Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oké. Het staat op beide formulieren aangekruist. Dus ze prikken erop in de week na mijn eisprong en tijdens mijn menstruatie.

Op het eerste formulier stond aangekruist:

Estradiol
    Testosteron
    SHBG
    FSH
    LH
    Progesteron
    Prolactine
    TSH
    CA 125
    En onder overig stond AMH

Op het tweede prikformulier staat aangekruist:

Estradiol
    FSH
    LH
    CA 125

Wel fijn om te weten dat het een soort van standaard controle is. Het zat me toch dwars.

Denk je dat ik morgen kan bellen voor uitslagen of moet ik echt tot de 28ste wachten. Het zou fijn zijn als ze een algemene indruk kunnen geven, in ieder geval dat het niets ernstigs is als kanker of zoiets. Wachten tot de 28ste lijkt me zwaar :)

Bedankt voor je reactie. Het geeft me zeker wat rust.

Vreselijk dat jullie dat allemaal ook hebben gehad. Het afwachten en de spanning.

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ sissie: oh wat stom van me. Ik had jouw bericht niet gezien (van eerder vanavond).

Sorry, wat een slechte timing van mij om zo bot vragen te stellen :(

Sterkte!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ chickie: bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik de uitslag de 28ste pas hoor met de controle, maar ik denk erover na om morgen even te bellen en te informeren.

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan, Vinisa! Enne ik hoop voor je dat je niet tot de 28e hoeft te wachten, maar ik ben een beetje bang dat ze je morgen nog niets kunnen vertellen. Bij mij waren ze in ieder geval nooit zo snel! Maar een telefoontje kan nooit kwaad!

ps vragen stellen mag altijd hoor, voel je zeker welkom hier!

nog een klein egostukje:
    Heb vandaag telefonisch contact gehad met de gynaecoloog en moet 1 dag langer de pil blijven slikken, tot morgenavond en dan hopen dat ik ongesteld blijf tot aankomende dinsdag en de bult in mijn lies dan ook zichtbaar is. Gynaecoloog kon dit ook niet voorspellen en dat is logisch, maar ik ben blij dat zij er nu van weet en dat deze beslissing nu van haar uit komt (dan is mijn verantwoordelijkheid bij deze nu weg en is ze op de hoogte!).
    Lief dat jullie zo meeleven hoor!

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het is morgen een week geleden, dus hoop ik dat ze al uitslagen hebben. En anders vraag ik of ik voor de 28ste gebeld kan worden denk ik.

Bedankt!

Ik weet niets van je verleden af, behalve van wat ik in je onderschrift kan lezen. Het klinktberg heftig. Sterkte en succes!

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh dan is het een ander verhaal, wie weet... het zou fijn zijn! Succes en laat je het weten?

Bedankt Vinisa :)

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    succes Stier?
    Of ben ik weer te laat en ben je al geweest?

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Moet helaas tot de 28ste wachten.

Vanmiddag ga ik maar weer bloed laten prikken aangezien ik ongesteld ben geworden.

Hopelijk gaan de twee weken snel voorbij.

Zodra ik meer weet laat ik het weten. Bedankt voor de reacties!

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi,

Vinisa welkom!
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en schrikt maar Sissy heeft het inderdaad goed uitgelegd. Ik heb er geen ervaring mee, mijn endo werd bij toeval ontdekt tijdens een bbzoperatie, maar toen werd er wel wat weefsel verwijderd en opgestuurd. Bleek dus idd endo te zijn.

Mineraal, aftellen voor je! Hoe voel je je?

Chickie ik hoop dat voor jou de boel ook snel in rustig vaarwater komt!
    Over loslaten na de 20 wk echo....aan de ene kant fijn dat ze ons goed in de gaten houden, aan de andere kant hoop ik ook redelijk zorgeloos zwanger te kunnen zijn als de 20 wk echo goed is.

Lelie pas goed op jezelf!

Stier, weet je al wat meer? Hoop zo op een prachtig knipperlichtje!

Ego, gister weer controle, alles ok, zit nog steeds een piemeltje aan:)

Liefs voor jullie allemaal!
    Ook degene die ik vergeten ben.

En Sis, nogmaals een dikke knuf!

10. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Hoi meiden!

Sis wat een keuze :( kan er weinig over zeggen alleen dat ik elke dag aan je denk :) sterkte en idd we worden moeder!

Lelie wat balen weer..

Mineraal hoe gaat het?? Morgen bloed toch? Vandaag een testje wagen?? :):):)

Sprits wat fijn dat alles goed is! Nu proberen te genieten.. Het is allemaal al zo moeilijk en zwaar geweest:)

Ego vandaag belafspraak gehad met vu. Vinisa welkom :) mijn ca125 is erg verhoogd zei de arts. Met 98.. Weet niet precies hoeveel veel is maar ze zei dat de endo behoorlijk actief is.

Verder zei ze dat ik geen IVF krijg voordat de endo op non actief staat :( ze wil toch nog een kijk operatie doen (heb ik al gehad in ander ziekenhuis) echo staat eind maart gepland en de uitslagen van de mri had ze ook binnen alleen moet nog naar gekeken worden. Daar kon ze dus ook eigenlijk niks over zeggen. Wel zei ze dat ze me aan de lucrin wilt hebben :( wil ik niet.. En in het ergste geval geopereerd moet worden... Ben wel weer even geschrokken van het telefoontje maar het is allemaal nog niet zover en tot die tijd blijf ik gewoon doorgaan met de iui en vanaf nu met hormonen. Zij zei dat het idd slim is om nu met hormonen te gaan beginnen. Ik hoop gewoon zooo dat al die ellende pas over negen maanden mag starten :) en dat ik voor die tijd zwanger ben..

Liefs

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ff snel vanuit de auto: we hebben een mooi knipperlichtje gezien. Het lijkt er dus 1 te zijn. Over 2 weken weer een echo. Dan ook ff babbelen over prenatale onderzoeken etc. Voor nu alles goed. We zijn blij en opgelucht! En dankbaar, en wat gun ik dit iedereen hier! Xxx

12. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stier. Gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund!

Lieve meiden bedankt voor al jullie knuffels....nog geen spoortje bloed gelukkig.....

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Stier fantastisch om te horen.
    Wauw! Geniet er van!
    Ben zo blij voor je!!

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jee Steva wat een tegevaller!
    Dat je endo behoorlijk actief is blijkt dan wel.
    Verklaart mss ook die pijnen!
    Hoop dat het je voorlopig bespaart blijft en je gewoon voor die tijd zwanger bent!

15. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Sissie, wat ongelooflijk triest en wens je heel veel sterkte komende dagen. Hopelijk komt het pas na het weekend en kun je je zinnen een beetje verzetten komende weekend. Heel veel knuffels voor jou en ik hoop dat het geluk gauw jou kant op komt!

Wat ligt geluk en verdriet toch zo vlak naast elkaar, stier wat fantastisch nieuws voor jou, echt helemaal super, je hebt zoals zo velen hier ook al zoveel ellende achter de rug, en nu het geluk jou aan jou kant. Geniet ervan!

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Stier: goed nieuws dat knipperlichtje! Misschien binnenkort wel 2...

@Chickie: gelukkig ben ik niet de enige, het is idd bijgeloof hoor..normaal had ik al een test gedaan maar durf nog steeds niet.

@Sissie: geen bloed is nu even goed, dat mag pas na het weekend! even je zinnen verzetten. Knuf!

@ego: Heb nog steeds wat menstruatieklachten...maar nog geen bloed gezien. Ben gewoon bang om naar de wc te gaan..maar dat is vast herkenbaar!
    Morgen om half 8 ga ik bloedprikken..moet gewoon werken dus doe het ff vroeg...in de middag de uitslag....

@steva: balen van het nieuws. Ik snap wel dat ze wil dat de endo rustig is, jij hebt ook zoveel pijn! Maar eerst duimen dat dit raak is!

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @mineraal: de arts was redelijk zeker dat het er 'maar' 1 was. Er was niet nog een ander vruchtzakje te zien ofzo. Maar wie weet, zien we een verrassing over 2 weken. Ik ga daar niet echt meer vanuit hoor. Eentje is ook helemaal prima.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Trouwens: die angst om naar de wc te gaan is zeer herkenbaar hoor. Heb ik nu nog :)
    Krijg je morgen ook al de uitslag van de bloedtest?

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Mineraal mijn duimen draaien voor je!
    Wat een spannende dag morgen voor je!

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Stier: 1 is idd al super!
    Krijg morgen idd de uitslag meteen in de middag.

@Sprits: ja heel spannend! ben benieuwd.
    Jullie horen het morgen!

Deel Deze Pagina