@IJsvogeltje, wat raar dat je nog niet ongesteld bent. Ik zou er nog een test tegenaan gooien. Hawaii, heeeeeerlijk zeg!! @LaFemme, super!!! Goed bericht! Dat is al heel erg snel! Wel heel erg fijn. @all, hier even een domper. vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld om te horen hoeveel er van de 6 ingevroren konden worden. Helaas, dit zijn er maar 2 geworden. De anderen waren niet goed genoeg. Mmmmmm... zet mij weer aan het denken en krijg ineens ook twijfels bij mijn embryootje. Ontwikkelt die zich wel goed dan? Hoop is ietwat gedaald, maar aan de andere kant... er zijn wel 2 die goed door zijn gedeeld. Had het gewoon niet verwacht, aangezien ze vrijdag aangaven dat er waarschijnlijk 6 ingevroren konden worden. Nou ja, positief blijven!!
Caro, dat is inderdaad een domper. Maar het wil absoluut niet zeggen dat jouw emmy dan ook automatisch minder van kwaliteit is. Het is tenslotte toch een topembryo? Hoe gaat het verder met je? Heb je al moeite met het wachten? De operatie is inderdaad snel. Ben heel blij daarmee maar het komt nu toch opeens heel dichtbij allemaal hoor. Ik heb echt weer van die doemscenario's van, o als ik maar wakker wordt. Of dat de arts verteld dat er niks meer te doen is aan de eierstokken Queenmeisje, hoe is het nu met jou? Het schier echt al op he? Hoe groeit je kindje nu? Had jij nou op allebei de eierstokken een cyste? Of zelfs nog meer?
Caro meis maak je eens niet zo druk. Ik had van de 17 eitjes geen 1 voor de vriezer en deze topper zit me nu lekker te schoppen. @la fem. Ik heb idd op beide eierstokken cystes enn kleine bekken en buikvlies zit onder de endo. Dus hou moed want endo betekend niet altijd het einde van je droomwens. X
LaFemme, logisch, die doemscenario's komen me bekend voor. Je bent in goede handen, denk daar maar aan. De narcose zag ik ook heel erg tegenop, maar achteraf gezien vond ik het heerlijk. Je dommelt lekker weg in een diepe slaap en voor je gevoel word je een seconde later weer wakker, ook nog lekker soezerig. Of ben je al vaker onder narcose geweest? Het wachten gaat hier goed. Ervaring is dat het na een dikke week zenuwslopender begint te worden. Dus zal eind van de week wel spannend worden. Vandaag weer aan het werk gegaan en het is wel lekker om met je hoofd weer met andere dingen bezig te zijn, alhoewel ik veel minder geconcentreerd ben dan anders en het werk me eerlijk gezegd wel even gestolen kan worden. Logisch toch ook. Nu even pauze. Ja, ik moet ook moed houden en het is ook een topembryo, dat is waar.
Jeetje, queenmeisje, je hebt inderdaad ook veel endo. Heb jij ook lucrin gehad en ondanks dat nog wel last van de cystes gehad? Caro, ik snap dat je sneller afgeleid bent. Je gedachten dwalen toch steeds af. Wat voor werk doe je? Ik ben 1 keer eerder onder narcose geweest. Ook voor een endocyste en ik kwam daar best beroerd uit. Ik ben ook een nacht gebleven. Ik heb het wel aangegeven, dus ze zouden er rekening mee houden. Toch vind ik het raar dat ze je geen slaapmiddel van te voren geven. Maar ja, het is niet anders...
@la femme, ja ondanks 3 maanden Lucrin bleven de cystes bij mij. En die waren operatief ook al leeg gezogen.
Hi meiden! Heb ff snel een egovraagje.. Heeft iemand van jullie ervaring met Leuven? En dan vooral icm rectovaginale endo? Sorry voor mijn korte bericht.. Lees met jullie mee, maar het gaat gewoon echt niet goed hier en dat kost me enorm veel energie.. Dikke knuff voor iedereen
Queenmesje, sorry voor al mijn vragen. Je zegt dat de cystes zijn leeggezogen maar dat ze toch weer terugkwamen? Was je nadat ze leeg waren gezogen meteenaan de lucrin of ben j nog ongi geweest? Bij mij worden ze ook leegezogen om littekenweefsel te voorkomen. Tahs, ik weet niet precies wat rectovaginale endo is. Wat klote dat je je niet goed voelt. Wordt het je allemaal te veel? Wat is het ook allemaal oneerlijk!!!
Even een rondje sterkte wensen! Tash: omdat je je zo klote voelt (sorry, kan je vraag niet beantwoorden!). Caro: vanwege minder emmy's ingevroren dan verwacht, en vanwege de 2e, spannende wachtweek. LaFemme: vanwege naderende operatie. Jouw hersenspinsels komen mij akelig bekend voor. Houd moed! En voor alle andere endomeisjes, want het is een rotaandoening! Veel liefs!
La Femme.. Geeft niks hoor vraag maar raak. Bij de operaties zijn de cystes leeggezogen. Toen ben ik volgens mij 1x ongi geweest en hebben ze 1 IUI gedaan. Gevolg.. Cystes.. Dus toen 3 maanden aan de Lucrin. Die heeft ze iets doen slinken. Maar onder de 4 cm gaat IVF door en dat waren ze gelukkig nog net bij mij. Tijdens de punctie hebben ze wel cystes geraakt.
He caro, houd moed hoor, en je kunt het ook positief bekijken, er zijn er tenminste 2 ingevroren. De eisen voor invriezen liggen erg hoog, dus is al heel wat. En inderdaad, kwaliteit en hoeveelheid eitjes hoeft niet veel te zeggen. Focus zoveel je kunt op je emmy en afleiding, je werk enz. En blijf positieve gedachten tegen jezelf zeggen zodra je een dipje voelt aankomen, al helpt het misschien niet veel, het is het proberen waard Hier sinds vanmiddag toename in buikkrampen, dus ben begonnen met paracetamol om alvast pijnstiller buffer op te bouwen. Moet morgen weer aan het werk en jetlag + buikpijn is niet zo best om mee te beginnen.. @lafemme, fijn dat je eerder geopereerd kan worden! Liefs!
@lafemme, wat een goed nieuws zeg dat de operatie sneller kan. Dat gaat ineens wel heel hard dan. En die hersenspinsels herken ik wel. Ik heb de afgelopen jaren heel wat narcoses gehad en ook nu ben ik weer bang. Maar meis, komt goed en spreek het gewoon uit dat je wat bang bent. Dan zijn ze vast extra lief voor je. Meis, heel veel sterkte en dikke knuf Tash, meis, wat klote dat je je zo voelt. Ik heb geen info wbt Leuven. Zelf heb ik ook rectovaginale endo en veel last van. Kan me voorstellen dat je soms e.e.a niet kan opbrengen. Ik kan helaas niets voor je doen, je alleen heel veel sterkte wensen en je laten weten dat ik aan je denk. Dikke knuf meis! @Caro, wat een domper, maar blijf vertrouwen houden hoor! Ik blijf hard doorduimen! @ijsvogeltje: Wat ontzettend rot dat de duivels er weer zijn. Hoop dat ze snel voorbij zijn en te dragen zijn met de pijnstillers. Knuffie voor jou @Queen, meis wat fijn dat je kindje zo heerlijk voelt bewegen. En aan jou verhaal hou ik me vast. Dat is gewoon een mooi wonder! Geniet ervan meis!
Hier ook veel pijn nog steeds. Kost idd heel erg veel energie! Gisteren echt krom gelegen van de pijn en waarvan?? Ik ben niet ongi, wellicht zit ik ergens rondom ei, maar eigenlijk had ik die naar mijn idee vorige week al, maar temp stijgt niet. Juist nu ik bloed op bepaalde dagen moet laten prikken en cyclustemp bij moet houden, werkt het allemaal niet. Mijn lage rugpijnen breidt zich steeds meer uit. Evenals de pijn in mijn eierstokken. Soms kan ik nauwelijks lopen. En dat was voorheen alleen met ongi. Elke maand wordt alles erger. Ben er echt zo klaar mee!!:x Maar ja, ik kan er helaas niets mee. Moet nog even doorbikkelen en op hoop van zegen, helpt de operatie straks iets. Ik probeer echt van mijn pijn "weg" te gaan, maar het wordt steeds moeilijker. Het beheerst echt mijn leven en nu niet echt op een positieve manier Maar goed, ik probeer zoveel mogelijk te genieten van kleine dingen en dat gaat best goed Knuff voor jullie allen meiden!
@ stiertje, nog een paar daagjes. Spannend hoor meis! Ik hoop dat alles goed mag gaan. Heb je van de week dan meteen punctie of niet?
Tash, sterkte meid. Ik kan helaas ook geen antwoord geven op je vraag. IJsvogeltje, bedankt voor je bemoedigende woorden. Ga m'n best doen met positief denken! Musicalfan, bah, vind het zo verschrikkelijk voor je dat je zoveel pijn hebt! Hele dikke knuf en goed van je dat je zoveel mogelijk geniet van de kleine dingen. Sterkte meid!! Stiertje, heel veel succes donderdag! Ben benieuwd hoe het verder voor je gaat verlopen.
Musicalfan, wat verschrikkelijk dat je zoveel pijn hebt! Wat is het toch een vreselijke rotziekte! Helpt het nie als je pijnstllers inneem? Heel veel sterkte meis! Stiertje, voor jou begint het nu ook eindelijk! Heel veel succes. Ijsogeltje, balen da he nu net doorbreekt nu je weer moet beginnen met werken. Ik hoop dat je niet te veel pijn krijgt!