Jeetje Lelie, dat zal dus een behoorlijk heftige ingreep zijn! Ben je er van geschrokken? Hebben ze je al een richtlijn gegeven van wanneer de operatie gaat plaatsvinden? Bij mij wordt de endo alleen van de oppervlakken van de organen weggehaald. Het is bij mij niet ingegroeid. Tis alleen een risico bij de urineleiders en in het lieskanaal. Maar verder niet zo spannend als bij jou Lelie! Poe, vind het heel wat voor je!
@Sissie: balen dat je weekend niet doorging. Denk aan jezelf he, het wachten op een miskraam is niet niets... hoe het gaat verlopen weet ook niemand helaas. Bij mij is de ongi is inmiddels doorgezet gelukkig. @chickie: ik ben ook wel eens eigenwijs geweest met pijnstillers, maar ik neem ze tegenwoordig gewoon, de pijn hoeft niet. Na de pijnstillers kan ik weer een beetje functioneren... Sterkte morgen met de operatie! @Lelie: dat is heftig, die operatie, 30% kans...hoop dat je bij de 70%goed zit. @Steva: nee he?waar heb je last van? @
Buik pijn en kont pijn wordt met de minuut erger lijkt wel.. Had vanavond een verjaardag op de planning staan maar dat gaat hem niet meer worden. Schijt er echt van! Snappen jullie als geen ander helaas! Alle hoop weer in een paar uur van de baan. Net naar de apotheek geweest voor de puregon, poging 5.. Fijn dat je menstruatie is doorgezet mineraal in maart weer een tp denk? Liefs
Jeetje Lelie dat is echt heel heftig. Hopelijk hoor jij inderdaad tot die 70%! Wanneer is jouw operatie? Mineraal nu weer opladen voor de cryo.. Chickie heeeeel veel succes morgen!! Hopelijk heb je na de operatie geen last meer van die verschrikkelijke pijn. Steva nee he ! Ik had t zo gehoopt voor je.Zeker omdat je altijd zoveel pijn hebt. Wil je niet over op ivf?! Sissie hoe gaat t met je? Ego: vandaag fm gehad voor laatste iui. Ei heeft groeispurt gemaakt, dag 11 al 20 mm !!! Iui zit er dus niet meer in aangezien mijn vriend tot zaterdag in het buitenland is . Verder gehoord dat ivf-voorlichting al op 8 maart is! Lekker snel, maar ook dan is vl weer in het buitenland. Nu hoeft hij niet perse mee (liever wel natuurlijk), maar de planning was eigenlijk dat ik hem zou gaan opzoeken van 8 tot 10 maart. De volgende voorlichting is pas weer eind april. Nu dus beslissen...
Lelie. Oef dat is wel heel heftig. Neem aan dat er een multidisciplinair team klaar staat? Chickie. Morgen jouw grote dag. Denk aan je hoor!! Uiteraard ben je zenuwachtig, dat zou iedereen zijn. Mineraal. Hoe voel je je nu? Kun je de teleurstelling een beetje verwerken. Nu eerst een ongi wachten voordat de cryo poging mag. Steva. Wat een ellende toch iedere keer weer he!!! Ik herken de pijn in je kont, dat heb ik 3 A 4 dagen en is echt verschrikkelijk. Ik hoop zo voor je dat de echte endokenners in vu je kunnen helpen. Bij is nog nooit iets gevonden. Wat je zegt alles in een keer van de baan. We zullen er nooit aan wennen. We kunnen alleen maar blijven hopen. Boboke. Leuk dat je naar me vraagt. Hier nog geen enkel teken van een miskraam. Geen bloedverlies geen kramp. Vandaag wel met vlagen misselijk. Daar zit ik dus echt niet meer op te wachten. Heb ook verschrikkelijk keelpijn en voel me knap beroerd. Ook steeds zenuwachtiger. Morgen is het vruchtje bijna twee weken geleden gestopt met 'kloppen' . Ik wil er zo graag vanaf. Het houdt mij teveel bezig. Ik wil verder. Ik durf niets af te spreken zit afwezig en zenuwachtig op mijn werk. Morgen een telefonische afspraak met de gyn. Toch maar een curettage ter sprake brengen......of toch niet? Pfff het maakt me gek. En dan curretage zonder of met narcose....ik weet het het niet. De gyn gaat mij waarschijnljjk miskraamopwekkende pillen aanraden. Maar dat vind ik ook zo eng. Emotioneel gezien ben ik numb. Ik wil maar 1 ding. VERDER.......
Boboke. Ben je verplicht naar zo'n bijeenkomst te gaan? Ik kreeg uitleg van een verpleegkundige en dat vond ik voldoende.
@Boboke: ook wij kregen het van een verpleegkundige, geen bijeenkomst verder. Misschien even bespreekbaar maken dat vl naar buitenland moet? @Sissie: die onzekerheid maakt het ontzettend zwaar! Bedenk voor jezelf wat je wil, je geeft al aan: ik wil verder, dan moet je misschien gewoon doordrammen bij je gyn, het is emotioneel erg zwaar en dit er ook nog bij... Heel veel succes met het maken van de keuze. Hoop dat het snel voorbij is voor je! Knuf. Ik voel mij wel oke, veel pijn bij naar de wc gaan... We gaan weer verder, het is *** dat het niet gelukt is maar te lang bij stil blijven staan heeft ook geen nut zeg maar. Dus volgende poging mag weer. Ben wel benieuwd hoe het gaat dan. Iemand ervaring met cryo's terugplaatsen? @Steva: ik heb geen idee, moet 8 maart terug en dan horen we hoe verder.
Net een heel verhaal getypt alles weg . Nog een keer dan. Sissie, ik zou je heel graag helpen, maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee. Het lijkt me heel zwaar om te weten dat je nog een vruchtje meedraagt en dat dat er nog uit moet. Ik kan me voorstellen dat je wilt dat het nu voorbij is. Zoals Mineraal al schreef, het lijkt alsof je je keuze al gemaakt hebt... Heel veel sterkte de komende tijd nog meis en je kunt hier altijd je hart luchten... Mineraal en sissie vwb de voorlichting, die is helaas verplicht voor in ieder geval 1 persoon. Vl hoeft er dus niet perse bij te zijn, maar ik wel en ik zou eigenlijk precies op die dag vliegen om hem een weekendje op te zoeken... Ik ga morgen eerst nog even de gyn bellen, want die had aangeraden om voor ivf nog aan de pil te gaan, maar heeft er niet bij gezegd hoe lang en of het echt noodzaak is. Heb nl geen cystes. Het liefst starten we zo snel mogelijk.
Mineraal. Ik heb in totaal 9 cryos terug laten plaatsen. Na een IVF behandeling moet je eerst ongesteld worden. Daarna mag je iedere maand een cryopoging doen. In mijn eerste ziekenhuis kreeg ik op dag 10 ongeveer een echo. Daarna moest ik met ovulatietsten kijken wanneer ik een eisprong zou verwachten. Bij een positieve test werd een afspraak gemaakt voor het terug plaatsen. In het lumc pakken ze te volgens mij anders aan. Met bloedprikken en urinetesten. At wordt weer een hoop een en weer reizen, maar ik heb er een beter gevoel bij.
Sissie, Wat jammer (niet het juiste woord) dat het niet van zichzelf op gang is gekomen. Ik hoop dat het vannacht toch op gang komt, zodat je die ellende van pillen /curetage niet hoeft te.ondergaan. Steva, Het zal toch niet! Boboke, Jammer dat deze kans over is. Waarom zit je vriend vaak in het buitenland? Is er misschien iets te regelen met.zijn werk? Chickie, Iedere situatie is anders, ik vind het bij jou ook een spannende operatie. In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je niet teveel last van narcose en pijn hebt! Zelf ben ik niet zo geschrokken, dat heb ik de vorige keer gehad toen (na de kijkoperatie) aangegeven werd dat ze niets gedaan hebben en dat.met een andere operatie een stuk darm eruit moet. Wel schrikken is het percentage, de kans op een stoma. Omdat het dus zo dicht op het rectum zit én zo'n lang stuk betreft. Toch een beetje spannend, maar het hoeft niet zo te zijn. Ik heb nu wel een afspraak bij de stomaverpleegkundige, zodat de voorbereidingen getroffen worden. Mocht het zover komen, is alles geregeld. Is het niet nodig, dan is dat fijn voor mij. Over 3 weken heb ik een.afspraak bij de gyn, voor Lucrin en operatiebespreking.
Lelie dan duurt het nog wel even voor je geopereerd wordt? Wel vervelend als je er zo lang op moet wachten. Zal ook niet zo makkelijk zijn, sterkte meid! Mijn vriend zit eigenlijk nooit in t buitenland behalve nu in het totaal 3 weken. Beroerde timing ik weet t.
Lieve Sissie, wat kan ik me goed voorstellen dat die onzekerheid killing is! Ik hoop dat je morgen wat wijzer wordt tijdens het telefonisch consult en dat de arts goed met je meedenkt! Het lijkt mij dat je nergens anders aan kan denken! Boboke, zo zie je maar weer dat het niet te plannen is. Wel onwijs lastig zeg! Ben je er al uit welke keuze je gaat maken? Snap dat je zo snel mogelijk wil starten! En aan de andere kant is het ook wel heel erg fijn dat je even naar je vriend zou gaan in het buitenland (een beetje ontspanning tussendoor is soms ook wel lekker). Maar ja, dan ligt misschien alles wel even op z'n gat. lastig lastig! Lelie, die percentages lieten mij ook wel erg schrikken. Op zich wel goed dat ze je op het ergste voorbereiden. Maar ik hoop zo dat het mee gaat vallen! Steva, die pijn zegt denk ik inderdaad genoeg (shit zeg!) en dan ook vooral omdat het gelijk weer zo hevig is dat je weer een pas op de plaats moet maken! Mineraal, ik hoop dat je 8 maart hoort dat jullie mogen gaan starten met de cryo TP! Meiden, we moeten hier maar afspreken dat iedereen in september gewoon zeker zwanger is!!! (en eerder mag natuurlijk ook!). Lieve meiden, bedankt voor alle steun! Ik ben op dit moment niet echt zenuwachtig, maar dat komt morgen wel weer . Mijn tasje staat gepakt en ben er klaar voor. Ik neem morgen mijn telefoon niet mee (kan alleen maar gestolen worden, maar laat zsm weten hoe het is gegaan). Nogmaals, bedankt voor alle lieve berichtjes!!!
Lieve meiden, Boboke hier mijn visiedeze iui kan dus niet doorgaan maar omdat de IVF bespreking is als je vriend in het buitenland zit (en jij liever wilt dat hij erbij is) en naar hem toe zou gaan... Misschien een idee om in maart nog een iui te doen en dan in april samen met je vriend naar de IVF bespreking? Misschien moet het zo zijn wil graag aan de IVF maar mag niet van de arts uit het vu omdat ze eerst willen weten hoe erg het allemaal is.. Heb besloten om door te gaan met de iui's en dan met hormonen. Ga het bespreken met m'n gyn en dan tot er iets bij het vu uitkomt. Mineraal goed dat je er zo positief in staat. Dat is het beste! Sis idd je geeft zelf al aan dat je verder wilt.. Misschien toch voor curettage kiezen. Dan is het waarschijnlijk zo snel mogelijk achter de rug en dan weet je waar je aan toe bent. Persoonlijk denk ik dat je er helemaal doorheen zit, logisch! En dat je er niet meer bij wilt stilstaan, dit kan nu niet omdat het nog in je zit.. Ontzettend moeilijk allemaal en ik denk aan je! Chick hoop snel wat van je te lezen morgen denk aan je., Liefs
Meiden, dit wordt wat.... lig op een 6 persoonskamer met 5 bejaarden. Ze sliepen nog toen ik aankwam en 1 oudje riep om de 2 sec. 'Pa ra ce ta mo lle tje' op een heel mooi melodietje ... Hihi... sta voor half 12 ingepland. Tot snel!
Sis het nog langer wachten lijkt mij killing. Mss toch een curretage? Maken ze eventueel nog wrl een echo voordat je met pillen of curretage begint??? Dikke knuffel in deze strijd meis. Snap zo goed dat je door wil!