Hallo, Eind vorig jaar ivf en punctie gehad. 8 embryo's waarvan 1 vers terug is geplaatst. Toen utrogestan moeten gebruiken 3x daags 2 capsules. Na 14 dagen een positieve test maar helaas na 6 weken zwangerschap een vroege miskraam gehad. Nu een cryo terugplaatsing gehad in kunstmatig cyclus. Ik gebruik progynova en utrogestan en zit nu op wd 11 na de tp. Vanmorgen getest en deze was negatief. Hebben jullie ervaringen met cryo tp in kunstmatigcyclus en het testen. Ik heb geen bloedverlies gehad tot nu toe, behoorlijk last van kwaaltjes maar dat kunnen ook de bijwerkingen zijn. Krijg je door de medicatie geen bloeding en kan de test dus over een paar dagen nog negatief zijn? Pfff....ik wordt gek van het wachten!
De utro kan je menstruatie uitstellen maar op dag 11 negatief testen is geen goed teken ben ik bang ik had graag wat anders willen zeggen maar kan beter eerlijk zijn met wat ik denk
Ik had je graag wat anders willen vertellen maar ben bang dat het niet gelukt is als je op wd 11 negatief test 😢 ik zelf had bij mijn cryo en lichte positieve test op wd 5. Bij mij hield de utrogestan nooit de menstruatie tegen maar de progynova wel. Is toch een soort de pil.
Heee lieve ducky78!!! Ik hoop van ganse harte dat je alsnog een positieve test over een of twee dagen krijgt, maar de progynova stelt idd de ongesteldheid uit zeker in combinatie met utrogestan. zolang je progynova slikt is je lichaam alleen in "opbouwende fase", alleen maar om bms op te bouwen. Als je de utrogestan gaat inbrengen is je lichaam ontvankelijk voor n embryo en kan het zich gaan innestellen. Je moet de progynova en utrogestan zo lang slikken/inbrengen totdat het embryo de hormonen gaat aanmaken en dan mag je er pas mee stoppen, als je zwanger bent wel te verstaan. Laat je niet onder krijgen door een negatieve test, je hebt nog heel veel embryo's (en wie weet word die test toch nog positief?). Blijf positief!!!!
Een progynova cyclus houdt de menstruatie helemaal tegen. Bij alleen utro breekt het er vaak wel doorheen. Ik denk ook dat het helaas geen teken is.
ik zie je banner en je handtekening, wow! van je laaste cryo. Ik zit momenteel in mijn laatste ivf poging, nog 2 cryo's , dus mijn hoop begint op te raken en dan lees ik jouw tekst. een wonder maar het is mogelijk! geeft mij hoop. Heb je nog veel anders gedaan bij je cryo tp? op gebied van voeding? ofzo? @ducky ik heb nu zelf voor eerst cryo tp in kunstmatige cyclus kan er helaas nu niet over meepraten. voorheen altijd in natuurlijke cyclus. bij mijn volgende menstruatie ga ik ook starten met progynova en dan utrogestan.
Ja bizar gewoon hé, het kan dus echt! Ik had ook eerlijk gezegt alle hoop opgegeven en geaccepteerd dat wij nooit vader en moeder gingen worden. Dit was mijn 5 de terugplaatsing dus 1 keer eerder een cryo gehad. Maar bij al mijn verse pogingen had ik zwaar overstimulatie en was ook echt ziek. Ik lette altijd op mijn voeding alles eigenlijk en nam heel veel rust ( kan ook niet anders met de overstimulatie) en had juist bij deze poging, ach ik leef gewoon hoe ik altijd leef. Ging er toch vanuit dat het weer niet ging lukken. De positieve test kwam daarom ook echt uit het niets! Waar het nu aan heeft gelegen? Weet ik nog niet, en zou ik ook nooit achterkomen maar het is gelukt! Ik hoop dat ik jullie weer een beetje vertrouwen en kracht erin geeft dat het toch echt kan lukken! Ik moet ook eerlijk zeggen ondanks dat ik zwanger ben dat ik echt doodsbang ben. Met 8 weken heb ik nog een super echo gehad maar in mijn achterhoofd weet ik ook al het nu nog verkeerd gaat dat ik ook geen pogingen meer heb en dat het alsnog over is. De wachtweken zijn killing maar dit is nog veel erger.
@gabbel goed om te horen!! geeft mij beetje vertrouwen en voeding tjaa probeer daar niet in door te slaan en zo nu dan lekker bakkie koffie te drinken en soms heerlijk zondigen met bak chips ik weet dat als je een cryo tp heb gehad en als goed is na 10 weken zwangerschap gaat de teller weer op nul.bij verse is het 12 weken zwangerschap. dan heb je weer 3 ivf pogingen. Natuurlijk hoop ik echt dat alles goed gaat!! en over 7 maanden een mooi klein wondertje in je armen hebt.