Wat Sissie zegt is helemaal waar! Wat is iedereen toch lief voor elkaar! Sis, ik heb er alle vertrouwen in voor jou hoor morgen! En die tweede test van jou laat vast een streep zien, licht of donker! Je bent gewoon harstikke zwanger! En dan ga ik nu duimen en een kaarsje voor je branden dat het helemaal goed blijft gaan! Stier, zenuwslopend zeg die onzekerheid! Gelukkig morgen vroeg al nieuws voor je! Het zou wel fijn zijn als de tp zaterdag plaatsvindt! En ik snap dat je een kort lontje hebt! Dat had ik al met die paar spuitjes voor IUI, laat staan wat jij allemaal in je lijf hebt/gehad hebt! En de punctie is ook niet niks! Sprits, wat zal jouw zwangerschap onzeker zijn! Ik snap het nu helemaal wel! Wel fijn dat je van bepaalde dingen al een klein beetje meer zekerheid hebt, maar ik denk dat je pas het knopje om kunt zetten als je je baby in je armen hebt!!!
Zojuist contact gehad met DD. Alle 3 de emmy's zitten nog in de embryoscope en groeien keurig. Dr. S. adviseert om de tp maandag te doen, dan kunnen ze nog wat verder doordelen. Dus dat doen we dan maar. Maandag 11.45 aanwezig zijn voor tp + acupunctuur. En pas dan beslissen we of er 1 of 2 teruggeplaatst worden. Zo, en nu weer even rustig ademhalen ...
Goed nieuws, Stiertje! En als ze tot maandag willen wachten zal het er zeker heel goed uit zien! Spannend he meis.
Dat is mooi Stiertje! Ga er maar vanuit dat ze weten wat ze doen. Kun je de acupunctuur trouwens daar in DD doen? Nu maar even rustig het weekend door zien te komen!
Ja, ze bieden het gewoon aan vanuit de kliniek en dan huren ze iemand in die dat kan doen. Je moet dan een half uurtje eerder komen. Wat een verschil met NL, waar artsen je alleen maar meewarig aankijken als je over zulke dingen begint ...
Oh stier, wat enorm spannend meis! Ik blijf duimen. Maandag 1 of 2 mooie emmy's in je buik. Hou je haaks hoor komende dagen. Dikke knuf @steva, fijn dat de arts je zelf belde en suc6 alvast. Hier alles goed met de kleine. @sissie,een streep is een streep hoor! Ik blijf keihard duimen op een plakbeeb voor je. Suc6 vandaag met de test. @sprits, meis, tis ook allemaal niet niks. Wat zenuwslopend zeg allemaal. Zeker ook gezien de bloeding weer.hopelijk houden ze je goed in de gaten. en bij twijfel altijd aan de bel trekken. hou je haaks meis. hele dikke knuf van ons hier gaat het goed met de kleine meid. alweer 9 wk oud. gaat zo snel. ze zeggen dat je altijd alles vergeet,maar mijn niet zo leuke zwangerschap vergeet ik echt niet. Ze was het dubbel en dwars waard dat wel.meiden, ik blijf duimen,bidden en hopen op een roze jaar voor jullie. stuk voor stuk gun ik jullie dat zo. knuffels voor allen!
Wat hebben ze dat goed geregeld in DD! En dit is praktisch gezien ook erg handig! Wat fijn dat de arts zei dat het er zo goed uitzag Stier! Op naar maandag. Tis op zich wel gunstig als ze nog even doordelen! Laat t maar superemmy's worden! Mf, wat een lieve woorden weer van je! Wat super dat je meisje het zo goed doet!
Goed nieuws Stier. Proberen te relaxen het weekend en maandag je toppertje(s) ophalen! Denk dat ze hier in NL nog wel wat kunnen leren van DD. Sisss al nieuws?
Stiertje: dat is inderdaad heel mooi geregeld. En ook bijzonder dat ze daar dus de westerse geneeskunde willen combineren met Chinese. Dat zouden ze hier in NL nooit doen... Ik heb het dan ook niet verteld aan mijn artsen dat ik naar een acupuncturist ga. Sissie: en? Nog getest, en al uitslag van de bloedtest? Spannend hoor!
Stier. Top nieuws dan weer toch, dat ze het alle drie goed doen. Je zou er nog maar 1 kwijtraken, dan heb jet toch niet meer?. Jij krijgt een ver doorgedeelde emmy terug. Misschien beter toch maandag? Kunnen ze de delingen goed in de gaten houden. Als het tot maandag doordeelt, waarom dan niet in je buik! Ga je voor 1 of 2? Dit wordt een heeeeeeel lang weekend voor jou! Sterkte. Denk aan je Hoe zit het met de andere meiden op het wachtbankje??? To all: Ben net gebeld. HCG is goed. Ik ben officieel zwanger bevonden. Op 5 feb de 6 weken echo. Ze vertelde me realistisch dat ik serieus zwanger ben, maar dat ik bij klachten en bloedverlies direct moet bellen. Het is nog heel pril en misschien niet fijn te horen maar er kan nog van alles gebeuren. Kreeg vandaag geen hap door mijn keel en wat ik at smaakte niet. Nergens trek in, zo raar. Ik bevat het gewoon niet. Durf niets te doen. Vandaag met de bus naar t werk gegaan. Straks schud ik het eruit op de fiets. Ik voel bij fietsen en snel lopen nog steeds ongipijn. Tegelijkertijd zooo blij. Zelfs als het mis zou gaan zou ik trots zijn op het feit dat ik zwanger ben geweest. T geeft zoveel hoop! Ik gun het zo aan iedereen hier.
Jaaaaa, en we hebben weer een zwangere!!! Top meis, van harte gefeliciteerd! Snap dat je het eng vindt, maar dit heeft jouw lichaam maar mooi gepresteerd. Ik zeg: aan de Jip en Jannekechampagne!
Sis hoera!!! Hihi stop er maar een tampon in, blijft het zitten waar het zit grapje! Onwijs leuk meid wat een nieuws ben nog blijer voor je! Jouw lichaam houdt je gewoon voor de gek.. Je dacht ook dat je niet zwanger was en nu is het weer gek aan het doen met ongi pijn wn. Bloedverlies.. Het stelt je op de proef maar het blijft zitten! Heb je het al aan mensen verteld??? Liefs
Sissy, onwijs gefeliciteerd en goeie instelling, iedere dag, week, maand is positief, wij bekeken het ook zo, waren al zo blij om zwanger te zijn, dat iedere dag en zo al heel wat is. Stiertje, jij ook op de goede weg, mooie vooruitzicht en straks goed broeden en afleiding zoeken waar mogelijk, want tis echt afwachten, alle symptomen in de wachtweken kunnen beide kanten opgaan..dus tis beste om zoveel mogelijk afleiding te zoeken, en natuurlijk tegelijk geen gekke dingen doen en niet teveel sporten en zo toi toi toi!! Knuf aan alle andere meiden hier!
Jaaaaaaa Sis gefeliciteerd!!! Herken je angst helemaal hoor. Maar je bent ZWANGERRRR. Zo onwijs blij voor je!!
Super sissie!!!! Wat geweldig! Endopijn heb ik trouwens de hele zwangerschap door met vlagen, vooral in het begin was het veel. Dus maak je niet druk als je krampen voelt, het hoort er gewoon bij! Geniet lekker van dit heerlijke gevoel! X muk
Joehoe!!!! Wat een geweldig nieuws Sis! Jullie geduld is wel op de proef gesteld, maar het wachten wordt beloond! Gefeliciteerd meid!!! Probeer samen met je mannetje zoveel mogelijk te genieten naast de onzekerheid! Enne Stier, een mooi voorbeeld voor jou!
@Sissie: gefeliciteerd!!probeer er van te genieten! Waarom trouwens pas na 6 jaar de molen in?of heb je dat misschien al verteld? @Stier: op naar de tp! Hoeveel wil je er zelf teruggeplaatst hebben? @ego: heb mijn vriend alvast verteld dat ik agressief kan worden Ik heb een nieuw pak deca open gemaakt, die zijn stukken beter te prikken dan de eerste. Hoeveel puregon moesten jullie spuiten?
Van harte gefeliciteerd Sissie!! Goed nieuws zeg, lekker broeden nu Stiertje, voor jou ook spannend komende dagen zeg. M'n duimen draaien. @anderen, ik ken nog niet iedereen en kan nog niet alles volgen. Probeer wel hier en daar wat terug te lezen Vanmorgen bij m'n gyn geweest voor een evaluatiegesprek. Geen cyste gelukkig, misschien inderdaad wat sissie ook zei, een endoplekje die gevoelig is ofzo, geen idee. Ik mag volgende 4 cyclussen eindelijk iui met hormonen. Dan heb ik in totaal 13 iui's pfff. Hopelijk is dat niet nodig natuurlijk... maar eerst nog even ongi afwachten en die gaat wel komen voel ik al wel.