eenmaal niet "het er niet mee bezig zijn" leg dat dus maar naast je neer, je kunt er gewoon niet omheen helaas.

@ego: ik heb vandaag de puregon gezet, zoo dat spuitje is heerlijk vergeleken met de deca!!
    Ik vind het voor mezelf ook allemaal spannend worden, heb geen last van bijwerkingen of iets, hadden jullie dat ook niet?

Deel Deze Pagina