Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Erg lief dat jullie allemaal zo meeleven!
    sorry, op telefoon reageren was niet handig en ik heb vanmiddag nog wat bijgeslapen, ben nog moe ;)

Het viel allemaal reuze mee, ik heb uiteindelijk geen plaatselijke verdoving gehad. Dat waren 4 prikjes gaf ze aan in de baarmoedermond, maar het aanprikken zou ik toch voelen. Tja...dan maar niet.
    Het met de naald door de vaginawand gaan was niet prettig, ik moest kuchen, dat hielp ook. Het aanprikken zelf was te doen, geen pretje maar ik vond het meevallen. Wilde daarna meteen eigelijk weer opstaan maar moest nog wel even blijven liggen.
    Uiteindelijk 12 eitjes...Mijn vriend is naar het andere zhuis gegaan en heeft daar zijn ding gedaan, nu is het wachten. Als we donderdag voor 12uur niets gehoord hebben is vrijdag de tp.
    Ben benieuwd hoeveel eitjes bevrucht worden, jullie kregen een brief toch?

ik moet vrijdag ook op controle ivm overstimulatie..daarna door voor hopelijk de tp.

@stier: hoe is het met jou? al getest?

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mooi aantal Mineraal!! En fijn dat het toch een beetje meeviel, ook wel eens fijn om te horen :). Nu spannend hoeveel bevruchtingen er plaatsvinden natuurlijk! Ik duim voor mooie embryo's!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Mooi Mineraal!
    Hopen op mooi bevruchtingen.
    Wij werden de volgende dag gebeld hoeveel bevruchtingen er waren.
    Spannend hoor!
    Nu lekker uitrusten.

4. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Fijn Mineraal! 12 eitjes klinkt goed.

Stier, al nieuws?

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Mineraal: mooi hoor, goed nieuws. En nu wachten op de bevruchtingen. Doe rustig aan meid!
    @ego: nou, oordeel zelf. Ik zie een heel licht streepje. Het zal toch niet? Morgen maar weer testen. En overmorgen ... OMG, ik zit helemaal te shaken!

Bijgevoegde bestanden:

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    whaaaaaaahhhh Stier!
    Das toch echt een streep!!!
    En je bent 2 dagen voor testdatum.
    Jij bent zwangerrrrr.
    Yoehooee!

7. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stierrrrrrrrrrrrrrrrr. Zo zag het er bij ook uit.....kippenvel!!!!!! Wauw.......GEWELDIG!!!!! Pfff ik shake ook helemaal.

Mineraal. 12 eitjes ...fantastisch!!! Morgen weten ze al of er bevruchtingen zijn hoor. Ik zou even bellen als ik jou was.

2013 is ons jaar!!!!! Steva ....was jij t met die mooie droom....kan niet meer terug lezen......

8. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    En stier...als ik mij niet vergis een kruidvat test??? Als je daar positief op test is t positief hoor! Ik kreeg met een clearbleu een dikkere streep. Krijg je nog een bloedtest?

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, zo'n goedkoop rotding van de KV (2 voor 5 euro), want ik test toch altijd negatief.
    Ga morgen nog een testje doen met ochtendurine (de andere van de 2 voor 5 euro) en dan denk ik nog even een digitale.
    Is Clearblue een goed merk of kan ik beter een andere kopen? Ons blieft zunig he!

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nee, geen bloedtest. Maar als ie zo licht blijft, ga ik denk ik wel om een bloedtest vragen.
    Sissie, werden jouw testen iedere dag donkerder?

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Clear blue digitaal is goed.
    Je hebt nu ook met avondurine getest he.
    Mijn test 14 dagen na punctie was ook zo.
    Moeilijk te geloven he!

12. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, iedere dag iets donkerder. De laatste kruidvat test heb ik afgelopen vrijdag gedaan. Die was binnen 30 sec knalroze. Ik durf nu vanwege de krampen en ontbreken van zwangerschapskwalen niet meer te testen. Bang dat het lichter van kleur is geworden. De eerste keer duurde het wel even voor ik een streepje zag. Precies na 5 minuten mag je pas meten. Dus stopwatch ernaast en na bijna 3 minuten streepje. De laatste keer dus in 30 sec.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, ik zat hier ook met de stopwatch ernaast. De controlestreep kwam heel snel en de teststreep pas ook na ongeveer 3 minuten.
    De foto is gemaakt na ongeveer 5 en een halve minuut.

14. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff niet te bevatten he stier. Nu gaat het wachten pas lang duren. Ben iedere dag zenuwachtig en de dagen kruipen. Clearbleu digitaal is goed, maar volgens de bijsluiter moet je wel met ochtendurine testen. Morgenochtend met je eerste ochtendurine nog even die kv test doen.....en fluitend naar je werk......o nee je was vrij he. Zijn er al mensen die het weten?

15. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Stiertje van harte gefeliciteerd!!!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb net m'n liefste vriendinnetje gebeld. Verder nog niemand. Ook verstandiger denk ik, maar ik weet niet hoe lang ik dit voor me kan houden, en op m'n werk wisten de collega's ook dat ik met een behandeling bezig was. Dus dat gaat niet lang duren ...

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh Wow Stiertje!! Gefeliciteerd, een streepje!! :D. Ziet er heel goed uit hoor voor 10 dagen na tp. Het moet gewoon goed zitten! Ik zou zelf denk ik overmorgen pas weer testen, ze zeggen dat je hcg om de 2 dagen verdubbeld, dus dan zou je verschil moeten kunnen zien. Meid ik duim voor over een paar weken voor een mooi echo met jullie kleine frummeltje!
    En tsja geheim houden wordt dan wat lastig he.... Kan me voorstellen, maar goed, dat geeft toch ook niet? Als je lieve meelevende collega's hebt, is dat toch ook fijn.

18. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Wow stier, super!! Lichte streep is een streep hoor en dus positief :D Ennu kruitvat testen zijn echt prima hoor, hebben wij ook gebruikt.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Pien, 't is zelfs nog maar 8 dagen na tp (wij hadden een late tp van 6 dagen na punctie, dus het is nu 14 dagen na punctie).

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    woehoe stier!! super!!
    Ben benieuwd wat hij met je ochtendurine doet!

@ego: mijn vriend zei dat ze alleen bellen als het niet goed zou zijn, voor donderdag 12 uur.

Hebben jullie allemaal zelf gebeld?

Deel Deze Pagina