Ff gauw berichtje; heb een afspraak gemaakt voor echo woensdagochtend...en ineens sinds vanmiddag weer wat krampen die komen en weer gaan...zucht.. Heb wel weer wat testen gehaald, emc zei wel dat ik nog een keertje moest testen, dus dat doe ik vanavond of morgenochtend maar weer een keer. Ik zit trouwens bij santbrink (ivf met endo) Gr!
Ben heel benieuwd IJsvogeltje. Raar hoor... Succes morgen! Yeah... ik ben weer fijn thuis!! Lekker m'n kloffie aan gedaan, boerenkool staat op het vuur. Voel me weer een stuk beter dan vanmiddag hoor. Ups en downs noemen ze dat.
Thanks lieve meiden voor jullie medeleven en mening. @ Caro, dikke knuffel meis! Die ups en downs leer ik ondertussen ook wel kennen! Bah, en dan die ongevoelige mensen allemaal! @stiertje, spannend meis, hoop dat ze goed groeien en dat je voor het weekend de punctie mag hebben. Dan heb je het in ieder geval gehad. Zo spannend allemaal! Hoop dat het allemaal mee zal vallen. Kan me voorstellen dat je je bijna een junkie voelt,haha! alles voor het goede doel toch? Knuf @ La femme, bij mij zijn ze 1,5 en 2,5 uur bezig geweest tijdens de operaties. 1e keer was niet zoveel weggehaald, 2e keer wel. Zal komende keer ook wel zo zijn denk ik. Superspannend meis! Hoop dat je niet al te zenuwachtig bent. Maar wel fijn dat het nu eindelijk bijna donderdag is. Is het een dagopname of moet je een nachtje blijven? @Ijsvogeltje, fijn dat je woensdag een echo krijgt. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Morgen dus weer testen, spannend.Ik blijf stiekem hopen op een wondertje. @Queenmeisje, lief dat je zo met ons mee blijft leven. Ik hoop dat bij jou alles goed gaat met jou en de kleine! xx Hier heb ik besloten tot het weekend door te gaan met de bollen. En ook denk ik pas Vrijdag weer te testen. Van omowitte testen word ik immers ook niet echt blij. Ik weet het allemaal niet zo goed. Heb wel steeds behoorlijke steken en trekkerig gevoel links en rechts. En vreselijke pijn in mijn onderrug. Ik kan alleen maar afwachten, maar mijn hormonen schieten ook alle kanten op. Kan behoorlijk emo zijn ineens! Kan best zijn dat ik een cyclus oversla, maar die temperatuur blijft vreemd. Afwachten, afwachten en afwachten dus. Maar idd, aan het ziekenhuis had ik nu ook niets! Eind volgende week moet ik sowieso naar de gyn en dan hoor ik ook of ik "goedgekeurd" ben door de psychologen. Ik hou jullie op de hoogte.
Oh meis, toch weer een teleurstelling!! Heb je nu woensdag nog wel die echo dan? Veel sterkte meis en een dikke knuffel...
Lief van jullie. Hier gaat alles goed. Jeetje wat vervelend ice.. Bha hoe kan dat nou. Ik had stiekem een beetje hoop. Knap hoor meiden hoe jullie x op x die teleurstellingen verwerken. X
He wat jammer IJsvogeltje. Hoop dat de echo wat duidelijkheid mag geven. Ze zullen je bms wel opmeten. Misschien zit er een cyste die de boel tegenhoudt? Musicalfan, hoe gaat het? Queenmeisje, fijn dat je zwangerschap goed gaat. Over mezelf: voel me alweer een stuk beter dan gisteren!
@caro, fijn meis dat je je iets beter voelt. Hier nog steeds geen ongi. Wel vreselijke rugpijnen (onderrug) Maar ik wil echt wachten tot het weekend met testen. Vind het best moeilijk, maar eerder heeft mijn inziens toch geen zin. Maar af en toe ga ik behoorlijk door de grond van de pijn. Vannacht halve nacht in huiskamer gezeten omdat ik er niet van kon slapen. BAH!! Hoop snel liefst positieve duidelijkheid te hebben.
Verdomme! Net van een collega gehoord dat ze zwanger is van de tweede (binnen no time trouwens). Terwijl ik ook al zwanger wilde worden toen zij de eerste kreeg. Het is gewoon niet eerlijk!!
Jeetje stier, Wat kan zoiets als een domper aankomen hè? Ik duim voor je dat je ze allemaal heel snel een poeppie kunt laten ruiken! Knuffel voor jou! Bah ijs, weer een witte test. Ik hoo dat de echo je morgen meer duidelijkheid geeft! Mf, spannend deze dagen hè?! Mijn duimen draaien voor je! Queenmeisje: lief! Hier is mijn ongi deze maand wel heel heftig, veel stolsels etc. En ook hier gisteren gehoord dat mijn schoon nichtje zwanger is. Meteen raak natuurlijk, blabla mijn schoonmoeder ratelde maar door de telefoon hoe leuk het allemaal is. Jaja, sorry ik ben druk, ik bel later wel terug heb ik maar gezegd. Ze snapt maar niet dat ik niet op zulke verhalen zit te wachten. Nu ja, zit nu op mijn werk dus snel weer aan de slag!
Oja, caro, fijn dat je je weer beter voelt! Ups en downs kunnen we heel goed voorstellen hoor, je mag altijd spuien. Maar ik wil wel even zeggen dat als ik je verhaal lees, ik het echt heel bijzonder knap van je vind hoe positief je met alles omgaat! Knuffel!
Lieve Stiertje Helaas is het leven niet eerlijk en garanties hebben we ook niet op het krijgen van een kindje. Kan me heel goed voorstellen dat het cru aanvoelt. Ik begin dat ook steeds meer te voelen terwijl ik weet dat zij er tegelijkertijd ook niets aan kunnen doen. Soms kun je er even zo doorheen zitten als een ander weer aankomt met goed nieuws. Even een hele dikke knuf voor jou
@mukje, kan me voorstellen dat je daar niet zo op zit te wachten op dat hele verhaal, tegelijkertijd kan ik me de blijdschap van je schoonmoeder voorstellen, maar als ze weet van jouw wens en dat het niet zo vanzelfsprekend gaat, vind ik dat ze daar best wel een beetje rekening mee kan houden. Wat naar dat je ongi zo anders is.Heftiger zeg maar. Ik heb altijd van die heuse stolsels e.d. Hoe is het met de pijn?? Knuffie
La femme: heel veel succes morgen!!! ik hoop dat je snel aan de beurt bent morgenvroeg en dat je morgenmiddag weer lekker thuis bent (is dagopname toch?) Liefs
@LaFemme: heel veel succes morgen!! @ego: vandaag weer eens FM gehad. Heb een uur in de wachtkamer gezeten omdat er iets misgegaan was met de afspraken. De follikels zijn nog niet rijp genoeg voor de punctie. Maar wel bijna. Vrijdag weer echo (pff, weer naar het ziekenhuis!) en dan hopelijk maandag of dinsdag de punctie. Ben er wel even klaar mee. Moet vanaf morgen ook nog decapeptyl gaan spuiten omdat de lucrin nu uitgewerkt is.
La femme: Veel succes morgen. Ik zal aan je denken! Hopelijk vallen de zenuwen mee! Hou je haaks meis, komt vast goed! @stiertje, ik ga voor je duimen dat de punctie ma/di plaats zal vinden. En dat de follikels verder goed rijpen natuurlijk. @ijs: hoe is de echo gegaan vandaag? Hier ongi wel doorgebroken. Of nou ja ongi. Kan het nauwelijks zo noemen, heb het ziekenhuis ook nog niet gebeld, maar doe dat morgen denk ik wel. Al denk ik niet dat ik binnen nu en 2 weken geholpen wordt, maar je weet maar nooit!
Stiertje, kan me voorstellen dat je inmiddels een beetje flauw bent van de echo's. Hopen dat dan ma/di echt de punctie is.... Musicalfan: vervelend dat je ongi is doorgebroken. Heb je nog veel rugpijn e.d.? Zou als je belt vragen of ze je willen bellen als er iemand uitvalt de komende 2 weken. Hier inmiddels ook zeer beginnende ongi.. Voelde het de laatste dagen al wat aankomen, pffff... Maar baal wel, ben sowieso de laatste dagen wat somber. Ik merk dat ik na het overlijden van mijn moeder eigenlijk zo in een overlevingsflow ben gegaan. Eerst de operatie, toen starten met behandelingen en ondertussen manlief overspannen thuis. De laatste weken weer de onzekerheid dat de cyste weer terug. Het is erg moeilijk om positief te blijven en überhaupt aan rouwen toe te komen. Sorry, ff mijn hart luchten