Hallo dames, even een vraagje. Ik gebruik clomid voor pcos, en zou rond de eisprong pregnyl gaan spuiten. Alleen nu op cd 10 was er niet veel te zien volgens de gyn. Hij was wel een follikel aan het meten en kwam iets over de 10mm uit.. Maar hechte er niet veel waarde aan, want volgens hem was er op de 10e dag bijna niks te zien, en ook de bm slijmvlies was niet voldoende dik genoeg.. Ook dit was volgens hem een normaal beeld voor dag 10. Het was een invaller, en vond hem zeer gehaast. Ik wilde geen moeite nemen om hem et eea te vragen. Eenmaal thuis dacht ik oei had ik het toch maar gedaan. Maar dan maar hier vragen hier zitten genoeg experts Zijn er meer dames met zo een echo? En of hoe zag het erbij jullie uit op dag 10. En wat zij de gyn tegen jullie? De vraag komt mischien iet wat vaag over, maar toch hoop ik dat jullie mij begrijpen Liefs!
ik heb op dag 13 een echo gehad vorige maand en mijn follikel was toen 15mm, de follikels groeien ongeveer 2mm per dag dus ik vind he niet eens zo gek hoor. Ook heb ik gehoord dat ze met clomid wat trager groeien en wat langer door groeien. Mijn eisprong kwam hierdoor wel wat later zo op dag 16 of 17. hoe dik was jou bm slijmvlies weet je dat?
Super dankjewel voor je reactie. Het gekke is dat ik vorige maand een bm slijmvlies van 8 mm dit was super. Nu heb ik dat niet gevraagd en hij heeft daar ook niks over gezegt alleen dat het niet dik was, en hij voegde eraan toe dat er nog niks leek te gebeuren omdat het bm slijmvlies niet dik genoeg was. De volgende keer wil ik zeker weten hoe dik het dan is. En wil ik toch meer uitleg.. Stom Stom van mij haha. Maar super dankjewel je reactie. Hoe is het nu met jou cylcus? heb jij ook weer behandeling gehad?
Is heel normaal! Ik had op dag 10 ook niet veel bijzonders. T kan zijn dat dit de dominante foll gaat worden, maar dat weet je pas op cd 12-13. Rond die cyclusdagen zit nl een omslagpunt: Gaat de foll meedoen, of stopt ie met groeien. Maar deze kan gewoon goed doorgroeien zodat je op cd 15-16 een mooie foll heb van 20-22 mm. Succes!! Enneuh, volgende keer gewoon vragen!
Die keer dat de Clovis bij mij aansloeg had ik op dag 10 volgens mij ook een follikel van 10 mm. En 4 dagen later was het 18 mm en stond ie op springen. Dus hij kan best nog doorgroeien hoor.
Op dag 10 een eitje van 10 mm is al best goed, wanneer moet je weer heen?dan is er een goede kans dat het door gegroeid is. Bij mij was het ool elke ronde weer anders
Ik lees nog niks raars. Dag 10 is nog vroeg en dan kan er nog veel gebeuren. Bedenk dat als een follikel doorzet, hij 2 mm per dag kan groeien
Super thanx meiden! Ik moet maandag weer voor echo.. Ben heel benieuwd. Kom zeker even weer posten. Voor de meiden die ook bezig zijn zwanger te worden. duim voor jullie hoor.
zooo dat is super zeg!! En waneer kan je nu testen? Of heb je weer nieuwe cyclus? Ik zag dat je pcos had ik heb dat ook. In de ene eierstok zaten iets van 17 hele hele kleine cystes. Maar die konden verder geen kwaad. Als ik geen clomid en pregnyl spuit zou het natuurlijk niet lukken denk ik. Ik heb trouwens maar 50mg clomid. Van onze jongste hiermee zwanger geraakt. En ons eerste kindje was een kado
mijn gynaecoloog vind dat normaal dat er op die dag al zo een grote zit? Maandag krijg ik mijn pregnyl... raar dat er zo veel verschillende werkwijzen zijn !
Ik had op dag 11 ook bijna niets. Waren zo klein dat ze niet op te meten waren. Maar op dag 14 zat er ineens een mooie follikel van 17 MM
Heey meiden, Vandaag een follikelmeting gehad. En tot mijn grote verbazing was deze 22, 20, en 17 mm (3 follikels dus ) Ik heb vanmorgen de pregnyl gezet nu is het afwachten. Maar nu nog een vraag de gyn zei 36 uur erna vrijen.. dus morgen avond 22.00 maar nu lees k hele tegenstrijdige berichten want in een ander zh zeggen ze bvb dat je na 12 uur en 36 uur moet vrijen.. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Dankjewel! Lief! Jij natuurlijk ook. En iedereen die bezig is met deze mmm ik vind het een zware weg. En hoop dat iedereen snel een mooie test heeft.
Aaah thanks! Ja weet je dat dachten mijn man en ik ook al. de meesten vinden 36 uur wel wat laat.. Maar mijn man heeft goed zaad dus volgens mij kan het dan prima vandaag en morgen en overmorgen haha