sis wil even laten weten dat ik aan je denk.. Kan je er een beetje met je vriend over praten? Anders misschien toch iemand in vertrouwen nemen. Het is denk ik niet goed om dit verdriet alleen te moeten dragen.. Kan me heel goed voorstellen dat je alles er even uit wilt gooien. Als je dat niet wilt en genoeg hebt aan je vriend en dit forum is het natuurlijk ook goed. Wij zijn toch een beetje in de buurt Wat betreft een volgende IVF. Ik zou nog niet op de zaken vooruit lopen en eerst maar even kijken hoe dit gaat af gaat lopen... Je hebt gelukkig nog vijf cryo's dus van een laatste IVF is voorlopig nog geen sprake. Neem tijd voor jezelf.. Liefs
Heel verhaal getypt en weg.. pff Lieve sis wil even laten weten dat ik aan je denk. Kan je er een beetje met je vriend over praten? Anders misschien toch iemand in vertrouwen nemen.. Kan me heel goed voorstellen dat je je verdriet met iemand wilt delen. Het is niet niks wat je in dr loop der jaren hebt meegemaakt... Ik denk niet dat het goed is om alles in jezelf te houden. Als je dat niet wilt ook goed natuurlijk. Wij zijn er iig voor je Liefs
Steva. Bedankt voor je lieve berichtje...twee keer (-: Ja we hebben gister goed gepraat, maar feit blijft dat het in mijn lichaam zit. Hij kan goede afleiding vinden . Ik ben nergens bij met mijn hoofd. Niet op t werk niet thuis. Uiteraard ga ik voor de 5 cryos. Ik hoop dat jullie dit niet mee hoeven te maken. Zo lang gewenst en dan ineens is het zover......en dan ineens weg. Moet echt herpakken.
Ja lieve Sis, jullie hadden zo lang op dit wondertje gewacht!!!! Ik hoop stiekem dat het toch ook echt nog een klein wondertje blijkt te zijn, maar de feiten zeggen waarschijnlijk wat anders. Logisch dat jij je echt een beetje leeg van binnen voelt, ondanks dat jullie kindje gewoon nog in je buik zit. Het zwanger zijn was onwerkelijk, maar dit is ook niet te bevatten! Ik denk ook aan je meis!!! Dit gun je niemand en al helemaal niet iemand die al zoveel voor haar kiezen heeft gehad en waar dit kindje zo welkom was! Dikke knuffel!
Lelie, wat raar dat je huisarts nog helemaal geen bericht gehad heeft. Nu weet ik niet hoelang daar normaal overheen gaat hoor! Mooi dat je spuit er nu inzit, dan hoef je daar niet meer tegenaan te hikken. Nu duimen dat je niet te veel last krijgt van de bijwerkingen van de lucrin!
Ja dat is waar sis. Hoop net zoals chick nog steeds op een wonder. Het zit er nog steeds.. Nu wachten op de volgende echo.. Welke dag? Liefs
He lieverds. Woensdag moet ik voor een nieuwe echo. Maar alle hoop is al vervlogen hoor. Voel me ook absoluut niet zwanger. Nooit gevoeld overigens. Ik heb heb even diep moeten gaan, maar heb me redelijk kunnen herpakken. Het is niet anders. Ik heb het hartje zien kloppen, heel traag, maar toch. Ik heb dat mooi mee mogen maken. Meestal stopt het hartje bij 9 weken begreep ik. Dus misschien zie ik woensdag nog net een kloppend hartje voordat het wordt afgestoten/gecuretteerd. Het vruchtje was zo klein dat die groei in ieder geval niet meer kan worden ingehaald. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Hoe is het met de dames in de wachtweken? Liefs
@Sissie, wat moet dit zwaar zijn voor jou/jullie. En toch sta je er nu alweer zo nuchter en positief in, knap hoor. Maar geef jezelf wel de tijd om alles te verwerken.Sterkte meid! @Musical ik ben bezig met puregon spuiten,met de hoop op meerdere eitjes om de kansen te vergroten en dan iui. Ik heb nu 4 pogingen gehad. Ben helaas vandaag ongesteld geworden dus 4x zonder succes . Hoe gaat t met je dochtertje? Hoe is t met jouw klachten sinds de bevalling? Jouw zwangerschap was ook geen pretje qua pijn toch?
@ Sis, wat spreekt er veel kracht uit je berichtje!!!! Heel sterk hoor! Maar laat je gevoelens wel toe hoor, want je hoeft niet altijd sterk te zijn! Ik leef echt onwijs met je mee en ga proberen een dosis geluk jouw kant op te sturen! @ Boboke, shit zeg dat je ongesteld geworden bent! Hoe voel je je?
Sis dat is al een beter berichtje.. Fijn om te lezen leef nog steeds met je mee! En denk aan je.. Boboke wat balen meid heb je alle andere pogingen ook met hormonen gespoten? Nog twee te gaan zet hem op! Stier hoe is het met jou??? Hoe voel je je? Ik wacht rustig af.. Slik vanaf deze ronde ook allerlei kruiden die ik bij de accupunctuur heb gehad. Ben gister weer bij de wonderdokter geweest.. Weet dat die heeft gezegd dat ik zwanger zou zijn en het mis had maar toch heeft hij redelijk m'n vertrouwen gewonnen omdat ik van een Aantal kwaaltjes helemaal geen last meer heb. Heb het natuurlijk wel over zijn uitspraak gehad en zijn antwoord was dat hij het niet snapt omdat alles goed zou moeten zijn. Nu heeft hij gister iets anders gedaan (zijn energie in mijn lichaam of zoiets hihi) Dit zou 20 keer zo sterk zijn en kan volgens hem niet misgaan.. hij wilt niet dat ik betaal dus dat is gunstig hahah. Volgens hem ben ik nu echt deze maand zwanger. Ik zie het wel, het kost geen geld dus ik geef het nog een kans. Wordt vervolgt . Aankomende maandag naar het IVF centrum voor intake en in de ochtend in het ziekenhuis prikinstructies voor het geval dat.. Donderdag belafspraak met het vu dus wordt ook vervolgt hahaha Liefs
Chickie en steva bedankt voor jullie berichtjes. T gaat vandaag wel weer redelijk, gisteren zat ik er wel even doorheen. Ik heb 3 van de 4 iui's met hormonen gehad, puregon 50/75/100 eh. Alleen bij 100 eh 2 eitjes. Bij ons in t ziekenhuis zeggen ze dat er geen limiet zit aan de iui, zolang zij en wij er nog toekomst in zien kunnen we doorgaan. Alleen willen wij door naar ivf. Hebben aanstaande woensdag gesprek met gyn, spannend dus. Voor jullie wordt t ook spannender, Steva eerste wachtweek alweer bijna om. Hoe voel jij je? Chickie ben je weer een beetje tot rust gekomen?
Steva, jij krijgt een druk ziekenhuisweekje!!! Laat die wonderdokter maar lekker gelijk hebben!!! Enne kwaad kan het sowieso niet je bezoekjes aan hem, dus wie weet wat die energie van hem doet! Mooi meegenomen dat het gratis is trouwens Hij zal niet veel verdienen als hij dit bij al zijn klanten doet! Wel goed dat je het hebt aangekaart hoor van wat hij zei over die zwangerschap! Als we hem moeten geloven is het nu gewoon raak bij je! Succes maandag bij het ivf gesprek! @ boboke, jij moet best veel puregon spuiten voordat het effect heeft zeg! Ik spoot altijd 75 eenheden. Ook voor jou heel veel succes woensdag! Rot altijd he, als je weer eens ongesteld wordt! Ik ben weer helemaal mezelf hoor Lief dat je het vraagt! Volgende week wordt echt super hectisch omdat ik veel moet afronden op werk, maar dat geeft ook wel lekker veel afleiding. En dan kan mijn hoofd niet steeds malen!
Fijn boboke dat het weer een beetje beter gaat! is altijd weer een enorme domper.. Oh ik dacht dat er ook maar zes iui's vergoed worden.. Spannend woensdag voel me prima wel weer krampjes sinds vandaag maar had ik de vorige keer ook dus dat zegt niks! Ga me deze ronde niet teveel in m'n hoofd halen en het echt gewoon afwachten hihi Chickie de operatie is al bijna weer achter de rug! en dan kan je even tot rust komen en alle spanning van je af gooien komt allemaal goed ja die gekke wonderdokter he hahah maar dat is het dus, hij heeft nog nooit bij iemand ongelijk gehad. Vind het wel netjes dat het nu gratis is.. Liefs
@steva: ben een beetje grieperig momenteel. Hoest de longen uit m'n lijf. Soms denk ik: ik dan dat frummeltje er wel uithoesten, maar dat zal wel niet kunnen. Dus beetje bankhangen gister en vandaag. Veel thee met honing en stomen met kamille.
Bah stiertje, rot dat je je zo beroerd voelt! Inderdaad maar rustig aan doen en de tijd nemen om op te knappen! En jullie kruimeltje blijft echt vast wel veilig zitten! Laat het voor jou maar snel vrijdag zijn!
Meiden. Ik kom waarschijnlijk sterker over dan ik me voel (-; zit er af en toe flink doorheen. Maar ik kan niet anders dan doorgaan. Al mijn kleine kwaaltjes zijn verdwenen. Borsten zijn niet meer pijnlijk en een cupje kleiner. Om mijn buik voelik helemaal niets meer. Er gebeurt dus ook niets meer en ga ervan uit dat het gestopt is met kloppen en dus met groeien. Was het maar woensdag. Ik wil zsm door. Maar het schijnt dat dat nog weken kan duren. Het liefst donderdag curetteren wat mij betreft. Ik heb een weekendje weg voor de boeg en wil dat niet laten verpesten door een doorbrekende miskraam met alle pijnen die daarbij horen. Stier. Zorg goed voor jezelf! Vit d en visolie zijn mij aangeraden. Ga ervoor! Hopelijk zie jij een goed op schema kindje met mooie hartslag. Ik duim voor je. Ik blijf met jullie meeleven hoor. Boboke...heel goed dagje voor IVF wil gaan. 4x mislukken is genoeg!! En als je toch al hormonen spuit. Chickie. Je bent echt een schat. Jouw operatiezaal bijna! Spannend hoor. Hetzij zo de 19 e. Maar het is voor het mooiste doel in je leven. Blijf sterk! Steva. Ben heeeeel benieuwd naar jouw uitkomst....die wonderdokter geeft toch hoop. Wanneer testen?
Pfffft ik heb er een brok van in mijn keel Sis! Dit zijn echt de meest onmogelijke dagen voor je!!!! Ik snap je gevoel helemaal! Laat het dan nu maar snel gebeuren! Een héle dikke knuffel vanaf hier!
@steva, laat die wonderdokter maar gelijk hebben. Dat zou super zijn. @chickie, suc6 volgende week met alles afronden en thanks voor je antwoord van waar je onder behandeling bent. tzt wil ik ook weer naar een goede gyn die wat afweet van endo, vandaar de vraag. @stier, meis, beterschap en idd je zal je kindje er niet uithoesten,haha! Spannend hoor, deze week zal lang duren voor je. @pien, oke, dat is duidelijk. Straks kun je er dan weer vol goede moed tegenaan. @boboke, wat naar van je ongi. rot dat de iui tot nu toe geen zwschap opleverde. maar geef de moed niet op hoor. hier na 2 jaar en net voor ivf toch raak. Hopelijk heb je van je ongi niet teveel last. hoeveel iui's gaan ze doen? @sissie, hele dikke knuffels voor jou. Sorry weet geen juiste woorden te vinden, denk alleen maar veel aan je, en stiekem hoop ik op een klein wonder, maar als ik je zo hoor, heb ik er ook een hard hoofd in. En tja, je moet door. mensen vinden mij ook altijd sterk, maar ik ken het gevoel wel. Aan de buitenkant ziet het er allemaal anders uit, dan dat je je daadwerkelijk voelt.