Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    Steva lieverd, wat heb jij toch ook zo'n moed zeg...enkele mankementjes zegt ze...:) Moest ik in jou geval zijn, ik zou weer helemaal overstuur zijn (mijzelf kennende).
    Eerst en vooral ik had ook pap 3 en heb ook die pijnlijke biopsie had, echt niet aangenaam. En de dokter zei ook tegen mij van het ziet er niet zo ernstig uit al pap 3. Maar ze wilden toch onmiddellijk opereren en nadien toen alles opgestuurd was zei de dokter van ja...ging wel duidelijk bmhkanker worden als we het niet hadden weggehaald. Dus ja...blij dat ze zo snel gereageerd hebben. En het rare was, ik ging normaal ieder jaar voor een uitstrijkje, maar toen was het 1 jaar en enkele maanden en toch zo'n slechte uitslag...Nu doe ik het ieder jaar hoor, soms wacht ik wel zo lang niet ook...doe ik het al na enkele maanden. Wat ik wel vreemd vind is dat ze doorgaan met de IUI, wat als je zou zwanger zijn dan? Dan knn ze toch die hpv virus niet weghalen? En als ze het niet weghalen kan het toch alleen maar verergeren...En wat kut dat je nu wss ook nog s endo op je blaas hebt, dat is toch echt ongelooflijk, na alles nu ook nog s dat. En al die onderzoeken die je hebt moeten laten doen. En toch nog altijd zoveel moed!! Echt ik vind jou zoooo moedig!
    Mijn buurvrouw heeft ook endo, maar is graad 2. Ze heeft ontzettend veel pijn aan de blaas en moet bewegen om geen pijn te hebben. Ze staat op een wachtlijst in Leuven, en nu heeft ze eindelijk een brief gekregen dat ze haar opereren in juli. Blijkbaar duurt de operatie 6 uur lang. Omdat het serieus op de blaas zit en ook aan alles verkleefd is...toch is het maar endo graad 2 wat mij verwonderd. En ze heeft ook al jaren last, ze drie miskramen gehad enzo tussen kindje 1 en 2 en na kindje 2, ze vonden niets...en nu toch endo gevonden. Dokter zei dat het wss de reden is waarom ze miskramen kreeg, maar nu zegt jou arts dat het geen kwaad kan? Ja ik weet het niet...
    Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen bij de uitslagen van de onderzoeken echt waar! Hou ons op de hoogte!
    Sterk dat je nog altijd gaat werken!! Hou je goed liefje x

2. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maui: Meid houdt moed he!!! Dat gedoe op je werk kan je er nu echt niet bij hebben en het gevoel elke keer te moeten vechten is heel zwaar. Op mijn werk weet niemand ervan. Al mijn onderzoeken gebeuren in het geheim en omdat ik zelf de planning op mijn afdeling doe, heb ik het geluk mijzelf elke keer uit te kunnen roosteren. Het kost mij wel veel vrije dagen. Ik hoop dat de bedrijfsarts je begrijpt en wat voor je kan regelen anders ben je binnenkort heel lang van je werk met een burn out vrees ik.
    Ik gebruik de tarwezemelen nu om de dag. Wel flink wat. Drie volle eetlepels in de yoghurt. Het smaakt naar karton, maar het gaat nog goed. Het endodieet heb ik weleens gelezen, maar ik ben verslaafd aan chocola dus tja. Ik heb al het idee dat ik iets tekort kom in mijn leven , als ik dan ook nog eens mijzelf moet korten op lekkere dingen. Ik heb het dus nooit geprobeerd, maar ik vind het knap van je dat jou het wel kan hoor!
    Wat een vreselijk verhaal; van dat sterfgeval. Zet je wel weer even met beide benen nog steviger op de grond! Maui: Hoe kunnen ze pap3 opereren. Ik dacht dat dan je hele baarmoederhals weggehaald moest worden. Maar dat hoeft dus niet.
    Hee, positief te horen dat jouw buurvrouw ondanks de endo toch twee kindjes heeft. Daar teken ik ook voor (-:
    Heb je al een beetje met je man kunnen praten?
    Chick. Jouw arts richt zich nu ook op zsm zwanger worden, net als die van mij. Dan klinkt het zo dichtbij he? Krijg je nog verdere testonderzoeken? Voor je t weet zet je je eerste ivf spuit. Vreselijk hoor als iemand zelfmoord pleegt. Vaak om een reden die we niet begrijpen. Ik vind het aan de ene kant laf en toch ook heel dapper dat iemand dat doet. Dat klinkt raar natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat ieder in zijn eigen wereld zijn eigen reden heeft om eruit te stappen. Maar er is natuurlijk verschil tussen denken en doen. Hebben we allemaal niet eens gedacht, ‘ik wou dat ik eruit kon stappen’ . Gelukkig doen we het niet. In ieder geval wij niet he meiden!! Keep the faith.
    Steva: Fijn weer wat van je te horen. Jij hebt een hele vervelende week achter de rug. Het is wel ‘fijn’ dat je nu alle onderzoeken krijgt hoor. Ook bij de uroloog! Nu moeten ze je echt serieus nemen. Konden ze bij een inwendige echo endo zien zitten op je eierstok? Zien ze dat nu pas? Zag hij de endohaard op je blaas ook via de inwendige echo? Ben heel benieuwd of het op je oude mri zichtbaar is. Anders betekent het dat de endo ineens is gaan groeien? Toch? Ik heb echt bewondering voor je dat je doorgaat met de iui. Een operatie in de blaas lijkt mij inderdaad risicovol. Hoeveel pijn heb je per maand aan je blaas. Is er mee te leven? Ik heb na de miskraam enorm pijn in mijn buik gehad bij het plassen. En dat trok dan naar de zijkant van mijn buik, en leek zelfs naar mijn rug te trekken. Pijn bleef lang hangen en kon ook geen te strakke broek aan. Het gekke was dat het na stilzitten en dan gaan plassen erger was dan dat ik bijvoorbeeld een stuk gewandeld had en dan ging plassen. De pijn is nu nagenoeg verdwenen, maar vannacht toevallig bij een een volle blaas voelde ik het bij het plassen weer. Het trok alleen na 5 minuten weg. Het was in ieder geval geen blaasontsteking. Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie. Ben zo ‘benieuwd’ naar de pijn. Ik zit vandaag op dag 33 na de miskraam en nog geen enkel teken van een menstruatie. Geen kontpijn, geen opgezette borsten. Wel met vlagen een hele slechte huid (lang leve de make-up) en een enorm opgezette buik. Volgens de gyn duurt het meestal 6 weken voordat je weer gaat menstrueren. Dat zou 6 april zijn dan. Pas na de komende menstruatie mag ik een tp poging doen. Heb wel wat geklust, maar ik weet totaal niet wanneer de eisprong is. Bij een cyclus van 6 weken zou ik m gemist hebben bedenk ik mij nu ineens. Maar als t nog twee weken duurt, dan zou t rond deze dagen moeten zijn. Merk er alleen nog niets van.
    Steva als de endo idd niet rond je voortplantingsorganen zit zou ik ook een ivf-poging willen doen als ik jou was. Het KAN dus…en een poging is het zeker waard! Maar eerst je iui afwachten. En natuurlijk vrijdag afwachten. STEL dat je zwanger raakt, kunnen ze dan nog wel iets aan je pap3 doen? Lieve meid, eerst zelf gezond zijn he!
    Hopelijk krijg je vrijdag toch wat goed nieuws meid. Heb je trouwens ook op je antistoffen van je schildklier laten prikken?
    Lelie: Jeetje, schiet ook niet echt op he. Pfff je wordt er moedeloos van he.
    Mineraaltje: Ik maak me stiekem zorgen…echt…hoe gaat t met je.
    Meiden hoe is het met de rest?

Ego: tja niet veel te melden. Voel me eigenlijk wel goed. Af en toe pijn in mijn buik bij het plassen maar de darmen weer redelijk rustig. Wel wat onrustig in mijn hoofd. Ik wil weer door. Overal dikke buiken om mij heen…ik wil ooookkkkkk!! Ik had mij in januari voorgenomen om 1 april het grote nieuws te gaan vertellen. Had t niet verwacht maar voel me ineens een beetje leeg nu die datum nadert. Vandaag op dag 33. Hopelijk rond dag 42 ongi. Dus nog 9 dagen, ook al heb ik nog geen echte tekenen (borsten en kontpijn (-; )

3. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!!
    Mag ik even klagen? Ik word namelijk gek van mezelf!
    Vanaf mijn eisprong heb ik al steken rechtsonderin mijn buik ik heb last van maagzuur ( anders heb ik dat nooit). Sinds deze week lig ik elke avond om 9 uur op bed omdat ik moe ben en snachts word ik wakker omdat ik gruwelijke dorst heb. Mijn darmen zijn rommelig ( dat zou ook door het weer kunnen komen en mijn pds) en een paar dagen geleden kreeg ik zo vanuit het niets een kontpijn waar ik u tegen kon zeggen en die trok door naar een steek rechtsonderin mijn buik. En nu heb ik steeds met plassen een steek rechts.
    Zo dat is er uit! Hihi sorry hoor

4. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaag maar raak hoor Little Star!
    Je maagzuur, moe zijn, dorst en rommelende darmen doen mij aan een beginnende zwangerschap denken. Je kontpijn en pijn bij het plassen doen mij aan endo denken en juist weer niet aan een zwangerschap. Kan mij voorstellen dat je gek wordt!! Klopt je banner? Mag je over 6 dagen testen? Nog andere dingetjes ...bijv. opgezette borsten....
    Wanneer was je eisprong precies? Wellicht kan je wat eerder testen.

5. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn banner klopt ja ik word inderdaad helemaal gek vooral omdat ik ook geen last heb van endo en nu wel ik heb geen opgezette borsten maar wel gevoelige tepels. Ik weet het echt niet ik heb ook geen eisprong gevoeld maar heb het idee dat ik die rond dag 13 al gehad heb. Heb me een aantal dagen echt anders gevoeld.. Als of er een rust over me heen hing maar dat is nu ook weer weg ik kan alleen maar hopen maar de dagen duren altijd zo lang na de eisprong! Hihi

6. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maui, lief van je! Hier schrijven stuk voor stuk toppertjes mee die allemaal flink wat te verduren hebben (gehad)! Echt super hoor!
    Fijn dat je zoveel steun kunt hebben aan elkaar he!:)

Enne die endo zit niet op mijn hart he! (maar op het borst/buikvlies eronder). Laten we er maar vanuit gaan dat het zich lekker koest houdt!
    Hoe is het nu met je rug? Tsjee ook nog een hernia! Kan er ook nog wel bij! :$

Tis inderdaad mijn eerste IVF.
    Hoe is het nu bij jou op werk? Ik heb gisteren zo’n leuke dag gehad! Lekkere paaslunch gehad met ‘mijn’ kleutertjes en eitjes gezocht (ze waren zo lief)! Echt heel schattig om te zien!
    En mijn collega’s zijn ook echt top hoor! We zijn een heel hecht team, op zich wel bijzonder. (nu is er helemaal een groot samenhorigheidsgevoel)

Lelie, hoe is het nu?

Mineraal, je maakt ons wel heeeeeeel nieuwsgierig!

Steva, ach ja een ‘paar mankementjes’ maar! Stoer wijf! Jij hebt dus ook al een abonnementje op het ziekenhuis genomen! Ze leggen nog net de rode loper niet voor je uit zeker?!;)
    Heb je de belafspraak al gehad? Wat heb je te horen gekregen?
    Ik vind het wel heel goed dat je er zelf nu ook zo achteraan zit dat alles gecheckt wordt! En ook heel fijn dat de artsen je serieus nemen! Nadeel is wel dat je een hoop (vaak niet zo prettige) onderzoeken krijgt en hebt gehad! Echt je bent super dapper hoor!
    Endo IN je blaas! Tsjonge! Dat is ook wat! Het komt echt overal he!?! Maar wat een rotplek! Inderdaad lastig om wat mee/aan te doen!
    Ik heb gisteren een kaarsje gebrand en even aan je gedacht (ik hoop dat het heeft geholpen)!

Hoe is de IUI gegaan? Het was vast een eitje (om maar even in de stijl van Pasen te blijven), vergeleken bij alles wat je de laatste tijd doorstaan hebt!
    Het avondje met mijn man was zaterdag echt super! We hebben deze week ook weer voor het eerst weer eens geklust omdat de pijn nu minder werd, toch ook wel weer fijn! Even geen druk en gewoon vrijen zonder bijbedoelingen.
    De pijn is nu minder, omdat de bult nu geslonken is. Dus al met al wel minder pijn dan voor de operatie, toch wel erg fijn! Bij mij wilde ze liever geen tramadol voorschrijven omdat het een broertje van morfine is.
    Wat voor onderzoeken ik gehad heb om de endo te bepalen, euhm even denken: bloedonderzoek, kijkoperatie, echo’s, rontgenecho en een mri.
    Woensdag moet ik terug naar de gynaecoloog voor nacontrole na de operatie en dan hoop ik ook meer te horen over de biopten van de hysteroscopie.

Sis, ik krijg geen aanvullende onderzoeken meer hoor verder. Ze kennen me onderhand wel van binnen en buiten, haha!
    Het klinkt zeker dichtbij al de arts zegt… ‘waar we nu voor gaan zorgen is dat je zwanger wordt’. Moet zeggen dat het wel heel goed klinkt! Ik zit nu op dag 12. Dus nog 2,5 a 3 weken en dan al starten. Laat maar komen.
    Jouw menstruatie is dus nog niet op gang gekomen?! Wat duurt wachten dan lang he! Ik hoop dat de pijn meevalt, zou ook wel eens fijn zijn!
    Ik ben het met jouw eens hoor over zelfmoord. Aan de ene kant is het onbegrip over hoe ze zoiets kon doen, aan de andere kant moet ze inderdaad heel veel moed gehad hebben om het daadwerkelijk te doen. Ze zag echt geen andere uitweg meer, zo sneu! Ze heeft een dochter van 26 en daar heb ik zo mee te doen, vreselijk!

Wat kan ik me goed voorstellen dat je een beetje een ‘leeg’ gevoel hebt nu 1 april nadert. Had wel een hele gave datum geweest om te vertellen dat je een kindje verwacht! We gaan maar snel een nieuwe datum voor je prikken hoor! :D

Hoi Little Star, heeft het opgelucht om het eruit te gooien? Wat een klachten zeg! Rot voor je meid! Je hebt het over verdenking op endo, heb je al onderzoeken gehad? Ik hoop voor je dat het niet zo is!
    De dagen na de eisprong duren inderdaad voor je gevoel altijd dubbel zo lang! Irritant!!! ;):D

7. Little star1

8 mrt 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chickie het heeft zeker opgelucht! Wil in mijn omgeving vooral niet als een zeikerd overkomen zeg maar dus hou eigenlijk mijn mond maar dicht. Het enige onderzoek dat ik heb gehad is een inwendige echo en daar was niets op te zien. Toch zei de gyn ja je hebt endo, einde onderzoek. Sinds ik van de pil af ben bijna nergens last meer van tot een paar dagen geleden die ene goeie pijn. Vandaar waarschijnlijk endo Hihi

8. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    Hoi sissie,
    ja ik weet het moed houden, de ene dag lukt het, de andere dag totaal weer niet. Ik zal blij zijn dat het dinsdag is dat ik naar de arbeidsgeneesheer kan om heel mijn verhaal nogmaals uit te leggen, en hopelijk komt er dan ook iets uit de bus. Ik mag mij niet zenuwachtig maken van mijn acupuncturiste, ze was boos op mij dat ik mij zo opjutte erin, maar het is nu eenmaal sterker dan mezelf. ik heb niet graag dat mensen mij onterecht beschuldigen, of een verkeerd beeld hebben over mij. En ik maak mij daar allemaal direct druk in, ook omdat ik niet weet wat de toekomst brengt he...Voor hetzelfde geld ben ik direct zwanger en dan zijn alle problemen vd baan, maar voor hetzelfde geld ook niet en dan blijven die doktersbezoeken, en me slecht voelen, en bijwerkingen en dat is gewoon niet te combineren met mijn werk hier. Ik zit op een heel slechte plaats, weinig begrip, een echte kutsfeer...Dat is echt niet bevorderlijk en dan mag ik gaan stress hebben. Het is ook niet zozeer al die doktersafspraken he, ik ben hier ook al verschillende keren onwel geworden door de medicatie enzo, en ook heel veel thuis geweest na operaties. En ze verwachten als je dan terug gaat werken dat je tip top in orde bent, of anders blijf je thuis! . Gedaan. Ik versta niet dat de maatschappij zo werkt, echt...Ik ben totaal niet zo, ik heb begrip voor iedereen.
    Echt kut (om het maar op zijn hollands te zeggen ;) )
    Ja bij pap3 hoeven ze je baarmoederhals er absoluut niet uit te halen hoor, ze doen dan een hoe noemt het een conotatie, ze snijden de besmetten cellen eruit in de vorm van een kegeltje er en ze nemen altijd ietske meer weg zodat ze zeker willen zijn dat alle cellen weg zijn.
    Ja mijn buurvrouw heeft endo graad 2, verschrikkelijke pijnen heeft ze al jaren, en heel veel last van de blaas, als ze veel beweegt dan lukt het nog, als ze veel stilzit dan heeft ze ontzettende pijnen...Ik mag er eigenlijk niet zoveel over klagen, de pijn valt wel mee...maar ik heb zoals ik al zei veel last van spastische darmen, steken, lucht, en een algemeen ziek gevoel, geen fut, en heel snel angstaanvallen en hyperventilatie aanvallen want dat heb ik er ook nog bij :(
    Ik hoop voor je dat je snel je maandstonden krijgt liefje, echt waar, dat je weer kan doordoen, nog even geduld...en dan staat er een nieuw eitje te trappelen om bij je aan te kloppen en zich te nestelen....En dan denk je niet meer aan 1 april, maar aan een nieuwe datum! :)

9. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    Chick,
    met mijn rug niet zo best, nog altijd pijn hoor, kine gehad en nu ben ik zo stijf als een plank!! En vandaag op het werk voeld eik mij ook niet zo tip top hoor, en de opvliegers zijn al terug ook, denk dat ze zoladex weer begint te werken...Nu ben blij dat het verlengd weekend is, weer beetje rust zonder me moeten druk te maken. Zo leuk dat je zo'n goede sfeer hebt op je werk, daar kan ik maar van dromen. Ik heb ook kleuterleidster gestudeerd, dat was mijn droomjob, maar het is helaas anders uitgelopen...
    Nu ja, dat is wel leuk als je kan werken met hechte groep enzo he, en die kindjes geven je ook zoveel voldoening he...:)
    Ja inderdaad 1 vr 1 super meiden hier, ik vind het zo leuk dat we allemaal steun hebben al elkaar!!! Hier kan je tenminste je hart eens luchten, bij mensen die je op en top verstaan natuurlijk....Ik wens jullie allen een superweekend lieve meidjes....en het is pasen dat zal ons de nodige positiviteit geven hoop ik...eitjes=symbolisch...Heel ons leven draait nu toch om eitjes...

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik verlies nog steeds wat helderrood bloed, dus heb vandaag naar het ziekenhuis gebeld. Het komt niet vaak voor, maar kan wel bij Lucrin. Duurt een weekje, langste wat de arts kende was 11 dagen. Ben nu op dag 4... Ben benieuwd. Heb ook een zeurend gevoel in mijn buik, net alsof ik toch ongesteld zou moeten worden, en dat zou niet moeten kunnen met Lucrin! We wachten maar af hoe het verder gaat...
    Operatiedatum is nog niet bekend.

11. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Hallo dames,
    Ben even een tijdje niet geweest.. zat er even een paar dagen helemaal door heen.
    En het was kermis hier.. en we hebben kennissen op de kermis werken dus was daar me afleiding gaan zoeken ;)

Steva, Wat een week heb je achter de rug zeg.. hoe waren de uitslagen van de onderzoeken?
    Wel fijn dat je al van het VU te horen heb gekregen dat die endo in je blaas zag.. ben benieuwd of ze het op de mri ook gezien hebben.
    Knap van je dat je IUI 6 toch nog heb gedaan.. wanneer zou je mogen testen?
    Volgens mij lopen we een beetje gelijk.. alleen jij met de IUI en ik met het spontane gedeelte haha..
    Met mij gaat het nu wel weer een beetje..
    Ik zit ook op het wachtbankje, had de 28ste me lhpiek, dus 10 april zou me nod zijn. Dus het is weer spannend voor ons!

Mineraal, Ook ik ben benieuwd naar je? Hoe is het met je? Heb je goed nieuws voor ons?

Sissie, 1 april zou je niet meer halen inderdaad, maar houdt de moed er in meid! Onze tijd komt nog wel! Hoop ook voor je dat snel je menstruatie weer komt.. zodat je weer lekker door kan gaan!

Little star, ik deel mijn antw met sissie, Nog even 5 dagen afwachten, dan weet je of het met een eventueele zwangerschap te maken heeft.

Lelie, fijn dat het in elk geval duidelijk is dat het van de lucrin af komt.
    Is er nog geen operatie datum bekent.. spannend zeg.. hoop voor je dat je de datum snel krijgt!
    Tis natuurlijk niks zo afwachten!!
    Succes meid!

Hier, eigenlijk niet veel te vertellen, alleen dat ik het raar vind dat ik me ei niet heb gevoelt.. afgelopen 2 maande wel me ei heel duidelijk gevoelt, vorige maand zelfs zo heftig.. dat ik niet in slaap kon komen.. en deze maand wel paar hele lichte steekjes.. meer in me baarmoeder vanaf me 1ste posi ovu test.. tot gister avond.. de 27ste was me eerst posi test, en de 28ste savonds was me piek.. maar die steekjes was meer in me baarmoeder ipv terhoogte van me eierstokken.. dus hoop dat het klussen niet voor niks is geweest en dat me eitje wel gesprongen is!

Sorry voor de mensen die ik vergeten ben! Is niet persoonlijk hoor ;)

Liefs!

12. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Het is hier al weer een paar dagen best stil!?

Hoe is het met jullie dames?

hier, zit nu op 4dpo.. net een bak latte machiato op.. en ben er gewoon beetje misselijk van.. en paar vage steekjes de heledag door.. maar ja zal wel niks zijn.. :)
    Gister te horen gekregen dat een vriend van ons een weekend weg geboekt heeft eergister, dat is ons cadeautje van hun voor ons, dus we gaan 12 tot 14 april even gezellig een weekedje weg met zijn 6e naar centerparcs! Heb er al ontzettend veel zin in.. ook is mijn mannetje 14 april jarig.. dus denk dat als ik 11 april nog niet ongesteld ben ik een testje ga doen.. zonder dat hij het weet.. en gewoon ga zeggen dat ik ongesteld ben.. als de test posi zou zijn, en hem dan verrassen op zijn verjaardag! maar ja ik ga nog maar niet te veel hope.. en denk toch dat ik wel ongesteld wordt.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Meiden ik ben er weer! Heerlijke dagen gehad, prachtige stad, heerlijk weer, lekker eten. Helemaal goed :). Nu hier weer. Vandaag beetje rustig aan gedaan. Net een bij ouders gegeten. Morgen weer aan de bak in het nieuwe huis!

Ti's hier rustig verder he. Hoe gaat het met jullie? Beetje leuke paasdagen?
    Cindii: ik duim voor je meid. Eerste ronde na de operatie toch? Extra spannend. Ik hoop dat het in elk geval nog voor de IVF lukken mag!

14. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Pien, fijn dat je het gezellig heb gehad!
    En het is me 2e ronde na me operatie.. Maar vorige maand eerder me eisprong gehad als verwacht.. Had sochtens een posi ovu test en om 8 uur savond flinke pijn van me ei.. En tijdens de pijn geklust.. Dus was een verloren maand.. Dus idd spannend.. En hoop ook dat het voor de ivf nog raak zou zijn.. Maar ben er eerlijk gezegt bang voor

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie, ik hoop dat het dan snel ophoudt! Wel een geruststelling om te weten dat het wel door de lucrin kan komen.
    Hopelijk hoor je snel meer over de operatie!

Pien, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Kun je morgen met frisse moed weer aan de slag!

Cindi, wat heerlijk dat je zo'n weekendje in het vooruitzicht hebt! Het zou wel heel gaaf zijn als je je vriend op zijn verjaardag zo'n bijzonder cadeautje kan geven! Ik duim voor je hoor!

Ik heb vandaag/morgen mijn eisprong (hoe toepasselijk met pasen), dus ben er maar druk mee... haha ;) Ik heb gek genoeg een goed gevoel over deze maand (tis nergens op gebaseerd, maar je moet hoop blijven houden toch?!:))

Hoe is het met de andere meiden?

16. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ti's wat stilletjes hier.
    Ik heb vreselijk saaie paasdagen. Bleh. Zaterdagochtend ongesteld geworden! Ik had het totaal niet aan 'zien' komen. Ik had vrijdagavond wat lichte pijn in mijn kont dus ik dacht dat het nog wel een dag of 5 of 6 op zich zou laten wachten, maar niet dus. Direct flink wat vers bloedverlies op zaterdagochtend. De rest van de dag eigenlijk heel weinig. Van zaterdag op zondag wakker geworden van de krampen in mijn onderbuik. Maar die voelde ook anders dan anders. Ik zweette ervan en voelde me erg dizzy. direct 800 mg ibuprofen genomen en na een uur sliep ik weer. Op zondag heftig bloedverlies . Helder rood de hele dag En vandaag bijna niets meer. Wat oud bloed alleen. Waarschijnlijk kan ik dan toch nog een terugplaatsing voor de vakantie doen. De pijn in mijn kont was bij deze ongi echt veel minder heftig dan anders. Heb de grote boodschap kunnen doen zonder te puffen (-;
    Ben echt blij met deze ongi, want nu kan ik verder en de pijn was veel minder dan gevreesd. Ik vind wel dat ik kort ongesteld ben. Maarja misschien is dat wel bet voor de endo.
    Chick. Laat dat paasei van jou maar bevruchten hoor. Zeker blijven hopen! Ik geloof er echt in dat de kans dan groter is. En mijn motto is. Ach een mens mag toch dromen! Helaas heb ik afgelopen dagen ondanks mijn ongi alle hoop verloren. Pff als je dan op Facebook al die paasbabies van je vriendinnen ziet staan....ja ik weet niet ....de moed is me even in de schoenen gezakt.
    Steva. Heb jij goede hoop voor deze iui poging. Hoe ws je telefonisch consult vrijdag? Neem aan dat je vandaag ook lekker vrij bent. Volgens mij werk jij best veel.
    cindii. Volgens mij heb jij stiekem een beetje goede hoop (-; 2e ronde na de operatie. Pfff spannend hoor. Het zou zomaar raak kunnen zijn. Ik ben in mei jarig, maar ik heb dan nog geen leuk cadeautje voor mijn man....hopelijk jij wel meid.
    Mineraal. Alles goed? Lange afwezigheid op het forum is voor mij geen voed teken. Houd moed meid!
    Pien. hou je bij de verbouwing van je huis wel rekening met een kinderkamer (-; mooie dagen om ff lekker te klussen....in huis dan .... In jouw geval......hihi
    Stier. Vandaag zou ik het goede nieuws zijn gaan vertellen. Ik zou 14 weken geweest zijn. Als ik mij niet vergis ben jij nu dus 12 weken. Gefeliciteerd!
    Maui. Ook alles ok met jou. Heb je al wat begrip kunnen kweken bij je man. Mijn man vindt mij op t moment te geobsedeerd bezig met kinderen. Ik onderneem verder niet zo veel meer. En hij heeft ook gelijk. Maar we willen zo graag he. Waarom snappen ze dat niet.

Nou meiden . Geniet nog even van de laatste vrije dag!

17. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Chick, Dat zou mooi zijn als het “paaseitje” bevrucht raakt! En hoop moet je altijd wel een beetje houden.. maar niet te veel natuurlijk! Spannend dan mag jij ook op het wachtbankje!
    Het is inderdaad heerlijk zown weekendje in het vooruitzicht! Met hopelijk 2 verassingen voor me vriend op zijn verjaardag! (Een huisje helemaal versiert.. en een posi zwangerschaps test) Maar het laatste heb ik helaas niet zoveel vertrouwen in!

Sissie, Balen dat je weer ongi bent geworden! Wel fijn dat de pijn minder was als voorheen! En betreft de korte ongi, ik denk ook dat het wel beter is voor je endo.. dan heeft die niet zo lang om uit te breiden! Ook fijn dat je misschien toch nog een tp kan doen voor je op vakantie kan gaan! Ik hoop het voor je meid! En hoop dat het ook snel raak is bij jou!
    En betreft mijn goede hoop.. Eigenlijk durf ik niet te hopen! 2e keer na me operatie is wel een redelijke kans natuurlijk.. maar ja heb me ei niet gevoelt deze maand.. en de afgelope 2 maande met me operatie wel.. vorige maand zelf zo heftig dat ik krampeerde van de pijn.. :( dus durf niet te zeggen of die wel geprongen is.. en of die wel aan de goeie kant gesprongen is aangezien ik 1 eileider kwijt ben.. Voor me vriend hoop ik ook dat ik een mooi cadeautje voor hem heb (voor me zelf natuurlijk ook hoor :)) zal wel moeilijk worden om net te doen of ik ongi ben.. van 10 tot 14 april.. als het toch raak zou zijn..

Hier, eigenlijk niet veel te vertellen, alleen nog steeds soms de steekjes/krampjes in me buik.. maar vanmorgen voor de fun mijn temp op genomen en die was laag.. 36.4 dus ga er nog steeds maar niet van uit… heb ook nog niet echt een test drang.. dus hope dat de test drang weg blijft tot zeker 11 april.. 1 dag na nod.. als ik dan nog niet ongi ben.. wat ik wel het gevoel heb dat dat gaat gebeuren :(

18. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ik ben er weer, heb het ontzettend druk gehad, weinig tijd voor de computer
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, wel af en toe krampen en elke keer denk ik dat het door gaat zetten maar helaas.
    Ik zit nu al op dag 42... hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Ik wil door...zolang de ongesteldheid niet door zet kunnen we niets...
    Ben trouwens niet zwanger, 2x een test gedaan.
    Ik ga vanaf nu weer meeschrijven :)

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook niet zo'n goed gevoel over dat we niets van mineraal horen.
    Hopelijk gaat het goed met haar.

Het is inderdaad toch een stille boel... veel meiden die hier een tijdje niet zijn geweest. Boboke, Sprits, Stier, en veel nieuwe meiden.

Steva... hoe is het met jouw meissie? Sleep je jezelf er nog een beetje doorheen?
    Lelie, is het al gestopt?
    Maui, succes hè morgen bij de arbeidsgeneesheer! Wees eerlijk hè en bagatelliseer het niet teveel!

Sis, op zich fijn dat je nu weet dat je cyclus wel weer op gang is!Weet je al of jullie een TP willen voor de vakantie?
    Tis niet zo aardig gek dat je ongi anders was dan anders. .. je lichaam is misschien ook nog een beetje van het padje! Wel fijn dat je geen groentewinkel van achteren had zeg maar;)
    Wat zal het vandaag een rare moeilijke dag zijn geweest voor jou! Hoe is het met je?
    Soms word je gek van al die blije foto's op Facebook hè! Ik houd me maar voor dat ik ooit ook het hele FB vol ga zetten met babyfoto's:):p lekker puh terug voor iedereen, haha!

Ja Cindi, daar zitten we dan op het wachtbankje :) ik maak me er maar niet te druk over. En anders bouwen we hier samen een feestje:D

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owwww hey mineraal! !!!!! Fijn wat van je te horen!

Wat vervelend dat je menstruatie zo lang wegblijft.... en dan dus niet zwanger... shit!
    Ik heb het 1 keer tot 38 dagen gehad..maar dat v jou is wel heel lang. Vreemd!
    Schiet niet op zeg!

Deel Deze Pagina