Onzeker! :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door charlin88, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

even een nieuw topic geopend,

mijn verhaal,

ik heb normaal een cyclus van 30 á 31 dagen, menstruatie altijd behoorlijk heftig stolsels veel roodbloed veel pijn etcetc.
    nu deze maand dag 23 cyclus bruine af en toe zelf bijna zwarte afscheiding alleen na de ontlasting ( sorry ) met afvegen iets wat helderrood dag 3 en 4, eigenlijk niet echt pijn gehad. dat is nu sinds gisteren helemaal weg. in totaal 6 dagen geweest. vandaag nod maar geen bloed in velden of wegen te bekennen. ik heb voornamelijk als ik in bed lig soort spierpijn in mijn liezen en wat kramp in mijn onderbuik. en ook last van mijn borsten. verlies sinds vandaag ook doorzichtige afscheiding. heb eergisteren een test gedaan kwam een vaag 2e lijntje moest goed kijken. dus heb het als negatief beschouwd. ik durf geen 2e test te doen omdat ik bang ben dat het misschien een hele vroege menstruatie en extreem licht is geweest. wat denken jullie? ik voel me echt onzeker we zijn nu in ronde 11 (weet dat sommige van jullie nog veeeel langer bezig zijn) maar ben bang voor teleurstelling.

hoop op reacties,

thnx alvast,

groetjes charlin

2. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou er nog een testje aan wagen, een vaag lijntje is ook een lijntje..

3. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Helemaal met Kaas eens, een lijntje/streep is een lijntje/streep

4. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de snelle reacties!

het lijntje was echt heeeeel erg licht hoor! bijna niet te zien. ik heb 2 maanden geleden een vmk gehad en toen bleef het lijntje zo licht. drm durf ik denk ik niet. dus jullie denken niet dat die bloeding een menstruatie is geweest?

5. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    kan te maken hebben gehad met je innesteling

6. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Heb je geen foto van de test?

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik snap je onzekerheid helemaal, maar alleen met een test krijg je uitsluitsel. Toch maar even doen lijkt me, of anders even naar de HA?

8. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee heb de test weggegooid anders bleef ik er maar naar kijken hihi.. ja had ik ook aan gedacht innestelingbloeding alleen dacht dat je dat maar max 3 dagen kon hebben. ik ga morgen dan toch maar gelijk een test halen.. klopt het nou echt dat ik m dan beter met ochtendurine kan doen? op kan ik mijn ochtendurine opvangen en dan s'middag daarmee de test doen kan namelijk niet voor 12 uur de deur uit. of beter wachten tot donderdag?

xxx

9. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ochtendurine hoeft niet perse. Niet teveel drinken van tevoren en dan kun je oom ' s middags een test proberen.

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik zou ook nog een restje doen! Je kunt volgens mij ochtendtreinen ook bewaren, stond in een bijsluiter van een zwangschapstest, maar die bijsluiter heb ik niet meer :(

11. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dan ga ik dat morgen doen en laat het jullie gelijk weten!

oh ja ik heb ff zitten lezen over t doorzichtige vocht wat ik nu verlies t is net of ik in mijn broek plas, kan er niet echt wijs uit worden.. is dat nou een eventueel zwangerschapssymptoom of juist niet moet je juist dikke witte agscheiding hebben :s

xx

12. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Hoi charlin,
    Het zou inderdaad een innesteling kunnen zijn. SPANNEND!!!!
    Ik heb het ook gehad bij mijn eerste.
    En zoals ze hoer boven al zeggen een streep is een streep. Ik zou er nog een testje aan wagen. Anders koop je een digitale van cb. Heb je zwanger/niet zwanger in je scherm staan.

Heel veel succes! Ik ga voor je duimen.

Liefs Lara

13. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ochtendurine niet bewaren hoor! Dan kun je beter gewoon niet (teveel) drinken en dan de test doen.
    Aan de test ontkom je helaas niet, al begrijp ik je gevoel heel goed, want wij kunnen helaas niet 'zien' of je zwanger bent...

Zit in eenzelfde situatie als jij (2 dagen heeeel licht gebloed afgelopen weekend rond nod, na een vmk vorige maand) en nu nog steeds pijnlijke borsten en steekjes in liezen... Alleen zijn mijn testen tot nu toe negatief..

Ik duim voor je!
    ....

14. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Gisteren, 16:12
    liza1991
    Junior Member

Re: Snap er niks meer van, cyclus.
    He meiden,

Ik zit er echt door heen snap niks meer van mijn cyclus en of ik nu zwanger ben.
    Zaterdag deed ik een cb test 1 dag voor nod omdat ik 3 testen al had waar een 2e licht streepje op stond. Dus ik wilde met cb digitale en met hoe lang je al zwanger bent weten waar ik aan toe was. Hierop stond 1-2 weken zwanger. Ik was zo ontzettend blij en mijn vriend ook. Zondag ochtend wilde ik nog eens bevestiging hebben voor mezelf ondanks dat ik wel wat bruine afscheiding had (ookal die zaterdag). de test was negatief. Ik begreep er niks van ook andere testen negatief. Ik werd dacht ik ongesteld die dag als het ongesteld zijn is geweest want ik heb een regelmatige cyclus en de ''ongesteldheid'' heeft maar 2 dagen geduurd. Dus ik dacht net ik bel cb vragenlijn en die vrouw vertelde me dat als de test zwanger aangeeft het 99,9 % zeker is. Zou dit dan een miskraam zijn? Of kan het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn? Ik ben wel extreem moe .. Ik durf op moment niet naar de dokter omdat dat zo hard kan zijn wat die zegt en ik vorige week al voor iets anders ben geweest. Kent iemand hetzelfde verhaal?

x

15. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden!

heb inmiddels net een test gedaan, helaas negatief :(

heb wel veel gedronken vandaag, 3 koppen koffie, 2 bekers melk, 2 bekers thee en een halve liter water.

is dit te veel zodat het de test heeft kunnen beinvloeden?

er was echt geen streepje te bekennen heb clearblue (niet digitaal) gebruikt.

wat denken jullie zou het kunnen dat het drinken een verkeerde uitslag heeft gegeven of ben ik gewoon echt niet zwanger?

of zou ik het morgenochtend nog een keer proberen?

xxx

16. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik zou het morgenochtend nog een keer proberen!

17. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mimime,

okee dan morgenochtend nog maar een keer.. :)

18. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Test was vanmorgen vet neatief! Echt geen streepje te bekennen omowit. Ook geen tekens van een menstruatie die opkomt. Denk dan toch dat het bruinverlies dan menstruatie is geweest. Blijft wel rommelen in mijn onderbuik en ook mijn borsten, misschien dat mijn menstruatie dan toch nog door gaat komen. Hoop dat het dan snel komt kunnen we op naar ronde 12..

xx Charlin

19. Mimime

Mimime Niet meer actief

Wat jammer!
    Hopelijk snel ongi dan!

20. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!

nog steeds niet ongesteld.. en ook geen tekens van!
    zou ik toch nog een testje wagen? heb ineens veel witte/doorzichtige afscheiding nog steeds zere borsten..

:) gr char

Deel Deze Pagina