pil, menstruatie pijn, niet ongesteld

Discussion in 'Anticonceptie' started by Imona, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum.
    Ik ben 20 jaar

Had vorige week zaterdag ongesteld moeten worden, maar dit is niet gebeurd. nu heb ik een flink verleden wat anticonceptie betreft.

Ik heb 5 jaar aan de prikpil gezeten, daarna 1 maand nuva ring geprobeerd (dit beviel totaal niet), en nu 2 maanden aan de normale pil.

Ik weet dat het even kan duren voordat je menstruatie weer helemaal op gang komt, maar dit is al de 6e maand na de laatste prikpil, en nog steeds niets.

Nu heb ik sinds woensdag avond enorm veel menstruatie pijn. lage rug, onderbuik, misselijk en hoofdpijn.
    Gister tijdens het sporten voelde ik ineens 'plop' en daar kwam een golf bloed, maar daarna helemaal niks meer en nog steeds veel pijn.

kan iemand mij advies geven?

Groeten,

Imona

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'anticonceptie'

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan helaas wel tot een jaar na de prikpil duren tot je cyclus weer normaal doet. Daarom wordt de prikpil normaliter ook niet aan vrouwen voorgeschreven met een kinderwens op korte termijn.

Tel daarbij op de hormonen van de gewone pil die je nu slikt en ik denk dat je lichaam gewoon van slag is. Vertrouw je het niet, vraag dan je huisarts om meer informatie.

4. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Je kunt altijd een testje doen om zeker te zijn of je niet zwanger bent..

5. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Het is echt heel irritant. Steeds maar een drupje op een dag en wel die menstruatie pijn met alles er op en er aan.
    Ik was al met een nieuwe strip begonnen doen de menstruatie een beetje doorbrak. Ik slik mijn strip nu maar gewoon door. Hopen dat het vo,gende maand door gaat zetten.

Bedankt voor het advies.

Share This Page