Hoi! Naar (goed) idee van @nizzie86 hier een topic voor alle dames die ook aan een half pilletje Clomid 50 zitten, dus Clomid 25. Hier mijn verhaal: Op 8 augustus 2016 slikte ik mijn laatste pil en de eerste keer dat ik ongesteld werd was half januari 2017. In december 2016 is er een inwendig onderzoek vastgesteld en daar kwam geen PCOS uit. Toen mijn menstruatie zich na die ene keer in januari niet vanzelf oppakte, ging ik weer naar het ziekenhuis. In maart 2017 is er alsnog PCOS bij mij vastgesteld. Omdat wij in mei naar Bonaire zouden gaan (en daar is zika actief), konden wij niet meteen beginnen met Clomid. Inmiddels ga ik de tweede ronde in. De eerste ronde hebben wij over moeten slaan, omdat Clomid50 bij mij té goed aan sloeg. Er waren 4 rijpe follikels en dus kans op een vierling. Dus vanaf deze ronde ga ik Clomid25 slikken. Ik heb vanmorgen mijn laatste pilletje Duphaston geslikt, dus ik wacht weer op mijn menstruatie. Hopelijk breekt deze snel door, zodat we door kunnen met ronde 2. Ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die dit ook slikken of misschien ervaring hebben met Clomid25!