Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Lelie: ik heb ook nog wat bloedverlies gehad nadat ik de zoladex gehad had, dat kan namelijk. Je lichaam moet er nog even aan wennen. De gyn had tegen mij gezegd dat ik mogelijk nog 1 a 2x ongesteld zou worden.

@ego: nog steeds geen ongi te zien....wel veel buikpijn maar het zet nog niet door. :(

2. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Stier snap het ook heel goed :)

Boboke wat een fijn nieuws zeg, spannende tijd breekt aan!

Ego zit nog op het wachtbankje.. Vind het elke keer spannender worden! Heb wel krampjes sinds een dag of 6 maar meer in m'n buik. Rond m'n baarmoeder en dan weer eierstok links rechts.. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken...

Liefs

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mineraal hopelijk zet je ongi dan nu snel door, kun je het denk ik toch beter een plaatsje geven.

Steva spannend weer. Wanneer ga je testen? Je zit nu toch op 11dpo? Ik hoop voor je dat de ivf niet meer nodig zal zijn ;).

Chickie voor jou de laatste paar dagen voor de operatie..hoe gaat t met de zenuwen??!!

Sissie hopelijk ben je aan t genieten van je weekendje weg!

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Goed om te horen Boboke! Spannend!

Stier, goed dat je je hebt aangemeld voor mvm.
    Weer een stapje verder:)

Steva wanneer mag je testen? Jammer dat er geen luikje in de buik zot.
    Scheelt veel onzekerheid.

Liefs

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Sis hoop dat het goed met je gaat!!

Chickie aftellen he!

Iedereen die ik vergeten ben, ik duim voor allemaal!

6. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mineraal. Pfff ik had het zo gehoopt voor je. Gebruikte je utrogestan ? Dat houdt je ongi namelijk tegen. Het is al snel maart en gelukkig he b je cryos. Het klinkt cliché maar neem je maandje rust en doe leuke dingen.

Stier. Durf je al voorzichtig te genieten? Moeilijk he. Bij mij was de eerste echo al niet goed, dus je bent al verder dan ik. En vast steun aan je zus. Lekker rustig aan doen en proberen te genieten.

Ego. Weekendje is niet doorgegaan. Opgeschoven naar volgende week. Baal enorm. Nichtje was ziek vandaar. Dus gister al gestopt met de utro en hopelijk zet deze week de miskraam door. Nu moet ik volgend weekend ready to go zijn. Dinsdag telefonische afspraak met de gyn. Ik word er steeds zenuwachtiger van. Wanneer en waar breekt t door. Kan ik nog afspraken maken? Hoeveel pijn ga ik krijgen? Ik loop continu met pijnstillers op zak. Ik loop echt op mijn reserves.
    Ben al bang voor een volgende terugplaatsing. Dit wil ik niet meer meemaken.

Steva. Wanneer weet e wat? Zoooo spannend he allemaal....

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sissie jammer dat je weekendje nou niet door gaat, je had je er toch op verheugd. Moet nu zo moeilijk zijn die onzekerheid, wanneer en hoe het gaat verlopen... Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk kun je een plaatsje geven en je weer opladen voor de volgende keer.
    Dikke knuffel

8. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Klopt boboke :) dinsdag mag ik testen maar heb nog nooit gehad dat ik op of na de testdatum pas ongi wordt. Ben zo alert op m'n pijntjes nu. Vorige iui kreeg ik opeens pijn in m'n kont en werd een paar uur later ongesteld.. Ga voorlopig niet testen ook niet als ik di nog niet ongi ben.. Eigenlijk valse hoop maar wordt er zo teleurgesteld van!

Sis snap dat je helemaal op bent! Echt ... Allemaal. Leef zo met je mee kan niks anders dan aan je denken en je vanuit hier een dikke knuffel sturen.

Liefs

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Stier, wat onwijs fijn dat je een goede echo hebt gehad. Vertrouw op je kindje meis! Het gaat vast goed!

@sissie, hele dikke knuf meis. Ik denk veel aan je.

@mineraal, wat rot meis, dikke knuf. Hopelijk komt de ongi dan ook snel.

@steva, spannend voor jou dus ook. Hopelijk goed nieuws! Ik duim.

@chickie, nog even meis. Hopelijk kun je je gedachten nu nog even verzetten.

@all, dikke knuf meiden.

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Mineraal, ik hoop dat het snel doorzet, dan kun je verder.

Sissie, voor jou hoop ik ook dat het nu snel begint.

Chickie, hoe gaat het met je? Al aan het voorbereiden voor de operatie?

Ego: de rommel die ik verlies is vandaag wat minder, hopelijk stopt het snel. Mijn weerstand is nu wel slecht, ik heb helaas een royale koortslip.... Zo'n joekel heb ik lang niet meer gehad.

Voor iedereen: fijn weekend!

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sis, wat jammer zeg dat het weekendje afgeblazen is!
    Dan hoop ik nu toch echt dat het vruchtje snel afgestoten wordt en het je lichaam lief voor je is! In gedachten zijn we allemaal heel dichtbij je meis!

Lelie, wat rot dat je zo aan het kwakkelen bent! Laat die rommel inderdaad maar snel helemaal stoppen!

Steva, wat wordt het spannend! Ik hoop zo voor je dat het nu gelukt is!!!

Boboke, laten we hopen dat je het ivf traject helemaal niet in hoeft, maar vooralsnog wel heel fijn dat alles in gang is gezet!

Mineraal, ik leef met je mee hoor meid!

MF, hoe is het met Thyrza?

Sprits, heb je eigenlijk al een naam in je hoofd voor jullie knulletje?

@ ego, met mij gaat het goed (klinkt dat gek ;)) Ben onwijs ongesteld, en de pijn begint te komen. Maar ben erg blij dat ik nog helemaal geen zenuwen heb. Misschien dat ik vorige week het meeste al heb gehad, haha! Het zal vast nog wel komen hoor en in mijn hoofd heb ik mijn tasje al gepakt enzo. Maar kan er nu toch weinig mee en probeer mijn gedachten maar een beetje te verzetten.

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Sis ik hoop dat het snel doorzet voor je.
    Bij mij was de pijn toen te vergelijken met een heftige menstruatie.
    Sterkte meis!

Chickie afleiding zoeken is wel het beste he!

Namen, ja wel lastig hoor. Veel jongetjes in de omgeving geboren de laatste tijd en en zo. Maar al wel een lijstje van 3 namen :)

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat komt goed hoor Sprits en ik vind het ook wel lekker om nog een klein beetje rust te hebben vooraf. Heb het de laatste weken zo druk gehad op werk met afronden en voorbereiden voor invallers.

Oei, lastig als er veel jongetjes in je omgeving geboren worden, als ze maar niet net die ene leuke naam kiezen (tenminste dat heb ik altijd ;)).
    Super dat je een lijstje met namen hebt klaarliggen! Ben benieuwd... Over 5 maanden gaan we het horen :D

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een egostukje hoor. Ik weet sinds vandaag gelijk weer waarom ik ook alweer de operatie krijg. Heb nu zoveel pijn, pfft. Stoffen van de pil zijn mijn lijf nu natuurlijk helemaal uit. Au au au.
    Maar hopelijk ben ik er straks voor een hele lange tijd vanaf!

15. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    ah chick wat rot :( je mag toch wel pijnstillers nemen? Nog even en dan zonder pijn!

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat balen Chickie! Sterkte ermee. Hoop dat je er na de operatie vanaf bent!

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het gaat weer wat beter. Dankjullie! Pijnstillers doen hun werk goed (moet ze gewoon echt op tijd innemen en niet eigenwijs zijn :)).
    Heb vanmiddag lekker buiten gewandeld en zelfs nog even in de tuin een boek gelezen. Heerlijk! Laat de lente maar snel komen!

Hoe is het met jullie meiden?

18. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Fijn Chickie! De pijnstillers zijn er niet voor niets :)
    Het is inderdaad heerlijk lenteweer, fijn zonnetje... En uit de wind is het eigenlijk best warm!

Ik ben naar de oncoloog geweest, die bij de operatie zal zijn. Er wordt 10 cm darm verwijderd, vanaf 5-6 cm van het rectum. Daarom ook 30% kans op een (tijdelijk) stoma...

Chickie, wat gaan ze precies bij jou doen?

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jeetje Lelie, da's wel heftig!
    En chickie: morgen operatie dus??

20. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Jeetje lelie hier schrik ik wel van! Had je dat aan zien komen? Wanneer is de operatie? Chick denk aan je morgen!

Liefs

Deel Deze Pagina