Ben het er zeker mee eens dat zoveel mogelijk gericht moet zijn op besparen van, en niet te snel eruit halen. Hier nog steeds niks, zelfs geen krampen meer. Wel gespannen onderbuik ,wat meer afscheiding en sinds ik terug ben is de plek van m'n nieroperatie gevoelig. Ik denk dat de littekens reageren op de grote temperatuurs omschakeling (van +28 naar -18 afgelopen zaterdag ) Tja, ik weet nog steeds niet wat ervan te denken. Cyclusdag is 36, normaal wordt ik op 29, of uiterlijk 30,31 ongesteld...ik heb voor mezelf besloten pas vrijdag weer een test te wagen. Ik hou het maar op jetlag en daardoor ontregeld. Via natuurlijke weg zwanger is zo'n enorm kleine kans, daar ga ik gewoon niet vanuit.. Liefs!
En ik... ik zit nog heel alleen op het wachtbankje... De dagen kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan. De vorige keren wist ik het ongeveer 9/10 dagen na terugplaatsing, dat zou in dit geval dan zondag of maandag zijn. Ik voel nog niks. Vorige keren ook niet echt, dus dat zegt ook nog niks. Afwachten maar........ Ik hou jullie op de hoogte!
ijsvogeltje, jeetje het wordt je niet makkelijk gemaakt zo. Ik heb het ook 1 keer gehad. Dat was toevallig tijdens onze vakantie. Ik begon toen een beetje hoopnte krijgen tot ik op dag 37 of 38 ongi werd. Normaal had ik rond de 30 dagen. Ik ga toch heel hard voor je duimen. Caro, ik kan me voorstellen dat de dagen langzaam voorbij gaan. Ik hoop dat je genoeg afleiding kan zoeken. Voor jou ben ik ook hard aan het duimen hoor!!!
Nou mijn lijf en gevoel zegt dat het niet klopt, ik geloof echt niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. Afgelopen maandag/dinsdag had ik ineens ook veel slijm, achteraf gezien denk ik dat het enorm veel leek op rekbaar slijm van tijdens de eisprong. Misschien was daar ook wel de kramp van afgelopen maandag. Wellicht verlate eisprong, en daarom ook later ongesteld?... Ik kan me ook herinneren dat ik tijdens m'n vakantie ook geen enkel slijm heb gezien rond de verwachte eisprong datum...wel meer zin hihi maar dat zou betekenen dat m'n eisprong 2 hele weken later is geweest?.. Tja, tis echt afwachten, misschien vrijdag nog een test..ik wil mezelf in ieder geval niet meer gek maken door elke dag te testen. Maar wel erg fijn dat ik bij jullie mijn hart kan luchten Liefs IJS
En IJsvogeltje, hoe gaat het nu? Stiertje, hoe was het vandaag in het UMCG? @ de andere meiden: hoe gaat het met jullie? Hier word ik steeds banger... Ineens vanaf een uur of twaalf vanmiddag was het er............... een heel licht ongigevoel............. zo'n licht zeurderig gevoel wat lichtjes doorstraalt naar m'n onderrug. Ik weet dat het alle kanten nog op kan, dat zo'n ongigevoel ook kan betekenen dat je zwanger bent, maar toch... ik had dit liever niet willen voelen. Ben ineens niet meer zo hoopvol. Ben echt bang dat het weer niet gelukt is. Volgens mij ging het de vorige keren net zo een week na terugplaatsing. Bah, bah, bah, ik was de hele week zo vrolijk en had er zo'n goed gevoel over. Maar goed, kan er even niets aan veranderen. Maar veel afleiding zoeken dit weekend. Wel fijn om het even van me af te schrijven nu.
@Caro, ik snap dat je hier niet blij van wordt. Toch help ik je van harte hopen dat het goed zit. Het kan nog he! Afleiding zoeken is inderdaad een goed idee. Sterkte meis! @ego: de echo was goed. Er zit rechts nog wel een gevoelige plek, zo ongeveer waar de cyste heeft gezeten. Daar zag de arts ook een vage plek op het scherm. Niet helemaal duidelijk wat het is: litteken, kleine cyste, verkleving. In ieder geval was het maar 1,2 cm doorsnee en daarom mochten we starten met de ivf/icsi. De eerste spuit zit er inmiddels in. Woensdag weer een echo. Spannend!!! @IJs: al meer duidelijkheid?? Groetjes stiertje
@tash, meis knuf hoop dat het een beetje met je gaat. idd het is klote allemaal. Geen pijnstiller die echt werkt. Bij mij hebben ze nog niets gedaan qua klachten aan de endeldarm/rectum. Ik gebruik dicloflenac en paracetamol codeine, maar helpen doet het allemaal niet echt. Ik word er wel heel suf van en wil tijdens menstr altijd liefst alleen maar slapen/slapen en nog een slapen, zodat alle pijn en ellende snel voorbij is. Maar goed, ik heb niet alleen maar pijn tijdens endo, maar eigenlijk altijd wel. @Nessie, heftig allemaal wat de arts wilde. Ik zou ook een second opinion vragen! Ijsvogeltje, Heb je inmiddels meer duidelijkheid! Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is. Knuf
@caro lieverd, hou hoop hoor! Ongiklachten en zw klachten lijken op elkaar hoor! Ik blijf duimen en kaarsjes branden. Knuffel en ik denk aan je. @Stiertje, spannend meis! Ik ga ook voor jou hard hopen en duimen.
Nou wordt saai, nog steeds niets hier. Heb echt al paar dagen nergens meer last van, geen krampje niets, behalve dan meer afscheiding. Heb wel na m'n werk gauw ff een test gehaald bij appie, dus zo'n dure predictor. Ga morgenochtend testen met ochtend urine, vind het zonde van zo'n dure test om die nu al te gebruiken. Kans is mijns inziens toch heel erg klein. Caro, hoop houden hoor!! Innestelen moet ook wat voeten in de aarde hebben, dus lijkt me erg stug als dat niet te voelen is. Bij de positieve test in september, had ik zelfs enorme krampen de dag ervoor. Was toen overtuigd dat het over was. Zolang er niets roods te zien is, kan het zeker nog alle kanten op! Duim, duim, duim voor jou!!!
Ja, daar dacht ik ook nog aan, soort van innestelingspijn. Ongigevoel is nu weer helemaal weg. Heb net even halfuurtje rustig gefietst op de hometrainer. Goed voor de doorbloeding een beetje beweging. IJsvogeltje, jeetje wat spannend! Vooral omdat je nu helemaal nergens last meer van hebt. Als je wat weet morgen, horen we het wel hè. Ik ben erg benieuwd!
Pfff, wat een spannende tijden voor veel hier! Ik leef en lees mee hoor!! Sterkte en dikke knuffels voor iedereen! @mf: Ik heb ook altijd pijn, alleen tijdens ongi heeeeel erg.. Voor de echt heel erge dagen heb ik morfine.. Verder altijd standaard veel paracetamol in huis, die ik erbij gebruik. Maar wil ik echt zo min mogelijk gebruiken (logisch), maar niet bekennen dat die periode steeds langer duurt.... Alle andere pijnstilling inmiddels door de jaren heen geprobeerd, maar niets hielp. Toen ik voor de zoveelste keer bij de huisartsenpost belandde met ondraaglijke pijn, kreeg ik dit op recept mee.. Daarnaast veel alternatieve dingen geprobeerd, maar ook dit helpt niet of heel tijdelijk. Zo.. Deze dame hoopt nu zo wel eventjes te kunnen slapen, dus ga aan poging twee beginnen! Veel liefs!
Stiertje, wat fijn dat je nu ook mag beginnen! Spannend hoor Caro, ik hoop dat je een beetje kan ontspannen. Het zegt inderdaad allemaal niks, het kan van alles betekenen. Wanneer kan je testen? Ijsvogeltje, hoe gaat het nu met jou?
Hier zoals verwacht negatieve test vanochtend. Ik denk echt dat m'n eisprong niet is geweest tijdens m'n vakantie maar afgelopen maandag..en tja, dan zal het pas 2 weken na afgelopen maandag m'n menstruatie worden denk ik.. Bah, geen zin om nog langer te wachten.. Liefs
Jammer IJsvogeltje, ik had best wel goede hoop. Ik hoop dat je menstruatie niet nog twee weken op zich laat wachten, zodat je snel door kunt! Doen ze bij jullie cryo-tp in eigen cyclus? Hoef je verder geen hormonen hiervoor te nemen? La Femme, het wachten gaat me goed af. Sinds gisteravond geen ongigevoel meer gehad, dus dat is volgens mij een goed teken. Ik heb weer wat hoop in ieder geval en voel me alweer een stuk opgewekter dan gisteren. Vandaag lekker naar de kapper geweest, dat doet een mens goed... Morgenmiddag naar een verjaardag en zondagmiddag naar vrienden, dus het weekend is lekker gevuld met afleiding. Het worden nu wel spannende dagen!!
Oh spannend Caro!! Go for it!! Ik ben bang dat ik nog wel ff moet wachten, voel me fit en prima, geen enkel teken dat de pre-ongi dagen eraan komen. Ja, wij doen terugplaatsing in natuurlijke cyclus, heerlijk zonder de hormoon gedoe, want dat heeft bij mij dus erg slechte uitwerking.. Maar nu dus nog steeds wachten, wachten, wachten...
En weer geen ongigevoel tot nu toe. Voel alleen m'n borsten pijnlijker worden en ik slaap zo 9 uur achterelkaar, terwijl ik normaal 's nachts vaak wakker ben. Kijken wat de dag vandaag brengt... IJsvogeltje, sterkte met het wachten...