Hallo allemaal. Mijn man en ik zijn nu 1.5 jaar bezig om zwanger te raken. Na 2 mislukte TESE operaties en 2 IVF cyclussen zijn we nu bezig met KID. I.c.m. Hormonen. Afgelopen donderdag heb ik de eerste inseminatie gehad, als het allemaal mee zit mogen we 10 november testen. Heeft iemand nog tips om de kans op een zwangerschap te vergroten? Ik drink nu een klein beetje granaat appel sap (vind het echt ontzettend vies), slik de mama plus vitamines van Davitamon en neem 1 kinderparacetamol per dag.
Spannend hoor dat je afgelopen donderdag de 1e inseminatie hebt gehad. Denk niet dat er echt tips bestaan om de kans op een zwangerschap te vergroten. Enige wat ik heb gedaan is dagelijks (maar dat deed ik al 1½ jr) vitamine supplementen innemen: foliumzuur (vitaal zwanger kruidvat), visolie, vitamine E en tarwekiemolie tabletten. En uiteraard geen alcohol en niet roken, maar dat spreekt voor zich.... Ik ben bij de 3e iui zwanger geraakt. Succes! Hopelijk heb je 10 november een positieve test in handen!