Endometriose en in de Medische Malle Molen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Caro31, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve meiden! Wat ben ik toch ontzettend blij met jullie! Zo veel lieve reacties.. Daar wordt ik emo van, hihi! En om ook nog even gerust te stellen: Ik vond de punctie ook onwijs meevallen! Misschien dat wij endo-meisjes al wel wat gewend zijn... ?!? Het is niet fijn, maar je krijgt een heerlijk roesje en ze zijn altijd hartstikke lief! Maar het blijft natuurlijk ook heel erg spannend allemaal. Ik wil iedereen nog even een dikke knuff geven! En veel liefs

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Even een vrolijk berichtje... Straks om 13.00 uur in het ziekenhuis zijn en dan wordt ons toppertje teruggeplaatst! Yeahhhh!!!:D

Alle 10 eicellen zijn bevrucht en waarschijnlijk zijn er 6 geschikt om ingevroren te worden. Dat horen we maandag. Dus goed nieuws! Nooit verwacht gezien de vorige twee keer... toen had ik de 1e keer maar 1 embryo en de 2e keer 1 embryo en 1 cryo. Wonderlijk dat het nu zo goed gelukt is.

Zijn jullie op de hoogte! Ben zo blij!!

3. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhhhhh Caro, wat supergoed!!!!!! :) ik word ook helemaal vrolijk van :D Wat bijzonder dat het per keer zo verschillend is zeg..

Succes zometeen!

Liefs

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje Caro!!
    Wat een ontzettend goed nieuws! En gewoon allemaal bevrucht!!!! Dus ws 6 voor in de vriezer, wat een geruststelling meis!
    En wat een prachtige dag om je beeb op te halen.. Zo mooi wit! Maar hoop wel dat de wegen die kant op een beetje knap zijn... Of is er bij jullie nog geen sneeuw gevallen?? Hihi, bedenk ik me nu pas...
    Ohh, meid wat heerlijk!! Zo blij voor je!!!

Liefs!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw Caro, wat goed! Succes straks!

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wauw Caro, wat goed zeg! Is de terugplaatsing goed gegaan?

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Caro wat geweldig... Yes yes.

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ons toppertje zit erin hoor!! Het is dus ook nog een topembryo. Erg blij!!! Maandag bellen om te horen of de andere 6 ingevroren kunnen worden.

We zijn 1,5 uur vantevoren vertrokken i.v.m. de sneeuwval. Waren ruim op tijd aanwezig, in ieder geval geen stress onderweg. Terugplaatsing verliep soepel gelukkig. Komende dagen lekker rustig aan doen nog, wel fijn zo met het weekend voor de boeg en ook nog een mooie witte wereld!:)

Bedankt voor het meeleven iedereen en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Fijn weekend!!!

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh, Caro, ik ben echt zo blij voor je! Zit net je geweldige verhaal aan mijn mannetje te vertellen.. Super meis! Nu lekker broeden en wij gaan hier keihard voor jullie duimen! Succes lieverd

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Leuk jouw enthousiasme Tash, thanx!!!

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve lieve Caro, wat een fantastisch nieuws meis! Enne, die andere 6 heb je hopelijk niet nodig. Dit toppertje moet gewoon een toppertje blijven! Ik blijf duimen. Nog harder dan ooit. Ik gun het je zo meis! Geniet van je weekend. Zullen weer 2 spannende weken voor je worden.

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dank je wel lieve MF!!

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Tash, dikke knuf voor jou. Hoop dat het wat beter gaat met je pijn. Ik heb dat overigens ook vaak dat ik emo kan worden van al die lieve berichtjes hier.
    Met mij gaat het redelijk. Heb ook nog veel pijn, nu ook denk ik last van de eisprong. Ik weet het niet zeker. Krijg niet echt hoogte van de temperatuur. Ik slaap erg slecht en dat beinvloed de temp dus schiet niet zo op. Ik zit nu ook in de wachtweken, maar reken nergens meer op.

Als ik eraan denk dat het misschien zo ver komt dat ik IVF krijg, krijg ik al bijna paniekaanvallen. Puncties lijken me vreselijk, maar ja, je verlegt je grenzen als het nodig is.
    Bij het inbrengen van zo'n nare eendenbek schiet ik nog net niet tegen het plafond. Dus dat word een groot probleem, maar goed, alles voor een kindje! We zien wel wat de toekomst brengt!

Hoe is het met de andere meiden?

14. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Caro, wat een geweldig nieuws zeg! En nog een topembryo ook!! we gaan hard voor je duimen komende weken.

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve mf, ik hoop voor je dat ivf niet nodig blijkt te zijn!! En mocht dat toch wel 'moeten', dan zal je ongetwijfeld de kracht vinden.. Ik zag er ook heel erg tegenop, al dat gedoe daar beneden terwijl een simpele echo al zo zeer doet, maar mij is het echt onwijs meegevallen. Alleen die endopijn hè?! We weten het hier allemaal.. Dat is gewoon K! Zijn er hier trouwens meiden die ervaring met Leuven hebben? Zou ik graag horen omdat wij daar steeds meer mee bezig zijn.. Liefs

16. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Caro, top nieuws, dat geeft weer goeie moed!! Bij mij hetzelfde ongeveer, vorige keren weinig bevruchtingen en geen cryo's, nu alle 5 (1 eierstok) bevrucht en 4 ingevroren. Wie weet is het geluk nu aan onze kant!!

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ijsvogeltje, weet jij al wanneer je voor een cryo tp mag komen? En hoe is het verder?

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Thanx allemaal!

Oh ja, helemaal vergeten. We hebben nog een fotootje gemaakt van ons embryootje. We konden meekijken via een tv-scherm hoe ze het embryo oppikten. Natuurlijk een filmpje gemaakt, maar ook een fotootje. Staat in mijn album. Even vrienden worden, dan kun je hem zien!

Sorry hoor, ben er helemaal vol van weer hahaha.

19. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Laten we het hopen IJsvogeltje!

20. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Caro, wat bijzonder om te zien! Ik hoop zo dat je deze bijzondere foto over een paar jaar aan je top embryo'tje zelf kanlaten zien;)

Ijsvogeltje, voor jullie ook weer spannend, wanneer hebben jullie de terugplaatsing?

Deel Deze Pagina