Stiertje, wat een goed nieuws!!! Geweldig!!!!! Mijn testen waren in het begin ook licht hoor. Wat spannend allemaal hè. En raar voor je dat je nu ineens een tweede streepje ziet. Moeilijk om te bevatten waarschijnlijk nog. Succes deze spannende dagen. Ben heel erg blij voor je!!!
@caro: ja, 't is nog heel onwerkelijk. Morgen ga ik DD bellen en dan zien we verder. @Mineraal: misschien iets roze door het inbrengen van die bollen. Ben trouwens benieuwd hoe lang DD vindt dat ik ze nog moet gebruiken. Ik hoop tot 12 weken, geeft een geruster gevoel.
Stier: volgens mij is je testje van vandaag toch wat donkerder hoor . Steva: wat een toestand meid. Ik hoop dat de onderzoeken wat gaat opleveren. Dit is een spannende periode voor je. Maar kritisch blijven is altijd goed hoor! Niks moet.
Mineraal. Ff snel moet naar verjaardag. Bij overstimulatie kom je aan. Drink voor de zekerheid heeeeeel veeeel en lekker plat liggen zodra het kan. Stier. Ik vind het zo bijzonder dat we in het zelfde schuitje zitten......niet te bevatten..... Dames....allemaal volgen !!!!!!!!
Sprits: gefeliciteerd, een jongen, wat leuk ! Mineraal: rustig aan meid! Sissie: ik moet nog even geduld hebben, maar ik volg heel graag .
Caro. Ja na 10 lange jaren mag ook ik t meemaken....een wonder.....een heel onzeker wonder dat wel........5 feb mijn eerste echo.....zooo zenuwachtig.
Hey meiden, Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik nog een operatie nodig heb om de endometriose te verwijderen. Daarbij moet ook een stuk darm weggehaald worden. Tot de operatie krijg ik Lucrin, komende week starten...
Lelie: oh wat heftig meid! Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden? Sterkte! All: morgen naar UMCG voor intake en inleveren zaad. Dat moet daar 'geproduceerd' worden. Vind het wel wat spannend eigenlijk, stel nou dat het hem niet lukt? Met de IUI mocht hij het thuis doen, omdat we dicht bij het ziekenhuis wonen, maar vanaf het UMCG wonen we te ver. Bij de IUI ging het altijd goed overigens. Maar heb toch het idee dat hij het ook wat spannend vind. Hadden jullie mannen er geen moeite mee?
Pien: die van mij niet. Niet dat hij het leuk vond ofzo, maar het lukte wel. Lelie: jeetje, heftig joh! Weet je al wanneer enzo? Heb je al eerder lucrin gehad?
lelie wat een rot nieuws! een dikke knuffel meid! ben je al eerder geopereerd aan de endo? Sorry hoor kan het niet terug vinden.. Zit de endo 'alleen' op je darm? liefs
Stier, ja hoor! Nog steeds een streepje! Morgen lekker nog een positief testje en dan DD bellen met het goede nieuws!!! Wat onwerkelijk, ook voor Stierman. Tis natuurlijk nog zo ontastbaar en spannend en snap wel dat het voor een man helemaal een gek idee is dat er een baby bij jou in je buik groeit. Lelie, phoe wordt ook heftig voor jou zeg! Hebben ze al een termijn genoemd voor de operatie? Zie je erg tegen de lucrin en de operatie op? Sterkte meid!!! En Steva, ook voor jou! Wel goed dat je zo'n fijn en open gesprek met de arts hebt gehad. Maar het is niet niks allemaal! Ik heb wel het idee dat ze je heel goed gaan volgen en echt naar je luisteren! En lieve meid, alles gaat in goed overleg. En laat alles steeds even rustig bezinken voor je keuzes maakt. Echt doen wat voor jou/jullie het beste voelt en wat het beste is voor je gezondheid, want dat is meestal ook het beste voor je kinderwens! Pien, mijn man heeft het al een aantal keer in het ziekenhuis moeten produceren en op zich lukt dat allemaal wel hoor. Maar niet zo makkelijk als thuis zeg maar Tis toch een beetje een 'gekke' situatie. Veel succes morgen!!! Sprits, wat fijn om te horen dat alles goed is met de kleine (man ). Een heerlijk bericht lijkt me!!! En inderdaad meisje, jongen.... hier gaat het cliche helemaal op! Als hij/zij maar gezond is!!!
Ik heb afgelopen maand een kijkoperatie gehad, daar vandaag de uitslag van gekregen. Eerlijk gezegd zie ik toch wel op tegen de operatie, het is best heftig, zwaar! En ik weet niet hoe ik dat op mijn werk moet vertellen... Ik wil graag open zijn, maar ben bang dat ze niet blij zullen zijn met deze ziekmelding...
Ik snap dat je er tegenop ziet Lelie, en toch denk ik dat je werkgever best een beetje begaan mag zijn met jouw welzijn. Als je geen operatie ondergaat moet je jezelf misschien wel veel vaker ziekmelden ivm klachten en je gezondheid moet natuurlijk wel voorop staan! Tis altijd lastig voor een werkgever, maar een beetje menselijke baas met inlevingsvermogen zal hier echt wel begrip voor hebben!
snap ik lelie. Maar idd zoals chickie zegt.. Jouw gezondheid is belangrijker dan de blijheid van jouw baas.. Het is nou niet dat je je ziek meld voor een verkoudheid! Zit de endo op je endeldarm of weet je dat nog niet? Chick heb je al een idee hoe ze de endo gaan weghalen tijdens de operatie? en gaan ze het op alle plekken weghalen? Jij bent nu aan de pil toch? Heb je daarvoor ook veel pijn tijdens de menstruatie? Liefs
Het zit bij de endeldarm en sigmoid verkleefd, ook de eileider zit daarin 'verstopt'. Ik heb de foto's gezien die tijdens de kijkoperatie zijn genomen, daarop is heel duidelijk te zien dat een groot deel verkleefd zit. Hiervan heb om pijnklachten en problemen met de stoelgang. Als ik ongesteld ben heb ik 1-2 dagen zoveel pijn dat ik niet kan functioneren, zelfs pijnstillers helpen niet.