Lieve lieve nessie, het is ook allemaal niet niks wat je meemaakt. Een hele dikke knuffel voor jou en je kunt altijd je hart luchten, hier of in een pb'tje. Mijn rug en buikpijn zijn nu nog wel even te doen, maar het neemt behoorlijk toe. Ik ga zeker je tip gebruiken en dat melden als ik bel.Hou je haaks meis!! Nogmaals een dikke knuffel speciaal voor jou!!
Meiden bha wat een walgelijke onbegrepen ziekte is endometriose toch. Niemand ziet wat een pijn je kan hebben en wat een effect fat heeft op het dagelijks leven. Ik herken het zo. Dat mensen niet begrijpen dat werken af en toe niet gaat. En dan de kinderwens. Ik heb het geluk dat ik zwanger ben en dat gun ik jullie ook zo. Ik kan alleen maar blijven duimen voor jullie en dat blijf ik dan ook doen. Veel liefs.
Stiertje, ik hoop dat de echo vrijdag positief is en dat je met de punctie mag beginnen! Musicalfan, ik hoop dat je niet te veel pijn hebt van je ongi en dat je snel terecht kan in het ziekenhuis. Nessie, wat ontzettend balen dat de iui niet is gelukt en dat je er doorheen zit is heel begrijpelijk. Je leeft momenteel in een rollercoaster van emoties. Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik wens je heel veel sterkte meis!! Queenmeisje, wat lief dat je zo met ons meeleeft! Hoe is het met jou en je kleine wondertje? Groeit het goed? Hier beginnen de zenuwen behoorlijk op te lopen. Ik word pas in de middag geopereerd omdat er 's ochtends ook een operatie is. Ik ben bang dat ik moet blijven omdat ik de eerste keer ook heel beroerd eruit kwam. Het is nu een ander ziekenhuis, dus ik hoop dat het deze keer goed gaat. Ik hoop dat ik morgenavond weer aanspreekbaar is, dus dan zal ik via mn tablet een berichtje achterlaten...
Even kort: LaFemme, heel veel sterkte en succes morgen. Kan me voorstellen dat de zenuwen nu erger worden. Had ik ook. Ik denk aan je! Stiertje, nog even doorbijten! Duim voor je. Nessie, het is idd niet niks wat je allemaal meemaakt. Dikke knuffel voor jou en schrijf het hier van je af als je daar behoefte aan hebt. Musicalfan, dus toch ongesteld geworden. Knuf.
Hoi allemaal, echo gehad vannochtend, baarmoeder slijmvlies was zoals verwacht flink opgebouwd, wel schoon en niks geks te zien. Bij m'n eierstok 1 blaasje die aardig groot was, maar verder is er niks van te zeggen of die nog groeit of stil staat... Na overleg besloten menstruatie te gaan opwekken, want ik wil verder, en daar zijn ze het mee eens. Dus vandaag begonnen met primolut. Is nieuw voor mij, nog nooit eerder gehad. Arts zei dat het 8-10 dagen kan duren voordat ongi doorkomt pfff nog langer wachten...hoop maar dat het gauw doorkomt. Daarna weer echo om te kijken of alles goed en schoon eruit ziet. Tja, dus weer wachten, ach dat is iets wat ik wel gewend ben inmiddels.. Knuf voor alle meiden! lafemme, heel veel succes, hopelijk is het gauw voorbij en kun je weer lekker meekletsen met ons!
Sterkte Femme.. @ijs.. Jeetje wat vervelend dit. Hoe kan dat toch? Nu maar hopen dat je snel verder kan.
Pff, ijsvogeltje, je geduld wordt aardig op de proef gesteld. Even ego: Nou hier echt ongi met veel pijn, dus gaan we weer. Al mijn prive dingen weer afgezegd. Maar goed even doorbijten. Net gebeld en operatiedatum is 13 Maart, dus over 2,5 week. Ze zei moet tussen dag 7 en 14 en ik zit dan op dag 21. Dus ik teruggebeld, maar ze zei dat het iets later ook niet heel erg is, als ik maar niet zwanger ben. Beetje vaag! Ik vraag het volgende week nog wel even voor de zekerheid aan de gyn, daar moet ik dan toch heen. Als hij zegt dat dit gewoon wel kan (eileiders doorspuiten en de rest van de operatie natuurlijk) dan vertrouw ik daarop. Mevrouw aan de telefoon was wel erg aardig, maar zei me dat je anders nooit aan de beurt komt. Wel fijn als het dus gewoon kan. Ik hoop dat ik volgende week duidelijkheid krijg over een evt aanpak na de operatie. Wellicht eerst iets van clomid o.i.d omdat ik kennelijk vaak geen goede eisprong heb. Of meteen door voor IVF??? Ik hoop echt dat ik wat duidelijkheid krijg en dat ik niet nog een keer een half jaar zelf moet aanklooien na de operatie.
@ la femme: Hoop dat de operatie goed is gegaan. Nu even rustig bijkomen en je lekker laten verwennen. Hoop dat je niet al teveel pijn hebt. Knuffel van mij
IJsvogeltje, heb ook weleens Primolut gehad. Sterkte met het wachten. Nog even!! Musicalfan, dus over een paar weken de operatie. Wat gaan ze precies doen? Heb je ook cystes? Sorry, ik ben het even kwijt. LaFemme, hoop dat je inmiddels weer lekker thuis bent en dat de operatie goed is gegaan. Heb aan je gedacht vandaag! Hier alles verder goed! Heb weer energie en voel me positief, heerlijk.
IJsvogeltje, sorry, dat weet ik niet meer precies... alweer een hele tijd geleden. Ik dacht een dag of 7 en weet ook niet meer of ik het van tevoren voelde aankomen.
Hi lieve meiden! Sorry voor mijn afwezigheid hier.. En dan breek ik nu ook even in met een egovraag.. Maar allereerst een superdikkemegaknuffel voor jullie allemaal!! Ik denk wel aan jullie hoor, maar qua steun heb ik jullie ontzettend verwaarloosd.. Mijn vraag: Hebben jullie wel eens op ca-125 laten testen en zo ja, wat was de 'score'? Stiekem even erg benieuwd.. Liefs
Hoi lieve meiden, Het is me zo meegevallen! Ik werd rond 12uur geholpen en om 2 uur Werd ik alweer wakker. En niet misselijk. Om 7uur mocht ik weer naar huis. Dr. Simons is nog langs geweest. De cystes zijn leeggezogen en 1 eileider is helemaal doorgespoten.de ander lukte niet. Daar was niet echt een verklaring voor. Hij heeft ook wat verklevingenweggehaald onderin, zodat hij er beter bij kon. De baarmoeder zelf was schoon, maar in de kleine bekken was het wel ernstig. Maar dat wist ik al. Ik moetgewoon door met de lucrin.de 10e moet ik er weer 1 en simons zei dat wat hem betreft we 2 weken daarna met de ivf kunnen beginnen. Dus voor nu best positief. Later ga ik op jullie berichtjes reageren hoor Kuss
LaFemme, wat ontzettend fijn dat het je zo megevallen is!! En weer lekker thuis.. Laat je je goed verzorgen?! Liefs
@ Tash: wat is ca-125? @ La Femme: fijn dat het is meegevallen. Zeker fijn dat je zo snel met ivf kan beginnen. Nu even goed uitrusten he. Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we over 2 weken kunnen beginnen met stimuleren. Waar ik wel mee zit is dat er links nog een endocyste zit, die ze blijkbaar bewust niet weggehaald hebben tijdens de operatie. Hij is door de Decapeptyl 2 cm gekrompen, dat is wel goed nieuws. Maar begrijpt iemand waarom die cyste niet weggehaald is? Door een misverstand was er geen tijd om dat te vragen.
ca-125 is een tumormarker, daarmee kunnen ze kijken hoeveel 'verkeerd' weefsel er in je buik zit.. Met cystes heb ik geen ervaring, maar wel erg vreemd dat ze daar niet meteen iets aan gedaan hebben lijkt me! Liefs
@tash, ik weet alleen dat mijn ca125 te hoog was, maar niet precies hoeveel. Is het bij jou ook geprikt en zo ja, weet je dan ook hoe hoog die waarde was? @La femme, fijn dat het je is meegevallen. En dat ze e.e.a konden weghalen. Wel raar dat ze de andere eileider niet hebben kunnen openen dan?? Doe rustig aan meis, je moet goed herstellen. Hebben ze kleine sneetjes gemaakt of een grote? Beterschap meis! @ Caro, op naar een topcryo voor jou!! Bij mij zullen ze de cyste weghalen, en voor de rest verklevingen en endo wegbranden en weghalen. Ook zullen ze de eileiders doorspuiten. Ik ben benieuwd. Ga hem nog wel vragen of ze de endeldarm goed kunnen bekijken, maar wellicht kunnen ze daar niet bij??? Want daar heb ik ook veel pijn aan. @nientje, spannend bijna beginnen. Geen idee waarom ze die cyste hebben laten zitten toen. Ik vind dat echt vreemd. Maar wel fijn dat deze geslonken is.